Kirjoittaja Aihe: Aquarius [Lucius/Hermione] K-11  (Luettu 2137 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
Aquarius [Lucius/Hermione] K-11
« : 05.08.2008 21:54:11 »
Title: Aquarius
Author: Puhpallura
Pairing: Lucius/Hermione
Rating: K-11
Genre: Snog, drama, ripaus angstia, songfic
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot ja paikat, Within Temptation kappaleen
Summary:
Pystyin tuntemaan tasaiset sydämenlyönnit, vaikka kasvoillasi oli kiihtynyt ilme. Pystyin tuntemaan voimasi, jota en voinut vastustaa, en voinut piiloutua siltä. Se oli liian voimakas.
A/N: Kirjoitettu Within Temptationin kappaleesta Aquarius. Sana liitän loppuun ja kappaleen voi kuunnella tästä. Suosittelen laittamaan sen soimaan taustalle.
Hermione PoV.



Katsoin vaihvikaa sinua, yrittäen että et sitä huomaisi, seisoessasi toisella puolella suurta eteisaulaa. Kuitenkin katseemme kiinnittyivät toisiinsa ja loit varoittavia katseita minuun. Tiesin, mitä tarkoitit sillä. Silti keskustelin aina vain tiiviimmin erään nuoren miehen kanssa, kuin yrittäen tehdä sinut mustasukkaiseksi. Tiesin, että en siinä onnistuisi. Sinä et tuntenut sellaista tunnetta, sillä kuuluin jo sinulle.

Jatkoin muiden ihmiset silmäilyä, enkä huomannut, kuinka tulit taakseni ja painoit huomaamattomasti kaulalleni suudelman, verhoten sen kuiskaukseksi. Pehmeät huulesi koskettivat kevyesti ihoani ja vain vaivoin sain pidäteltyä huokauksen. Kuinka paljon olinkaan halunnut tuntea ne ihollani ja omilla huulillani.

Yhtä huomaamattomasti katosit jälleen ihmisten joukkoon. Yritin turhaan etsiä sinua, kunnes jälleen tunsin pienen henkäyksen pääni vieressä. En kääntänyt päätäni, sillä tiesin, että olit siinä. Kuiskuttelit korvaani sanoja, jotka saivat minut hymyilemään ja tuntemaan oloni vapautuneeksi. Tiesin, että tulisit vielä luokseni, kuten aina ennenkin. Tai ehkä enemmänkin minä tulisin sinun luoksesi.

Suuri eteisaula oli tyhjä ja näin hetkeni tulleen, kun huomasin, ettet katsonut minuun.
Yritin livahtaa ohitsesi, jotta et huomaisi minua. Se oli osa tätä vaarallista leikkiä.
Kuitenkin tarkat silmäsi havaitsivat minut ja tartuit äkisti käsivarteeni. Puristit tiukasti ja minun olisi tehnyt mieli älähtää kivusta. Käänsin katseeni kasvoihisi ja kohtasin teräksenharmaat silmät, jotka välähtivät vaarallisesti. Silmät, jotka katsoivat minua aina niin hallitsevasti. Tunsin pienen pelon sisälläni, sillä leikki alkoi muuttua todeksi.

Siirsin katseeni huuliisi, jotka olivat tiukkana viivana. Kuinka kaipasinkaan niiden kosketusta omilla huulillani ja ihollani. Kosketusta, joka sai minut tuntemaan niin paljon. Se sai minut tuntemaan oloni niin eläväksi. Se sai minut kaipaamaan sinua.
Kuin olisit lukenut ajatukseni, vedit minut lähemmäksi ja painoit huulesi vaativina huulilleni. Pystyin maistamaan vienon viinin maun niillä ja tunsin, etten voinut vastustaa sinua. Kuin olisit lumonnut minut, kietonut minut pauloihisi.

Vetäydyit kauemmaksi, enkä voinut lopettaa silmiesi katsomista. Niiden väri oli kuin kuohuva meri myrskyisenä päivänä. Melkein pystyin näkemään salamat niissä.
Yritin päästä lumouksesta eroon, mutta se kietoi minut aina vain tiukemmin syleilyynsä. Se vahvistui entisestään vieden minut syövereihinsä minun katsoessani sinua.

Tönäisit minut seinää vasten ja lukitsit käteni tiukasti pääni yläpuolelle. Painoit huulesi jälleen huulilleni ja kielesi kietoutui omaani. Näykkäisit kevyesti huultani, nuolaisten sitä sen jälkeen. Vaaleat hiuksesi kutittivat avonaista miehustaani ja henkäisin tuntiessani sen. Huulesi kuiskuttivat suloisia sanoja korvaani. Sanoja, jotka saivat minut haluamaan lisää.

Irrotit otteesi minusta ja kätesi harhailivat vartalolleni. Sormesi piirtelivät kuvioita samettisen kankaan peittämälle vatsalleni ja annoit käsiesi tutkia vartaloni kaarteita. Sormesi liikkuivat ylöspäin, kohti avonaista miehustaani. Siitä ne jatkoivat matkaansa kasvoilleni ja sormet seurasivat huulteni kaarteita.

Kosketin kasvojasi, siirtäen käteni kaulaasi pitkin sydämesi kohdalle. Pystyin tuntemaan tasaiset sydämenlyönnit, vaikka kasvoillasi oli kiihtynyt ilme. Pystyin tuntemaan voimasi, jota en voinut vastustaa, en voinut piiloutua siltä. Se oli liian voimakas.

Katsoessasi tiiviisti minua silmiin, tunsin kuinka pienet pelon väristyksen kiirivät selkäpiitäni pitkin. Kaikessa komeudessasi olit niin vaarallinen. Liian vaarallinen. Tiesin leikkiväni tulella ja jonakin päivänä se roihahtaisi suuriin liekkeihin polttaen kaiken ympäriltä. Mutta minä olin jo liekeissä valmiiksi.

Mieleeni palautuivat muiden varoitukset. Halusin tuntea vaaran, jonka sait aikaiseksi. Sinä olit se vaara. Olit arvaamaton ja ehkä jonakin päivänä et päästäisi minua pois. Olisin sinun ikuisesti.
Siitä huolimatta halusin palavasti tuntea vartalosi omaani vasten. Tuntea vaativat kosketuksesi. Olit kuin huumetta minulle. Ja siksi tulisin aina palaamaan luoksesi. Olit minun kohtaloni.

 


      Aquarius
I hear your whispers
break the silence and it calms me down.
Your taste on my lips,
your salty kisses.

They say I'm seeking out the danger.
That one day you won't let me go.
(I'll drown, you'll take me down.)

kertosäe:
I need you Aquarius,
enchanted I will have to stay.
I feel you Aquarius,
cause you the sea set me free.
You call to me Aquarius.
(You call to me, you set me free)

I relinquish to your powers.
From your grasp, I just can't hide.
Missed the danger I had to conquer.
You made me feel alive.

They say I have to be aware,
that one day you won't let me go.
(I'll drown, you'll take me down)

kertosäe

I long for you Aquarius.
I need to be with you again.
I fear you, Aquarius.
My destiny till the end.

kertosäe

« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 05:24:17 kirjoittanut Kaapo »

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Aquarius [Lucius/Hermione] Pg-13
« Vastaus #1 : 06.08.2008 21:37:55 »
Hyvähän tää oli.
Lucce on kivan vaarallinen, kiehtova persoona. Hermione taas on...Hermione. (:

Virheitä huomasin kolme;

Käänsin katseeni kasvoihisi ja kohtasin teräksen harmaat silmät, jotka välähtivät vaarallisesti.
Yhdyssana.

Katsoessasi tiiviisti minua silmiin, tunsin kuinka pienet pedon väristyksen kiirivät selkäpiitäni pitkin.
Ööö.. Pienet väristyksen? Pedon, vai pelon?

Olikos tää one-shot?

dream
Avatar Haavalta, kiitos!

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Aquarius [Lucius/Hermione] Pg-13
« Vastaus #2 : 07.08.2008 22:10:22 »
Kiitos kaunis kommentista dream  :)

Iso kiitos heti alkujansa noiden virheiden bongaamisesta. Kummasti niitä aina jää vaikka kuinka huolellisesti yrittää katsoa ne pois.'
Juu, kyllä tämä oneshotiksi oli tarkoitettu.
Mutta kiva kuitenkin, jos pidit.

NuuhkuHoney

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Aquarius [Lucius/Hermione] Pg-13
« Vastaus #3 : 21.08.2009 15:43:30 »
Ihana!! :DVoisit kyllä jatkaa tätä, Lucius oli niin ihanan pelottava<33 Tykkäsin ::)
Don`t drink and drive, just smoke and fly!

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Aquarius [Lucius/Hermione] Pg-13
« Vastaus #4 : 22.08.2009 10:27:28 »
Oikein söpöä. Melkein tunsin Luciuksen pelottavan olemuksen sisälläni, ja semmosta tunnetta on vaikeeta saada minulle.

Erittäin hyvää tekstiä. Pidän kirjoitus tyylistäsi etkä kuvailee liikaa tai liian vähän.

Täytyy lukea enemmänkin sinun tarinoita. :D
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna