Jee! Toinen fanarttikuutostyö! ^___^ nya~lol.
Teen jo toista fanart6-työtäni ja mietin, että oliska listassa ollut 'Tuuli' tai 'ilmavirta'-sana/t, sillä ne kuvaisivat työtäni parhaiten, ja sinähän sen äkkäsit - oma valinta! Mutta ei hätää, en "matki". X)
( // EKA !! \O/)
Taidat pitää W.I.T.C.H.-sarjakuvasta? Tässä nimittäin löytyy runsaasti WITCHmäisiä piirteitä. Itse olen kyseistä sarjaa lukenut ja moneen kertaan todennut, että se tyyli on kyllä kaunista katseltavaa.
Kuten sanoit - silmät ovat onnistuneet. Minulla olisi ollut tussinkäytön kanssa noihin silmiin vielä paljonkin kolmiuloisuutta lisäävää lisäyksiä, mutta joo. X) Kasvojen muoto on hyvin siro ja nätti. Etenkin poskipäistä ja leuasta pidän.
Mutta suurin virhe tässä on se, että hartiat ovat liian kapeat tai pää on liian iso. Tai ainakin minun silmääni iskee sellainen pikku seikka. Toinen joka vähän ihmetyttää, on huulet. o.o näyttää kun Bella purisi huultaan? Ylähuulta olisi kaivattu, lisäksi myös pientä väliä nenän ja suun väliin sekä leuan ja suun väliin, eli suu on liian alhaalla, samoin nenä. (*yrittää olla asiantuntija*) Kaula on kai liian kapea, se tuskin pystyisi kannattelemaan noin suurta päätä ja tuuheaa tukkaa ^--^
Tussityönä tämä on kyllä onnistunut, pieniä virheitä lukuunottamatta. Kasvot ovat mukavaa katseltavaa ja tämä on yksinkertaisen mukava työ. Hieno! Lisää kehiin vain! ^^