Kirjoittaja Aihe: Supernatural, Mutainen kriisi (S) [humor, Dean&Sam]  (Luettu 2424 kertaa)

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Kirjoittaja: PurpleHorizon
Nimi: Mutainen kriisi
Fandom: Supernatural
Ikäraja: S
Genre: Humor
Hahmot: Dean ja Sam + eräs muukin =))
Disclaimer: Eipä kuulu minulle, mikä on sinänsä harmi.
Summary: Hemmetti soikoon


Mutainen kriisi

"Hemmetti soikoon!"

"Dean, rauhoitu. Se ei ole niin paha."

"Jaa ei ole niin paha vai? Katso minun autoani!"

Sam huokaisi turhautuneena, sillä hänen jääräpäinen, kärttyinen veljensä ei suostunut lopettamaan turhaa vauhkoamistansa. He olivat hakeneet eväitä loppumatkaa varten huoltoasemalta ja kun he palasivat, se oli näyttänyt tältä. Deanin kaunis Impala ei ollut enää niin kaunis ja kiiltävä, sillä se oli yltä päältä mudassa. He olivat pysäköineet sen huonosti suuren lätäkön lähelle, jonka sisältö oli nyt pisaroina ja klimppeinä Impalan virheettömällä pinnalla.

"Minä tapan sen, joka teki tämän!" Dean karjaisi ja pui nyrkkiänsä vihaisesti  ilmalle.

Sam vilkaisi ympärilleen. Muutamat mummot bensatankkien vierellä silmäilivät heitä happamasti ja eräs satunnainen rekkakuski vilkuili heitä vähän väliä huvittuneesti, mutta muuten oli aika rauhallista. 

"Dean, rauhoitu!" Sam sihahti hampaidensa välistä. "Se ei oikeasti ole niin paha, kuin luulet. Tuolla huoltoaseman takan on autopesula!"

Deanin ilme selvästikin huojentui, mutta silti hän pui nyrkkiään ilmaan.

"Mutta Sammy. Rakkaaseeni voi tulla naarmuja, jos vien sen autopesuun. Ne harjat ovat helvetillisiä."

Sam ärähti veljensä tyhmyydelle ja kääntyi kävelläkseen pois.

"Sam? Sammyyyyy? Mihin sinä olet menossa? Etkö näe, että minulla on kriisi menossa? Perheenhän pitäisi olla tukena", Dean nurisi lapsellisesti.

Sam ei kääntynyt epätoivoisen veljensä suuntaan, vaan jatkoi matkaansa. Dean jäi tuijottamaan anovasti hänen peräänsä, mutta Sam ei palannut. Metsästäjä oli niin keskittynyt autoonsa, ettei huomannut, kuinka sivummalla ollut rekkakuski nousi autoonsa ja kaasutti häntä kohti. Suuri rekka läheni Deania, joka oli autuaan tietämätön asiasta. Vasta ajoneuvon ollessa ihan hänen vieressään Dean huomasi sen ja hyppäsi sivuun. Hänen alastulonsa epäonnistui ja mies lensi mutalammikkoon.

”Hemmetti!” Dean huusi ruskeaksi värjäytyneenä ja vettä valuvana.

Rekka jatkoi matkaansa, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, mutta sitä ohjaava kuski nauroi kippurassa tapahtuneita. Kun auto oli tarpeeksi kaukana Deanista, rekkakuski napsautti sormiaan. Hänen maalaisjunttivaatteet muuttuivat rennommiksi, tavallisemmiksi, ja suuri suklaapatukka ilmestyi ajajan toiseen käteen.

« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 21:42:35 kirjoittanut Beyond »

Sussew

  • Natural Born Killer
  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Mutainen kriisi, k-11
« Vastaus #1 : 10.02.2011 22:13:32 »
Tää oli varsin kiva, sai hymynkin aikaiseks. 
Varsinkin kun Dean oli tässä niin perus Dean ton Impalan suhteen.
Virheitä en pongannu, tai sitten vaan en kiinnittäny huomiota.
Erityisesti pointsit siitä et  Trickster oli päässy tähän mukaan .
En mä oikeen tiiä mitä muuta tähän pitäis sanoa :D


"They say that all beauty must die, I say it just moves on"

The Reverend will Neverend - 28.12.09 </3

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 078
Vs: Mutainen kriisi, k-11
« Vastaus #2 : 10.02.2011 22:16:33 »
Haha, rakastan Keppostelijaa! Olit ihanasti viitannut siihen tossa lopussa. Suklaapatukasta arvasi heti kuka oli kyseessä :D

