Kirjoittaja Aihe: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-11  (Luettu 19021 kertaa)

marrru

  • Potterhead
  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #40 : 25.12.2012 22:23:41 »
Kiva luku! :) Loppu oli jollain tapaa söpö.

Se vasta olisikin hupaisa näky, Kalkaros lepakkoviitassaan, ruusu hampaiden välissä, Pansy Parkinson parinaan.
Hajosin mielikuvalle.

Jatkoa odottelen! :)

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #41 : 20.01.2013 00:48:58 »
Why won’t you just ask?

”Oletko mitä tekemässä nyt lounaan jälkeen?” Harry kysyi minulta. Olin juuri saanut syötyä ja nousemassa pöydästä.
”En oikeastaan mitään. Ajattelin opetella viimeisetkin asiat kolmannen vuoden oppimäärästä, mutta sen voi tehdä melkein missä vain. Mitä te sitten olitte ajatelleet?” vastasin. Harry kertoi menevänsä Ronin kanssa rantaan. Nostin laukkuni olalleni ja lähdin seuraamaan poikia.

Pihalla oli tyttöjä useissa porukoissa.
”Pitäisi varmaan pyytää ne parit tanssiaisiin, kun siihen on enää kaksi viikkoa”, Ron totesi katsellessaan ympärilleen.
”Mutta kuinka noista voi pyytää yhtä, kun ne liikkuvat laumoissa?” Harry kysyi. Tirskahdin, mutta en sanonut mitään. Toivoin vain hiljaa mielessäni, että Fred pyytäisi minua. Hän ei ollut vieläkään pyytänyt, ja tiesin vallan hyvin, etten itse millään uskaltaisi. Monet tytöt vain nyrpistelivät huomatessaan Harryn ja Ronin katsovan heidän suuntaan.

Istahdin hiekalle ja kaivoin sauvani laukusta. Hermione, Ron ja Harry istuivat tukilla, Hermione lukemassa, pojat juttelemassa. Kokeilin muutamaa loitsua, joista yksikään ei aluksi meinannut onnistua.
”Saanko kokeilla tainnutusloitsua toiseen teistä?” kysyin Harrylta ja Ronilta. Ron suostui ja nousi tukilta. Jouduin kokeilemaan useamman kerran, mutta onnistuin vasta viidennellätoista kerralla. Ron lensi pienessä kaaressa taaksepäin ja kaatui hiekalle.
”Sepäs oli täräys”, hän totesi kömpiessään ylös. Kauempaa alkoi kuulua lähestyvää kikatusta. Käännyimme katsomaan äänen suuntaan. Sieltä etummaisena hölkkäsi Viktor Krum perässään iso lauma tyttöjä.
”Miten nuo oikein jaksavat?” Ron kysyi kyllästyneenä. Krum vilkaisi meitä päin ja olin varma, että näin hymyn käyvän hänen juroilla kasvoillaan.

Palasimme takaisin linnaan. Toisen kerroksen kohdalla Hermione sanoi menevänsä kirjastoon ja pojat oleskeluhuoneeseen.
”Minä taidan kierrellä hetken yksin, jos sopii”, sanoin ja lähdin vaeltamaan linnaan.

Minun ei tarvinnut pitkään vaeltaa, kun törmäsin kaksosiin. Olin päässyt seitsemänteen kerrokseen ja edessäni oli lähes tyhjä käytävä. Kaksoset olivat taas ripustamassa jotakin jonkin oven yläpuolelle.
”Tästä tulee paras pila ikinä”, Fred nauroi.
”Totta puhut, veliseni”, George vastasi. Pyöräytin silmiäni ja hiivin heidän taakseen.
”Vorolle tulee hauskaa.”
”Jos hauska tarkoittaa sitä, että saa kuurata sontapommeja käytävältä, niin olette oikeassa”, totesin sillä seurauksella, että kaksoset rääkäisivät ja putosivat tikkailta. Aloin nauraa poikien pöllämystyneille ilmeille heidän kömpiessään nopeasti ylös.
”Ai.. Kata.. Hei”, Fred änkytti ja hymyili. Perhoset lehahtivat vatsaani ja polveni muuttuivat heikoiksi. Miksi niiden pitää aina tehdä noin, kun Fred hymyilee?
”Mitenkäs sinä täällä yksin vaeltelet?” George kysyi.
”Hermione meni kirjastoon ja pojat oleskeluhuoneeseen. Ajattelin hyödyntää aikaani tutustumalla linnaan”, kerroin ja vilkaisin ylöspäin. Säkillinen sontapommeja killui yläpuolellamme, mutta silti olin kuulevinani lähes äänettömän narinan.
”Onhan tuo varmasti kunnolla kiinni?” kysyin.

Vastauksen sain turhankin nopeasti. Säkin kannatin napsahti ja säkki putosi suoraan niskaamme. Haju oli sanoinkuvaamattoman kamala ja kaikkien meidän kolmen kaavut olivat pahasti likaantuneet. Eivätkä pelkästään kaavut, vaan koko olemus oli sonnan peitossa. Samaten käytävä.
”Jaahas, oleskeluhuoneessa pääseekin sitten valloittamaan kylpyhuoneet”, totesin naureskellen. Takaamme kuului ärsyttävän narisevaa mau’untaa.
”Norriska! Voi hemmetin hemmetti”, pojat huudahtivat. ”Juostaan!” Pinkaisimme pakoon, mutta kissa seurasi meitä. Käytävä tuntui jatkuvan loputtomiin, tai siltä se ainakin vaikutti, sillä juostessamme emme kiinnittäneet huomiota, minne käännyimme. Norriskan onnistui jotenkin silti pysyä kannoillamme. Aloin hengästyä, sillä juokseminen ei koskaan ole ollut vahvin lajini. Ohitimme oviaukon, josta näin portaikon. Käännyin ovelle, mutta kaksoset, jotka juoksivat edessäni, pinkoivat oviaukon ohi.
”Pojat! Takaisin päin, täältä pääsee portaikkoon!” huusin. Kaksoset kääntyivät ja juoksivat perääni Norriskan saavuttaessa meitä. Ehdimme juuri portaisiin, jotka lähtivät kääntymään, jolloin Norriska jäi taakse. Jatkoimme vielä kuitenkin juoksua, sillä emme olleet varmoja, missä Voro kulki. Seuraavista portaista juoksimme ylös Lihavan Leidin muotokuvalle.
”Ööh, ööh, ööh… Eikä, mikä se tunnussana oli?” hätäilin.
”Se oli… Se oli… Hölynpölyä!” George huudahti. Lihava Leidi heilahti pois edestämme ja pääsimme ryntäämään oleskeluhuoneeseen.

Istahdin oleskeluhuoneen sohvalle. Olin juuri päässyt kylvystä ja saanut kaiken sonnan pois hiuksistani. Monet puhuivat käytävillä kiroilevasta Vorosta naureskellen. Harry ja Ron tulivat alas poikien makuusalista.
”Hei Kata. Tiedätkö yhtään, miksi Fred ja George olivat yltä päältä sonnassa?” Ron kysyi. Nyökkäsin hymyillen ja selostin käytävällä tapahtuneen Norriskan tuloon asti. Kumpikin pojista räjähti nauramaan.
”Voron ilme olisi ollut varmasti näkemisen arvoinen”, Harry nauroi.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
A/N: En tiedä, onko oleskeluhuoneissa kylpyhuoneita, mutta no… tässä on x)

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #42 : 20.01.2013 12:51:40 »
Wuiiii! Uusi luku! Vaikka olikin lyhyt niin piristi mukavasti päivää. Jännää nähdä pyytääkö Fred Kataa tansseihin :)
Anteeksi, en osaa kirjoittaa pitkiä ja super rakentavia kommentteja. Virheisiin en törmännyt tai en vain huomannut.
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"

marrru

  • Potterhead
  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #43 : 20.01.2013 13:17:16 »
Jee, jatkoit! :) Kyllä mä ainakin aina oon ajatelut, et oleskeluhuoneissa/makuusaleissa on kylpyhuoneet.

Aika hauska loppu.
Jännää nähdä pyytääkö Fred Kataa tansseihin :)
^

Jatkoa odottelen :)

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #44 : 24.02.2013 13:33:17 »
Was it supposed to go like this?

