Mä itseasiassa katsoin tuon
Chernobylin teidän suositusten takia ja joo, se oli ihan hyvä sarja ja tuo viisi jaksoa kyllä oli ihan riittävä pituus, paljoa enempää en usko, että olisin jaksanut katsoa. Ainakin tuli opittua jotain ydinvoimaloista ja siitä mitä tuo onnettomuus oikeasti tarkoitti ja kuinka paljon sen takia oikeesti menetti henkensä (olikse nyt arviolta jopa 9500-33 000, vaikkei sitä olekaan oikeen voitu laskea). Muakin vähän häiritsi se, että ne puhu enkkua mutta ymmärrän, että varmasti se oli laskettu valinta, että enemmän ihmisiä katsoisi sen sarjan, jos se olis enkuks.
Jos
Angelina hankit HBO:n niin suosittelen sellasta sarjaa kun
Killing Eve, se on yhdistelmä poliisi-sarjamurhaajadraamaa, LGBTQ+ edustusta ja vahvoja naishenkilöitä. Tykkäsin kovasti juonesta, hahmoista ja hahmojen välisistä suhteista.
Katoin joskus
Serranon-perheen, pidin siitä sillon joskus esiteini-ikäsenä, tällä hetkellä en usko, että jaksaisin sellasta enää kattoa, mutta muistaakseni en katsonut ihan vikaa jaksoa, koska en halunnut että se loppuis
Tekeekö muut tätä, että ei kato tv-sarjasta vikaa jaksoa? Tein tän saman
Merlinin kanssa, tosin en katsonut vikaa kahta jaksoa, koska ne oli tuplajaksot ja tiesin, mikä se yks iso asia siinä lopussa on (en nyt spoilaa tässä) ja en halunnut kohdata sitä
Ehkä jonain päivänä vielä katon sen
The Walking Deadin katoin just sen verran mitä HBO:lla sitä oli eli 8. kautta, mutta useissa kohdissa kyllä kelailin vähän kun joistain hahmoista ja niiden tarinakaarista en juuri välittänyt. Siitä on vissiin myös 9. kausi, mutta en usko että tuun katsomaan sitä, sillä ton kasikauden loppu on oikeastaan aika hyvä kohta lopettaa kun juonellisesti ei jääny mitää isoo cliffhangeria.
Onko täällä ihmisiä, jotka on kattonu
Once Upon a Timen vikan kauden (olikse kasi vai seiska?) Itse en jaksanut enää katsoa sitä kun tavallan hahmot vaihtu, tarina muuttuu ihan erilaiseksi ja ennen kaikkea miljöö vaihtu ihan uudeksi, jota vierastin paljon. Tuntu vähän niin kun kattois rip-off:ia OUaTista
Katoin ekat 5 kautta joskus yläasteella-lukiossa ja nyt pari kk sitten katsoin sarjan uudestaan, mutta se vika kausi ei yhtään iskenyt, joten en jaksanut sitä katsoa ekan jakson jälkeen. Mutta kiinnostaisi tietää että jos joku on katsonut sen, niin palautuuko siinä ollenkaan se vanha OUaT fiilis?
Mutta ää ihkutusta,
Black Mirrorista on tullu 5. kausi! En oo vielä ehtinyt kattomaan kun oon kirjotellut ja kattonut tota HBO:n sarjoja vielä ku on toi ilmanen kokeilukuukausi, mutta suosittelen sitä hirveesti jos Netflixin omistatte.
Game of Thronesista en edes jaksa alkaa
Aika lailla kaikki mitä mieltä olen 8. kaudesta on puitu jo tuolla GoT topassa. TL;DR it sucked
Vois ehkä mennä kattomaan kausia 1-6 sillon kun käsikirjottajilla oli käytettävissä SoIaF-kirjat joita lainata ja sarja oli vielä hyvä