Puhelin ei näköjään lataa päivityksiä automaattisesti, niin piti mennä itse hakemaan manuaalisesti se uus päivitys. Joten vasta tänään pääsin tutustumaan tuohon uuteen ominaisuuteen. Valitsin kaveriksi Clefairyn, koska se on liian söpö ja haluan jo Clefablen itselleni. :3
Pikku Kakkosen puistossa kävin pokeilemassa viime viikonloppuna ja rupesi kyllä hymyilyttämään, kun lureen ilmestyi Clefairy ja kuulin jonkun lähellä olevan pikkupojan hihkaisevan jotain sen suuntaista, että "Jes, Clefairy! Mä rakastan tota". :'D Awwittelin siinä itsekseni, kun tajusin, etten ole ainoa, joka rakastaa kyseistä pokemonia. Ja sillä on kyllä yks söpöimmistä äänistä tossa pelissä. :')
Mr. Mimejä olen löytänyt neljä. Ei niitä kauheasti täällä pyöri, mut joskus niihin törmää.
// Olen muuten vähän katkera äidilleni, joka myös pelaa Pokemon Gota. Sain hänet innostumaan pelistä, kun pelasin peliä ensin hänen puhelimellaan, kun vanha puhelimeni ei peliä tukenut. Hän on mua pari levua alempana (levelillä 15). Mäkin oon vasta 17 levelillä, kun olen vasta viime kuussa pelaamisen aloittanut, enkä ole töiden takia pystynyt pelaamaan kauheasti. Mut anyway, äiti on saanut munista ihan sikahyviä pokemoneja! Sillä on jo Snorlax ja Lapras, niin ja Hitmonlee, eikä mulla oo mitään noista. :/ Olen saanut vain kolme 10 km munaa, joista kahdesta tuli Eevee (ihan ku täällä ei niitä olis jo tarpeeks) ja yhdestä Dratini. -__- Mulla on jo kolme Jolteonia, yks Flareon ja yks Vaporeon, kun täällä sitä Eeveetä piisaa. :'D Ei sillä, söpöjä pokemoneja kaikki, mut haluis välillä muitakin hyviä. :'D Onneks tuli se pokemonkamuhommeli, niin voi keräillä niitä nameja. Vois Chanseylle keräillä nameja ja powerupata sitä joskus, jahka saan sen pirun Clefablen ja Dragoniten ensin. :'D Niin joo ja Magikarp-namejakin pitäis keräillä, että sais edes joskus sen Gyaradoksen... Huoh, hommaa riittää. :'D