Pakkohan oli minunkin tulla tänne pällistelemään, kun satuin eksymään! En ihan kaikkia viestejä jaksanut lukaista, mutta itse olen pyörinyt Finin pauloissa kuutisen vuotta ja muistan erittäin hämärästi tuon keltaisen Finin. Ja ne pyörivät päät! Aivan legendaa. Siitähän puhuttiin jo invisionissa, että ne on pakkopakkopakko saada takaisin, vaikka ne kuinka silloin ärsyttivätkin.
Minä rekkauduin silloin joskus kauan sitten (lue = vuonna 2005) invisionfreen Finiin, voi että, olin niiiiin ylpeä itsestäni, kun kirjoitin noin vain ilman mitään muistin läpikäyntiä tuon osoitteen joka ikinen kerta. Hitto, siitä on muuten kauan. Ikinä en näihin tzätteihin tai miitteihin osallistunut...
Minä myös.
Taisin jopa kerran käydä Finin chatissa, mutta kun siellä oli juuri silloin hirveä sota käynnissä, niin eihän minua mitenkään huomioitu, vaikka yritin väliin jotain sönkötellä. Jäi paha maku, kun en muutenkaan ketään tuntenut. :c
Mutta invision oli minullekin se "ainoa oikea" Fini, kun siellä tuli tutustuttua pelkän lukemisen sijasta myös keskusteluihin ja itse ficcejen kirjoittamiseen. Minulle on parhaiten invisionista jääneet mieleen Vanilla Malfoy, Anna-Liisa (Percy-pakkomielle<3), Voldemort, Lizlego, Zsanya, Adrielle, Vendela, Kalma, Malla... Hui, kun alkaa muistaa näinkin pitkän ajan jälkeen niin kauhiasi. Rakastin ainakin Lemona-Tätiä ja kaipaan sitä vieläkin! Plus tietenkin Adriellen (vitsi kun en muista nimiä) H/D-jutut. Ja zsanya! Paha piparipäivä, Mary Sue, Steppaava Voldemort, Jos ajat, älä ota (edes totuusseerumia) yms. Kaikkein makeiten olen kyllä tainnut naureskella Blumblumblum-sanoitusta ja kuunnellut Jari Sillanpäätä. :'D
Osan onnistuin kaivamaan koneelleni zsanyan ficeistä, mutta paha piparipäivä esimerkiksi on kadonnut. Ja sitten ikävöin pahasti (en muista olisiko ollut Vendelan tai Adriellen) Ron/Draco -ficciä. Se oli moniosainen ja todella ihana. Sitten ikävöin sellaista ficciä, missä Harry & kumppanit joutuvat tietämättään johonkin "kokeeseen", missä heidät on laitettu bb-malliin johonkin taloon, missä on Draco, Blaise, joku korpinkynsi ja ehkä Cedric? Se oli ainakin H/D -ficci. Hitsi kun en yhtään muista kirjoittajaa. Jossain kohtaa he kuitenkin tajusivat, että heidän kulkunsa on rajattu näkymättömillä rajoilla yms he olivat lasikulhossa tai jotain.
Invisionilla tutustuin myös yhteen tosi ihanaan kuopiolaiseen (1-2v. nuorempi kuin minä) tytsyyn, jonka kelmificcejä betailin. Nickiä en oikein tunnu muistavan, mutta nimi taisi olla Mirella tai joku vastaava.
Kunhan tuli pohdiskeltua, jos hänkin olisi kaikkien mutkien jälkeen löytänyt Finiin takaisin, mutta en ole tuntunut törmäävän. Voi olla, että hän on unohtanut koko ficcimaailman. =)
Tuo Vuotis -selkkaus palasi mieleen vasta, kun luin siitä alun viesteistä. Muistan kyllä kuinka jotkut saivat banaania foorumilta (oliko se kuukaudeksi?) mutten koskaan sen pahemmin saanut mitään selkeyttä, vaikka yritin kaikin keinoin kaivaa esille, mitä oli oikeastaan tapahtunut. Vihaisia kyllä oltiin ja jotain tuhmaa oltiin menty tekemään - aijai Finiläiset
Taisi mennä nyt jo hieman offiksi, mutta saanhan kysellä vielä sen verran, ettei kenelläkään sattuisi olemaan Lemona-Tädin ansiota koneella? Olin niin rakastunut siihen invisionilla, ettei ole tosikaan. Enkä ollut ainut!
Okei, offi huspois hukkaan. Arkusta en pahemmin pitänyt ja invisionfreen kaaduttua itseltänikin jäi monta rakasta ficciä häviksiin, joita sitten peräänkuulutin arkkufinissä, mutta (ylläripylläri) kukaan ei ollut niistä niin paljoa pitänyt, että olisi koneellensa lataillut. Ystäväni oli kyllä yhden tulostanut ja yksi minulla taisi olla koneella. Noh, anyways, ehkä minun pitää lopettaa tämä viesti tähän, ettei tule jotain sanktioita ylipitkästä jaarittelusta. Pahoittelen, jos tästä koituu jollekin mielipahaa tai silmäkipuja.
Nici//muoks. Miksi muistin, että väliaikainen Fini olisi ollut arkussa? Taidan olla hieman hukassa taas?