Kirjoittaja Aihe: Joulu 2012 Kotikolossa | RG:n hupsu joulukalenteri | S | drama, fluff | VALMIS, hyvää joulua! <3  (Luettu 22429 kertaa)

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
naunaunaunaunau: Ooh toivottavasti tuolla nyt sitten sait mielenrauhaa koko vuoden kiintiöksi!!

Lainaus
Vain lapsena voi vilpittömästi ja häpeämättä kysyä toiko joku sinulle joululahjoja!
Hohoho kyllä mää nykyäänkin!

Oli kaikin puolin ihanaa lukea sun kommentteja näistä luukuista. Tykkäsin sun mielipiteistä hehe :D Tekisi mieli vastata kaikkeen sillei 'joo jee joo' tai jotain vastaavaa mutta ehkäpä jätän tällaiseksi yleisluontoisemmaksi vain. Joka tapauksessa mua ilahduttaa että mun hahmonrakennuksesta olet samaa mieltä noin monella tapaa! Tulee onnistunut mieli.

Hyvää uutta vuotta sullekin!  :-*
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Huh, menipä pitkälle tammikuuta ennen kuin kykenin perehtyä loppuihin luukkuihin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! ;D

19
Olipa jännä. Ensin lapsellisesta innostuksesta (nautin dialogin puhekielisyydestä <3) Andromedaan ja nostalgisiin, jopa hivenen surullisiin ajatuksiin. Miellyttävä siirtymä, tosin nyt tekee mieli r00kiä :F

Lainaus
Viimeisen, Tediltä kesken jääneen laatikon Andromeda oli päättänyt polttaa loppuun. Etteivät menisi hukkaan.
Helmi idea <3

20
Awww. Sä teet näistä jotenkin niin ihanan parin :) Sun Hermionessa on särmää enemmän kuin useimmilla, itseni mukaan lukien, ja musta tuntuu että sun Hermy on lähempänä canonia. Ronin pehmoilevat puheet on kerrassaan luttanat <3 ja sukatkin varmasti ovat ;D

21
Suloinen ajatus, että Ron on hyvä kokki! Mä lähdin heti miettimään tälle taka-ajatuksia, kuinka Ron oli nuorella iällään viihtynyt ainakin välistä mielellään äitinsä luona, kun on kaksi vuotta vanhemmat riiviökaksoset, jotka varmasti hyppyyttivät Ronia koko lapsuuden ajan :P

22
Lainaus
George kilpaili Teddyn kanssa siitä, kumpi saisi suuhunsa sullottua suuremman määrän nakkeja kerralla, ja Angelina keskittyi kannustamaan Georgea niin tarmokkaasti, että hädin tuskin ehti itse syödä perunoitaan, ennen kuin ne jäähtyivät.
Aivan ihana! Rakastan sun George/Angelinaakin :D Huisa ajatus, että George ja Teddy kisaavat nakkien määrästä, tosin Georgella on varmasti isompi suu, ehkä se voittaa kuitenkin :P Mut parasta oli Angelinan kannustus :D

23
Hehe, saahan se Molly toivoa, mutta ehkä kuitenkin parempi tehdä itse se aloite, niin asiat menee niin kuin pitää :P Ja voihan Louisin silmäripset x) Kivaa, että taikaväestölläkin on oma joulurauhan julistuksensa :)

24
LOL, nään sieluni silmin Mollyn pitsiteddyssä ja Arthurin lateksitangoissa. Sano, ettei Fleur kuitenkaan sellaisia? :P Leppoisan luppoisa lopetus kalenterille, rauhallisuus siipii tänne asti ruutujenkin läpi <3


Hei, mahtavan iso kiitos sulle urakasta, en olis itse lähtenyt tällaiseen edes kirveellä uhattuna. Mutta hoidit homman kotiin loistokkaasti, tyylikkäästi ja ennen kaikkea ilahduttavan koukuttavasti! Kiitos ja hyvää vuoden alkua <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Harpy, my honey: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, nimenomaan!

Olis ehkä pitänyt jättää toi polttaminen mainitsematta, hyi hyi :(

Kuvittelisin että Fleur on ostanut Mollylle jotain babydoll-tyyppistä, suht läpinäkyvää... Britti-ilmastossa ehkä kaipais jotain lämpimämpää.

Lainaus
Hei, mahtavan iso kiitos sulle urakasta, en olis itse lähtenyt tällaiseen edes kirveellä uhattuna. Mutta hoidit homman kotiin loistokkaasti, tyylikkäästi ja ennen kaikkea ilahduttavan koukuttavasti!

Kiitos! Tässähän miltei punastuu. Mutta kysehän on vain siitä, että päättää tehdä niin eihän silloin voi keskenkään jättää. Sää voisit ihan hyvin kirjoittaa kalenterin, eihän se olis ongelma eikä mikään! Ens vuonna sitten?
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin