Kirjoittaja Aihe: Kuvun alla: Nähdä hänet (K11)  (Luettu 1638 kertaa)

Pähkinäinen

  • Viuluholisti
  • ***
  • Viestejä: 319
  • Puu © SuklaaKissa
Kuvun alla: Nähdä hänet (K11)
« : 21.06.2013 21:10:06 »
Ficin nimi: Nähdä hänet
Kirjoittaja(t): Allekirjoittanut eli minä, Pähkinäinen
Beta: SuklaaKissa ihanaiseni lukaisi vaikkei fandomia tuntenut, myös Jakutin on vilkaissut mutta en häneltä ajatuksia kuullut.
Fandom: Kuvun alla (Stephen King, 2009. Kirja, elokuvaa en ole nähnyt (koska käsittääkseeni sellainenkin on enkä tiedä, miten paljon se sitten eroaa kirjasta). /ranpururin muokkasi fandomin otsikossa oikealle paikalle
Genre: Deathfic, romance/fluffy (en osaa sanoa kumpi, varmaan kumpikin), jonkinlainen kauhukin? Kaipausta.
Ikäraja: K11, luullakseni.
Paritus/Päähenkilöt: O(F)C/OFC, kertojan sukupuolta ei kyllä mainita.
Disclaimer: Hahmot ovat omani, mikään kirjasta tunnistettava ei, eikä kukaan maksa minulle tästä.
Varoitukset: Spoilaa. Ei tosin kovin ymmärrettävästi, ainakaan uskoakseni.

A/N: Sain äkillisen, impulsiivisen (tyhmän) idean julkaista tämän, kun vilkaisin Hieman tuntemattomien fandomien haastetta. Se houkutteli aiemminkin, mutta minulla (on) oli muutenkin iso kasa haasteita taakkana ja olen aika kaino julkaisija (tai ainakin olen tähän mennessä ollut), joten nyt vasta sitten keksin osallistua. Ja varmaan osallistun toisenkin kerran...
Joka tapauksessa, toivottavasti joku viitsii lukea tämän ja ehkä jopa saa jotain irti. ...tai no ei mitään. Olkaa hyvät. (Tai pahat, oma valintanne.)

Nähdä hänet

Hän kompastuu; hän makaa maassa, ei pääse ylös, ja ihmiset tallovat hänen ylitseen. Hän ei voi uskoa kuolevansa, täytyyhän jonkun viime hetkellä pelastaa hänet?

Hän ajattelee syytä, jonka vuoksi on täällä. Kuvun sisäänsä vangitsemaa tyttöä, jolla on vaaleat hiukset ja kaunis, leveä hymy, tyttöä joka nauraa hänen tyhmillekin vitseilleen ja jonka kanssa hän voisi vaikka vaihtaa paikkaa Chester's Millin puolelle jos se olisi mahdollista ja jos tämä vain niin pyytäisi.

Tyttöä, jonka vuoksi hän on valmis kuolemaan.

Haluan vain nähdä hänen kasvonsa. Haluan vain saada hänet edes hetkeksi unohtamaan pelkonsa ja kertoa taas yhden tyhmän vitsin, jossa ei ole mitään hauskaa, mutta jolle hän silti nauraa kuin olisin mestariluokan koomikko.

Luoja, anna minun nähdä hänet vielä kerran, anna minun nähdä hänen hymyilevän.


Mutta muut ihmiset ovat innokkaita tapaamaan omat läheisensä, liian kärkkäitä varoakseen yhden maahan kaatuneen henkeä.

Hän ei saa nähdä rakkaansa kasvoja.

Hän ei myöskään joudu katsomaan, kun tyttö palaa muiden mukana tomuksi kuvun toisella puolella.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 06:07:52 kirjoittanut Kaapo »
Elämän ajattelu tekee itsetuhoiseksi.
Älä siis ajattele, vaan kuvittele.

Listaus

Jakutin

  • Vieras
Vs: Nähdä hänet (Kuvun alla, K13)
« Vastaus #1 : 22.06.2013 23:05:45 »
Haha, itse en kyllä muista tätä nähneeni, mutta nyt kun lukaisin läpi, nii tykkäsin kyllä! :)
Harmi vaan etten ole itse fandomia lukenut, niin on vähän vaikea ymmärtää täysin :D
Kivan mysteerinen, kun on vain hän, eikä muuta ::)

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Nähdä hänet (Kuvun alla, K13)
« Vastaus #2 : 22.06.2013 23:50:15 »
Kuvun alla oli kyllä hieno ja hyvä kirja, kuten myös tää hieman spoilaava ficcikin ; D Tykkään hahmojen nimettömyydestä ja kuvailusta, pituudesta ja henkilön ajatuksista; kaikesta.

Lyhyt (toisin kuin Kuvun alla xD) mutta ytimekäs, hyvin kirjotettu. En osaa sanoo muuta xd Pahottelen kommentin lyhyyttä, mutta

Pidin, kiitos :)


Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Pähkinäinen

  • Viuluholisti
  • ***
  • Viestejä: 319
  • Puu © SuklaaKissa
Vs: Nähdä hänet (Kuvun alla, K13)
« Vastaus #3 : 22.06.2013 23:55:14 »
Jakutin, kyllä luit, oli tosi myöhä ja olit väsynyt ja valitit romantiikasta ja vaikeaselkoisista teksteistä muutenkin. : D

KatieB, ei haittaa vaikka oli lyhyt kommentti, eihän tekstikään ollut pitkä (kuten sanoitkin : D). Oli joka tapauksessa kiva kun tykkäsit ja että kommentoit. : )
Elämän ajattelu tekee itsetuhoiseksi.
Älä siis ajattele, vaan kuvittele.

Listaus