Viikko vierähti nopeasti, ja tanssiaisiin oli enää jäljellä muutama päivä. Istuin suuressa salissa tekemässä läksyjä. Paria minulla ei ollut vieläkään, ja toivoin, melkein rukoilin, että Fred pyytäisi minua.
”Katariina. Hei, en kai häiritse pahasti?” kuului kysymys vierestäni. Nostin katseen läksyistäni ja huomasin Deanin ja Seamusin ilmestyneen taakseni. Kysyjänä oli ollut Seamus.
”Et häiritse”, vastasin ja käännyin penkillä heitä kohti. Seamus sormeili hetken hihansuutaan ja kysyi sitten:
”Lähdetkö Joulutanssiaisiin kanssani? Siis mikäli sinulla ei vain ole paria vielä.” Mietin hetken. Olihan se harmi, ettei Fred ollut pyytänyt, mutta sentään minua pyydettiin.
”Tuota… Kyllä minä kai voin”, vastasin ja hymyilin pienesti. Dean taputti Seamusin olkapäätä.
”No niin, minähän sanoin, että hän suostuu”, hän sanoi. Seamus nyökkäsi ja he siirtyivät toiseen päähän pöytää tekemään läksyjään. Poikien lähdettyä Harry, Hermione ja Ron tulivat saliin ja kävivät istumaan viereeni. Sali alkoi olla täynnä läksyjen kanssa pakertavia oppilaita. Laitoin valmiiksi saamani taikajuomien läksyt sivuun ja kaivoin laukustani tähtitieteen kirjan.
”Joko sinulla on pari?” Harry kysyi minulta. Nyökkäsin. Kaksoset tulivat saliin ja kävivät istumaan pöytään melkein vastapäätä meitä.
”Hemmetti. Me olemme ainoat ilman pareja. Tai, me ja Neville, mutta hän voi tanssittaa itseään”, Ron kuiskasi. Hermione tirskahti.
”Itse asiassa Neville kysyi jo itselleen paria”, hän sanoi. Ron katsoi minua tyyliin ”sinä?”, mutta pudistin päätäni.
”No nyt masentaa”, hän voihkaisi. Fred lähetti hänelle lapun. Ron avasi taitoksen. Harry kääntyi lukemaan sen, joten vilkaisin Harryn käsien yli itsekin lukeakseni tekstin itsekin. ”Pitäkää kiirettä, kaikki hyvät alkavat olla jo menneet” siinä luki. Ron tuhahti ja palautti lapun veljelleen.
”Keiden kanssa te sitten menette?” hän kysyi. Fred oli jo kääntynyt katsomaan minua, kun tunsin koputuksen olallani. Vilkaisin taakseni ja huomasin Seamusin.
”Unohdin vain kysyä, että minkä värinen pukusi on? Että osaan pyytää äitiä lähettämään itselleni oikeanväriset asusteet”, hän sanoi. Kerroin pukuni olevan kokonaan musta ja korujeni hopeaa. Seamus kiitti ja riensi takaisin Deanin luokse, sillä Kalkaros lähestyi, eikä ilme ollut lainkaan hyväntahtoinen. Käännyin takaisin omiin läksyihini, mutta ehdin huomata Fredin kasvoilla pettyneen ilmeen. Sitten hän repäisi palan pergamenttia, ruttasi sen palloksi ja heitti sillä Angelinaa. Tyttö kääntyi katsomaan. Hetken ajan Fred elehti jotain, johon Angelina vastasi nyökkäyksellä.
”Noin pyydetään tyylikkäästi tyttö tanssiaisiin”, Fred kuiskasi Ronille. Kaikki sisuskaluni tutuivat valahtavan nilkkoihini. Miksi, oi miksi Seamusin piti ehtiä pyytää minua ennen kuin Fred ehti? Nieleskelin pettymystäni ja palasin läksyjeni pariin.
”Minä tyydyin perinteiseen kysymiseen, että kyllä sekin toimii”, George totesi. ”Pyysin Aliciaa juuri ennen kuin tulimme tänne.” Yritin keskittyä kokonaan astronomian läksyihin, vaikka Fredin sanat kaikuivat mielessäni ja ilmeet heijastuivat silmieni eteen. Noin pyydetään tyttö tyylikkäästi tanssiaisiin… Havahduin vasta, kun Hermione lähti äreänä pöydästä.

whitecanon

  • Vieras
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #45 : 04.03.2013 21:02:03 »
Tää on vaan jotenkin ihana!

Mä pidän siitä, että se seuraa oikeaa tarinaa. Katariinan kun on sijoittanut sinne, niin se on toisesta näkökulmasta jotenkin hauska :)
Katariina on hyvin samanlainen kuin mä, joten tää tarina saa mut janoamaan entistä enemmän sitä, että olisimpa itsekin päässyt vaihtariksi Tylypahkaan.