Dean oli ihana oma itsensä. On just Deanin tyylistä mennä ihan sekaisin, jos sen rakkaalle autolle on käynyt jotain ja Samin perus et-voi-olla-tosissasi -asenne. Näitä veljeksiä on pakko vaan rakastaa!
On se jännä miten 300 sanalla voi loppujen lopuksi saada hyvän ja asiaa olevan ficin aikaiseksi. Tässä oli selkeä yksittäinen tapahtuma, joka ei kuitenkaan jäänyt kesken. Lukija voi sitten itse kuvitella minkälainen sanailu veljesten välillä käytiin, kun Sam palasi takaisin. Nappisuoritus sanoisin. Oikein hyvä :)

Ajattelin laittaa tähän yhden epäkohdan, jonka löysin, mutta kun luin sen uudestaan, niin tajusin sen sitten enkä koe sitä enää tarpeelliseksi.

Alaotsikossa muuten lukee Sam/Dean ja tiedän, ettei se aina välttämättä tarkoita paritusta, mutta se on silti vähän hämäävä, koska sitä käytetään kuitenkin useimmiten parituksen ilmaisuun, joten sen voisi sieltä muuttaa selkeämpään muotoon.

No nyt haluan vielä kommentoida lempikohtiani!

Lainaus
"Mutta Sammy. Rakkaaseeni voi tulla naarmuja, jos vien sen autopesuun. Ne harjat ovat helvetillisiä."
TÄMÄ on niiin Deania! Kutsua autoa "rakkaaksi" ja morkata autopesua, jossa ei välttämättä edes tarvitse käyttää harjoja. Dean saa niin helposti hepulin, jos sen autolle käy jotain :D Tai jos se edes ajattelee sellaista xD

Lainaus
"Sam? Sammyyyyy? Mihin sinä olet menossa? Etkö näe, että minulla on kriisi menossa?"
Aina se Sammy vaan lipsahtaa aina Deanin suusta. Oletko muuten huomannut joissakin jaksoissa, kun Dean etsii Samia tai on vain huolissaan toisesta, niin silloin se sanoo "Sammy" ? Se on tosi deanmainen piirre kanssa. Se on aina hyvä olla mukana.
Ja kriisi tosiaan. Kyllähän Samin pitäisi jo ymmärtää, että se tosiaan ON kriisi, ainakin Deanille, jos Impalalle käy jotain. Mutta Samiin kyllä kuuluu se: "Joo, en ala tätä. Häivyn" -periaate.

Nimi kertoo oleellisesti kaiken. Yksinkertainen ja aika hauska. Lisää plussaa siitä.

Kiitos hauskasta lukukokemuksesta! Lisää supernaturalia kehiin! :)


PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Vs: Mutainen kriisi, k-11
« Vastaus #3 : 10.02.2011 22:29:16 »
Kiitoksia Sussew ja Sokerisiipi.
En ois uskonu, et saan tähän kommentteja ekana iltana, mut näemmä joudun yllättymään ;D

No juu, toi Keppostelija oli vaan tollanen pieni extra tonne. Kun aloin kirjottaan tätä, en ees ajatellu laittaa sitä mukaan. Miettiessä tän lopetusta mä en keksiny ensin mitään, joten luin mun aikaansaannoksen uudestaa. Toi virnuileva taustahahmo rekkamies toi mulle niin paljon Keppostelijan mieleen, et oli pakko laittaa se sit =) Näemmä se kannatti.

Kiva, että tykkäsitte. Mun perimmäinen tarkotus olikin saada Dean Deaniks ja Sam Samiks. Mun muutamassa aikasemmassa Supernatural-ficissä se ei oo onnistunu niin hyvin, mut nyt niin kävi. ;)

Kiitti vielä kerran, että jaksoitte kommentoida tähän.

TheWriter

  • ***
  • Viestejä: 19
  • There are writers and there are writers
Vs: Mutainen kriisi, k-11
« Vastaus #4 : 14.02.2011 20:23:10 »
XD hehh
There will be beauty from the pain <3

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Vs: Mutainen kriisi, k-11
« Vastaus #5 : 14.02.2011 20:30:28 »
Kiitoksia. Kai =)

No joo, mut sut tuntien toi oli kohteliasuus, vaikka olitkin tosi monisanainen ja valaiseva =D

TheWriter

  • ***
  • Viestejä: 19
  • There are writers and there are writers
Vs: Mutainen kriisi, k-11
« Vastaus #6 : 25.02.2011 16:00:45 »
:D se oli kohteliaisuus  ;D naureskelin tälle ja mietin sit et jos oisin kattonu supernaturalii ni oisin varmaa revenny ^^
There will be beauty from the pain <3