Kirjoittaja Aihe: Hymyile mulle, mä nauran takaisin, angst, S  (Luettu 1739 kertaa)

Pansy Paradise

  • mummon suosikki
  • ***
  • Viestejä: 481
Hymyile mulle, mä nauran takaisin, angst, S
« : 11.12.2011 18:42:03 »
Kirjoittaja: Pansy
Ikäraja: S

A/N: Ystävyys on hankalaa jos on kusipää. Osallistuu originaali 10.

***


Sä kerroit että susta tulee jotain suurta. Mä nauroin sulle takapulpetissa ja sä vain hymyilit mulle ja mun naurulle.
Mä hymyilin takaisin vaikka en halunnut. Mä nauroin sen takia koska mä tiesin että susta tulis jotain suurta.
Sä et vain itse tiennyt sitä.

Mä olin aina pitänyt susta ihmisenä, sä et kierrellyt, sä sanoit sen mitä ajattelit, sä olit niin kuin mä.
Mutta en mä ikinä ajatellut sua sillä tavalla kuin kuuluisi, sä olit vain mun ystävä.
Tosin mä nauroin silloinkin kun sä sanoit jotain meidän ystävyydestä, eihän me olla ystäviä. Silloinkin sä vain hymyilit.

Mä olin osapuoli, joka hymyili vähemmän, nauroi enemmän, itki eniten.
Sä hymyilit, hymyilit ja hymyilit. Sun hymy oli vähän niin kuin pala kesäpäivää.
Aina kun mä halusin itkeä, sä tulit hymyilemään, tai hymyilit toiselta puolelta huonetta. Sä hymyilit mulle aina.

Mä silti vihasin sun hymyä. Mitä voi odottaa jos vihaa kaikkea muuta, et sä olisi voinut olla poikkeus.
Silti mä aina pidin susta kaikkia muita enemmän koska sä et ollut turha. Sä olit siellä koska sun kuului.

Ja sä olet se ihminen jolle mä toivoin kaikkea hyvää.
Jonka elämän mä toivon olevan ihanaa ja täydellistä. Toivon että mun ei koskaan tarvitsisi lohduttaa sua.
Koska sä olet se ihminen joka ansaitsee sen kaiken hyvän.

Ja mä toivon että kaiken sen hyvän keskellä, sä et unohda mua. Toivon että silti hymyilet mulle.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2012 16:52:26 kirjoittanut Pansy Paradise »
ole muutos jonka haluat nähdä maailmassa

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Hymyile mulle, mä nauran takaisin, angst, S
« Vastaus #1 : 12.12.2011 12:10:22 »
Oi tää oli aivan superihana ja suloinen.
Vähät rakentavasta nyt, painukoot hiiteen! :D

Tuli mieleen aivan mun bestis, jolla on superaurinkoinen hymy ja hän on kyllä niin ihana<3
Oi voi, pidin tässä kovasti tuosta hymyilevästi ihmisestä ja tuli kuva, ettei hänestä voi itseaiassa olla pitämättä koska se hymy :D

Mä olin osapuoli, joka hymyili vähemmän, nauroi enemmän, itki eniten.
Sä hymyilit, hymyilit ja hymyilit. Sun hymy oli vähän niin kuin pala kesäpäivää.
Aina kun mä halusin itkeä, sä tulit hymyilemään, tai hymyilit toiselta puolelta huonetta. Sä hymyilit mulle aina.

Tää on oikeesti niin kuin mun ja sen mun ystävän kaverisuhde :D
Tää on niin ihana, kiitos :-*
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Hymyile mulle, mä nauran takaisin, angst, S
« Vastaus #2 : 16.01.2012 20:39:06 »
Hoo nyt tulin kommentoimaan parhauttasi, koska olen paras. No ei vaan sinä, mut ollaanki kaikki parhaita parhaimmuudessamme mitä? okok ehkä kokoon itteni nyt.

Tarviiko mun edes sanoa, että tykkäsin tästä? No sanon silti; tykkäsin tästä. Kyllä, kertoja tuo minulle mieleen sinut (vaikken sua silleen tunnekaan) mutta silti. Jotenkin suloinen ja haikea originaali yhtä aikaa, and how is that possible? niin se on mahdollista, että olet vallan taitava kirjoittaja pansyseni, vallan taitava.

Aw erityisesti tuo hymy ja se, miten käytit sitä vertauskuvana koko ficin ajan. Kaikki nuo yksityiskohdat, naurut, hymyt ja itkut muistuttavat mua omasa tämänhetkisestä elämästäni, joten ehkä se oli myös sen takia haikea, että rinnastin sitä omaan elämääni. Tykkäsin lauserakenteista ja kuvailuista ja tyylistä jajajja no –kaikesta. Vaikka sieltä vähän puuttui pilkkuja niin eei haittaa, elämä on enkä jaksa harrastaa pilkunviilausta näin ihanien tekstien kanssa. + tykkäsin puhekielestä erityisesti. Hihi myös nuo lauseet tollain ikään kuin runomuotoon puettuina ja lyhyinä toimi hyvin, omaperäinen idea, johon en ole törmännyt aiemmin.

Lainaus
Mä olin osapuoli, joka hymyili vähemmän, nauroi enemmän, itki eniten.
Sä hymyilit, hymyilit ja hymyilit. Sun hymy oli vähän niin kuin pala kesäpäivää.

erityisesti tykkäsin tästä. Tosi hieno vertailu tuo ensimmäinen lause, ja se just toi mut niin mieleen. + söpönsuloinen lopetus, tui.

Otsikko oli myös aivan nam, enkä oikein keksi mitään muuta sanottavaa tästä. Oo huonompi ni on helpompi kommentoida!1 (älä oo, tykkään siitä että oot hyvä kirjottaja, whuu)

so tack så mycket, kiitos paljon, i liked it!
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Janskuu

  • Vieras
Vs: Hymyile mulle, mä nauran takaisin, angst, S
« Vastaus #3 : 16.01.2012 21:16:04 »
Heti ensimmäisenä sanon, että tää oli niin helvetin aito kun on mahdollista! Just sellasia ajatuksia, joita todella monessa kaverisuhteessa varmasti on. Ei ollu mitään teeskentelyä tai vähättelyä. Vähän niin kuin sanottiin kaikki suoraan ja näin.

Sitten tässä oli tosi paljon ristiriitaisuuksia. Ei siis mitenkään pahalla tavalla, vaan silleen että niistä muodostu tän koko pienen mutta helvetin hienon tarinan sisältö.

Tää oli myös ihanan runollinen ja toi hymy -juttu tosi ihana, tykkäsin siitä :)

Vaikka tää oli tällänen lyhyt ja näin, niin oli tää silti kaunis ja mua ainakin koskettava. Vois varmaan sanoo et kävi lähellä sydäntä :D Parempaa kommenttia mä en sulle osaa väsätä, anteeks, vaikka tää kyllä ansaittis sen. Yksinkertasen ihana<3

Lainaus
Ja sä olet se ihminen jolle mä toivoin kaikkea hyvää.
Jonka elämän mä toivon olevan ihanaa ja täydellistä. Toivon että mun ei koskaan tarvitsisi lohduttaa sua.
Koska sä olet se ihminen joka ansaitsee sen kaiken hyvän.

Ja mä toivon että kaiken sen hyvän keskellä, sä et unohda mua. Toivon että silti hymyilet mulle.
♥♥♥