Aion ehdottomasti jatkaa lukemista. En malta oottaa seuraavaa lukua :)

- whcn

nuperoo

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #46 : 07.03.2013 13:34:22 »
Aiivan ihana

Rosmertan

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #47 : 08.03.2013 15:57:40 »
Ja uusi lukija tännekin :)

Lukenut tämän olen aiemmin, mutta nyt vasta uskalsin  :-[
Yritän parantaa tapani  :D
Elämä, on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy, ellet käänny ympäri.
   — Sari Virlander (En siis minä)

marrru

  • Potterhead
  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #48 : 09.03.2013 16:25:30 »
Pläh, Fred olit liika hidas :c Jatkoa odotan taas!

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #49 : 29.03.2013 14:00:50 »
The night of dreams coming true

Tytöt olivat valloittaneet kaikki linnan tyttöjen vessat, sekä seitsemännen kerroksen mystisen kylpyhuoneen, joka tuli ja meni miten sattui ollen joka kerralla erikokoinen. Olimme Hermionen ja Ginnyn kanssa toisen kerroksen vessassa, johon kukaan muu ei halunnut tulla. Hermione kiristi korsettiani Ginnyn letittäessä pitkiä mustia hiuksiani toiselle sivulle päätäni. Itse yritin meikata samalla, ja onnistuin jopa olemaan tuhrimatta kasvojani liikaa. Asettelin kaulakorsettini kohdalleen, ja Hermione kävi sitä kiristämään tukevaksi. Molemmat korsetit olivat mustaa satiinia, ja kellohelmainen hameosa oli monikerroksista kevyttä silkkiä. Ginny kiinnitti vielä korvani taakse pinnin, johon oli kiinnitetty hopeinen ruusu.
”Pystytkö nyt varmasti hengittämään tuossa?” Hermione kysyi. Nyökkäsin pienesti, sillä kaulakorsetti esti päätäni kallistumasta eteen sekä taakse.
”Oletko aivan varma?” Hermione varmisti. Hymyilin, nyökkäsin uudelleen ja kävin laittamaan Ginnylle vaaleanpunaista luomiväriä, joka sopi täydellisesti hänen vaaleanpunaisen-vihreään pukuunsa. Hermione laittoi Ginnyn hiukset tehden kaksi lettiä, kummaltakin sivulta yhden, ja liittäen ne takana yhteen.

Tanssiaisten alkuun oli enää puoli tuntia. Olimme saaneet Hermionen hiukset ja kasvot valmiiksi, kun Ginny lähti jo kohti suurta salia.
”Mene sinäkin. Haluan yllättää kaikki pukuni kanssa”, Hermione sanoi. Hymyilin ja poistuin vessasta.

Seamus odotti salin ovella Harryn, Ronin, Deanin ja kaksosten kanssa. Kaksosilla oli kummallakin valkoiset paidat ja ruskeat liivit, Fredillä kulta-brokadikuvioitu ja Georgella yksivärinen samettinen, sekä mustat kaavut ja mustat housut. Harrylla, Deanilla ja Seamuksella oli kullakin normaali musta juhlakaapu, ja Ronilla se ylitsevuotavan perinteinen pitsikoristeltu kaapu, jonka hänen äitinsä lähetti. Laskeuduin portaat. Kaikki pojat näyttivät haltioituneilta. Seamus kumarsi syvään ja ojensi kätensä. Laskin omani hänen kädelleen, ja hän lähti johdattamaan minua saliin.

Nousimme seisomaan, kun orkesteri aloitti soittamisen ja salin ovet avautuivat uudelleen. Kolmivelhoturnajaisten ottelijat tulivat sisään pareineen. Hämmästyin huomatessani Hermionen Viktor Krumin käsipuolessa, mutta ainakin hän näytti erittäin tyytyväiseltä. Harry tuli viimeisenä, käsipuolessaan Parvati Patil. Parit asettautuivat tasaiseen neliömuodostelmaan ja orkesteri hiljeni hetkeksi. Pian musiikki kuitenkin alkoi uudestaan ja ottelijat aloittivat tanssin. Seurasin hymyillen Harryn hermostunutta tanssia. Pian Dumbledore johdatti McGarmivan tanssilattialle, ja muutamat muut professorit siirtyivät myös tanssimaan. Heitä seurasivat muutamat oppilaat, muun muassa Neville ja Ginny. Seamus kumarsi minulle ja ohjasi minut sitten lattialle. Hän pysyi oikeastaan erittäin hyvin tahdissa, mikä helpotti minun tanssimista ja vietävänä olemista. Liidin helmat hulmuten pojan käsivarsilla ja päätin tyytyä kohtalooni. Sainhan kuitenkin iltani prinsessana. Katseeni kuitenkin osui Frediin, joka tanssitti Angelinaa ja kateus syöksähti sisuskaluihini vääntäen ne solmuun. Siinä voisin olla minä...

Seamus johdatti minut yhteen salin reunoille asetelluista pienistä pöydistä. Meille jaettiin samppanjalasit, joissa oli jotain kuohuvaa juomaa, joka ei vaikuttanut olevan ainakaan samppanjaa, mutta ei se kyllä Pommaciakaan ollut. Pöydässä istui meidän lisäksemme Dean ja Lavender, ja Neville ja Ginny. Dumbledore nousi pitämään puhetta.
”Tervetuloa Tylypahkan joulutanssiaisiin. En halua kyllästyttää teitä tätä pidemmällä puheella, joten pitäkää hillitysti hauskaa ja viihtykää”, hän sanoi ja kohotti lasiaan. Join varovasti lasistani. Juoma maistui erikoiselta, mutta todella hyvältä. Laskimme tyhjät lasit pöydälle, josta ne sitten ikään kuin katosivat. Orkesteri alkoi soittaa toista valssia.
”Mennäänkö?” Seamus kysyi ja vinkkasi tanssilattialle. Nyökkäsin.

Kävimme istumaan takaisin pöytiin. Pian niihin ilmestyi täysiä lautasia jouluruokia. Omallani oli myös suomalaisia joulun suosikkejani, kuten graavilohta ja porkkanalaatikkoa. Pöydissä kävi tasainen puheensorina ja taustalla soi kevyt ruokailuun sopiva musiikki.
”Tiedätkö yhtään, mitä aiot tämän vuoden jälkeen tehdä? Palaatko takaisin jästikouluusi vai jäätkö tänne?” Dean kysyi.
”En tiedä vielä. Olisi kyllä todella mahtavaa saada jatkaa täällä”, vastasin. Jatkoimme keskustelua koko ruokailun ajan, mutta sivusilmällä huomasin Fredin tuijottavan minua.

Lyhyessä ajassa asiat ehtivät kaatua päälaelleen. Angelinan lautanen jotenkin lennähti tytön syliin pilaten tämän puvun. Se kiljaisu kuului varmaan Lontoossa asti. Koko sali hiljeni, tosin muutamat luihuistytöt tirskuivat. Angelina juoksi itkien salista ulos Alician ja Katien seuratessa perässä. Siirsin katseeni Frediin, joka näytti erityisen hämmentyneeltä. Hiljaisuuden rikkoi pienimuotoinen räjähdys Seamusin lautasella, Kaikki pöytäni tytöt ponkaisivat ylös tuoleistaan kiljaisten, minä mukaan lukien. Seamus oli kaatunut tuolillaan taaksepäin ja yritti nousta naama mustuneena. Autoin Deanin kanssa pojan ylös.
”Oletko kunnossa?” kysyin, ja vastauksen sain heti. Seamusin kasvoihin alkoi nousta rumia paiseita.
”Viedään hänet sairaalasiipeen”, Dean sanoi. Lähdimme taluttamaan savuavaa Seamusia ulos salista.

Laahustin portaita takaisin alas. Dean oli mennyt jo edeltä. Seamus kyllä paranisi, ainakin matami Pomfreyn mukaan.
”Oooooo, kävikö neiti Vierasmaalaisen kavaljeerille huonosti?” kuului nariseva ääni yläpuoleltani. Katsomattakin oli selvää, kuka siellä puhui.
”Riesu, ei nyt. Minä en jaksa tänään”, ähkäisin. Räyhähenki laskeutui alas niin, että pystyi katsomaan minua suoraan silmiin, tosin ylösalaisin.
”Neiti vielä kiittää Riesua”, se sanoi ja iski silmää. Tajusin melko heti eleen syvemmän tarkoituksen.
”Sinä! Sinä räjäytit Seamusin lautasen! Ja lennätit Angelinan lautasen!” huudahdin. ”Miksi ihmeessä?”
”Oiii, neiti kyllä huomaa vielä ja kiittää Riesua”, se totesi ja lähti lallattaen pois.

