Hassua, musta taas on tuntunut, että salit on kuuluneet aika tasaisesti kaikille kolmelle tiimille. Ite kuulun siniseen, mutta en oo nyt ainakaan pariin kuukauteen käynyt kertaakaan salilla, kun toi kännykkä tosiaan tilttailee vähän turhan paljon peruspelaamisenkin kohdalla - salitappeluista ei tule sitten sitäkään vähää. En ole kyllä nyt kauheasti saleja katsellut, joten jos tiimitilanne on muuttunut, niin en siitä varmaan tiedäkään.
Ja voi luoja tota kännykän huonoutta... Kävin halloweenin innostamana pitkästä aikaa yli tunnin pogokävelyllä ja muistin taas, miksi mun into peliin on tippunut. GPS kyllä paikantaa mut, mutta sitten hahmo syystä X pysähtyy paikalleen, eikä enää liiku mihinkään. Peli ei valita GPS-yhteyden katoamista, mutta hahmo ei vaan liikahda mihinkään suuntaan. Yleensä toi tilttaaminen tosiaan tapahtuu pokemonin kiinnioton jälkeen, mutta myös kaikki pokestopit sai sen aikaan ja välillä se tilttasi muuten vaan. Parhaimmillaan kävi niin, että avasin pelin, GPS löysi mut ja hahmo ei liikkunut askeltakaan, vaan jäi siis suoraan vain paikalleen tönöttämään. Sain sitten käynnistää peliä koko ajan uudelleen ja katsoin huvin vuoksi ihan kellosta aikaa: maksimissaan sain olla hurjat 4 minuuttia ilman uudelleenkäynnistystä. Wuhuu.
Tänään bussissa kotimatkalla mun viereen istui nainen, joka pelasi pogota. Seurasin katkerana sitä, miten sen hahmo pysyi koko ajan kartalla bussin liikkuessakin, eikä peli kertaakaan tiltannut.
//Ai niin piti muuten kysyä, onko teillä tyttö- vai poikahahmo?
Tyttöhahmo, mä en taida osata pelata missään peleissä mieshahmoilla. Joskus voisi kyllä ehkä kokeilla.
Mäkin kyllä tykkäisin vähän suuremmasta vaihtoehtovalikoimasta ulkonäköpiirteiden suhteen, mutta ei sillä mulle mitään isoa merkitystä ole.