Kääks, olin Helsingissä pari päivää ja sattumalta osui hotellin viereen Kabuton pesä.
Sieltä sain sitten rohmuttua Kabutoja ja sain viimeinkin kehitettyä Kabutopsin.
Yllätyin muuten, että löysin Helsingistä pääsääntöisesti vain peruskauraa. Paras saalis oli tosiaan ne Kabutot ja pari Chikoritaa ja kun palasin takaisin Tampereelle eilen, niin täällä oli linja-autoaseman nurkalla Lapras odottamassa. :'D En tiedä, jotenkin odotin, että Helsingistä löytyisi jotain siistiä, mutta siellä oli jopa tylsemmät pokemonit kuin Tampereella. Toisaalta Helsinki on iso kaupunki, mutta silti jotenkin odotin että Helsingin keskustasta olis löytynyt vähän jotain mielenkiintoisempaa kuin Natuja, Woopereita, Rattataa, Sentrettiä, Jynxiä ja Pidgeytä.
Olin iloinen jopa löytämästäni Mr. Mimestä, vaikka Tampereella olen tottunut, että niitä on välillä riesaksi asti. Helsingissä en löytänyt kuin yhden ja sekin tuntui raikkaalta, kun pari päivää oli napannut niitä peruspaskoja siellä. :'D
No, tänään sitten sain napattua vihdoinkin Hitmonchanin.
Jäin pysäkkiä aikaisemmin, kun huomasin sen listassa ja totta kai piti lähteä sitä hakemaan. Sen myötä sain vihdoinkin täyteen ekan genen dexin.
Ja Helsingistä saamastani kymppimunasta kuoriutui tänään mun ensimmäinen Larvitar (tai Lärvi, niin kuin jotkut niitä kutsuu XD). Otan sen ehkä kaveriksi Sunkernin jälkeen, koska haluan jo sen Tyranittaren. Multa puuttuu enää lähinnä sellaisia hahmoja, jotka on 5 km kävelykavereita, joten pakko siirtyä niihin ton Sunkerin jälkeen. Sain myös elämäni toisen Scytherin tänään keskustasta. Sillä taitaa olla pesä siellä, niin pitää yrittää niitä nyt keräillä tässä, jotta saisi senkin evolvattua. Metal Coat on jo odottamassa. Sitten kävin etsimässä Cyndaquileja, kun ne pesii kohtuullisen kävelymatkan päässä keskustasta. Tuli niitäkin nyt napattua tänään jonkin verran, mutta paljon on vielä matkaa sen viimeiseen muotoon.
Mulla on muuten nyt jo kolme Porygonin Up-Gradea.
Ja tosiaan mun ainoa Porygon ei ole kovin häävi, eikä sille ole karkkejakaan tarpeeksi, joten ei oikein innosta sille kävellä karkkeja täyteen. Odottelen parempaa yksilöä.
Yllätyin, että mulla on pari munaa viime joulukuulta, yksi on ihan joulukuun alusta. Yritän nyt kävellä noita uudempia auki, koska ei huvita availla taas Parasta, Staryuta ja kumppaneita, mutta kai nekin pitää jossain vaiheessa kuoriuttaa, vaikkei kiinnostaisikaan. Ja voihan olla, että jostain tulee jopa se Porygon. Ainahan voi toivoa. :'D
Ja pääsin viimeinkin siellä Helsingissä 30. levelille.
29. level meni kyllä nopeasti, kun nappasin lähes kaiken vastaantulevan ja evolvasin hahmoja ja käytin vahingossa yhden lucky egginkin, jonka avulla sain nopeasti sitten XP:tä kasaan. Että ihan hyvin on mulla peli sujunut. Dexissä nyt 216 hahmoa. Matkaa on vielä, mutta ihan hyvältä näyttää jo tää edistyminen, enkä ole tähän kyllästymässäkään, kun kaikkea kivaa on osunut kohdalle, suurimpana ilonaiheena toki edelleen tuo punainen Gyarados.