Kirjoittaja Aihe: Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama  (Luettu 1867 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama
« : 11.03.2012 20:53:18 »
Title: Nenävaras
Rating: S
Genre: drama
Characters: Remus ja Teddy
Disclaimer: JKR omistaa kaiken, mina vaan leikin, että Tonks ja Remus on elossa.

A/N: FF50 haasteessa 039.Pimeys. Remuksen pitää aina välillä pelastaa lapsen päivä ^^



Nenävaras

Kuului itkua, Remus käänsi kylkeä ja yritti nähdä toista unta. Itku jatkui ja koveni, mies havahtui hereille. Hän katsoi Tonksia kohti, nainen ei ollut kääntänyt edes kylkeä. Mies kummasteli kuinka sikeästi Tonks saattoikin nukkua.

Joku yritti avata ovea, rämpyttäen ovenkahvaa, muttei saanut sitä auki. Remus nousi huokaisten lämpöisen peittonsa alta avaamaan oven. Itkuinen pieni punavalkoraitainen yöpuku syöksähti häntä vasten.
»Pahaa uni, näin tosi pahaa unta», Ted itki, tehden Remuksen yöhousujen polvet aivan kosteiksi.
»Ei hätää Teddy pieni», Remus sanoi hiljaa nostaen pojan syliinsä.
»Mitä unta sinä näit? »Remus kysyi, pyyhkien kyyneleitä poskilta.
»En minä uskalla sanoa vielä… » Ted nyyhkytti, puristaen isänsä yöpuvun rinnusta tiukasti nyrkissään.

Poikaa heijaten ja hyssytellen Remus käveli Tedin huoneeseen ja sytytti pienen lukulampun päälle.
»Minua pelottaa», Ted sanoi hiljaa, eikä tahtonut pois isänsä sylistä.
»Mikä sinua oikein pelottaa? »Remus kysyi, silitellen pojan tummia hiuksia, jotta tämä rauhoittuisi.
»Minun kaapissa on ankeuttaja ja se Volmartti on sängyn alla ihan varmasti», Ted kertoi, kietoen kätensä tiukemmin Remuksen kaulan ympärille. Remus mietti hetken.

»Laitetaan iso valo päälle ja avataan kaapin ovi», Remus sanoi sytyttäessään valon. Ted oli yhä hänen sylissään.
»Katso, siellä on vain vaatteita ja kenkiä», Remus sanoi rauhallisesti, pidellessään toisella kädellä kaapinovea auki.
»No ei nyt ookaan, mutta se on siellä kun on pimeetä ja se syö minut», Ted sanoi, katsoessaan kaappiin syrjäsilmällä.
»Ei se sinua syö Teddy rakas», Remus sanoi rohkaisevaan sävyyn, katsoen poikaansa silmiin.
»Kyllä syö, mutta ei se nyt uskalla ku sinä olet siinä isi, se pelkää sinua», Ted sanoi, painautuen Remukseen kiinni.
»Kuule, jos isi taikoo vähän? Ankeuttajankarkoitus loitsun», Remus sanoi hymyillen.

»Muistatko mitä Hermione- täti aina sanoo? »Remus kysyi lempeästi, katsoen Tediä.
»Viuh ja näps», Ted sanoi hiljaa, eikä enää itkenyt.
»Aivan niin, muistit hyvin. Viuh ja näps. Poistujo ankeuttaja» Remus teki liikkeen ohjaten Tedin kättä.
»Nyt se on poissa, sitten nukkumaan» Remus sanoi ja istuutui sängyn reunalle poika sylissään.
»Ei, ei, ei. Volmartti on vielä sängyn alla», Ted parahti kauhuissaan.
»Mikä Volmartti? » Remus kummasteli.
»No se inhottava setä, joka ei tykkää sinusta eikä Harrysta. Se joka halusi olla inhottava», Ted selitti parhaansa mukaan.
»Ahaa, nyt tiedän ketä tarkoitat», Remus nyökkäsi.

