Kirjoittaja Aihe: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC, HP  (Luettu 19257 kertaa)

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #40 : 25.08.2011 18:54:57 »
Öh, eikö S.U.P.E.R.it suoriteta vasta viimeisenä vuonna? Niihinhän opiskellaan kaksi vuotta V.I.P.ien jälkeen? Harry ja Ron eivät koskaan suorittaneet S.U.P.E.R.eita, koska eivät käyneet viimeistä luokkaa.

Se natinapuolesta. Tämä luku oli tosi hyvä, sujuva ja mukavan tapahtumarikas. Mistä Mica muuten tietää pimeänpiirroista? Eikös ne tulleet vähän yllätyksenä koko porukalle? Siis jos niistä olisi aikaisemmin tiedetty, niin Toffeenhan olisi ollut helppo kolmoskirjassa tarkistaa, onko Sirius kuolonsyöjä ihan vain tsekkaamalla, että onko sillä piirtoa. Tulipas taas pieni sivupolku kommenttiin, mutta pointti oli, että pidin tästä luvusta, kun draamaa saatiin irti muustakin kuin Mican jahkaamisesta.

Paha, paha Anton... Ei kun voi raukkaparkaa, aivan lätkässä Micaan, ja ympärillä pörrää vain tuollaisia ginnyja ja pansyja. Surullista. Mutta Mica pysyköön tyytyväisenä Georgen kanssa ja lakatkoon säheltämästä muiden poikien kimpussa!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #41 : 25.08.2011 19:04:22 »
Tää luku on yks niistä, joihin en tarkistellut kovin paljon yksityiskohtia.. Eli juu virheitä selvästi on D:: Onneksi en noudata canonia about ollenkaan jotenkajotenka tungen sen piikkiin (joka on jo ennestään kyllä aika täysi..)
Toisaalta, Hermionekin ties pimeän piirroista silloi ku se teki niitä yhteyskolikoita- Sehän sano et sai niistä idean, mut joo ehkä en selittele enempää.. Kiitos taas Brangwen :D Tästälähin en luota omiin harhaluuloihini, koska tuntuu et aina ku jätän jotain tarkistamatta, se menee väärin.. *Menee koloonsa lukemaan faktoja*
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #42 : 25.08.2011 19:08:19 »
Hermione tiesi pimeänpiirroista viitoskirjassa, koska Kalkaros oli selittänyt koko kuvion neloskirjan lopussa  ;D  Olen pahoillani tästä nipotuksesta, kirjoittajana sinulla on kaikki oikeus tehdä niin AUta kuin vain haluat, joten kolossamurjottaminen ei kannata.
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #43 : 25.08.2011 19:17:44 »
VOI NY..  ;D Joo ehkä pieni uusintakierros näiden kirjojen kanssa olis paikallaa D:: (mulla itseasiassa oli käynnissä kirjojen uudelleenlukumaratoni, mut kätevästi koulu alko just ku olin lopettanu kolmannen kirjan lukemisen, ja ei enää oo niin paljoo aikaa lukemiselle..)

Muttamutta tälläsistä virheistä on suotavaa mainita kyllä, tiedänpä ens kerralla sitten :D Nyt tosiaan pistän AU:n piikkiin.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #44 : 25.08.2011 19:58:59 »
Tänään tulee kyllä lautanen täyteen draamaa. ;D

Ihanaa säätämistä ja vakoilua ja epäilyjä. :D Todella mukaansatempaava luku, teksti on sujuvaa ja tätä on ihana lukea.

Jätit kyllä ilkeään kohtaan!

Jään innolla odottamaan draamantäyteistä jatkoa. :D
wooooop
Ava: Ingrid

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #45 : 25.08.2011 20:06:25 »
En nyt tiedä, mitä kommentoisin, koska on torstai ilta ja kello kahdeksan ja kaupassa tuli käytyä :DD

Ite en jaksanut noihin S.U.P.E.R-juttuihin ja näihin pahemmin huomiota kiinnittää, mutta oli taas yllättäen kiva lukea 8)) ja jatkailehan, mulla on nälkä. Ficcinälkä.

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #46 : 26.08.2011 15:05:01 »
Luku 15.
“Lähdetään kävelemään.” Sanoin Georgelle, ja poistuimme meluisasta oleskeluhuoneesta. Vaitonaisina kävelimme ympäriinsä linnassa, ja tiesin, että pian minun täytyisi kertoa, mutta sanat vain vaelsivat päässäni sotkuisena sekamelskana, jotka eivät suostuneet asettumaan lauseiksi edes siksi hetkeksi, että olisin saanut ne ulos suustani. Vaivihkaa johdatin kulkuani surujen käytävää kohti, olisi parempi näyttää paikka, ja antaa sanojen virrata ulos tunteen mukana. George kuitenkin ehdotti, että jäisimme käytävälle, suuren ikkunan alle istumaan, kolmen kerroksen päähän surujen käytävästä. Samassa sanatkin saavuttivat oikean järjestyksen, ja purkautuivat suustani yhdessä itkun kanssa.
“Kerro, mitä tiedät surujen käytävästä.” Sanoin töksähdellen, ja kovasti nieleskellen sain kyynelet vielä hetken pysymään poissa.
“Surujen käytävästä? Siitäkö, mikä on tyrmissä sen särkynyttä tyttöä esittävän taulun takana? En ole koskaan päässyt sinne.”
Särkynyt tyttö tosiaan kuvasi minua sillä hetkellä. Ei välttämättä samassa merkityksessä, kuin taulun tyttöä, mutta kuvasi kuitenkin.
“Miksi kysyt?” poika kysyi ihmeissään.
“No.. Minä olen ollut siellä. Siellä tapahtui jotain ihan kamalaa, sinä iltana kun Seamus sytytti sen seinävaatteen palamaan.”
George katsoi minua hiljaa, ja jatkoin puhumista.
“Olin koko päivän ollut hämilläni ihan kaikesta. Lähdin käytävään selvittämään päätäni ja törmäsin siellä.. Antoniin.” Georgen ilme muuttui uhmakkaaksi, lähes vihaiseksi, mutta hän oli hiljaa.
“En tiedä miksi, mutta jäin käytävään Antonin kanssa ja me keskustelimme. Ja..” Ääneni murtui kuiskaukseksi “Minä suutelin häntä.”
Georgen katse lasittui, ja kuiskasin hiljaisen, aidon anteeksipyynnön. Poika nousi vierestäni, ja sanaakaan sanomatta lähti kävelemään pois. En ollut tyhmä, tiesin, että minun oli turhaa lähteä perään. Vajosin pieneksi keräksi itkemään. Olin tehnyt anteeksiantamattoman teon, ja nyt sain maksaa siitä. Mutta silti alitajunnassani tiesin, että se, jonka tästä pitäisi maksaa, olisi Anton.
  Koekausi eteni nopeammin kuin koskaan, ja viimeinen koetus lähestyi. Enää kolme koetta, niin kaikki kokeet olisi suoritettu, ja koittaisi kolmannen koetuksen päivä, ja vain viikkoa sen jälkeen kesäloma. Taikuuden historia. Kaksi koetta jäljellä. Ennustaminen. Yksi koe jäljellä. Muodonmuutokset. Koetuksen päivä. Edelliset viikot olivat kuluneet minulta ikäänkuin horroksessa. Kuljin vain luokasta toiseen ja taas seuraavaan. Nyt astelin kosteaa nurmikkoa alas Nevillen kanssa. Olimme matkalla koetuspaikalle, ja sinne saavuttuamme istuimme nousevan katsomon ylimmälle tasolle erään vaaleahiuksisen korpinkynsitytön viereen.
  Viimeinen kolmivelhokoetus paljastui suureksi labyrintiksi, jonka ytimeen kolmivelhopokaali oli sijoitettu. Labyrintissa ottelijat kokisivat monenlaisia esteitä ja haasteita, ja se, joka koskettaisi pokaalia ensimmäisenä, olisi voittaja. Ensimmäisenä labyrinttiin lähtivät George ja Krum, jotka olivat jaetulla ensimmäisellä sijalla. Hetken heidän jälkeensä Fleur Delacour pyrähti suuresta pensasportista sisään, ja koetus oli kokonaisuudessaan alkanut. Labyrintin sisälle katsomoista ei näkynyt kahta ensimmäistä pensasriviä pidemmälle, joten koetuksen seuraaminen oli hankalaa. En ollut koko päivänä syönyt muruakaan, mutta vatsassani sijaitseva paino oli kuin olisin syönyt kokonaisen hevoskotkan yksin. Pelkäsin Georgen puolesta, ja ajattelin jatkuvasti vain yhtä asiaa. Riitaani Georgen kanssa, ja sitä, että jos George ei palaisi tuolta elossa, en koskaan saisi enää sopia sitä hänen kanssaan, jos sopiminen olisi enää edes mahdollista. Oikeastaan en voinut kutsua “riitaamme” edes riidaksi, sillä emme olleet vaihtaneet tunnustukseni jälkeen sanaakaan. Kai se oli jonkinlainen mykkäkoulu, vaikka en halunnut nimittää sitä sitenkään. Kai se oli vain ero.
  Labyrintin sisältä sinkoutui punaisia kipinöitä, joku kilpailijoista oli vaarassa. Professori Vauhkomieli nousi luudalle, joka oli asetettu labyrintin portin pieleen, ja nousi pensasaitojen ylle. Hän syöksyi nopeasti paikkaan, josta kipinät olivat lentäneet, ja pian palasi takaisin. Hetkeä myöhemmin Viktor Krum makasi hänen edessään verisenä, puristaen reikäistä knallia. Matami Pomfrey syöksähti tämän luo, samoin kuin tämän perhekin. Krum oli joutunut räiskeperäisen sisuliskon uhriksi. Hetkeä myöhemmin tämä vaipui tajuttomaksi, ja kannettiin valkoisilla paareilla ensiaputelttaan. Jännitys kasvoi taas. Jo kolme ja puoli tuntia haastetta oli kestänyt, ja kaksi kilpailijaa oli jäljellä. Ilta pimeni, ja vieressäni istuva vaaleatukkainen tyttö alkoi haaveksuvasti tuijotella tähtiä.
“Orion on tänä yönä kirkas.” Tämä sanoi utuisella äänellä, ja tämän hailakansiniset silmät loistivat innostuksesta. “Tämä yö on erinomainen narksujen lisääntymiselle.” Hän jatkoi ja tytön henkilöllisyys kävi saman tien selväksi. Tämä oli paljon puhuttu Lööperi Lovekiva. Saivartelijan päätoimittajan tytär. Aikaa kului ja huoleni alkoi olla suunnaton. Nevillen jalat vispasivat penkin alla, ja Lööperi Lovekiva tuijotteli tähtiä, ja höpisi jotain mitä ihmeellisimmistä otuksista.
Viimein sininen valo välähti tuomarien pöydän edessä, ja George makasi sen vieressä verisenä ja liikkumattomana.
“EI!” Kuulin oman ääneni huutavan, ja lähdin Weasleyiden tapaan juoksemaan alas katsomosta.
“Siirry siitä, tuo on minun poikani!” Kuulin Weasleyn äidin kivahtavan suurelle, koulupukuun puetulle lihakasalle, jonka oletin olevan Crabbe. Juoksin Weasleyn lasten jalanjäljissä katsomon yläosasta, ja kun saavuin lähemmäs Georgea, kuulin Weasleyn äidin nyyhkyttävän. Kyynelet karkasivat minunkin silmistäni. Pelkoni oli käynyt toteen.

A/N: Kuinka mua pelottaakaan teidän reaktiot D:::
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #47 : 26.08.2011 15:36:15 »
Ajattelin kostaa kirjoittamalla tähän kommenttiin vain "Luna on kiva", mutta sitten totesin, että se olisi liian julmaa. No, tapoit sitten Georgen. Mitä tuohon pitäisi sanoa. Nyyh? Tämä luku meni vähän siihen piikkiin, että pääni yläpuolella lillui iso kysmysmerkki, niin että odotan selitystä!!! Selitystä, kiitos!!! Mitä ihmettä tapahtui? Miksi? Miksi? Miksi?

Hetkeä myöhemmin Viktor Krum makasi hänen edessään verisenä, puristaen reikäistä knallia.
Minulla on hurja teoria: Toffee on kaiken takana! Mistä tuo knalli muuten olisi tuonne pölähtänyt? Voi ei, taikaministeri on kuolonsyöjä, tai vielä pahempaa, monijuomalientä juonut Hän-joka-jääköön-nimeämättä!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #48 : 26.08.2011 15:57:57 »
Brangwen, IHANA teoria :---D Ja selityksen saat sitten seuraavassa luvussa.. Ja mun motiivit myös! I Promise!
Oliskin muuten aika mielenkiintosta, että Harryn sijasta Krum herättäis voldemortin sijasta Toffeen henkiin..?
« Viimeksi muokattu: 26.08.2011 16:10:19 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #49 : 26.08.2011 19:09:46 »
SÄ TAPOIT GEORGEN VITTU!  >:( mä oon niin surullinen! Mut tää on kyl ihana fic ja mä rrrakastan Georgea yhä enemmän tän takia :) muttamuttamutta mä toivon, et George onnistuis jotenki heräämää henkii tai mä itken mun... mistä kyyneleet tulee?.... no kuitenki ne pihalle.

Jatkoa innokkaasti odottaen:
D
I solemnly swear that I am up to no good.

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #50 : 26.08.2011 19:54:07 »
Desbina, kyynelkanavat? :D Muttajuu kiitos kommentista ja tervetuloa lukijaksi :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #51 : 26.08.2011 21:15:15 »
George kuoli!!! :o :o :o :o :o

Nyt ei kyllä irtoa muuta. Mikä järkytys. Vaadin jatkoa ja selitystä!

George voisi herätä eloon, hmmm? Joohan? Tai hän voisi palata aaveena ja kertoa, että Toffee on Barty Kyyry junior tai jotain ja Pimeyden Lordi on palannut. Jos Vauhkomieli ei tässä AUssa olisikaan kuolonsyöjä, tai siis vale-Vauhkomieli, oikeahan on siellä arkussa, mutta kuitenkin. Tuo knalli on hyvin hämäävä.

Mutta sitä jatkoa!

PS Luna on ihana.<3
PS2 Jatkoa!
wooooop
Ava: Ingrid

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #52 : 27.08.2011 14:09:15 »
A/N: Ah, teitä on kiva säikytellä..

Luku. 16
Matami Pomfrey touhotti väkijoukosta kahden Pyhästä Mungosta tuodun parantajan kanssa, ja kumartui Georgen päälle tunnustelemaan pulssia ja kuuntelemaan hengitystä. Hetken kuluttua Argus Voro, koulun vahtimestari, kantoi ensiaputeltasta paarit, joille George nostettiin. Matami Pomfrey kuiskasi Dumbledorelle jotakin, ja he veivät Georgen pois. Weasleyn vanhemmat ja Tylypahkasta jo päässeet pojat menivät mukaan, ja Dumbledore korotti ääntään taikakeinoin, jotta puhe kuuluisi väkijoukon hälinän yli.
“Hiljaisuutta pyydän!” Dumbledore sanoi ja karaisi kurkkuaan.
“George Weasley ei ole kuollut. Vain tajuton” Puheen loppuosa meni minulta täysin ohi. Olin liian onnellinen kuullakseni. Hän oli selvinnyt. Hän ei ollut kuollut! En ollutkaan menettänyt häntä! Dumbledore hätisti yleisön ja kutsuvieraat katsomosta, pyysi näitä palaamaan linnaan, suureen saliin syömään. Olin jo lähdössä massan mukaan, kun tunsin käden olkapäälläni.
“Hei, etkai ole menossa? Tule, en usko, että George panee pahakseen.” Ginny sanoi hymyillen ja veti minut mukaansa. Eikö hän muka tiennyt? Aivan kuin olisin ollut avoin, kuvallinen lastenkirja, jota Ginny sattui katselemaan, hän antoi vastauksen.
“Tiedän kyllä, mitä on tapahtunut. Tiedän myös, että te molemmat kadutte.” Katsoin tyttöä kysyvästi, ja aloin tosiaan miettiä, onko otsassani ikkuna, josta näkee ajatukseni.
“Olen puhunut Georgen kanssa. Ja olen puhunut sinun kanssasi. Ja sen nyt vaan näkee, että kumpikaan teistä ei tahdo olla erossa.”
Minun oli pakko hieraista otsaani, varmistaakseni, ettei se ole muuttunut ikkunaksi. Kävelin hieman Ginnyn perässä valkoiseen telttaan, ja näin jakkaroilla istumassa seitsemän punapäätä. Ron, Fred, Percy, Charlie, Weasleyn Äiti ja Isä, ja joku, jonka oletin olevan myös Georgen veli. Nyökäytin päätäni punapäille, ja Weasleyn äiti ryntäsi halaamaan minua. Hän selvästi ei tiennyt, mitä oli tapahtunut.
  Matami Pomfrey kertoi paikanneensa haavat, ja arveli Georgen heräävän aivan pian. Ja pian poika heräsikin. Pysyttelin tarkoituksella etäämmällä, ja kuuntelin Georgen hiljaista keskustelua perheensä kanssa, kunnes Ginnyn katse alkoi harhailla olkapäidensä yli, ja kun katse viimein tavoitti minut nurkasta, hän kiskaisi minut Georgen vuoteen viereen.
“Mica!” George huudahti ilmeisen yllättyneenä. Nieleskelin hetken hiljaisena, kunnes Ginny potkaisi pohjettani kipeästi, ja nielaistuani kerran erittäin suuresti, suustani alkoi pulputa puhetta.
“Voithan antaa anteeksi, kaipaan sinua ihan hirveästi. Tiedän, että käyttäydyin kuin mikäkin idiootti, enkä koskaan oikeasti tark..” George nosti sormensa huulilleni hiljentääkseen minut.
“Kiitos, että olet rehellinen. Arvostan sitä todella.” Poika kohottautui istumaan.
“Merkitset minulle liikaa, jotta voisin olla vihainen, ja tiedän, ettet tarkoittanut tehdä sitä. Ja sitäpaitsi, jos Ginny vielä potkii minua, en kävele enää koskaan. Näkisit ne mustelmat pohkeissani!”
“Anteeksi vielä kerran. Rakastan sinua.” sanoin ja aito syyllisyys paistoi äänestäni.
“Ja minä sinua.” George sanoi ja nousi suukottamaan suupieltäni.
Rouva Weasley katsoi meitä, kuin ei koskaan ennen olisi ihmisiä nähnyt. Sitten hän sortui taas kyyneliin, ja kääntyi kaivamaan laukustaan kirjotun nenäliinan, jolla hän taputteli silmäkulmiaan.
“Tiesin aina, että olet imelä, mutta että ihan noin imelä?” Fred sanoi Georgelle ja teki yökkäysliikkeitä.
Matami Pomfrey toi Georgelle pienen lääkekupin, jonka poika joi tyhjäksi yhdellä kulauksella.
“Noniin, alkakaahan mennä. Sinä myös, neiti Delacour, voit mennä.” Matami Pomfrey sanoi, ja sadatteli itsekseen, kuinka toipilaat joutuivat lähtemään juhliin.
 Suuri sali oli jo aivan täynnä koululaisia, ja kutsuvieraita, kuten väkeä taikaministeriöstä. Georgen saapuminen aiheutti aplodien aallon, joka hukutti alleen. Voittajalle ja tämän lähimmäisille oli varattu oma pöytä opettajainpöydän korokkeen edestä. Kaikki yhdeksän Weasleyta, Lee, Benjamin ja minä istuimme pöytään, johon jouduttiin tuomaan lisää tuoleja, sillä alunperin niitä oli vain seitsemän. Ruoka oli parempaa, kuin yleensä. Se saattoi toki johtua myös siitä, että en ollut koko päivänä syönyt mitään, ja sisälläni vallitseva helpotus paransi ruuan makua myös. Kun kaikki olivat syöneet, ja ruoka oli viimein kadonnut viimeistä murua myöten, oli palkinnonluovutusseremonian vuoro.
“George Weasley, taikaministerinä minulla on ilo luovuttaa sinulle tämä tuhannen kaljuunan palkintosumma palkintona kolmivelhoturnajaisten voitosta. Toivotan onnea koko taikaministeriön puolesta.” Cornelius Toffee sanoi kätellessään Georgea ja luovuttaessaan rahapussin. Salamavalo räpsähti Georgen hymyillessä, kun Päivän Profeetan valokuvaaja keräsi kuvamateriaalia turnajaisten finaalista kertovaan lehteen. George ja muut ottelijat kättelivät kaikkia tuomareita, taikaurheiluosaston päällikkö Ludo Bagmania, ja muutamaa tärkeää kutsuvierasta. Sitten George palasi istumaan pöytään, ja pöydän väestä otettiin myös kuva. Lopuksi kuvaaja otti kuvia vielä jokaisesta kilpailijasta yhdessä ja erikseen. Kun juhlat viimein olivat ohi, lähdimme rättiväsyneinä takaisin rohkelikkotorniin, hyvästeltyämme ensin Weasleyn äidin, isän ja vanhemmat veljet eteisaulassa.
“Nähdään kesällä!” Weasleyn äiti huusi vilkuttaessaan ja viimein katosi pimeyteen.
Muutama rohkelikkopoika olisi halunnut jatkaa juhlia vielä tornissa, mutta kaikki olivat aivan liian väsyneitä. Yö oli jo pitkällä, ja pian alkukesän aurinko alkaisi nousta. Vetäessäni peittoa päälleni sängyssä, en voinut estää itseäni ajattelemasta, kuinka onnekas olin. Yhden illan sisällä olin pelännyt menettäneeni Georgen, mutta alle tunnin päästä siitä olin jo sopinut riitani hänen kanssaan, ja kaikki oli taas hyvin. George oli voittanut kolmivelhoturnajaiset, ja vaara oli ohitse. Pian lukuvuosi Tylypahkassa päättyisi taas, ja olisi aika lähteä kotiin.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #53 : 27.08.2011 14:48:52 »
Iih, Fred <3 Kiva oli lukea nämä kaksi lukua putkeen, vaikkakin oli pienoinen pettymys, ettei George kuollutkaan. Siitähän olisi saanut vaikka miten paljon tekstiä. Hihi.

