Kirjoittaja Aihe: Neutraali (Remus Lupin, S)  (Luettu 2166 kertaa)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 756
Neutraali (Remus Lupin, S)
« : 10.10.2008 19:56:33 »
Title: Neutraali
Author: hiddenben
Beta: Vähän niinku ei.
Ikäraja: S
Paritus: Eipä löydy, Remus ajattelee ihan yksin.
Genre: drama, tuplaraapis (eli raapale)
A/N: Albumihaasteeseen kappaleella Safe, lyriikat lopussa. Tähän ficciin hain Remukselle sellaista kuoleman jälkeistä shokkitilaa. Ei mitään panikointia tai mitään, vain hieman sekavuutta. Remusin ajatukset heittelevät, ja hän syväntyy asioihin hetkeksi ja hyppää jälleen uuteen aiheeseen. Tästä mielellään kommenttia, kansa.

Neutraali

”Avada kedavra”
Silmäni sulkeutuvat ja tunnen kaatuvani. Kun osun maahan, mihinkään ei satu. Olen poissa.

Juuri nyt erotan hyvän pahasta. Erotan mustan valkoisesta, valkoisen mustasta. Näen kaiken uusin silmin, ymmärrän kaiken kaikesta. Tai no, en ihan kaikesta, mutta ymmärrän paljon enemmän kuin silloin, kun pystyin hengittämään, rakastamaan ja vihaamaan. Silloin joskus, kun kaikki aika tuntui katoavan turhanpäiväisyyksiin. Vuoden lopussa tuntui, kuin ei olisi tehnyt mitään merkittävää, mutta silti oli tehnyt kaikkea.

Nyt olen täysin neutraali, väritön, hajuton ja mauton. Tunnen olevani normaali, ja pitkästä aikaa minusta tuntuu paremmalta kuin koskaan. Minun täytyy vain nostaa pääni kohti taivaita, ja alkaa elää kuoleman jälkeistä elämää. Kuinka oudolta se kuulostaakaan. Mutta tunnen silti olevani turvassa.

Tuntuu kuin olisin juuri herännyt unesta, ja nukahtanut jälleen uuteen uneen. Kaikki vanhan unen hirviöt ovat kadonneet, maailma ei ole enää niin suuri vastustettavaksi, se on kuin pieni lapsi pimeässä. Kaikki tuntuu niin paljon paremmalta, vaikka ajatukseni tai mieleni ei ole muuttunut miksikään.

Olen turvassa. Olen rohkea. Olen valmis kohtaamaan mitä tahansa. Ennen minua kiinnosti maailman tilanne, ihmisten kuolemat, päivittäisten ostosten hinnat. Kaikki tuntuu nyt niin turhalta, etten voi muuta kuin nauraa.

Vaikka olen poissa, olen enemmän itseni kuin koskaan aikaisemmin.

----------------------------
Travis - Safe
Take all the goods from all the bads
And tell the people that you've gone away
Now lift your head up to the sky
And now you can tell apart the black from the white

And you wish the time they treasure dear
And my only thought is that they could be right
Well look, there goes another year
About as distant as a satellite

And I feel Safe - so Safe
And I feel Safe - so Safe
And I feel Safe - so Safe
So Safe

The world's a small child in the dark
And my mind's the same place that it's always been
The monsters seem to fade so fast
Upon the waking of another dream

And I feel Safe - so Safe
And I feel Safe - so Safe

And I feel safe, I feel so brave
I'm not afraid of anything they've got to say
If you're okay, because your tucked away
Don't go astray
You've got to be just who you are, who you are

When I was young things didnt last
My only cares went to the price of sweets
Now I'm more older I can laugh
A darling mixed up man with problem teeth

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:05:46 kirjoittanut hiddenben »

between the sea
and the dream of the sea