Nostetaas tätä vähän...
Onkos ihmiset miten aloitelleet tämän kauden animeja? Mä oon yllättänyt itseni, ja mä oon ottanut omalle katselulistalleni tällä hetkellä peräti yhdeksän tammikuussa alkanutta sarjaa (ja pari on vielä, jotka varmaan katson jossain välissä). Mikään ei oo sillee uponnut uponnut vielä, mutta kyllähän noita mielellään katselee. Yllätyksekseni suosikikseni on kahden jakson jälkeen noussut
Ishuzoku Reviewers, joka kyllä niin ecchiä kuin vain voi
Idea on tosiaan siinä, että fantasiamaailmassa sekalainen sakki eri lajien jätkiä kiertelee ilotaloissa ja kirjoittaa arvioita siitä, millaista seksi eri olentojen (esim. keijujen) kanssa on. Onhan tää kyl vähän wtf, mutta musta ecchiä on hauska katella (löysin tästä sensuroimattoman version hehe) + etenkin OP on tosi menevä!
Toinen lempparini tällä hetkellä on sitten
Uchi Tama?! Uchi no Tama Shirimasen ka? joka on kyllä niin eri maata
Naapuruston kissat ja koirat seikkailee keskenään, ja välillä (eli aika usein) ne näytetään ihmisinä, joilla on kissan/koiran korvat ja häntä. Tää on ihan mielettömän söpö! En kestä.
Darwin's Game on kolmas, joka kiinnostaa mua eniten noista katsomistani. Siinä hahmot pelaavat mystistä Darwinin peliä, joka ensin vaikutti olevan pelkkä mobiilipeli, mutta todellisuudessa se onkin irl-taistelua ja pahimmillaan oikeesti siinä pelataan omasta hengestä. Ilmapiiri on vielä aika salamyhkäinen, joten itse ainakin odotan innolla lisää, ja vastauksia!
Noiden lisäksi oon aloittanut katsomaan sellaisia sarjoja kuin
Boku no Tonari ni Ankoku Hakaishin ga Imasu.,
Housekishou Richard-shi no Nazo Kantei,
Jibaku Shounen Hanako-kun,
number24,
Oda Cinnamon Nobunaga ja
Somali to Mori no Kamisama. Niistäkään en vielä pahemmin osaa sanoa mitään, mutta kyllä mä ne loppuun asti aion katsoa
Jos ei muuta niin vähintään mainioiden ääninäyttelijöiden takia.