Kiitän ja kumarran taas kivasta lukukokemuksesta :))

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #54 : 27.08.2011 17:08:02 »
Ihanaa! George! Jäi! Eloon!
Hän ei kuollutkaan! :D :D :D

Kyllä tämä selitys oli tarpeen. ;D Ihanaa, että Mica ja George saivat sovittua, ja että päästiin näkemään hilpeät kolmivelhoturnajaisten päätösjuhlat. :D

Ginny on kyllä uskomaton tunteidentulkki, minusta on ihan normaalia, että joko Hermione tai Ginny setvii ihmisten ihmissuhdeongelmia. Minusta Ginny oli tässä siis hyvin IC. :D
wooooop
Ava: Ingrid

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #55 : 28.08.2011 14:16:11 »
IHANAA! nyt mä en itkekään niitä... kyynelkanavia... ulos  ;D joo oon vähän tyhmä. Mut mä oon onnellinen kun se on elossa<33 mä en malta oottaa uutta lukua. Mä oisin varmaan kiljunu ilosta enemmänki jos mun veli ei suunnillee tappais mua jos kiljuisin liikaa...  :D mut mä haluun jatkoa, tää on ihana fic<33

D
I solemnly swear that I am up to no good.

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #56 : 28.08.2011 15:41:37 »
Luku 17.

