Ne pillerit, joita Simon Augustille myi oli Micken ADHD-lääkkeitä ja ilmeisesti joitain selkäpillereitä. En ole kyllä itse perehtynyt tuohon rangaistukseen, jonka tuollaisesta voisi saada, pitää joskus lukea. Epäilen, että August ei saa kuitenkaan mitään tuomiota siitä, että levitti netissä sen Wilhelmin ja Simonin videon, koska ainakin Suomessa tuosta selviää ilman rangaistusta jos tiedostoja on vaan yksi. Toisaalta en tiedä mikä fiktiosarjan kanta on tuollaisiin, mutta epäilen, että selviää ilman rangaistusta.
Myöskin mietin tuossa, että Sara ja Simon taitavat tehdä sovinnon vaikka Sara tekikin Simonia kohtaan väärin, mutta tytöt Felice mukaanlukien eivät anna anteeksi, kun Felice sanoo trailerissa että miten parhaasta ystävästä pääsee yli. En toisaalta kyllä haluaisi Sarasta ja Augustista mitään paria, ellei sitten tule yllätyksiä, esim.jos Sara ois raskaana.
Mietin tuossa samaa, että se kivenheittäjä voisi olla Marcus. Joidenkin ystävieni kanssa olen jopa pohtinut, että Marcukselle vois tulla joitain mt-ongelmia Simonin takia. Mietimme, että toivottavasti Marcus ei tee jotain pahaa Simonille tai Wilhelmille. Esimerkiksi saa jotain pakkomiellettä Simonista ja kaappaa sitä, mutta tuskin Marcuksesta noin ilkeä on tehty.
Tarkoitin tuolla kahteen osaan laittamisella sitä, että jaksot 1-5 tulevat tuolloin 11.3 ja viimeinen jakso tulee 18.3+dokumentti. Tuosta viimeisestä jaksosta tulee varmaan myös erillinen traileri, koska kaikkea ei ole varmasti kerrottu tuossa ekassa trailerissa. Siksi julkaisevat 18.3 tuon viimeisen jakson, että jännitys säilyy loppuun asti. Voiskohan tuo viimeinen jakso olla tyyliin epilogi kaikelle, esimerkiksi tulee kahden vuoden aikahyppy, alku on nykyajassa, mutta viimeisiksi hetkiksi siirrytään kaksi vuotta ajassa eteenpäin.
Mutta kaikista parasta ois Wilmonin kihlautuminen. Oon ehkä hullu vanha fangirl mut en voi mitää sille ajatukselle, että tuo vois olla se suuri juttu