Palasin saliin ja istuuduin takaisin pöytään. Dumbledore nousi seisomaan.
”Seuraavaksi julistetaan tanssiaisten noita ja velho, jotka sitten myös avaavat kolmannen valssin. Tämän vuoden joulutanssiaisten velhoksi on valittu… Draco Malfoy!” Draco nousi seisomaan ja käveli omahyväisen näköisenä salin etuosaan.
”Ja tämän vuoden joulutanssiaisten noidaksi on valittu…” Huomasin Pansy Parkinsonin kohentavan ryhtiään.
”Hermione Granger!” En tiedä, kenen ilme oli eniten näkemisen arvoinen, Dracon, Hermionen vai Pansyn. Hermione asteli hitaasti salin etuosaan ja asettui seisomaan Dracon eteen. Orkesteri alkoi soittaa. Muutaman tahdin jälkeen pari otti ensimmäiset askeleet. Vaikka aluksi kumpikin oli näyttänyt järkyttyneiltä, heidän tanssinsa oli erittäin sulavaa ja kaunista katsella. Muitakin pareja siirtyi lattialle. Nojasin kyynärpäälläni pöytään ja huokaisin.

Professori Lipetit nousi salin etuosaan ilmestyneelle lavalle.
”Seuraavaksi meille esiintyy bändi, joka ei esittelyjä kaipaa.” Lähestulkoon kaikki sekosivat, kun bändi nousi lavalle. En ollut koskaan kuullutkaan heistä. Huomasin Harryn ja Ronin istuvan kauempana pöydässä pareineen. Nousin ja siirryin heidän luokse. Otin viereisestä pöydästä tuolin ja kävin istumaan.
”Mitä Seamusille siis tapahtui?” Ron kysyi.
”Riesu räjäytti Seamusin lautasen. Ja myös heitti Angelinan lautasen”, kerroin.
”Miksi?” Harry kysyi. Kohautin olkapäitäni.
”Riesu sanoi, että kiittäisin häntä vielä”, vastasin. Pojat näyttivät hämmentyneiltä. Kumpikaan Patil ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Fred ja George kävelivät meitä kohti.
”Miksi istutte täällä ihan tylsinä?” George kysyi. Pojat eivät sanoneet mitään.
”Seamus makaa sairaalasiivessä, enkä minä yksin viitsi tanssia. Eikä noista kahdesta ilmeisesti ole tanssiseuraksi”, vastasin vinkaten Harryn ja Ronin suuntaan.
”No minä voin sitten varmaan varastaa sinut”, Fred sanoi hymyillen ja ojensi kätensä minua kohti kumartaen vähän. Häkellyin hänen sanoistaan, mutta nousin ja laskin käteni hänen kädelleen. Fred lähti ohjaamaan minua lähemmäs lavaa. Pikkuhiljaa aloin tajuta, mitä Riesu oli tarkoittanut. Fred pyöräytti minua pari kertaa, ja kertosäkeistön alkaessa annoin itseni villiintyä.

Ensimmäinen kappale, Do the Hippogriff, loppui.
”Ja seuraavana tulee This Is the Night”, laulaja ilmoitti. Fred kumartui lähemmäs ja kysyi sitten aivan korvani vieressä:
”Mennäänkö käymään ulkona?”
____________________________________________________________________________
A/N: ja sitten jätänkin teidät odottamaan muutamaksi viikoksi, että mitä ulkona tapahtuu :DDD

marrru

  • Potterhead
  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #50 : 01.04.2013 12:54:47 »
Aaa... hiuka kiva luku. :) Nauroin joissain kohdissa (en tiiä kui)  ja taitaa olla eka kerta, kun Riesu teki jotain 'mukavaa'.

Pääsihän Kata sitten Fredin kanssa tanssimaan. ;) Yh, en jaksa odottaa kahta viikkoa. .___. Ehkä selviän.

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #51 : 02.04.2013 21:21:29 »
Joo, Riesu teki mukavaa, mutta vain joulun kunniaksi ja sai samalla aiheuttaa vahinkoa :D

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #52 : 23.04.2013 21:59:17 »
Joo, tässä tulee nyt hieman pidempi tauko nyt hetkeksi... En ole kyennyt kirjoittamaan yhtään mitään, en tätä enkä mitään muutakaan, nyt viikkoon, sillä rakas mummoni poistui keskuudestamme viime keskiviikkona. Kunhan saan itseni taas kuntoon, lupaan kirjoittaa lisää ja laittaa jatkoa tulemaan.