Pakkasin matka-arkkuani. Jäljellä olisi enää yksi päivällinen Tylypahkassa, ennen kuin juna lähtisi puksuttamaan takaisin kohti Lontoota. Kaavut, viitat, arkiasut ja juhlamekko, padat, taikajuoma-ainesten jämät, kirjat ja muut tavarat, jotka sattuivat kuulumaan minulle. Nostin viimeiset sulkakynät laukkuun, suljin kannen ja napsautin lukot kiinni. Aruban häkki nökötti tyhjillään sänkyni päädyssä, pian olisi aika hakea se pois pöllölästä. Sujautin taikasauvani farkkujen taskuun ja poistuin makuusalista, suuntana Suuri Sali. Rohkelikon oleskeluhuoneessa liityin seurueeseen, johon kuului noin puolet rohkelikkotuvasta, ja yhdessä kävelimme yhtenä nauravana massana Suureen Saliin. Istuimme tupapöytään odottamaan ruokaa ja Dumbledoren läksiäispuhetta. Viimein kaikki oppilaat olivat salissa, ja Dumbledore käveli puhepömpeliin, joka tuotiin opettajainpöydän eteen aina, kun rehtorilla oli tärkeää ilmoitusasiaa, tai muuta.
“Taas yksi vuosi on kulunut Tylypahkassa. Taas joukostamme valmistui suuri määrä upeita loitsijoita, ja taas on aika lähteä kotiin kesälomalle. Tämä vuosi on tosiaan ollut erikoinen kolmivelhoturnauksen takia, ja siksi pyydänkin teitä kaikkia ruokailun jälkeen kokoontumaan pihalle hyvästelemään ulkomaiset vieraamme.” Dumbledoren puheen keskeytti tämän jalalle hyppäävä Trevor.
“Öh.. Josko herra Longbottom noutaisi konnansa, jotta voimme jatkaa.” Kirkkaanpunainen Neville nousi pöydästä luihuisten nauraessa ja koppasi räpistelevän sammakon kouraansa.
“Kiitän. Kuten joka vuosi, on tänäkin vuonna kilpailu tupapisteistä ollut kovaa. Jaan siis nyt tupapokaalin. Neljännellä sijalla on 385 pisteellä Korpinkynsi.” Kohteliaasti Dumbledore odotti vaimeiden aplodejen vaimenemista, ja jatkoi sitten puhumista.
“Kolmannella sijalla on 392 pisteellä Luihuinen.” Luihuisten pöytä näytti järkyttyneeltä, ja aplodien vaiettua puhe jatkui.
“Toisella sijalla on 403 pisteellä Rohkelikko, joka tarkoittaa sitä, että ensimmäiselle sijalle 420 pisteellään päätyi Puuskupuh! Osoitankin nyt lämpimät onnitteluni, ja toivotan hyvää ruokahalua.”
Viimeiset sanat katosivat huimiin aplodeihin. Kahteenkymmeneen vuoteen ei puuskupuh ollut voittanut tupamestaruutta, sen enempää kuin huispausmestaruuttakaan. Kolmivelhoturnajaisten takia tänä vuonna ei oltu pelattu huispausta, joten huispausmestaruuspokaalia ei myöskään jaettu.
  Kukaan ei ollut huomannut ruokien ilmestymistä tarjoiluastioille, ja kun väki viimein tajusi ruuan saapuneen, sali hiljeni syömään. Puuskupuhin pöydässä oltiin erityisen hilpeällä tuulella, kun luihuisen ja korpinkynnen pöydässä taas vaikutettiin kerrassaan masentuneilta. Minua ei haitannut hävitä puuskupuhille, ja hymyilinkin kaikkien puuskupuhien riemulle.
Syötyäni suuren annoksen herkullista kanapaistosta ja siirappitorttua, kävelin muiden oppilaiden muassa pihalle, jolla Durmstrangin ja Beauxbatonsin oppilaat juuri hyvästelivät uusia ystäviään muista kouluista.
“George?” Fleur Delacour tuli vieressäni seisovan Georgen luokse.
“Oli ilo kilpailla kanssasi. Toivon todella että vielä näemme!” Fleur sanoi iloisesti ja vaihtoi poskisuudelman Georgen kanssa. Pian Durmstrangin laiva ja Beauxbatonsin valtavat vaunut kuitenkin olivat poissa, ja oppilaat palasivat sisälle linnaan. Oli aika lähteä Tylyahon juna-asemalle. Kannoimme matka-arkkumme eteishalliin ja lähdimme etsimään vapaata vaunua, joka veisi meidät junalle. Vaihdoin vielä viimeiset sanat tupatovereideni kanssa, hyvästelin kaikki jotka ehdin, ja istuin vaunuun Fredin, Georgen, Ginnyn, Danielin ja Benjaminin kanssa. Ginny istui tiiviisti Danielin kainalossa.
“Taas yhdessä?” Kysyin kaksikolta, joka nyökkäsi hymyillen. Tunsin Georgen käden kiertyvän ympärilleni, ja näin Fredin puistelevan päätään.
“En kyllä vieläkään ymmärrä teitä.” Hän mutisi ja kaikki nauroivat, paitsi Fred itse. Viimein hänenkin suupielensä kaartuivat kuitenkin ylöspäin, ei hän halunnut murehtia hetkeä kauempaa. Kuului Weasleyn luonteeseen.
Asemalla laukkumme pakattiin junaan ja lähdimme etsimään vaunuosastoa. Löysimme junan toisesta vaunusta tilavan osaston, johon itseni lisäksi istuivat George, Fred, Lee, Benjamin, Ginny, Daniel, Neville, Harry, Ron ja Hermione. Vaikka osasto olikin tilava, se oli aivan liian ahdas yhdelletoista hengelle. Kukaan meistä ei kuitenkaan poistunut, ja loppujen lopuksi sopu sijaa antaa. Mahduimme jotenkuten, ja se riitti. Juttelimme koko matkan ajan, eikä minulla ollut koskaan ollut yhtä hauskaa koulujunassa. Istuin suuren osan matkasta Georgen sylissä, ja välillä varastin tältä suudelman juttelun lomassa. Ginny istui Danielin sylissä, ja nämäkin tuntuivat intensiivisesti keskittyvän toisiinsa. Huomasin Hermionen vilkuilevan välillä kaipaavasti Ronin syliin, ja mietin, pitäisikö minun vihjata Ginnylle uutta potkittavaa. Viimein kun illansuussa saavuimme laiturille 9 3/4, oli laituri jo täynnä lapsiaan kotiin odottavia vanhempia. Tavoitettuani äitini ja tämän siskon, Danielin äidin, vein heidät Weasleyn vanhempien luokse, jotta voisimme sopia menostamme Kotikoloon. Sovimme Weasleyn isän hakevan minut ja Danielin ministeriön sisäänkäynnin luota 1. elokuuta, ja olisimme Kotikolossa koko viimeisen lomakuukauden. Suutelin Georgea hyvästiksi, ja sovimme kirjeenvaihdosta kesällä, vaikka suuresti epäilinkin pojan muistavan. Viimein istuin tummanvioletissa bussissa arkkuineni, Danielin ja Benjaminin välissä. Takapenkillä kuten aina. Olimme kuitenkin luopuneet hyppimisleikistä jo vuosi sitten. Anton ei istunut seurassamme. Hän oli etääntynyt veljestäänkin hyvin paljon luihuisuutensa myötä.
“Muistatteko sen leikin, jonka keksimme silloin ennen kuin aloitimme koulun?” Kysyin, ja Daniel hypähti paikallaan. Nauraen aloimme hyppiä, ja nauroimme lisää, kun ajattelimme, miten tyhmiltä näytimme. Neville istui taas mummonsa kanssa hiukan meistä eteenpäin, ja vilkaistessaan taakseen hänkin alkoi nauraa. Emme olleet unohtaneet, kuinka tutustuimme.
  Viimein bussi lähti poksahtaen liikkeelle. Maisemat vilahtelivat ikkunoiden takana. Ensin kaupunkia, sitten peltoa, sitten merta, sitten meidän kotikatumme. Tuntui oudolta olla kotona, kuten aina kouluvuoden jälkeen. Daniel lähti äitinsä kanssa vasemmalle, He asuivat aivan kadun päässä, Kuuspihlajankujan talossa numero 2. Me muut kävelimme vähän matkaa oikealle, kunnes olimme meidän talomme kohdalla. Talon numero 13. Anton ja Benjamin jatkoivat äitinsä kanssa vielä kahden talon välin eteenpäin, ja kääntyivät risteyksestä vasemmalle. He asuivat risteystä lähimmässä talossa, Viispihlajankujan talossa numero 26. Asuinalueemme ideoijilla tosiaan oli mielikuvitusta. Pihlajankujia oli kuusi, pensasmustikankatuja kahdeksan. Ruusunmarjapuistotie oli myös nimi, jonka olin nähnyt ainakin neljän katunumeron muassa. Kuka tahtoo asua Neliruusunmarjapuistotiellä, kysynpä vaan.

