Joo, kieltämättä tämä turnaus on alkanut Suomen osalta erittäin maalitehokkaasti. Uskoin kyllä, että nyt ehkä helpommin tulee tulosta, mutta en sentään odottanut, että alettaisiin kunnon maalitehtailuun. Ei siinä mitään, hyvähän se on, että joukkueella kulkee.
Toki tässä on nyt vastassa ollut ns. helpommat maat, mutta silti - on sitä niitäkin vastaan aiempina vuosina rämmitty ja juuri, nipin napin revitty voitto. Sama maalitahti ei varmasti jatku kovempia maita vastaan, mutta uskon, että Leijonat kyllä pärjää hienosti.
En tiedä, oonko ainoo, mut mun mielestä tässä joukkueessa on selkeä ero aiempien vuosien joukkueisiin peli-ilmeen puolesta. Oikeasti tää nykyinen on kuin päivä, kun ne aiemmat on olleet öitä.
Nyt äijät vetää rennosti hymyillen (se parin jätkän high five siellä jäähyboksissa alivoimamaalin jälkeen oli ihan parhautta!) eikä mailaa puristeta liian tiukasti, ja sitä on kieltämättä ollut ilo katsoa. Juuri tällaista lätkää olenkin halunnut Leijonilta nähdä.
Juuri luin uutista, että Määttä ja Rask ei ole tulossa kisoihin, ja se ei kyllä yllättäny. Lisäks mun mielestä joukkue on todella hyvä näinkin, ja kemiatkin on suurimmilta osin kunnossa, että ei olekaan tarvetta enää ottaa NHL-äijiä sekoittamaan pakkaa. Kyllä tällä joukkueella hyvä tulee, siitä olen varma!
Innolla odottelen illan peliä, kun vastaan astuu kisojen isäntämää Tanska. Saa nähdä, millainen maali-iloittelu siitä on tulossa...