»Se vie minun nenän ihan varmasti», Ted sanoi hiljaa.
»Ei vie, usko pois.  Pitäisikö taas taikoa vähän?» Remus sanoi.
»Joo. Viuh ja näps», Ted sanoi rohkeammin.
»Poistujo Volmartti» Remus hymähti ja teki liikkeen yhdessä Tedin kanssa.
»Nyt sinua ei pelottele enää kukaan», Remus silitti pojan poskea.
»Kiitos isi, ole minun kanssa vähän vielä jooko? » Ted haukotteli hihaansa.

Remus laski pojan sänkyyn. Peitteli ja laittoi Siriuksen tiukasti Tedin kainaloon. Hän sammutti ison valon jättäen kuitenkin lukulampun päälle.
»Hyvää yötä Teddy», Remus silitteli pojan sinisiä hiuksia.
»Hyvää yötä isi», Ted haukotteli taas. Pienet sormet olivat sujahtaneet sisään Remuksen yöpuvun hihasta. Remus istui sängyn reunalla ja silitteli poikaa uneen.



A/N2: Anteeksi huono huumorintajuni, Volmartti the nenävaras : D
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama
« Vastaus #1 : 11.03.2012 21:03:30 »
Awwwwwww miksi niin suloinen.... (Okei itken silmät päästäni koska aww...) Nojoo, lapset. Ihana ilmaus muuten Volmartti. Paitti että siitä tulee mieleen joku Martin pahempi puoli mut ei pidä antaa sen huolettaa liikaa.. En osaa kommentoida mutta koska tämä oli aww niin halusin kertoa sen julkisestikin. ♥

Ja nyt mulle tuli mielikuva Volmartista keräilemässä lasten neniä öisin.. ='DD

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama
« Vastaus #2 : 11.03.2012 21:15:13 »
Aaa en kestä miten surullinen olo tulee kun ajattelee että näin ei sitten oikeasti käykään kun canon on mitä on :(

Avasin tän siks että ajattelin että tää liittyy siihen juttuun että kun nenät koskettaa niin "vaihdetaan neniä", koska oon ihan karseen herkkä sen suhteen ja mun päivä menee pilalle jos joku ei anna mun nenää takaisin. Mut ei tää sit liittynytkään siihen. Silti suloinen sunnuntailukeminen.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 726
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama
« Vastaus #3 : 12.03.2012 00:33:30 »
Lapsificit ovat yleensä ihania ja tämä oli myöskin. :) Voi kun Remus olisikin saanut elää ja olla pikku poikansa isukkina kaikessa rauhassa.

Ihastuttavan looginen ajatus, että nenätön Voldemort varastelisi viattomien lasten neniä yön pimeydessä. ;) Kiitos tästä hilpeästä ajatuksesta ja suloisesta ficistä.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama
« Vastaus #4 : 13.03.2012 19:20:57 »
Mun piti tulla sanoon tänne vain, että tää on ihana ja Teddy on weppana ja sillä on ihana isi <3

Ja sä oot kans ihana :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Nenävaras, Teddy ja Remus, S, drama
« Vastaus #5 : 13.03.2012 19:41:44 »
awww miten sulosta ♥ Teddy on ihana ja söpösti oot saanu kirjoitettua just tuollaset kommentit mitä odottaa lapsen suusta kuulevansa :3 ei voi muuta ku awwitella ja ihkuttaa tätä sun tekstiä :D
Ja Volmartti! ♥ ihana "lempinimi" ^^ Voldemortkin alkaa kuullostamaan äärimmäisen söpöltä (:

Lainaus
»Se vie minun nenän ihan varmasti», Ted sanoi hiljaa.
Volmartti tarviaa nenän ku sillä ei omaa ole :/

jaja Remus on täydellinen isukki! :3
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”