Chyilly, Frederica ja Desbina, Kiitos kommenteista :))
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 16:13:30 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #57 : 28.08.2011 15:53:14 »
Jeij, oli kiva taas lukea ^^ Yhden kirjotusvirheen huomasin (tupatovedeideni) mutta se ei todellakaan vauhtia hidastanut :DD Ihana ku ne taas leikki sitä ihmeen pomppuleikkiä, naureskelin vaan itekseni. Kivoja nuo lopun kadunnimet!

Jatkoa jään taas odottelemaan :))

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #58 : 28.08.2011 15:54:14 »
Ääh, ehdit pistää uuden luvun sillä välin, kun kirjotin komenttia entiseen!


luku 16.
Mä haluun edelleen tietää, kenen knalli se oli!!!!

Joo, mutta asiaa. Ihanan sokerinen luku! Tuli hyvä mieli. Eikä George kuollutkaan! Hyvä, siitä olisi tullut sellainen vuosisadan angsti, että tämä teksti olisi joutunut ihan eri osastolle. Mutta se knalli! Mistä se knalli ilmesty Krumille? Tahtoo tietää! Melkein odotin, kun Toffee ilmesty kuvaan, että seuraavaks se avadoi jonkun.

“Tiesin aina, että olet imelä, mutta että ihan noin imelä?”
Voi Fred-raukkaa, kauhea mustis. Sitä paitsi, pari tippaa siirappia pitää elämän makeana.

Ja tähän väliin pieni innokas lukija esittää toivomuksen oikein söpöisestä kohtauksesa, jossa Mica saa kuulla yskityiskohtaisen selostuksen labyritin tapahtumista!

luku 17.

Sujautin taikasauvani farkkujen taskuun
Mica ei selvästi ole oppinut Vauhkomieleltä mitään.

“Öh.. Josko herra Longbottom noutaisi konnansa, jotta voimme jatkaa.”
Trevor!!!!  ;D

Olipas taas söpö luku (toivottavasti se ei leiki olevansa viimeinen). Nämä matkaselostukset ovat sinulta kyllä ihan parhaita, niissä ei ole sitä makua, että nyt vain siirrytään paikasta a paikkaan b, vaan saat niihin mukaan joitan pientä oheistoimintaa ja huumoriakin. Tämä teksti on mukavan kevyttä ja helppolukuista, ja tietenkin ihanan sokerista  :D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #59 : 28.08.2011 16:25:33 »
Chyilly, kultapapukaija virheen bongaamisesta! Korjasin asian.
Brangwen, knalliselonteko tulossa pian ;D Ja juu, jatkoa on tulossa vielä :D
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown