Kirjoittaja Aihe: Avengers: Tätä ei tapahtunut [K-11, Clintasha] Ficlet  (Luettu 1540 kertaa)

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Kirjoittaja: Onkonälkä
Fandom: Avengers
Genre: Drama/Romance?
Ikäraja: K-11
Paritus: Hawkeye/Black Widow
A/N: Tajunnanvirtaa


Tätä ei tapahtunut

Meillä ei ole kovinkaan paljon yhteistä. Muutamia pikkuseikkoja menneisyydestä. Minulle sinä olet Tasha ja sinä vihaat sitä.
Sinä, minä, me. Me? Ei, vain minä ja sinä. Jos on pakko, sitä mieltä sinä olet. Minulle me sopisi oikein hyvin. Työasioissa vain, totta kai.
Paitsi sinä yönä, kun helicarrierin lämmitys reistasi. Sinä yönä minua lämmitti tulinen punapää. Eikä siitä ole puhuttu, mutta silti kaikki tietävät. Sinä saalistat, vaikka haukan tulisi olla saalistaja. Minä antaudun, vaikkei se kannata. Vain yksi yö, joka on tarpeeksi laskeakseen panssarini. Aamuhämärässä katoat kylkeä kääntämällä.
Tätä ei tapahtunut.
Aamukahvilla nyökkäämme vaiti ja kääntyessäsi paljastat vain hivenen liikaa reittä aamutakkisi raosta.
Ja minä hymyilen selällesi.
Pehmo.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Avengers: Tätä ei tapahtunut [K-11, Clintasha] Ficlet
« Vastaus #1 : 10.01.2014 23:28:27 »
Ihanaa Clintashaa! :3 Kummankin hahmon ydin näkyy minusta tässä hyvin, ja tuo näiden kahden välinen dynamiikka on vain ihan uskomatonta. Clintin näkökulma sopi tähän hyvin, pidän hänen äänestään tässä. Tavallaan hän on paljon mutkattomampi hahmo kuin Natasha ja se tekee tästä tietyllä tapaa kevyttä luettavaa. :>

Tässä on mukavaa kuvakieltä ja kivasti vihjailua. Ja totta kai he ovat poikkeus säännöstä, jotain mikä on olemassa, mutta mistä ei puhuta. : D Sellaisiahan he nyt vain ovat.

Lainaus
Aamukahvilla nyökkäämme vaiti ja kääntyessäsi paljastat vain hivenen liikaa reittä aamutakkisi raosta.
Ja minä hymyilen selällesi.
Pehmo.
^ Ehdoton suosikkini. : D Tuo Tätä ei tapahtunut on toinen suosikkini. Ihanan kuvaava nimi.

Tykkäsin tästä tajunnanvirrasta. Kiitos tästä.<3
wooooop
Ava: Ingrid

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Avengers: Tätä ei tapahtunut [K-11, Clintasha] Ficlet
« Vastaus #2 : 12.01.2014 19:24:20 »
Kovin paljon kiitoksia, Frederica ! :) Clint on tosiaan vähemmän salaperäinen hahmo, kuin Natasha, ja osaltaan helpompi kirjoittaa, mutta kiva kuulla, että Natashakin onnistui :) Kiitos itsellesi <3
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

invisible deer

  • susilapsi
  • ***
  • Viestejä: 256
  • ava by Auroora
Vs: Avengers: Tätä ei tapahtunut [K-11, Clintasha] Ficlet
« Vastaus #3 : 12.01.2014 23:22:55 »
En olekaan Clintashaa lukenut, mmmmmm, koskaan? Vaikka shippasin sitä ihan kamalasti yhdessä vaiheessa, mitähän ihmettä nyt taas minä.

Tykkäsin tästä tosi paljon, vaikka kyllähän tässä näkyi se tajunnanvirtamaisuus, joka tosin sopi tähän hyvin.

Aamuhämärässä katoat kylkeä kääntämällä.
Pidin tästä. Katoat kylkeä kääntämällä. Miten ihanasti sanottu!

Ja minä hymyilen selällesi.
Pehmo.

Voin niin kuvitella tämän! Clint sinä pikku pehmo.

Piristi iltaa, vaikka joo, olihan tuolla vähän haikailuakin, mutta silti. (haluun ajatella tän sillälailla, et tasha vaan häipyy ja unohtaa. se siitä onnellisuudesta)

Ei mutta oli tää aika ihana. Kiitos. :>
there is freedom in the dark once someone has illuminated it

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Avengers: Tätä ei tapahtunut [K-11, Clintasha] Ficlet
« Vastaus #4 : 13.01.2014 00:09:12 »
Kiitos kovasti, Fenrir :) Clintasha on ihan paras ship, jotenkin niin sellainen salaperäinen, jotain on, mutta hyvin on piilossa.
Suurkiitos kommentistasi :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown