Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sunspots -Osa 7-(19.01) ! | K-11 E/B + muut tavalliset  (Luettu 11396 kertaa)

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
- Kirjoittaja: offcorse, eli minä
- Beta: ei ole, koetan parhaani mukaan oikolukea itse
- Paritus: Bella/Edward ja muut tavalliset
- Ikäraja: K-11 (tällä hetkellä K-7, mutta varudun jatkoa varten...)
- Fandom: Twilight
- Tyylilaji: drama
- Vastuuvapaus: Hahmot kuuluvat Meyerille, minä vain leikin niillä.
- Summary: Kertoo ajasta, jolloin Bella oli vielä ihminen. Cullenin perheen arkea ja Bellan ja Edwardin suhteen kuvausta.
- A/N: Tämä on ensimmäinen fanfictionini, joten kaikki palaute on enemmän kuin tervetullutta. Kertokaa, kannattaako jatkaa, vai onko tämä pelkkää huonosti kirjoitettua massaa? Ja jos olen jollakin tavalla rikkonut sääntöjä, tai tehnyt jotakin aivan nurinkurisesti, kertokaa sekin! :D

Osa 1
BPoV

"Hei Edward, ethän loukkaannu jos ryöstän Bellan sinulta huomisillaksi?", Alice kysyi kun kävelimme koulun jälkeen autolle.
"Älä viitsi leikkiä kohteliasta, Alice. Tiedät yhtä hyvin kuin minäkin, ettei mikään uhkaukseni estäisi sinua. Ja tottakai teidän täytyy käydä ostamassa morsiusneidonpukunne", Edward vastasi, ja Alice hykerteli itsekseen. Olin hämilläni enkä tiennyt mitä ajatella.

 "Voi Bella miten rakastankaan tuota ryppyä, joka ilmestyy kun et tiedä ollako hämillään vai loukkaantunut", Edward naurahti ja antoi suukon otsalleni. "Et sinä ole sen ulkopuolisempi kuin kukaan muukaan. Huomasin Alicen ajattelevan sitä vasta äsken, ja oikeastaan edes Rosalie ja Emmet eivät vielä tiedä menevänsä ensi viikolla naimisiin."
" Luulin heidän jo olevan naimisissa!" huudahdin yllättyneenä, ja mietin samalla minkä vuoksi Rosalie toivoisi minua morsiusneidokseen. Alicen tietenkin ymmärsin, mutta uskoin Rosalien valinneen minut vain velvollisuudesta tai miellyttääkseen Edwardia.

"Tietenkin he ovat naimisissa! Oikeastaan nämä häät ovat jo kuudennet... Mutta häihin ei kyllästy koskaan", Alice selitti, "eikä meistä ole oikein viettää häitä vain kerran ikuisuudessa kun tavallisetkin ihmiset voivat mennä useamman kerran naimisiin lyhyen ihmiselämänsä aikana. Ja kuka nyt ei haluaisi häälahjoja aina silloin tällöin? Ellen tietäisi Jasperin tuntevan oloaan epämukavaksi juhlakaluna, menisin itsekin naimisiin useammin. Mutta oikeastaanhan järjestely onkin suurin osa iloa."

Jasper-parka, ymmärsin häntä hyvin. En itsekään liiemin arvostanut huomiota tai julkisia hellyydenosoituksia. Jasperin rakkaus Alicea kohtaan oli kuitenkin niin voimakas, että uskoin hänen suostuvan mihin tahansa tämän mieliksi.
"Älä näytä noin vakavalta Bella! Tämähän on hauskaa, ja sinä tulet näyttämään kerrassaan upealta. Eikö vain Edward?", Alice kohelsi innostuneena.
Edward tutkiskeli hetken Alicen mielessä näkyvää kuvaa ja nyökkäsi. "Bellahan näyttää aina upealta. Mutta kyllä, vaalea kerma ja lobelian sininen tosiaan pukevat sinua hyvin."

En koskaan ollut kuullut lobelian sinisestä, mutten epäillyt hetkeäkään etteikö Edward olisi. Hän tiesi niin paljon asioista, joiden olemassaolosta tavalliset ihmiset eivät olleet edes kuulleet. Oli sääli, että Cullenit joutuivat piilottelemaan kykyjään. Edward olisi voittanut pääpalkinnon mistä tahansa tietokilpailusta, eikä tietenkään ollut epäilystäkään, ettei kukaan Culleneista olisi hävinnyt missään urheilulajissa. Toisaalta mitä epäilyksiä se olisikaan herättänyt, jos vaikkapa Emmettin olisi päästänyt olympiastadionille moukarin kanssa?

"Loistavaa! Haen sinut huomenna koulun jälkeen. Mutta nyt minun täytyy mennä, on vielä niin paljon tehtävää. Täytyy ilmoittaa muille, suunnitella koristelu, vuokrata limusiini, etsiä Rosalien puku ullakolta, miettiä vieraslistaa..." Alice hymisi ja hyppelehti autolleen.

Kävelimme Edwardin Volvon luo molemmat omissa ajatuksissamme. Vasta kun olimme ajaneet jo hyvän matkaa koululta, rikoin hiljaisuuden. "Alice puhui vieraslistasta. Keitä hän sillä tarkoitti? Tarkoitan... tuleeko juhliin muitakin kuin perhe?"

Edward selvästi huomasi epäilyksen kuultavan äänestäni ja kääntyi hipaisemaan peukalollaan hiukset pois kasvoiltani. "Sinulla ei ole mitään pelättävää. Rosalie ja Emmett ovat viettäneet suurimuotoisia häitä jo tarpeekseen. En usko, että juhliin kutsutaan perheen ja pakollisten ihmistuttujen lisäksi  paria kymmentä vampyyrivierasta enempää. Tanyan perhe varmasti tulee, samoin kuin muutama muu vegetaristituttumme. Sitten tulee varmaan muutamia tuttuja Irlannista ja Ranskasta. Mutta he ovat kaikki ehdottomasti luotettavia eivätkä uhkaa sinua millään lailla."
Oikeastaan tiesinkin sen. Eihän Edward kaikessa ylisuojelevaisuudessaan olisi antanut edes kärpäsen laskeutua iholleni, ellei olisi ollut täysin varma tämän aikeista.

"Pystytkö muuten lukemaan eläinten ajatuksia?" kysyin.
Edwardia huvitti. "En, kultaseni. En voi nähdä muiden eläinten, kuin noiden löyhkäävien koira-ystäviesi pään sisälle." Hän tuntui arvaavan, mitä päässäni liikui, ja jatkoi: "Mutta tämä ei tietenkään tarkoita, etten voi lukea ajatuksiasi koska olisit eläin. Tai edes kovin eläimellinen."
"Enkö?", naurahdin ja karjaisin kokeeksi.
"Mikäli tarkoitit tuon kissapedon karjahdukseksi, epäonnistuit pahan kerran. Tuo kuulosti lähinnä hillerin sotahuudolta. Niin... ehkä sinussa sittenkin on jotain hillerimäistä. Annas kun katson. Pähkinäsilmät, nöpönenä, suuret hampaat, mieltymys syödä jätteitä, pitkä häntä.. ei tosiaan hullumpi hilleriksi!"

Koetin nauruni keskeltä yltää läpsäisemään häntä poskelle.
"Noh noh! Eikös poliisin tytär tiedä, kuinka käyttäytyä liikenteessä! Tuota minä kutsuisin ajoturvallisuuden vaarantamiseksi."
"Kukas tässä vaarantaa turvallisuuttamme? Molemmat kädet rattiin ja katse tiukasti tiehen, sanon minä!", nauroin.
"Mutta Bells... mistä lähtien olisin osannut pitää silmäni erossa sinusta?"
"Sinulla nyt onkin harvinaisen huono maku", tuhahdin, salaa kuitenkin tyytyväisenä ja imarreltuna.

Laitoin radion päälle ja istuimme hiljaa viimeisen kilometrin. Kun saavuimme kotiovelleni, Edward  antoi mielestäni aivan liian pikaisen suukon ja pyrähti avaamaan minulle autonoven.
"Menehän nyt hilleri. Charliella on sinulle tärkeää asiaa."

Annoin hänelle vielä yhden suukon, jota koetin parhaani mukaan pitkittää. Pian Edwardin raja kuitenkin tuli vastaan, ja hän vetäytyi kauemmas. Vilkutin ja  siinä samassa olin kompastua puutarhaletkuun. Siinä sitä taas oltiin, heti kun keskityin johonkin muuhun kuin jalkoihini, olin lentää rähmälleni. Näin Edwardin naurahtavan ja tiesin, että jos kuka tahansa muu kuin hän olisi nähnyt kompurointini, olisin muuttunut kirkkaan punaiseksi häpeästä.

Kävelin loppumatkan katse tiukasti jaloissani, ja avasin kotioven katsellen kaivaten Volvon etääntyviä takalamppuja. Ainut asia, joka sai minut luopumaan Edwardista edes hetkeksi, oli varmuus siitä, että hän viettäisi taas yönsä kuunnellen hengitystäni ja lupaus ikuisuudesta hänen rinnallaan.

« Viimeksi muokattu: 08.12.2014 23:51:03 kirjoittanut Kaapo »
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

E_Bella

  • Vieras
Vs: Sunspots
« Vastaus #1 : 07.01.2010 21:22:26 »
hah hah! hilleri! hyvin keksitty!  ;D  pari virhettä taisin ehkä huomata.. enpä ole varma
tuleeko jatkoa?  odottelen innolla jos tulossa =)

~E_Bella~

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #2 : 07.01.2010 21:48:54 »
Jeee! Eka kommentti! Kiitos E_Bella :) Jatkoa tulee jos ajatus saa edes jonkinlaista kannatusta...

//Miten on mahdollista, että yli 40 lukee tämän, mutta vain yksi kommentoi? Oliko tämä tosiaan niin huono?  :-X

(Snapu muokkasi tuplapostauksen pois, Soo soo!)
« Viimeksi muokattu: 09.01.2010 14:18:48 kirjoittanut Snapu on Pyörylä »
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

mao-chan

  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Sunspots
« Vastaus #3 : 08.01.2010 20:41:29 »
Kuulosti kivalta. Ehdottomasti jatkoo, koska on mukavaa lukea välillä tällaista "tavallisempaa juttua" Bellan ja Edwardin suhteesta (unohtamatta muita Culleneita). Tykkäsin siis kovasti.
~Jatkoa odotellen...~
allikosta ojaan ja siitä takas tielle, mulla taitaa olla suhun pieni pakkomielle

Jana

  • viuluviikarin morsian
  • ***
  • Viestejä: 11
  • You're my fairytale.
Vs: Sunspots
« Vastaus #4 : 09.01.2010 14:32:33 »
Tosi hyvä, ehdottomasti jatkat :D Ei nyt jaks antaa mtn rakentavaa...8P
Ozhyvyt lish dlya tebya vse tchvety zemly,  vse slova lyubvy chto znayu ya<3

120709<3

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Sunspots
« Vastaus #5 : 09.01.2010 14:49:34 »
Mielestäni oli ihan kiinnostava. :) Jatkoa ihmeessä tulemaan. ;)
Sori, rakentavaa ei tänään synny. :D
Jatkooa nopsaa. ;D
Kiitos tästä ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Sunspots
« Vastaus #6 : 09.01.2010 15:00:02 »
Ihan mielenkiintoinen   :D En ole ainakaan mielestäni törmännyt samanlaiseen...
I'm ready to crawl on my knees to know it all

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #7 : 09.01.2010 15:16:38 »
Kiitos kaikille :) Jatkoa tulee viimeistään huomenna, oletettavasti jo tänään.
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #8 : 09.01.2010 16:30:32 »
Tani: Oho! Tottakai se on Emmett... hups..
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #9 : 09.01.2010 18:03:13 »
Vaikkei tästä ilmeisesti kovin moni pidäkään, niin jatkoa tulee...

BPoV
Osa 2.

"Alice, onko sinun pakko? Kaikki tuijottavat!" sähähdin, kun Alice ihasteli minua suureen ääneen.
En ymmärtänyt, miksi hän edes halusi minun sovittavan mekkoa. Tietenkin se istui minulle täydellisesti, ja tietenkin valitsisimme juuri sen mekon. Selvännäkijän kanssa shoppailu sopi minulle kuitenkin hyvin. En pitänyt kaupoissa kiertelemisestä enkä loputtomasta sovittamisesta. Alice kuitenkin tiesi tarkkaan mitä tarvitsimme ja mistä löytää se. Kun hän käski minun sovittaa mekkoa, hänen ainoa pyrkimyksensä oli varmasti vain herättää kummastusta ja ihastusta muissa kaupan asiakkaissa.

"Mutta sinähän olet upea! Ellei morsiamena oli Rosalie, en antaisi sinun pitää tuota mekkoa. Sinähän jättäisit varjoosi kenet tahansa muun... mutta Rosaliehan nyt onkin Rosalie." Alice jatkoi kiusaantumisestani piittaamatta. Tiesin Alicen liioittelevan, mutta mekko oli kyllä kieltämättä kauneimpia koskaan näkemiäni. Se oli yksinkertainen ja raikas. Kangas oli vaaleaa ja ilmavaa, ja vyötäröni kapeinta kohtaa kiersi samanlainen leveä syvänsininen kangaskaistale kuin helmaa, joka leveni alaspäin ja loppui polvieni korkeudelle. Alicella oli samasta mekosta sammalenvihreä versio, joka sai hänet näyttämään keijun ja menninkäisen sekoitukselta. Kun olimme ostaneet vielä asuun sopivat kengät ja uuden hunnun Rosalielle, lähdimme Culleneille.
  
Ovella odottivat jo Esme ja Emmett, joka oli vähällä murskata minut halauksellaan.
"Varoisit vähän Emmett!" Alice nauroi. "Et kai halua sabotoida työtäni? Puku istuu Bellalle nyt täydellisesti, muttei varmasti istu enää sen jälkeen kun litistät hänet puoleen normaalista koostaan."
"Niin muuten tytöt, näyttäkäähän mekot!" Esme pyysi, ja Alice kaivoi ne suuresta paperikassista.

"Ei hullumpaa.. vaikka minua ei olisi haitannut hieman lyhyemmät helmat ja avoimemmat kaula-aukot" Emmett virnisti.
Saatuaan osakseen kolme mulkaisua hän jatkoi: "Okei, okei. Kirkkoon peittävää, selvä se. Mutta jatkoilla saatte sitten kyllä olla bikineissä." Samassa hän säntäsi karkuun, muttei voinut hillitä itseään, ja pysähtyi vielä iskemään silmää.
"Eikö hän ole uskomaton?" Alice nauroi. "Umpirakastunut ja kuudetta kertaa häitä viettävä mies. Ja silti hän käyttäytyy edelleen kuin teinipoika!"

Sisällä löysin Edwardin pianon äärestä. Hän säpsähti, kun hipaisin hänen olkapäätään, mutta jatkoi kappaleen loppuun asti.
"Oliko hauskaa Alicen kanssa?" hän kysyi ja nosti minut syliinsä.
"Mmmm.." mumisin ja tuijotin hänen silmiään. Ne olivat kirkkaammat ja hehkuvammat kuin päivällä. "Kävitkö metsästämässä?"
"Söin välipalaksi muutaman hirven. Ajattelin käyttää hyväkseni sitä, ettet ollut paikalla."
"On sinullakin välipalat! Normaalit ihmiset syövät voileivän, ja sinä syöt muutaman hirven." nauroin.

 "Milloin otat minut mukaasi? Tahdon nähdä kunnon vanhan ajan gladiaattoritaistelun."
Edward huokaisi. Tästä oli puhuttu aiemminkin, eikä hän koskaan ollut myöntynyt.
"Lupaisin pysytellä kaukana. Ja Alice voisi vaikka tulla mukaan vahtimaan, ettei minulle satu mitään", koetin vielä vakuuttaa.
"Ei, ei ja ei. Etkä sinä edes ehtisi nähdä mitään. Ja vaikka ehtisitkin, et pitäisi siitä."
Lopetimme keskustelun ja suutelimme. Hän oli niin lähellä minua, huulemme olivat kuin tehdyt toisilleen, hän kietoi kätensä tiukemmin ympärilleni, hän ja minä...

"Voi miten söpöä!" kuului samassa ääni takanamme. Hätkähdimme erilleen toisistamme, ja kun käännyin ympäri, näin Emmettin hymyilemässä enkelimäisesti.
"Äläs nyt pikkuveli-kulta!" hän naurahti kun Edward hyppäsi ylös ja aloitti takaa-ajon.
He juoksivat ja pyörivät niin nopeasti, etten nähnyt kuin vilauksia sieltä täältä. Kun kuulin heidän hyppäävän ikkunasta ulos ja arvasin heidän viipyvän vielä hyvän tovin, lähdin etsimään järkevämpää seuraa.


Olohuoneesta löysin Jasperin ja Alicen kumartuneena keitto-oppaan ylle.
"Hei Bella. Ihmismäisen makuaistin omaavana voitkin varmaan kertoa mielipiteesi tarjoomuksista",  Jasper sanoi ja ojenis minulle listan, johon oli ilmeisesti kirjoitettu ehdotuksia juhla-ménuta varten.
Graavisuolattua lohta, broiler-pastasalaattia, tilliperunoita, rapumoussea, peurapaistia, lihahyytelöä, valkosuklaaleivonnaisia, luumurahkaa, vadelma-marenkikakku...

"Kuulostaa herkulliselta", sanoin "mutta eikö ruokaa ole hieman liikaa? Tai siis... kun tehän ette syö, ja ihmisvieraita ei Edwardin mukaan tule kovin montaa."
"Niin, mutta meidän täytyy varata ruokaa niin paljon, että sitä riittäisi kaikille. Sehän olisi epäilyttävää, jos sadalle vieraalle olisi varattu vain kolmekymmentä annosta." Alice kertoi "Mutta mitä ajattelet muuten? Ovatko ruokalajit mielestäsi syötäviä?"
"Lihahyytelöä lukuunottamatta kaikki kuulostaa herkulliselta", naurahdin.
"Niin..." Alice mietti hetken "mutta sitä on niin mukava valmistaa! On niin rattoisaa katsella kiehuvaa sianpäätä ja sorkkia."
"Hyi Alice!" kiljahdin. En ollut koskaan ajatellut miten lihahyytelö valmistetaan.

"Mikäs nyt on hyi?" kysyi Edwardin ääni takanani. He olivat siis palanneet.
"Bella vain pohtii lihahyytelön valmistamista." Jasper vastasi puolestani.
"Nam lihahyytelöä! Kunnon verinen sianpää ja rutisevat rustot... Mikäs sen parempaa?" Emmett sanoi, ja jatkoi nauraen "Voit muuten Bella olla ylpeä poikaystävästäsi, sain tuntea hänen vihansa nahoissani."
"Ja kunnolla saitkin!" Edward virnisti

"Miksi te pojat taas olette tapelleet?" kysyi Carlisle, joka oli huomaamattani ilmestynyt ovensuuhun.
"Ei me mitään kummempaa... kunhan pidettiin kuntoa ja taistelutahtoa yllä." Edward vastasi ja koetti pudistella pahimpia multia pois vaatteistaan. "Ja se oli ihan Emmettin syy."
"Mutta kun sinä ja Bella olitte niin suloisia! Ihan liikuttaa nähdä noin..."
"Eikö se äskeinen vielä riittänyt, vai otetaanko uudestaan?" Edward keskeytti.
"Pojat, pojat!" Carlisle myhäili "Ja mitä sinuun ja Rosaliehen tulee, Emmett... olitte tekin melko "suloisia" alku aikoina."
Jasper nauroi. "Ja eilenkin..."
"Ei, pliis Jasper! Kyllä sitä veljelleen sen verran lojaali pitää olla. Älä viitsi kertoa." Emmett huudahti.

Edward purskahtiti nauruun lukiessaan Jasperin ajatukset. "Ei kai sentään. Emmett, raavas mies ei kutsu vaimoaan pupuliksi!"
"Se oli ihan vahinko!"
Ja taas, ennen kuin ehdin edes räpäyttää silmiäni, Edward ja Emmett säntäsivät toistensa kimppuun ja painelivat rappusia alas.
Alice huokaisi ja pudisti päätään.  "Kasvaisivat aikuisiksi."
"Me kuulimme tuon!" kuului ääni alakerrasta.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 22:27:07 kirjoittanut offcorse »
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Sunspots
« Vastaus #10 : 09.01.2010 20:26:50 »
Mun mielstä tää ainakin oli kiva ja mukava. Hiukan sain nauraakin. :D
Ja kiva kun jatkoo tuli näin nopsaakin. ;) Sori, rakentavaa ei tänään tuu. ;D
Joten, jatkoa!! :)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Sunspots
« Vastaus #11 : 10.01.2010 00:23:49 »
Team Emmett<3

Mua hymyilytti jatkuvasti, kun luin tätä! Tykkään tästä ihan hirveästi ja toivon jatkoa!!! (Pahoittelut, etten kerennyt kommentoida ekaa osaa...) Mutta lupaan seurata & kommentoida jatkossa aktiivisesti!
Ja toiset pahoittelut sekavasta kommentistani... olen hieman väsynyt...

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

mao-chan

  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Sunspots
« Vastaus #12 : 10.01.2010 09:27:54 »
Hauska luku! Pidin paljon ja nauroin Emmettille.
~Jatkoo toivoisin ja seuraan tätä jatkossakin~
allikosta ojaan ja siitä takas tielle, mulla taitaa olla suhun pieni pakkomielle

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #13 : 10.01.2010 20:35:38 »
Kiitos kaikille  :)
Jatkoa tulee niin pian kuin koeviikoltani ehdin... (eli huomenna tai ylihuomenna) nyt on pakko keskittyä biologiaan, vaikka satumaailmaan uppoaminen olisikin paljon hauskempaa  :-\
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #14 : 11.01.2010 20:07:53 »
Kommentteja? Jatkoa lupaan keskiviikkoon mennessä, mutta olis kiva saada palautetta? Nyt on mahdollisuus siis vaikuttaa tarinan kulkuun.. onko jotain mikä arsyttäisi? jotain mitä toivoisit lisää?
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots
« Vastaus #15 : 11.01.2010 23:49:15 »
A/N:Jos ihmettelette, miten tästä tuli tämmöinen, niin samaa mäkin ihmettelen. Mun piti kirjottaa pitkä, jännitystä ja huumoria sisältävä luku, jossa kertoja vaihtelee tiuhaan. Sen sijaan tästä tuliki tämmönen herkistely, enkä päässyt tapahtumissa ajallisesti eteenpäin kuin murto-osan suunnitelmastani.

Mutta minkäs mä sille mahdan jos Alice ja Jasper rakastaa toisiaan? Henkilöhahmot vei ja parhaani mukaan koetin seurata perässä.




APov
Osa 3

Oli kaunis aamu ja edessä olisi ihana päivä. Voiko ihminen.. tai siis vampyyri enempää toivoakaan? Aurinko vilahti välillä kerman vaalean pilvikerroksen takaa saaden metsän sädehtimään, ja aamukasteen virvoittamat kukat oikoivat terälehtiään. Istuin Jasperin kanssa seudun korkeimman puun latvassa ihailemassa aamua. Olimme istuneet siinä koko yön vain kuunnellen toistemme äänettömyyttä. Ei yhden yhtä sydämen lyöntiä tai henkäystä. Se oli meidän tapamme rauhoittua ja pysähtyä. Emme voineet nukkua, mutta saatoimme maata paikoillaan tunteja ja kuvitella, että aika oli pysähtynyt. Vain yö, ikuisuus ja me kaksi. Jossain kaukana soi kirkonkello ja värähdimme molemmat. Kumpikaan meistä ei halunnut rikkoa hiljaisuutta, mutta elämä odotti. Aika jatkoi taas kulkemista ja vedin ensimmäistä kertaa henkeä moneen tuntiin. Olisi pienen kilpailun aika.

"Jasper", kuiskasin ja hyppäsin äänettömästi yhden oksan alemmas. Hän seurasi perässä ja kohotti kulmakarvojaan. "Minä rakastan sinua."
"Mmm... samoin", hän hengähti ja hypähti vuorostaan oksan alemmas. "Enemmän kuin mitään."
"Minä rakastan sinua enemmän", sanoin ja hyppäsin roikkumaan käsilläni muutaman metrin päässä olevaan joustavaan oksaan.
"Se on mahdotonta." Jasper katsoi syvälle silmiini, ja yhtäkkiä ponnisti voimakkaasti ja hyppäsi pää edellä alas. Sekunnin murto-osaa myöhemmin sukelsin perään. Ilmassa katseemme kohtasivat, pujottelin oksien läpi ja muutaman sekunnin kuluttua varpaani kosketti tomuista maata.

"Minä voitin!", Jasper nauroi ja nosti minut reppuselkäänsä.
"Niin voitit, mutta myönnä, että se oli tiukka ottelu! Ja on väärin käyttää hyväkseen herkkää hetkeäni." Koetin mutristaa alahuultani aidon näköisesti, mutta purskahdin pian nauruun.
"Ja mitä vielä? Minun hämäämistäni sinäkin ajattelit kun aloitit. Luulit, etten muistaisi."
"Ehkäpä hyvinkin", sanoin ja hyppäsin Jasperin olkapäille ja siitä voltin kautta maahan. "Mutta minä ihan oikeasti rakastan sinua." Lähdin juoksemaan.
"Ja minä ihan oikeasti rakastan sinua enemmän!" Jasper kuiskasi ohittaessaan minut.
Keskitin ajatukseni jalkoihinin ja sain kuin sainkin ohitettua Jasperin. "Etpäs!" hihkaisin.
"Kyllä!", "Et voi", "Kyllä voin", "Et millään!" Jatkoimme kunnes saavuimme kotiin. Miten rakastinkaan Jasperia. Onnea hohkaen hyppelin sisälle taloon. Tänään Rose ja Emmett lupautuisivat toisilleen taas ikuisuudeksi. He olivat kuin mittatilaustyönä toisilleen tehdyt. Kuka tahansa muu olisi ollut kateellinen noin puhtaasta rakkaudesta, mutta minä en.  Miten voisinkaan, kun minulla oli rinnallani koko maailmankaikkeuden ja ikuisuuden upein olento?



Eli jatkoa on kuin onkin jo mielessäni muutamankin luvun verran, pitää vaan saada se paperille. Toivon mukaan seuraavalla kerralla itsepäiset henkilöhahmot ei päätä mun puolestani mitä kirjoittaa...
:)
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 18:06:43 kirjoittanut offcorse »
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

E_Bella

  • Vieras
Vs: Sunspots !OSA 3!
« Vastaus #16 : 12.01.2010 08:00:40 »
tämä luku oli hauska! :D Emmett rulez...   Rosalie=pupuli    xD
jatkoa odottelen...  ;)   takentava valu viemäriin...  ::)

*3.luku*

tää oli ihana! et voi, kylläpäs, et millään... =D jatkoa vain! <3  ^^

~E_Bella~

ps: huumoria vain lisää! xD   ::) :D ;D
« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 16:24:20 kirjoittanut E_Bella »

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Sunspots !OSA 3!
« Vastaus #17 : 12.01.2010 14:45:11 »
Jasper<3 Alice

Mä tykkään tämmöisistä söpöily luvuista  :)

Jatkoa!!

Mitä on rakentava?

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sunspots !OSA 3!
« Vastaus #18 : 12.01.2010 18:08:22 »
E_Bella ja Hayles: Kiitos kovasti! :) Jasper ja Alice on aina ollu mun suosikkiparini, ja Alicen näkökulmasta on mukava kirjoittaa.

Nyt jatko riippuu ihan siitä, kuinka tehokkaita nää särkylääkkeet on :S Jos saan migreenin huijattua pois pariksi tunniksi, voisin vaikka kirjoittaakin...
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Sunspots !OSA 3!
« Vastaus #19 : 12.01.2010 20:46:48 »
Ihana ficci! <3 emmett is mai mään!♥ :D

en huomannu muit virheitä ku et tos kolmannes luvussa oli välil ylimääräsii lainausmerkkejä :o 

jatkoa! (=

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