Kirjoittaja Aihe: Kymmenen syytä elää (K-11, 11/11, VALMIS!)  (Luettu 15367 kertaa)

Zeruda-hime

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #40 : 02.03.2009 20:33:33 »
Jihuu!  ;D
Ilmoittaudun lukijaksi. luulin jo pääseväni lukemaan viimeisenkin.
Mitään rakentavaa et saa, mutta mielestäni tämä on ihana. (luin kaikki osat peräkanaa.)

Moo... Tännekkään ei ole tullut viestiä sitten joulukuun.
Viel se viimeinen osa sieltä ettei minun tarvitse keksiä sitä itse!!! ;) :D

pikkuinen

  • ***
  • Viestejä: 344
  • Kahta en vaihda; toinen on Fred
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #41 : 10.03.2009 19:08:37 »
KRHM.

...

Avaruusoliot sieppasivat minut enkä valitettavasti lukuisista yrityksistäni huolimatta päässyt jatkamaan... OKEI OKEI, olen kamala vetelys ja ansaitsen kuolla mahdollisimman tuskallisella tavalla. Siis ei kenelläkään mene yli puolta vuotta jatkaa yhtä kämäistä ficciä! Viimeinen osa on vaan ollut jotenkin vaikea, olen aloittanut sen ties kuinka monta kertaa ja pyyhkinyt kaiken. Mihinkään koulukiireisiin en voi vedota, koska kyllä tässä puolen vuoden aikana olisi varmaan sen verran liiennyt aikaa, että olisin ehtinyt kirjoittamaan säälittävän lyhyen viimeisen osan.

MUTTA tänään minä kirjoitan sen! Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon. Sitten lähetän sen Artelle jos enää kehtaan ja sitten voitte surmata minut kamalimmalla keksimällänne tavalla. Olen jo yli puolet tästä viimeisestä osasta tänään kirjoittanut, odottakaas vaan, kohta se on täällä! Lout saa kyllä slaagin, on varmaan alkanut jo maistua puulta aina välillä ohimennen mainita "KSE...".

Vähän nolottaa vastata näihin kommentteihin tälleen hippasen jälkikäteen...

Merriadoc, pistä avioeropaperit vireille ja vie tuhkatkin pesästä, olen nimittäin tainnut tehdä pihtailun ennätyksen (jos vielä pari kuukautta, pääsisiköhän sillä guinnesin ennätysten kirjaan...?). Olen ollut huono vaimo ja ansaitsen rangaistukseni. Ihan sydäntä riipii tuo jälkimmäinen viestisi, mutta kohta se jatko tulee! USKOMATTOMAN NOPEASTI! Okei, kuinka pirun hyvä minun pitää siitä tehdä korvatakseni tämän kaiken jahkailun...

Dwagon, no tähän mennessä olet saanut varmaan jo lapsenlapsiakin... Toteutan pyyntösi noin suurinpiirtein, olen jatkon kanssa kaksi kertaa hitaampi ja mitä luultavammin myös puolet huonompi. Kelepaako? ::)

LordPuhdemort, tulee kauhea syyllisyys kun lukee näitä ihania kommentteja. Mutta saan varmaan jahkailun anteeksi koska kannatin sinua modeksi...? ^^'

Daniel
, juu, harmaa on saatu karkoitettua. Ja minä rakastan kliseitä sekä fluffya, joten olihan se jo aikakin että tuota jälkimmäistäkin saatiin paikalle. :'D Vaaleanpunainen mömmöilmentymäsi on jo varmaan muuttunut kauhean harmaaksi hitauteni jälkeen... (Yritän vääntää vitsiä tästä hehheh, älkää tulko kirveiden kanssa ovelleni.)

eniale, väri muuttuu harmaasta uhkaavasti kohti ällövaaleanpunaista, odotapa vain viimeistä osaa (on sitä odotettu juu). Ja kiitos itsellesi kommentista!

Zeruda-hime, vähän uudempaakin kommenttia, yksi yhä elossa oleva lukija kenties...? Ja kohta tulee viimeinen osa, vaikka uskon että parempaa laatua saisit keksimällä sen itse. Kiitos joka tapauksessa kommentista, se vähän niin kuin herätti minut tämän suhteen kun yhtäkkiä huomasin tämän Godrickin notkon etusivulla.

//Valmis. ;D
« Viimeksi muokattu: 10.03.2009 21:52:23 kirjoittanut pikkuinen »
If you like slash, clap your hands.

pikkuinen

  • ***
  • Viestejä: 344
  • Kahta en vaihda; toinen on Fred
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #42 : 14.03.2009 14:18:34 »
A/N: Apuuuva! Se on valaaamis! Ensimmäinen pitkä ficcini ikinä on vihdoin valmis, voittajafiilis päällänsä ja vihdoin pääsen eroon tästä aika ajoin sisällä painavasta stressistä, että "pitäisi varmaan kirjoittaa sitä KSE:täkin joskus...". Loutkin voi keksiä uuden painostuksen aiheen. Lukijat ovat varmaan kaikonneet jo, en syyllistä teitä siitä, enkä viitsi edes mankua kommentteja, en oikeastaan ansaitse niitä kun olen niin pirun kauan jahkaillut ja panttaillut tätä. Kaikesta huolimatta olen ylpeä itsestäni, en voi uskoa todeksi sitä, että sain tämän peräti valmiiksi, yleensä kaikki kirjoitukset jäävät minulta pahasti puolitiehen.
 Ja kiitos ihan hirveän paljon Artelle, joka tämänkin osan jaksoi betailla ja peräti muisti mistä oli kyse pienimuotoisesta betaustauosta huolimatta... Ja toinen valtava kiitos kaikille, jotka ovat aikaisempia osia kommentoineet ja näin piristäneet päivääni todella paljon! Vieläkin jos luen noita kommentteja, niin on pakko hymyillä. Olette ihania! <3 *painuu halailemaan puita*

***

Osa 11

Vihdoin kaikki oli hyvin.

Siltä Harrysta tuntui, kun hän illalla makasi sängyssään sisällään lämmin, raukea tunne. Hän oli onnellinen, Ron oli onnellinen, Hermione oli onnellinen... Kaikki se paha olo, jota hän oli tuntenut, vaikutti nyt täysin kaukaiselta ja tarkoituksettomalta, ja hän tunsi itsensä suorastaan typeräksi ajatellessaan, miten paljon hänellä oli kaiken aikaa ollut ja miten hän siitä huolimatta oli vaipunut synkkyyteen ja itsekkääseen kuolemanhaluun.

Sitä Harry ei kuitenkaan tiennyt, että muutaman huoneen päässä hänestä Ron makasi sängyssään hereillä, raskas paino sisällään.

Ronin päässä pyörteili kysymyksiä, kun hän tuijotti huoneensa rapistunutta kattoa ja kuunteli, miten ullakon paha henki kolisteli putkia. Hän ei tiennyt, oliko Harry todella onnellinen - tämä vaikutti siltä, mutta hän tiesi parhaan ystävänsä osaavan näytellä tehdäkseen muiden olon paremmaksi. Ronista tuntui inhottavalta ajatella, että Harry ehkä makasi silläkin hetkellä sängyssään täynnä vahvaa, sakeaa kuolemanhalua.

Ja ne kymmenen syytä, jotka Ron oli luvannut Harrylle... Ensimmäisten keksiminen oli ollut helppoa, mutta pikkuhiljaa se oli muuttunut koko ajan vaikeammaksi ja vaikeammaksi. Yhdeksäs syy oli tuntunut hänestä itsestäänkin kovin hataralta, vaikka Harry olikin niellyt sen mukisematta. Kymmenettä syytä hänellä ei kertakaikkiaan ollut.

Hän ei tiennyt, halusiko edes keksiä kymmenettä. Mitä jos hän esittelisi kymmenennen syynsä Harrylle, mutta tämän kuolemanhalu ei katoaisi minnekään? Kymmenen syyn keksimisen aikana he olivat olleet turvassa; Ronin ei ollut tarvinnut pelätä Harryn tappavan itsensä, ei, koska Harry piti lupauksensa. Pian ei kuitenkaan tulisi olemaan mitään lupauksia. Jos Ronin syyt olivat olleet liian huonoja, Harrya ei pian enää olisi. Tuntui niin raskaalta, kun hänen maailmansa tärkeimmän ihmisen elämä oli hänen omissa käsissään.

Sillä aikaa, kun Harry vaipui rauhalliseen uneen, Ron tuijotti kattonsa halkeamia vielä myöhään yöhön.

***

Harry kipusi alakertaan aamiaiselle heti herättyään  ja tunsi olonsa kevyeksi ja virkeäksi. Hermione istui jälleen pöydän vieressä hilpeän näköisenä eikä ollut näköjään malttanut pysyä poissa kuin yön yli.

"Tällä hetkellä haluan olla täällä teidän lähellänne", hän vastasi Harryn esittämättömään kysymykseen ja käänsi Päivän Profeetan sivua.

Aamupalan jälkeen he pukeutuivat lämpimästi ja astuivat ulkona vallitsevaan pakkaseen luomaan lunta pihalta, jutellen samalla Ronista, joka nukkui yhä yläkerrassa.

"Hän on ollut kamalan stressaantunut vuoksesi, sen on nähnyt hänestä", Hermione kertoi työntäen lumikolaa. He olisivat toki voineet tehdä saman taikakeinoinkin, mutta se ei olisi ollut läheskään yhtä mukavaa. Ron olisi nauranut heidän jästitavoilleen, mutta Harry piti siitä talventunnusta, joka tuli, kun sai pitää kiinni lapion kylmästä varresta.

"Niin, mutta nyt kaikki on hyvin", Harry totesi lyhyesti ja lapioi samalla erityisen sitkeää kinosta. "Hänen yhdeksän syytään paransivat minut."

Hermione pysähtyi hetkeksi, räpäytti silmiään Harryn suuntaan ja hymyili sitten onnellisen oloisena.

"Niinkö?" hän kysyi ja nojautui lapionsa varteen.
"No... niin", Harry vastasi kulmiaan rypistäen. "Kai sinä sen nyt näet?"

Hermione kääntyi poispäin Harrysta jatkaessaan lapiointia ja meni hetki ennen kuin hän vastasi.

"Kyllähän sinä siltä vaikutat", hän totesi hitaasti ja painoi pipoa syvemmälle päähänsä lapasen peittämällä kädellään. "Minä vain... ei sinusta ikinä tiedä. Ajattelin, että ehkä esität. Teet sitä joskus, osaat tehdä sitä - esittää että kaikki on hyvin, jotta muut ihmiset olisivat tyytyväisiä. Sinua on vaikea tulkita näissä asioissa."

Harry tuijotti lumikasaa, jota oli lapioimassa. Hän oli aina luullut olevansa liiankin helposti luettavissa oleva ihminen - eihän hän ollut pärjännyt okklumeus-tunneillakaan. Toisaalta Hermione oli oikeassa. Kyllä hän nytkin halusi, että Ron olisi onnellinen, ja olisi ehkä ollut valmis esittämään elämänhaluista sen vuoksi, mutta kai hänen ystävänsä olisivat silloin huomanneet esityksen. Ainakin Hermione oli liiankin hyvä aistimaan sellaiset asiat.

"Kai te nyt uskotte, että minä olen kunnossa? Minulla on Ron ja kaikki on muutenkin paremmin", Harry loi tutkailevan katseen Hermioneen, joka pureskeli poskensa sisäpintaa.

"Nyt minä uskon kyllä, kun sanoit niin", toinen sanoi hitaasti, "mutta Ronista en tiedä. Hän vaikuttaa vieläkin hieman huolestuneelta. Teidän pitää varmaan puhua tästä."

Hermionen mielestä kaikesta piti aina puhua. Harry ja Ron eivät kumpikaan olleet kovin hyviä puhujia, vaikka Harrysta tuntuikin, että jokin puhumista estävä railo heidän välillään oli sulkeutumassa kaiken aikaa.

"Kyllä teidän nyt jo pitää puhua", hieman närkästynyt Hermione arvasi Harryn ajatukset. "Tehän olette yhdessä ja kaikkea."

"Niin", Harry mutisi ja pyöräytti lapiota käsissään. "Vaikka tuskin Ron edes on huolissaan. Kyllä hän varmaan ymmärtää."

Hermione pyöritteli silmiään, muttei sanonut enää mitään asiaan liittyen.

***

Ron istui keittiön pöydän ääressä, kun Hermione ja Harry vihdoin tulivat sisälle riisuen litimärkiä lapasiaan. Ron kohotti oitis katseensa ja suuntasi sen suoraan Harryyn, joka hymyili. Hermione vilkaisi heitä kahta salamyhkäisesti, mulkaisi silmälasipäistä merkitsevästi ja hipsi sitten vähin äänin yläkertaan.

"Me olimme luomassa lunta", Harry ilmoitti tarpeettomasti ja kiskoi päästään tummanvihreän piponsa, jonka alta mustat kiharat työntyivät kurittomasti ulos. Ron liikautti hieman toista suupieltään vastaukseksi, mutta pysytteli hiljaa. Harry potki vielä kenkänsä pois jalastaan ennen kuin istahti pöydän ääreen vastapäätä Ronia, joka tuijotti sillä hetkellä teekuppiaan.

"Minä -" Harry aloitti vaikeasti, mutta Ron ynähti ja heilautti kättään sen merkiksi, että hänen pitäisi olla hiljaa. Sitten toinen laski katseensa taas teehensä ja pureskeli alahuultaan, miettien selvästi jotain.

"Ei minusta ole tällaiseen syiden keksimiseen", Ron lopulta tuhahti ja kohotti siniset silmänsä Harryyn, joka hätkähti toisen särkynyttä katsetta. "Ne alkavat olla vain yhä hatarampia, ja tämä kymmenes... minä en keksi sitä! Ei ole enää mitään ja... Ajattelin ensin olla vain hiljaa, antaa kaiken olla, mutta en minä voi pidätellä sinua vilpillisesti, en tiedä... En tahdo että kuolet, mutta jos sinä tahdot niin..."

Harry avasi suunsa, mutta Ron pudisti päätään.

"Kaikki on minun syytäni! En voi keksiä jotain typerää kymmenettä syytä - on minun syyni, että sinä kuolet ja... Hermione olisi varmasti keksinyt ainakin kaksikymmentä syytä. Hän ei ole typerä ja heikko, minä -"

"Ron!"
"Äh, anna olla!" Ron ärähti yhtäkkisesti ja nousi ylös, melkein juosten yläkertaan.

Harryn tuoli lähes kaatui, kun hän ryntäsi toisen perään. Hän kuuli tämän oven kolahtavan yläkerrassa ja harppoi askelmat toisen huoneelle, vetäisten oven auki vain kohdatakseen Ronin tulistuneen katseen.

"Onko sinun pakko seurata? Sinä teet kaikesta vain vaikeampaa! Minun täytyy luopua sinusta ja sitten olet tuollainen!"

"Millainen?" Harry kysyi hitaasti ja Ron käännähti kannoillaan kuin ei olisi tiennyt miten purkaa kaikkea sisällään kuplivaa.

"Sinä - vaan - aiheutat - no - en minä tiedä! Kaikki on mennyt parempaan suuntaan, mutta sinä vain esität, ja minä oikeastaan rakastan sinua ja silti olen syyllinen siihen, että sinä kuolet - koska en voi keksiä jotain yhtä syytä, yhtä ainoaa syytä, sen pitäisi olla helppoa, minun pitäisi kyetä siihen, jos en kykene niin en ole arvoisesi ja -"

Tarvittiin yksi askel hiljentämään Ron, joka hätkähti Harryn lähelle painautunutta vartaloa ja tämän silmiä, jotka katsoivat suoraan ylös pidemmän pojan sinisiin silmiin.

"Minä en oikeastaan tarvitse kuin yhden syyn", Harry totesi hitaalla äänellä ja tunsi Ronin tihentyneen hengityksen poskellaan. "Minä en vain osannut heti löytää sitä."

Harry ei ehtinyt edes tulkita kaikkia tunteita, jotka vilahtivat Ronin silmissä yhden ohikiitävän hetken aikana, ennen kuin tämä painoi huulensa hänen huulilleen kuin yrittäen yhdellä suudelmalla korvata kaiken hukkaan heitetyn ajan.

Kun he lopulta irrottautuivat toisistaan, Ronin silmissä palanut tuli oli muuttunut levollisemmaksi ja tämä hymyili.

"Sinä olet siis... kunnossa?" toinen kysyi vain hitusen epävarmasti ja hiveli samalla sormillaan Harryn paidan hihaa.

"Olen", hän vastasi katse toisen silmissä. "Sinun yhdeksän syytäsi paransivat minut. Tai ehkä eivät ne syyt. Sinä paransit minut."

Ron näytti hetken niin täysin, pohjattoman onnelliselta, ettei Harrykaan voinut kuin hymyillä.

"Meillä on siis käytettävissämme koko elämä... En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi sitä mahdollisuutta... ettet sinä kuolisikaan."
"Kyllä minä joskus kuolen."
"Et nyt. Et heti. Et... varmasti."

Harry siirsi kätensä Ronin niskaan ja tämä ymmärsi sen vihjeenä vetää Harry lähemmäs itseään.

"Ehkä me voimme kertoa kaikille", Ron totesi yhtäkkiä ja Harry nyökkäsi. Ehkä he voisivat. Sille ei ollut mikään kiire.

Heillä oli koko elämä aikaa.
If you like slash, clap your hands.

Lucy

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #43 : 18.07.2009 02:26:50 »
En tiiä tuletko koskaan lukemaan tätä kommenttia, mutta laitanpa sen tänne kuitenkin haisemaan. En oo oikein koskaan aiemmin lukenut angst-ficcejä, mutta sinä varmistit, ettei ensivaikutelma ole huono.

Rakastuin ensinnäkin avaasi, Fred&George on mun sydäntä lähinnä. Nerokas on myös kahta en vaihda-sitaatti :--D Tapasi käyttää sanoja on ihanaa, kieli on uskomatonta. Otetaan esimerkiksi vaikka jouluaatto, jolloin Harry "kalasti" lasinsa yöpöydältä, ja Ginny "sukelsi" lahjakasaansa. Miljoonat muut esimerkit ja niiden ylistys ei mahtuis tähän kenttään. Nämä pienet yksityiskohdat tekivät tekstistä rikasta.

Itkin useaan otteeseen lukiessani tätä. Eikä se ollut tihrustamista vaan kyyneliä ihan oikeasti putoili ja paljon. Ronin syyt saivat minutkin miettimään, että oikeasti jokainen on kaunis, että elämässä on tärkeitä asioita, jotka usein jäävät maailman pinnallisuudessa huomaamatta. Harry/Ron-paritus toimi myös hyvin, voisin pölliä Hermionen "Tyhmät! Tyhmät!" <33
Lisään tällein loppuun todella omaperäisen "Kiitos tästä ficistä"- lauseen.
Kiitos tästä ficistä.
<3

onetoysoldier

  • dinosawr
  • ***
  • Viestejä: 66
  • VIVA LA VIDA
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #44 : 22.07.2009 21:30:06 »
Mulla oli aluksi joku epäilys tän parituksen suhteen, koska en vain osaa kuvitella Harrya ja Ronia... Siis Harry ja Ron. No, sittenpä ajattelin kuitenkin lukaista tämän. Lopputulos olikin aika hyvä, tosi hienoa tekstiä, eikä mitään "5 sec ja olet tuossa sängyllä alasti".

Mahtavia sanavalintoja ja realistista kuvailuja, tunteista kirjoittaminen ei ollut tönkköä eikä eikä tarinassa edetty turhan nopeasti. En voi sanoa kuin että sulle on suotu hyvät kirjoittajanlahjat ;oo

Mutta aww, ihana... ♥ Kiinnostaisko sua joskus kirjottaa Harry/Draco ficci, ois nimittäin innokas lukija täällä... ;;D
villiydytääks?

pikkuinen

  • ***
  • Viestejä: 344
  • Kahta en vaihda; toinen on Fred
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #45 : 08.08.2009 21:06:46 »
IIK! Kävin läpi ficcejäni, eksyin tänne ja sain lähes sydänkohtauksen huomatessani saaneeni kommentteja! Pakko ihan vastailla kun olen niin onnellinen.

Merriadoc, voi ihanaa, ettet ollut hyljännyt minua, Harrya ja Ronia hitaan jatkamiseni jälkeenkään. Ja siitä mahtavan mukavasta kirjoituksesta mitä toivoit;  tällä hetkellä kirjoittelen ahkerasti yhtä Harry/Ronia. Mahtavan mukavasta en tiedä, mutta on se kyllä vähemmän harmaa ainakin kuin tämä hehhehheh olenpa hauska. Mutta kiitos siis hirmusti kommentista!

Lucy, minäkään en pahemmin pidä angst-ficeistä, siksi tämä onkin lähinnä tällaista kevyttä angstia luullakseni. Ja voi kiitos, kiitos kaikesta kommentissasi - en osaa oikein sanoa mitään muuta, mutta loistan kuin Naantalin aurinko luettuani sen. Kiitos. Kiitos kiitos KIITOS. Niin ja kiitos avakehuista myös, minäkin rakastan avaani (josta kiitos kuuluu huksille) melkein yhtä paljon kuin siinä esintyviä henkilöitä.

Camille, kiitos hirveästi sullekin, suupieleni ratkesivat jo tämän kommentin kohdalla kun yritin hymyillä leveämmin~ Mulla on paljon Harry/Draco juonisuunnitelmia, mutta jotenkin on jäänyt tuo paritus taka-alalle nyt, kun olen alkanut ärsyyntyä ficci-Dracon OoC:mäisyyteen. Kaksi H/D:tä oon kirjoittanutkin, mutta ne on huumoria, ikivanhoja ja - myönnettäköön - aika karseita. :D
If you like slash, clap your hands.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #46 : 05.11.2009 21:03:48 »
Kiitos! Tämä oli niin ihana! Olen jo yhtä rakastunut Harry/Ron paritukseen kuin H/D:henkin :D Vielä kerran kiitos!

P.S. Tämä oli sadas kommenttini ! :''D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Päärynä

  • ***
  • Viestejä: 7
  • Let's go find a rainbow
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #47 : 12.12.2009 13:54:27 »
Siis varmaan todella hämärää kun laitan kommenttia näin paljon koko ficin ilmestymisen jälkeen,  :o mutta löysin tieni sivustolle vasta pari päivää sitten ja kun näin tämän jäin välittömästi koukkuun ja luin koko jutun kahdella istumalla, kun välissä oli pakko nukkua!  ;D

Niin siis halusin vaan sanoa, että tää on tosi upea (sitähän ei tuolla olekaan jo muutamaan kertaan kerrottu) ja että teen ihan kuolemaa kun se loppu!  :'( Kirjoitat aivan ihana eläväistä, sujuvaa ja uskottavaa tekstiä, jota jaksaa lukea ja ihailee miten voi olla näin upea! Ron ja Harry eivät ole ennen ekaksi mielessäni yhdistyneet pariksi, mutta nehän on loistava pari. :D

Niin ja siis dialogi näissä oli fantastista!!! Aah, oon ihan lumoutunut, miten aidon tuntuista se oli! En tiedä tuutko ikinä lukemaan tätä kommenttia, mutta kiitän miljoona kertaa tästä ficistä, koska se sai minut koukkuun fanfictioon!!

Kiitoskiitoskiitos!!!
And even though everything's changed, some things don't.<3

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #48 : 21.06.2010 12:54:15 »
Voiii(alotan nykyään kaikki viestit noin :D)
Tää oli tosi sulooonen :)

Luin tän(myös tän niinkuin monen muunkin) kun en ollu viä rekisteröityny tänne ja sit kun tein käyttäjän niin en enää löytäny tätä :(
Nyt tää tuli vastaan jo oli ihan pakko lukea uudestaan ja tulla kommentoimaan :)

Noi syyt oli ihania, varsinkin toi järvi♥  Ne on hyviä syitä itselleenkin elämiseen :)

Kiitos tästä :-*


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #49 : 24.06.2010 15:45:11 »
Mie oon lukenu tän ainakin kolme kertaa aikasemmin ja tälläkin kerralla tää oli vaan niin hyvä. Koskaan en oo saanu väkerrettyä kommenttia lukemisen jälkeen, mutta se erhe on hyvä korjata nytten. Nimi taisi sillon ensimmäiseksi kiinnostaa kun tän aukasin ja sitten tuo paritus! Ron/Harry♥

Angst!Harry on aina ihanaa luettavaa ja tuo Ronin aikuismaisempi käytös oli ylisööttiä :3 Hyvät syyt olit keksiny ja ROn toine omalla ihanalla tavallaan esille. Voisin jopa väittää, että hahmoista löytyy paljon IC'mäisyyttä :) Rakastuin siihen järvi-kohtaukseen. Se oli niin syvällisesti kuvattu!♥

Pidin siis todella paljon! Kiitän ja kumarran todella upeasta lukukokemuksesta :-*

~Ruskapoika
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

pikkuinen

  • ***
  • Viestejä: 344
  • Kahta en vaihda; toinen on Fred
Vs: Kymmenen syytä elää
« Vastaus #50 : 29.06.2010 18:34:51 »
Voi ei, vähän tuli hyvä mieli huomata, että tähän oli tullut kommentteja! ^^ Kiitos kaikille!

Aquatulio, kiva jos tykkäsit! Mäkin tykkäsin joskus H/D:stä enemmän kuin Harry/Ronista, mutta jälkimmäinen onneksi kipusi ohitse~ Kiva jos sain sutkin innostumaan parituksesta enemmän.

Päärynä, varmaan todella hämärää kun vastaan kommentteihin näin paljon niiden ilmestymisen jälkeen. ;D Leijun tämän kommentin jälkeen pilvissa, kiitos tosi paljon! Ja ihanaa jos pidit dialogista, oon aina tykännyt kirjoittaa sitä, mutta välillä tuntuu, että sitä on ficeissäni liikaakin.

MissWeasley, kiitos kiitos. ^^ Hyvä jos tykkäsit syistä, mäkin jollain tavalla pidin niistä (omille teksteille kohdistuvasta perfektionismista huolimatta :'D), mutta epäilin vähän, onko ne muiden mielestä turhan mitäänsanomattomia.

Ruskapoika, on aina ihana kuulla, että joku on lukenut mun ficin monta kertaa. ^^ Kiitos että kirjoitit kommenttiakin! Kiva jos tykkäsit järvikohtauksesta ja pidit hahmoja IC:mäisinä, se on mulla aina tavoitteena, mutta välillä tunnun lipsuvan siitä (varsinkin huumorificeissäni :D).
If you like slash, clap your hands.

Cutekuromi

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Kymmenen syytä elää, K-13
« Vastaus #51 : 23.01.2012 20:15:53 »
I-H-A-N-A!!!!!!! Tää oli aivan mahtavasti kirjotettu. Paris kohtaa kävin itkemäänkin. :'(

Drapple

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Kymmenen syytä elää (K-13, 11/11, VALMIS!)
« Vastaus #52 : 27.01.2013 13:18:11 »
Ficin nimi herätteli katselemaan, mutta paritus melkein sai lopettamaan lukemisen, en voi yhdistää Ronia ja Harrya yhteen. ONNEKSI MENIN JA LUIN!

Sinulla on ihana tapa kirjoittaa, ja sait parituksen kuulostamaan ennakkoluuloisenkin päässä hyvältä ja suloiselta. Kiitos paljon ficistä (: !