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #53 : 10.07.2013 22:59:09 »
AN: toivottavasti ette ole ehtineet unohtaa minua, anteeksi ja yritän jatkaa kirjoittamista ;__;
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Snowflakes fall and I fly higher

Yö oli kirkas ja tyyni. Täysikuu valaisi kellotornin sisäpihaa. Kevyt lumisade leijaili hiljalleen kohti maata. Pakkanen oli melko kireä, minkä vuoksi kiedoin käsivarteni ympärilleni.
”Paleltaako sinua?” Fred kysyi. Pudistin päätäni, mutta kuitenkin Fred otti kaapunsa ja asetti sen hartioilleni. Kävelimme pitkään hiljaa, kunnes Fred rikkoi hiljaisuuden.
”Oli aika harmillista, että Seamus ehti pyytää sinua ennen minua”, hän sanoi. Käännyin katsomaan Frediä, joka katsoi jonnekin kauas kaukaisuuteen. Ajattelin, etten uskaltaisi kertoa hänelle, mitä itse olin tuntenut tilanteesta.
”Harmitti se minuakin”, karkasi huuliltani. En kai minä oikeasti sanonut noin? ajattelin säikähtäneenä. Se kuulosti typerältä. Fred kääntyi katsomaan minua. Olimme kävelleet sillan alkupäähän asti. Pojan silmistä huokui lämpö ja tunteellisuus. Huomasin hänen vilkaisevan nopeasti yläpuolelleen. Taivutin selkääni kaulakorsetin estäessä minua taivuttamasta kaulaani pystyäkseni katsomaan ja huomasin Riesun roikottavan mistelinoksaa. Tirskahdin.
”Mitä? En minä aina tee kiusaa”, se käkätti. Laskin katseeni takaisin Frediin. Poika tuijotti minua suoraan silmiin. Tunsin hänen toisen käden ristiselälläni, kun toisen käden etusormi silitteli leuanalustani. Jos polveni eivät pian pettäisi, se olisi täysi ihme. Fredin käsi liukui selälläni ylöspäin niskaani asti, jolloin poika veti minut kevyesti lähemmäs. Huomasin hänen kasvojensa lähestyvän, joten suljin silmäni ja varauduin siirtymään mahdolliseen Paratiisiin.

Fredin huulet koskettivat hellästi omiani. Sisälleni kuohahti lämpö ja perhoset alkoivat lepattaa vatsassani. Vastasin suudelmaan ja vein omat käteni Fredin niskaan. Suudelma ei ollut kiihkeä eikä intohimoinen, mutta erittäin hellä ja tutkiskeleva. Fred painoi minua lähemmäs ja suudelma muuttui kiihkeämmäksi. Pojan kaapu putosi hartioiltani, mutta en siltikään alkanut palella. Käsi niskastani siirtyi takaisin ristiselälleni, kun käsi leukani alta siirtyi käsivarteni ali niskaani. Yläpuolelta kuului Riesun käkätys.
"Hei, hankkikaa huone!" se huudahti. Fred vetäytyi hieman taemmas ja naurahti. Tirskahdin itsekin.
"Pitäisi varmaan palata sisälle", poika ehdotti. Nyökkäsin. Fred nosti kaapunsa maasta ja kietoi käsivartensa ympärilleni. Hiljaisen lumisateen saattelemana kävelimme takaisin linnalle.

Bändi aloitti viimeisen kappaleen. Fred pyöräytti minua kahdesti ja veti sitten lähelleen nojaten poskeaan päähäni. Painoin otsani hänen olkaansa ja huokaisin onnellisena. Fred lähti hitaasti keinumaan, ja antauduin musiikin vietäväksi.
"Olet niin kaunis", hän kuiskasi. Hymyilin hiljaa itsekseni ja vilkaisin sivulleni. Draco luovutti Hermionen Krumille. Olivatko he tanssineet yhdessä kolmannesta valssista asti? Ihmettelin mielessäni, sillä olin saanut sellaisen käsityksen, ettei Draco pitänyt melkeinpä kenestäkään, varsinkaan Hermionesta. Fred laski kättään alas selkääni ristiselälleni asti. Nostin pääni hänen olaltaan ja katsoin häntä suoraan silmiin. Fred hymyili ja suukotti otsaani.

Kappale loppui. Kaikki lähtivät ulos salista ja kohti makuusalejaan. Jäimme Fredin kanssa viimeisimpien joukkoon. Aulan portailla istui muutamia tyttöjä itkemässä. Huomasin yhden olevan Hermione.
"Mene sinä edeltä. Minä tulen kohta", sanoin Fredille, joka lähti portaita ylös. Kävin istumaan Hermionen viereen ja kiedoin käteni hänen ympärilleen.
"Viktor?" kysyin. Hän pudisti päätään.
"Ron. Se idiootti ei ymmärrä mitään", Hermione voihkaisi. Huokaisin ja halasin tyttöä. Jostain kuului tytön rääkäisy: "Haista paska, senkin munaton ve-renpetturi!" ja joku ryntäsi ohitsemme.
"Miksi poikien pitää olla niin vaikeita?" Hermione kysyi.
"En tiedä. Eivät tosin kaikki ole", vastasin ja katsoin salin ovelle. Draco seisoi siellä ja katsoi meihin päin. Hermione ei näyttänyt huomaavan. Katsoin poikaa kysyvänä, jolloin hän lähti tulemaan meitä kohti.
"Minä voin jatkaa tästä", hän sanoi. Nyökkäsin ja nousin. Hermione katsoi ensin hieman hätääntyneenä, mutta ilme vaihtui syvään hämmennykseen nähdessään Dracon.
"Nähdään makuusalissa", sanoin ja lähdin kohti portaikkoa.

Fred odotti kolmannen kerroksen portaikossa.
"Mikäs Hermionella oli?" hän kysyi.
"Veljesi ei osannut olla hienotunteinen", vastasin. Fred pudisteli päätään ja lähti johdattamaan minua ylös.

Oleskeluhuone oli melkein tyhjä, lukuun ottamatta muutamia poikia, jotka tuskastelivat sitä, kuinka mahdottomia tytöt osaavat olla. Heidän joukossaan oli myös Ron. Kaikki kääntyivät katsomaan meitä astuessamme sisään.
"Minun pitäisi varmaan mennä nukkumaan", totesin. Fred saattoi minut makuusalien portaille.
"Hyvää yötä, prinsessani", hän sanoi ja suuteli kevyesti. Hymyillen nousin portaat ja luikahdin makuusaliin.

Akira-senpai

  • ***
  • Viestejä: 45
  • Pikkunen
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #54 : 11.07.2013 17:29:25 »
Ihanaa!!  Vihdoin tää jatkuu, mä jo oon kerinny pelkäämään pitkän aikaa, et tää ei ehkä jatkuiskaan ollenkaan! :3 Oikein sulonen luku<3 Kirjotusvirheitä ei sattunu ainaskaan mun silmiin, mut tosin en etsinykkään :) Mie oon tottunu aika paljolti ite lukemaan sellasia tarinoita ja ficcejä, joissaka luvut on pitempiä ku tässä, mut miusta vaikka nää onki vähän omasta mielestä lyhyitä, niin ne jotenki sopii, mut silti jää aina sellanen kauhee fiilis, et haluu lisää ja äkkiä! :) Toivottavasti siun kirjotus intosi on nyt palannut ja pääset taas jatkamaan tarinaa vähän lyhyemmillä väleillä:3

marrru

  • Potterhead
  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #55 : 15.07.2013 12:53:34 »
Ooo... tää oli ehkä yks parhaista luvuista tässä ficissä. Suloinen ja ihana. Dramioneakin näytti loikkaavan väliin ;) Pidin kovasti!

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #56 : 14.08.2013 23:12:34 »
Uusi lukija täällä näin! o/

Rakastan Fred/OFC-parituksia ja ihana tämä joulutanssiaiskohtaus (: <3
En osaa sanoa mitään fiksua taikka rakentavaa :D

Jatkathan pian?

~ Saphy
Sé onr sverdar sitja hvass!

ServedX

  • ***
  • Viestejä: 78
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #57 : 19.09.2013 20:15:22 »
Aaaaawww :33 tää on niin ihana, muuta en osaa sanoa. Jatkoa pian, joohan??!! ;)
Rooney and Ronaldo and the magic of their feet

Kiikiiconfused

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Rohkelikko
Vs: Vaihto-oppilasvuosi Tylypahkassa K-13
« Vastaus #58 : 15.11.2014 00:09:31 »
Apua, hei ja anteeksi etten ole kirjoittanut tähän yli vuoteen. Elämässäni tuli erittäin vaikea jakso ja olen vasta tänä vuonna alkanut taas kirjoittaa uudelleen. Eli tähänkin tulee jatkoa, kunhan saan katsottua HPjLP:n jotta saan vähän inspiraatiota lisää. Vielä kerran anteeksi, tämä on niin hyvällä mallilla että on pakko saada kirjoitettua tämä loppuun.