Kirjoittaja Aihe: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC, HP  (Luettu 19258 kertaa)

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #20 : 22.08.2011 19:43:55 »
He eivät päätyneetkään yhdessä tanssimaan!

No, tämän voinee antaa anteeksi, koska Neville on suloinen ja kiltti ja tuli onnelliseksi, kun Mica tanssi hänen kanssaan.^^ Tuo kohahdus, kun porukka huomaa Krumin parin, on ihana. Ja nuo hyvin kateelliset tytöt ovat hiukan huolestuttavia, Hermionen kannattaa pitää varansa. Antonin ja Ginnyn välille voi vielä syntyä jotain, ja ehkä Anton paljastuu hyväksi tyypiksi, ainakin toivon mukaan, koska muuten Ginnyllä voi olla todella kurjaa, mutta toisaalta, Ginny taitaa haikailla Danielia ja ehkä he päätyvät takaisin yhteen, koska Daniel keksii olla mustasukkainen Ginnystä tai jotain. ;D

Tuo parien etsintä on kivasti kuvattu ja tanssiasten odotus on kuvattu ihanan jännitäväksi. Tanssiaiset ovat kivat ja suloiset, vaikka porukalla onkin vääriä tanssipareja.^^

Jatkoa, kiitos. ;D
wooooop
Ava: Ingrid

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #21 : 22.08.2011 20:05:20 »
Chyilly, kuinka saatoit tehdä tämän minulle!

No nyyh! Nevillen kanssa! Ei oo edes todellista (miksi ei George, miksi ei)! Onko kiva kiusata viatonta (?) lukijaa, onko? Ja nämä lukujen pituudet! Millä tässä pitää alkaa uhkailla, että lakkaat härnäämästä näin julmasti?

Miksi Nevilleä muuten aina väheksytään, "olisit saanut paremmankin", sehän on ihan sankari!

Nyt on pakka niin sekaisin, että canoniin ei ole paluuta. Täydellä rytinällä siis AUta kohti! Jee! (missä se rakentava on sillon kun sitä kaivataan).

Okei, vedän syvään henkeä ja yritän saada jotain fiksua sanottua.... huuuuhuuuuh....

No, Fred on ihana. George saisi ottaa mallia veljestään sen verran, että saisi jotain aikaan Mican suhteen, kun nyt kerran kuitenkin tuntuu tätä haikailevan. Ja vaikka sisäinen romantikkoni on ihan rikki tästä ratkaisusta, sisäinen dramaturgini pistää romentikolle jauhot suuhun ja sanoo, että tämä oli aristoteelisempi ratkaisu. Hyvä hyvä!

Lisääääääää (paljon)!!!!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #22 : 22.08.2011 20:19:58 »
Frederica, kiitos kommentista ja kehuista :)
Brangwen, Mulla OLI tohon jotain tärkeetä tai vähemmän tärkeetä sanottavaa, mut ajatuskatko iski AINIIIIN: Neville on oikeasti yks mun ihan kaikkein lempparihahmoista! En siis millään pahalla "väheksy" tai mitä ikinä teenkään :D Kiitos taas kommentista !
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #23 : 23.08.2011 16:48:17 »
Luku 10.
Kun olimme tanssineet, syöneet ja tanssineet vähän lisää, yö oli jo pimennyt ja tähdet loistivat kirkkaina. Neville tanssitti juuri Hannah Abbotia, ja minä istuin pöydässä yksin. Katselin hetken muiden tanssia, ja päätin lähteä puutarhaan haukkaamaan raitista ilmaa. Istuin huurteiselle penkille ja katselin lumihiutaleiden leikkiä yötä vasten. Kuulin lumen narinaa päättäväisten askelten lähestyessä minua, ja käänsin katseeni tulijan suuntaan. George lähestyi minua. Hänellä oli takkini mukana, ja tajusin vasta silloin, kuinka kylmä minulla oikeastaan oli. George ojensi takkiani, ja auttoi sen päälleni.
“Eikö sinun pitäisi olla sen Beauxbatonsin tytön luona?” Kysyin itkuisesti naurahtaen ja huomasin kylmän kyynelen valuvan silmäkulmastani.
“Ääh, eiköhän Marie löydä itselleen seuraa.” George sanoi hiljaa ja pyyhkäisi hellästi kyyneleeni pehmeällä kädellään.
Katsoin pitkään pojan harmaisiin silmiin, jotka kiilsivät lumen valkeuden heijastuessa niistä. Yhtäkkiä kaikki estoni katosivat, painoin huuleni pojan omia vasten ja hetken näin jokaikisen lumihiutaleen tämän ripsissä, kunnes silmäni sulkeutuivat. Georgen kädet löysivät paikan alaselältäni ja minun tämän niskasta. Tunsin sukeltavani ihanaan, lämpimään veteen, ja en enää värissyt kylmästä. George veti minut lähemmäs itseään ja tunsin olevani juuri siellä, minne kuuluinkin. Huulemme erkanivat toisistaan ja raotin silmiäni varovasti. Tunsin Georgen huulten liikkeen korvaani vasten, kun hän kuiskasi minulle
“Taidan nyt tietää, minkä makuisista joka maun rakeista pidän eniten.” Tunsin hymyn poskeani vasten ja huulet löysivät taas toisensa. Siinä ollessani minunkin oli helppoa hymyillä. Harvoin sain sen mitä oikeasti kaipasin, mutta nyt tunsin saaneeni kaiken, ja vielä enemmän.

A/N: Joku puhu jotain Georgen potkimisesta pari kommenttia sitten (Brangwen?)
 Onko nyt tarpeeksi potkaisevaa?  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.08.2011 17:39:43 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #24 : 23.08.2011 17:06:23 »
IHANA! Mitään muuta ei nyt päässä pyörikkään :DD

Vaikea nyt on kommentoida noin pientä pätkää, mutta se oli ihanaihanaihanaihana. Pidin Georgesta (ja rankaisin itseäni taas) aww. Eka lause oli mahtavasti kirjotettu, se on nyt ihan pakko sanoa :))) äääääää. Tää ficci tekee mun tylsistä päivistä parempia :D

Huomasin muuten että kommentoijat on olleet aina ihan liekeissä. Kuten minäkin.

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #25 : 23.08.2011 18:24:24 »
Ihanata!<3 :D

Todella suloista, ei voi muuta sanoa.<3 Nuo lumihiutaleet ripsissä ovat söpö yksityiskohta.^^ Viimeinen lause on suloinen.

Jatkoa?! (lisää söpöilyä, joohan!) :D
wooooop
Ava: Ingrid

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #26 : 23.08.2011 19:21:08 »
Hmm, nyt kun ainakin yksi potku on osunut perille asti, en saa aikaan mitään kauhean rakentavaa, joten ilmaisen vain suunnattoman ihastukseni ja jään fiilistelemään tätä luku ja odottamaan seuravaa  :D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #27 : 23.08.2011 21:34:40 »
Chyilly, älä turhaan rankaise itteäs :D Ja teijän kommentit ne tekee mun tylsistä päivistä parempia!!
Frederica, Kiitos :33
Brangwen, Kiitos taas !!!

A/N: Laitan nyt tänään toisen osan, koska oon edistyny kirjottamisessa tänään aika hyvin :=)

Luku 11.
Jostakin syystä seuraavana aamuna heti herätessäni koko rohkelikon oleskeluhuone tiesi minusta ja Georgesta. Olimme edellisenä iltana alkaneet seurustelemaan, ja moni vaikutti olevan suuren ällistyksen vallassa, kaikki tiesivät, että olimme ystäviä, mutta kukaan ei tiennyt, että välillämme kipinöi. Kaikkein ällistyneimmältä vaikutti Fred, jonka leuka olisi loksahtanut jonnekin polvien tienoille, jos ei olisi ollut pojan päässä kiinni.
“Miten Merlinin nimessä näin pääsi käymään?” Fred kysyi enemmän itseltään kuin meiltä aamiaispöydässä, kuultuaan tilanteesta. Kukaan ei vaivautunut vastaamaan, eikä Fred jäänyt vastausta tivaamaankaan. Hän meni ihmeen hiljaiseksi, ja huomasin hänen huultensa liikkuvan äänettömästi. Utelias kun olen, yritin lukea pojan huulilta, mitä tämä selitti.
“Mikä siinä on parempaa kuin minussa? Olenhan rohkea, kohtelias, asiallinen, hauska, komea, karismaattinen ja aromaattinen. Miksi se lankesi Georgeen” Olin ratketa naurusta, jonka tukahdutin hetken hihaani. Lopulta en voinut enää hillitä itseäni, ja lähdin juoksemaan ulos Suuresta Salista muutamien ihmisten katsoessa hölmistyneenä perääni.

  Seuraavana viikonloppuna oppilailla oli lupa käydä Tylyahon kylässä. Lähdimme linnasta suuressa rohkelikkojoukossa, mutta kylään päästyämme lähdimme eri suuntiin. Minä ja George kävimme Sekon pilapuodissa, ja sen jälkeen menimme Kolmeen luudanvarteen kermakaljalle. Istuimme pulloinemme pöytään pubin keskiosassa.
“Miksi sinä et pyytänyt minua pariksesi tanssiaisiin?” Kysyin Georgelta. Kysymys oli tanssiaisista lähtien poltellut sisälläni.
“Olisin kyllä tahtonut, tiedät sen, mutta luulin että Fred kysyi sinua, ja myöhemmin, kun kerroin Fredille aikovani kysyä sinua, hän sanoi, että sinulla on jo pari.”
“Äääh, kunhan sanoin päästäkseni Fredistä eroon.” Vastasin hiljaisesti. “Hän on roikkunut perässäni kuin saalistava puuma, jo alkuvuodesta asti.”
“Luulinkin huomanneeni hänen käyttäytyvän oudosti seurassasi.” George sanoi ja vaikeni pitkäksi aikaa.
“Mikä on?” Kysyin ihmeissäni.
“Minä vain mietin.. Miksi valitsit minut, etkä Frediä? Luulin, että hän on se naisten ensimmäinen valinta.”
“Tiedätkö, te olette erilaisia. En osaa perustella sitä sen paremmin, mutta te olette todella erilaisia.”
Katsoimme hetken toisiamme vakavina, kunnes Georgen huulet kaartuivat hymyyn. En voinut estää omiani tekemästä samoin, kuin erittäin hidas peilikuva, mutta pian nauroimme jo täyteen ääneen. Hörpimme kermakaljaa ja hymyilimme keskustelun lomassa. Pullojen tyhjettyä poistuimme Kolmesta luudanvarresta, ja liityimme Fredin, Leen ja Benjaminin seuraan Hunajaherttuassa. Loppuiltapäivän vietin tuon erottamattoman nelikon seurassa.
  Palatessamme linnaan näimme koulun portin lähettyvillä professori Vauhkomielen keskustelevan tummaan kaapuun pukeutuneen, tuntemattoman velhon kanssa. Kuulimme heidän puhuvan kolmivelhoturnajaisista, ja toisesta haasteesta, joten George mukamas vahingossa tallasi kengännauhojensa päälle.
“Ääh, menkää vaan, tulen heti perässä” Hän sanoi ja jäi solmimaan kengännauhojaan. Pian hän juoksikin meidät jo kiinni itsevarma virne kasvoillaan, kaappasi minut halaukseen takaapäin ja supatti korvaani
“Mitä jos mentäisi illalla yhdessä kylpyyn?”

Istuin valvojaoppilaiden kylpyhuoneessa, valtavan suuressa kylpyaltaassa, ja katsoin Georgea, joka tutki lohikäärmeeltä pelastettua kultamunaa. Munan sisällä kuuluisi olla vihje seuraavasta koetuksesta, mutta kaikki, mitä munasta sai irti, oli jäätävä ulina joka täytti huoneen ja pään. Poika oli salakuunnellessaan Vauhkomielen ja tuntemattoman velhon keskustelua kuullut, että munan vihjeeseen auttaa vesi, joten hän oli ottanut sen mukaan kylpyyn. George asetti munan altaan reunalle ja siirtyi viereeni altaassa.
“En minä tuosta mitään selvää saa. Mietin sitä uudelleen myöhemmin.” hän sanoi ja veti minut kainaloonsa.
“George, aikaa on enää muutama viikko, en tosiaan tahdo että kuolet, kun et ole valmistautunut”
“Mica kulta, en ole aikeissa kuolla. Minä selvitän sen vihjeen kyllä, lupaan sen.”
Nappasin kultaisen munan altaan reunalta ja kääntelin sitä käsissäni. Muna lipesi saippuaisista käsistäni ja tipahti altaan pohjalle. Vaikka se aukesi, ulinaa ei kuulunut. Sukelsimme hakemaan munaa, ja kuulimme laulua.

Sä löydät meidät kun äänemme soi
Mut maalla emme laulella voi
Kun etsit meitä, mieleesi paina
Otimme sen, mitä kaipaat aina
Tasan tunti sinulla aikaa ois
Voit hakea silloin omasi pois
Mut tunnin jälkeen surua silkkaa
Onnea ei - vaan kohtalon pilkkaa


Georgen pää nousi veden pinnalle vain hetkeä omani jälkeen. Hän heitti munan altaan reunalle ja painoi suudelman huulilleni.
“Kiitos, kulta.” Hän mutisi suudelman lomassa.
“Hah, kiitos kömpelyydelleni.” Virnistin pojalle ja karkasin pojan syleilystä kikattaen. Palasin istumaan vedenalaiselle penkille altaan laidalla ja katsoin poikaystävääni, joka ui minua kohti.
“No, nyt on sitten vaan yksi ongelma. Miten hengitän tunnin veden alla?” George sanoi päästyään viereeni.
“Mistä ihmeestä päättelit, että sinun pitää hengittää tunti veden alla?” Kysyn ihmeissäni.
“Sehän sanottiin laulussa. Ei tosin suoraan.”
En ollut miettinyt laulun merkitystä, joten pojan sanat tulivat yllätyksenä.
“Muodonmuuta itsesi kultakalaksi!” Sanoin puoliksi vitsinä.
“Kultakalaksi? Kas kun ei planktoniksi.” George naurahti.
Katsoimme ikkunasta heijastuvaa kuunvaloa veden pinnasta ja pohdimme laulua pitkälle iltaan.
“Mistä muuten sait tietää tämän kylpyhuoneen tunnussanan?” Kysyin pojalta.
“No, kun on minä, saa selville monenlaisia asioita. Se on yksi minuuden hyvistä puolista, sen ohella että olen toki myös jumalallisen hyvännäköinen”
Nauraen roiskautin vettä Georgen päälle. Tämä on se humoristinen George johon koulujunassa tutustuin ensimmäisenä vuotenani.
Tämä on se George johon ihastuin.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2011 19:45:00 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #28 : 23.08.2011 21:45:59 »
Hihii, taas ekana  ;D

“Mikä siinä on parempaa kuin minussa? Olenhan rohkea, kohtelias, asiallinen, hauska, komea, karismaattinen ja aromaattinen. Miksi se lankesi Georgeen” Olin ratketa naurusta
Arvaa kuka ratkesi naurusta. Aromaattinen Fred nyt vaan on niin varma itsestään, ettei voi ymmärtää, että joku muu ei ihaile häntä yhtä paljon kuin hän itse.

“Minä vain mietin.. Miksi valitsit minut, etkä Frediä? Luulin, että hän on se naisten ensimmäinen valinta.”
“Tiedätkö, te olette erilaisia. En osaa perustella sitä sen paremmin, mutta te olette todella erilaisia.”
Taas se kaksosten erilaisuus, se, että Mica ihan oikeasti ei voi rakastaa kuin toista heistä, aivan ihanaa!

Taitaa muuten jäädä Micalta toinenkin koitos näkemättä...  Se kun kaikella todennäköisyydellä ottaa lukua järven pohjassa sillä hetkellä.

“Mistä muuten sait tietää tämän kylpyhuoneen tunnussanan?” Kysyin pojalta.
“No, kun on minä, saa selville monenlaisia asioita. Se on yksi minuuden hyvistä puolista, sen ohella että olen toki myös jumalallisen hyvännäköinen”
Ehdin itsekin ihmetellä asiaa, mutta onneksi kaikelle on luonnollinen selitys, hyrrrrryrrrryrrrr (kuuntele, minä kehrään).
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #29 : 23.08.2011 21:53:02 »
Aaaa, ihanaa kun jaksoit näin nopeesti jatkaa :DD
Lainaus
Olenhan rohkea, kohtelias, asiallinen, hauska, komea, karismaattinen ja aromaattinen.
Ah, Fred rakas on niin oikeassa, vaikkei mulla olekaan mitään hajua, mitä tuo viimeinen tarkoittaa, kun on sivistyssanat vähän jääneet luoliinsa.

Tätä lukua oli sinänsä kiva lukea, vaikken nyt tuosta (miten onnistuin eka kirjoittaa työstä...) yltiöpalttisesta söpöhöpölässynlässynlää -meiningistä henkilökohtaisesti pidäkään. On se George aika nysvä :D
Joo, on nyt vähän kommentointinappula epäkunnossa, mut jatka samaan malliin :))

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #30 : 24.08.2011 10:39:05 »
Fred on ihana tuon itsevarmuutensa kanssa.
Lainaus
“Mikä siinä on parempaa kuin minussa? Olenhan rohkea, kohtelias, asiallinen, hauska, komea, karismaattinen ja aromaattinen. Miksi se lankesi Georgeen”

Ja on aivan ihanaa miten tuot esiin nuo kaksosten väliset erot. He ovat kuitenkin yksilöitä, eikä Mica voi rakastaa kuin toista.^^

Tuo kylpy on söpö ja ihana, kiva, että nämä kaksi pääsivät söpöilemään ja pussailemaan.^^ :D

Hajoilin muuten tuolle Georgen selitykselle.
Lainaus
“Mistä muuten sait tietää tämän kylpyhuoneen tunnussanan?” Kysyin pojalta.
“No, kun on minä, saa selville monenlaisia asioita. Se on yksi minuuden hyvistä puolista, sen ohella että olen toki myös jumalallisen hyvännäköinen”
Kun on George, on tiettyjä etuoikeuksia. ;D

Jatkoa ja järven pohjaa odottelen. ;D
wooooop
Ava: Ingrid

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #31 : 24.08.2011 18:07:04 »
Luku 12.
Helmikuu eteni puoleenväliin ja yli. Istuin oleskeluhuoneessa Georgen sylissä ja tutkin paksua opusta, josta etsimme sopivaa loitsua veden alla hengittämiseen.
“Michaela, McGarmiva etsii sinua. Hänellä on kiireistä asiaa kansliassaan.” Minulle lähes tuntematon hiirimäinen poika, jonka nimen muistin joskus jonkun sanoneen, huohotti kiivetessään muotokuva-aukosta sisään.
“Kiitos, Colin, lähden saman tien.”
Olin jo nousemassa seisomaan, kun George nappasi vyötäsiltäni kiinni ja veti takaisin sohvalle.
“Ethän vaan unohtanut nyt mitään?” Poika kysyi teennäisen huolestuneena ja painoi otsansa kiinni omaani. Georgen hymy kohtasi omani ja hetken ne olivat yhtä.
“Tulen kohta takaisin.” Kuiskasin Georgen korvaan ja nousin sohvalta. Suunnistin McGarmivan työhuoneeseen ja koputin kolmasti oveen. Suureksi hämmästyksekseni huoneessa odotti professori McGarmivan lisäksi se pikkuinen tyttö Beauxbatonsista, ja hetkeä minun jälkeeni oveen koputti Hermione.
“Kuten tiedätte, huomenna on kolmivelhoturnajaisten toisen koetuksen aika. Olette mahdollisesti kuulleet ottelijaystäviltänne, että heidän on määrä mennä mustajärveen, ja pelastaa jotakin heille hyvin tärkeää.” McGarmiva puhui rauhalliseen tahtiin, tosin hieman huolestunut ilme kasvoillaan.
“Siihen me tarvitsemme teitä. Jos saamme suostumuksenne, vaivutamme teidät lumottuun uneen, ja viemme järven pohjaan. Te ette ole vaarassa missään koetuksen vaiheessa, ja heräätte unesta heti noustessanne pinnalle. Jos niin epäonnisesti käy, että joku ottelijoista joutuu keskeyttämään, vedenväki tuo keskeyttäjän panttivangin pinnalle heti tiedon saatuaan.”
Näin järkyttyneen ilmeen Hermionen kasvoilla. Pikkutyttö näytti pelokkaalta, ja oma ilmeeni luultavasti oli jotakin noiden kahden väliltä. Enimmästä järkytyksestä toettuani kuulin kuitenkin ääneni, joka myönsi suostumusta. Samoin tekivät Hermione ja pieni tyttö, joka luultavasti oli Fleurin sisko. Kävelimme järven rantaan jossa Dumbledore jo odotti meitä.
“Ahh, erinomaista. Neidit, tulisitteko tänne näin. Voitte asettua pitkällenne, emme toivo teille mustelmia kaatumisen seurauksena. Juuri noin. Korostan vielä, ettette missään vaiheessa ole vaarassa. Lumoan teidät niin, että tunnette olevanne kuin kaunissa unessa, ilman sitä unta.” Dumbledore sopotti ja alkoi lausua monimutkaista loitsua. Viimeinen asia jonka muistin, oli tumma taivas ja Dumbledoren loitsun sointi myöhäisessä illassa. Sitten päässäni pimeni.

***
Päässäni humisi. Leijuin sumupilvessä, joka tuntui viileältä, nestemäiseltä silkiltä iholla. En hengittänyt, enkä tuntenut sitä tarpeelliseksi. Mielessäni ei liikkunut mitään muuta, kuin sitä samaa helmenvalkoista usvaa, jossa kelluin.
***

Tunsin viileän ilman pistelevän kasvoillani. Kelluin Mustajärven keskellä ja vieressäni oli onneksi vedenihmisen vihreän kehon sijasta George, jonka kädet olivat kiertyneet suojelevasti ympärilleni. Hän näytti helpottuneelta siinä kelluessaan, ja sisälläni velloivat samanlaiset tunteet. George oli löytänyt keinon. Hän oli onnistunut tehtävässä, ja tuonut minut pinnalle. En voinut vastustaa riemuani. Lähdimme uimaan rantaa kohti, ja hetken uituamme takanamme pulpahti pintaan kaksi vaaleaa päätä. Rannalle päästyämme Matami Pomfrey tutki meidät molemmat vammojen varalta, ja auttoi päällemme pehmeät kylpytakit ja peitti huopiin.
“No, miten teit sen? Löysitkö sopivan loitsun?” Kysyin Georgelta.
“En, tungin papuja korviin ja sukelsin. No tottakai löysin loitsun. Se oli samassa kirjassa, jota luimme. Kuplapääloitsu, maaginen kupla pään ympärillä, täynnä hengitettävää, raikasta ilmaa.”
Vaihdoimme pikaisen suudelman ja menimme kuulemaan ottelijoiden pisteet. George sai toiseksi korkeimmat pisteet palattuaan pintaan toisena, ja oli nyt jaetulla ensimmäisellä sijalla Viktor Krumin kanssa. Enää yksi koetus, ja se kaikki olisi ohi. Ja tällä hetkellä Georgen tilanne vaikutti erinomaiselta. Ginny säntäsi yleisön joukosta halaamaan veljeään, ja muut Weasleyn läsnä olevat perheenjäsenet tulivat heti perästä. George oli ylittänyt aikarajan neljällätoista minuutilla, ja siten aiheuttanut suuren huolen perheelleen. Nyt kaikki oli kuitenkin hyvin, mutta jokin painoi mieltäni siinä Georgen kainalossa linnaa kohti kävellessäni. Se sama paino vaivasi minua koko illan ajan. Aivan kuin olisin ollut juhlissa, jalassani hankaavat kengät. No, juhlissa minä olin, mutta se hankaava kenkä oli pääni sisällä, ja hankasi sitä hermoa, joka sai pääni särkemään.



Brangwen, ei VOI olla noin itsestäänselvyys :D Okei on se.. Aluksi sinne piti joutua Fredin, mut viime hetkellä muutinki sen.. Ja arvaa vaan kuinka hauskaa mulla oli miettiä noita sanoja. Mistä ihmeestä tuli AROMAATTINEN? Ja hehe, mäki kehrään..
Chyilly, Aromaattinen tarkoittaa voimakkaasti tuoksuvaa :D Kiitos kommentista! Ja kiva että jaksat lukea tuosta söpöilyhössäkästä huolimatta.
Frederica, Itsevarmuushan onkin yks Fredin vahvimpia puolia :D Ja kuka sano että itsekehu haisee? Fredin tapauksessa se on vaan aromaattista ;) Kiitos kommentista.

A/N: Sitten tekee mieleni kirjoittaa vielä tämmöönen kiva spoilerjuttu joka ei kyllä spoilaa yhtään mitään.. Suurpiirteisiä juonikuvioita joita nyt on tapahtumassa tulevissa osissa. Jos siis kiinnostaa ni maalaa tästä eteenpäin:  Oon nyt kirjottanu aika pitkälle kesään, ja kokoajan tulee lisää, kirjoitan siis luultavasti myös Mican viidennestä vuodesta. Lupaan, että yks merkittävä hahmo tulee vielä kuolemaan, ja romanttista jännitettä tulee yhdelle jos toisellekin. mm. Neville löytää tässä vielä rakkauden ;----) En voi tarpeeksi korostaa kiitollisuuttani, kun jaksatte lukea tätä.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #32 : 24.08.2011 18:19:21 »
Sarjassamme ovelat spoilerit  ;D

Olisi se ollut sekä Georgelle että Micalle aika noloa, jos se "tärkein" olisikin ollut Fred. Joten hyvä näin. Ja vaikka minä taukoamatta kitisen niistä lyhyistä luvuista (aaaaaaaargh), niin pakko myöntää, että vastapainona näin nopea julkaisutahti kyllä vähentää lukujen pituudettomuudesta aiheutuvaa masennusta  :D  Ja odotan jännityksellä, kenet meinaat tappaa, ja kuinka paljon ylipäätään aiot sotkea canonpakkaa. Ainoa, mikä harmittaa, on se, että nyt ei taaskaan päästy näkemään Georgen turnajaissuoritusta.

Kehräävä Brangwen-otus odottaa jatkoa!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #33 : 24.08.2011 18:29:20 »
Spoileri oli kyllä ovela^^, niin kuin Brangwen jo taisikin sanoa.

Minä jään kyllä odottamaan sitä Neville raksua innolla ja olen kyllä utelias tietämään, että kuka kuolee.
Tämä luku oli taas ihana ja mielenkiintoinen. Tuo McGarmivan puhe ja huoli olivat mielenkiintoista seurattavaa ja tuo huoli oli hyvin kuvattu, McGarmiwan mielestä varmaan kurjaa laittaa oppilaita järveen. Myös tuo Dumbledoren puhelu oli kiehtovaa ja hauskaa. ;D

Unikuvaus oli kivan pehmeä ja utuinen. :D Tuo oleskeluhuonekohta oli suloinen, samoin kuin järvestä nouseminen. Ja Georgen vastaukset ovat aina ihan omaa luokkaa. ;D Mitäköhän tapahtuisi, jos tunkisi papuja korviin ja sukeltaisi? ;D

Jätit tämän luvun ilkeään kohtaan. Jotain pahaenteistä on selvästi tulossa. Innolla ja kauhulla odotan, mitä tuleman pitää ja mikä Micaa huolestuttaa.
wooooop
Ava: Ingrid

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #34 : 24.08.2011 21:02:27 »
(hehe, tietysti katoin tossa spoilerikohdassa et mitäää, ei tossa oo mitää :DDD)

Oon nukkunu koko päivän ja haluun nukkua vielä, joten aivot on ihan sammuksissa... Mun mielestä se tärkein olisi saanut olla Fred >:| se vähän harmitti, mutta kirjoittaja kirjoittaa kuten parhaakseen näkee 8))

Muuta nyt ei näin illalla irtoakaan, oli taas kiva lukea tekstiä ja se oli sitä tuttua hyvää tekstiä. Loppu kuulosti kivalta, en malta oottaa seuraavaa lukua :DD

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #35 : 24.08.2011 23:18:29 »
A/N: Miten on mahollista, et luvun numero on mun onnennumero, mut tää kappale on tähän mennessä ollu kaikista vaikein kirjottaa..

Luku 13.
Istuin makuusalissani ja katsoin tyhjää pergamenttia uittaen sulkakynääni musteessa. Olin istunut siinä niin jo puoli tuntia, ehkä ylikin. Lopulta nostin sulkakynäni ja raapustin paperille lyhyen tekstinpätkän. “Rakastan George Weasleya, pelkään menettämistä.” Viimeisten kirjainten kohdalla tekstin päälle tipahti yksinäinen kyynel, joka tahri sanan “rakastan.” Rytistin pergamentin pieneksi palloksi ja heitin huoneen toiseen päähän. Mikä minuun oli mennyt? Miksi pelkäsin niin? George oli suoriutunut loistavasti kahdesta ensimmäisestä haasteesta, miksi pelko vaivasi minua näin? Aloin vältellä Georgea, sillä tunsin häntä kohtaan jotakin erittäin ristiriitaista. Kylmä vesi tuntui täyttäneen minut puolilleen, se vesi joka vaati minua eroamaan Georgesta. Toisen puolen täytti se polttavan kuuma tunne, muistot suudelmista, jotka tahtoisivat jäädä Georgen luo. Noiden tunteiden välissä tuntui olevan näkymätön, kehoni halkaiseva kalvo, joka esti tunteita sekoittumasta. Tasapainoa ei löytynyt, ja aina kun luulin tehneeni päätöksen, toinen puoli muistutti olemassaolostaan. Päätäni särki jatkuvasti, ja tiesin, että minulla ei ollut loputtomasti aikaa tehdä päätöksiä. Ennenpitkää George huomaisi etäisyyteni, ja päätös olisi luultavasti tehty puolestani. Huonompaan suuntaan.
  Avasin ikkunan ja päästin viileän lopputalven pakkasen sisään. Elettiin maaliskuuta, mutta lunta satoi silti täydeltä taivaalta. Katsoin pitkään lumihiutaleiden laskeutumista ikkunalaudalle ja itkin. Itkin kunnes näin jotakin, mikä sai itkuni pysähtymään kuin seinään. Kaksi punaista päätä, epäilemättä Fred ja George, mutta katseeni ei kohdistunut Georgeen, kuten aina ennen. Silmäni suuntautuivat täysin identtiseen poikaan, joka käveli poikaystäväni rinnalla. Miksi en ennen ollut tajunnut, kuinka hurmaava hänkin oli omalla tavallaan. Hauska ja komea, mutta tungetteleva, ja minun suhteeni jo luultavasti luovuttanut. Nojasin päätäni käsiini, ja seurasin poikien lumisotaa, johon hetkessä liittyi jo useampi poika, mutta katseellani seurasin vain yhtä.
Havahduin oven kolahdukseen. En nähnyt ketään, joten käänsin katseeni takaisin pihan tapahtumiin. Painaessani käteni poskea vasten tunnen viileän kosteuden. Huomaamattani olen itkenyt koko tuon ajan, jona olen istunut ikkunan ääressä. Nousin ylös ja paiskasinn ikkunan kiinni. Miksi minun pitää olla näin hankala? Minulla on lähes täydellinen suhde Georgeen, ja nyt löydän itseni unelmoimassa Fredistä. En tosiaan olisi halunnut päätyä taas tähän tilanteeseen. Se on toistunut niin monta kertaa aiemminkin.
  Oleskeluhuone oli tyhjillään, mikä oli erittäin harvinaista luksusta, mutta en jäänyt nauttimaan siitä. Kaipasin eroon kaikesta, mikä vähänkin muistutti minua noista punapäisistä kaksosista. Niitä paikkoja ei ollut paljon, mutta viime keväänä löytämäni salakäytävä oli yksi niistä. En ollut koskaan nähnyt ketään muuta kyseisessä käytävässä, ja miksi olisinkaan, käytävä vie linnan kaikkein alimpaan kerrokseen, jossa säilytetään vanhoja, turhiksi käyneitä kirjoja, rikkinäisiä joulukoristeita, kukkaruukkuja, peilejä, ja muuta sälää, jonka korjaamiseen kukaan ei ole jaksanut tuhlata aikaa. Kuljin puolijuoksua onnellisten ihmisten ohi ja tyrmiin päästyäni etsin yhden tietyn taulun. Taulu esittää pientä lasta, jonka kasvot säröilevät, ja oikealta poskipäältä puuttuu pala, mutta sisällä on vain tummaa tyhjyyttä. Työnsin käteni aukosta sisään, ja käänsin ovenkahvaa sisäpuolella. Taulu heilahti auki ja näin edessäni pimeän käytävän, ja jotakin sinne kuulumatonta. Anton istui kapean, luolamaisen tunnelin puolimaissa, ja tuijotti lasittunein silmin eteensä. Olin jo kääntymässä pois turhautuneena, kun Anton käänsi katseensa minua kohti, ja viittasi viereensä istumaan. En tiedä mikä minut sai sillä hetkellä tottelemaan, mutta astelin kuitenkin tämän viereen ja oven sulkeutuessa takanani, istuin alas.
“Et taida olla järin onnellinen?” Anton kysyi kuiskaten, ja aidosti ihmettelen, mistä hän tiesi.
“En taida en.” Vastasin hiljaa. “Mistä tiedät?”
“Surujen käytävä. Sisään pääseminen vaatii kyynelistä kosteat kädet.”
Vaistomaisesti katsoin käsiini, joita en kuitenkaan pimeässä nähnyt. Kylmät väreet vilistivät pitkin selkää ja käsivarsia, ja raskaan ilman painaessa keuhkojani painoin pääni hetken mielijohteesta Antonin olkapäälle. Kuulin pojan hymähtävän, ja tunsin vääryyden polttavan kaikkialla, jonne Anton kosketti. Anton nosti kätensä poskelleni, ja viileiden kyynelten sekoittuessa tuskan ja intohimon poltteeseen, pääni kääntyi poikaa kohden. Vaikka pimeässä en tämän kasvoja nähnytkään, aistin kyynelet tämänkin poskilla. Antonin rohtuneet huulet eksyivät hapuillen omilleni, ja maistoin kyynelet.
  Pian ääni päässäni alkoi kuitenkin toistella Georgen nimeä. Irtauduin suudelmasta ja ryntäsin salaovesta ulos.
“Mitä minä olen tehnyt?” Kuiskasin itselleni epätoivoisena, ja juoksin takaisin rohkelikkotorniin. Kello ei ollut seitsemääkään, mutta muuta en halunnut, kuin päästä omaan sänkyyni, painaa pääni tyynyyn ja nukkua pois kaikki huolet, jotka pääni sisällä painoivat. Nukkua piiloon kaikki ahdistus, vääryys ja samanaikainen intohimoinen tuska. Oleskeluhuone oli kuitenkin jo täyttynyt muista, ja heti muotokuva-aukosta kavuttuani tajusin, etten pääsisi vielä ylös nukkumaan. George istui nojatuolissa takan edessä, ja kun tämä huomasi kyynelten juovittamat kasvoni, tämä juoksi huolestuneen näköisenä luokseni.
“Mica, onko kaikki kunnossa?” George sanoi halatessaan minua, ja kun muistin ensimmäisen kerran, jolloin kuulin nuo sanat, tajusin, etten halua mitään muuta, kuin olla juuri tässä. Georgen lämpimässä syleilyssä, sillä syvinkään uni ei karkoita tuskaa paremmin kuin ihminen, joka rakastaa, ja jota rakastaa takaisin aivan yhtä paljon.
Mutta silti en saanut työnnettyä pois ajatuksia, jotka Antonin äänellä toistivat sanoja vääryydestä, petoksesta ja surujen käytävästä.
“Ei, mikään ei ole kunnossa!” Itkin Georgen olkaa vasten.
“En minä ansaitse sinua, olen ihan kamala ihminen!” Mutisin hiljaa, ja yritin päästä pojan otteesta, mutta tämä tiukensi halaustaan ja hiljaa kuiskasi korvaani
“Et sinä ole kamala, ja enköhän itse tiedä, kenen arvoinen olen.” Tunsin sisälläni halua juosta pois, ja samalla halusin jäädä juuri siihen. Georgen syleilyyn. Lopulta lämmin syli vei vallan, ja käperryin pojan viereen sohvalle. Sisintäni satutti istua niin lähellä Georgea, kun samana päivänä olin kahdesti tehnyt jotakin anteeksiantamatonta. Olin epävakaa, mutta silloin tajusin, että se ainoa, joka minut sai asettumaan, oli George. Olin jälleen antanut Antonin järkyttää mieltäni, keinuttaa laivaa joka jo valmiiksi oli myrskyssä, mutta Georgen läheisyys auttoi minua luomaan kovan kuoren Antonia vastaan. Minun laivani oli ankkuroitu parhaaseen olemassa olevaan satamaan. Kuuntelin sohvaryhmällä istuvien poikien juttelua hiljaisena, ja Fredin huudellessa äänekkäimpänä kaikista, tajusin, ettei hän oikeastaan ollutkaan niin täydellinen. Noissa kaksosissa oli valtava ero, joka näkyi varsinkin silloin, kun heidät asetti samaan keskusteluun. Fred oli se äänekkäämpi, se, joka aloitti juhlat, ja poistui juhlista viimeisenä, yleensä huomattavasti sammaltaen. George oli herkempi ja hiljaisempi, mutta huumorintajussa ei jäänyt veljestään jälkeen.


A/N2: Kiitos kaikille taas kommenteista ! :) Mutta miten osaattekin olla noin ristiriitaisia. Hämmennyn ihan.. Mutta juujaajoo ei tässä enempää seliteltävää ole. Ja ihan tosi, mä meinasin seota tän kappaleen kanssa. Koko ajan halus sormet eksyä backspace-napille ja poistaa kaiken.. Selvisin kuitenki tolkuttamalla itelleni että "ajattele juonen kannalta, ajattele juonen kannalta" ja näin..
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #36 : 24.08.2011 23:45:36 »
Ei me olla ristiriitaisia, meillä on vaan eriävät mielipiteet  ;D

Minä muistaakseni pyysin jo aikaisemmin, että et härnäisi näin. Tämä on jo kiusaamista! Nyt Mica otat itseäsi niskasta kiinni! Jos on saanut elämänsä miehen, niin ei siinä kohtaa pidä ruveta miettimään vaihtoehtoja vaan olla vaan satasella onnellinen tilanteesta. Tämä oli varmasti vaikea luku, ja se vaikeus pääsi vähän näkyville tekstissäkin. Se, että Anton tykkää Micasta ei ollut mikään suuri yllätys, mutta täytyy sanoa, että henk. koht. Mican jahkaaminen ärsytti tässä luvussa. Miksi se ei vaan voi olla onnellinen Georgen kanssa? Miksi sen pitää ruveta rakentamaan uusia ongelmia heti, kun vanhoista on päästy? Niitä ongelmia tulee ihan varmasti pyytämättäkin, ja tässä Mica suorastaan kerjää niitä.

Ähähäää, ei pitäisi kirjoittaa kommenttia tällaisessa mielentilassa, pitäisi vaan vetää syvään henkeä ja yrittää tarkastella tekstiä ilman pahempia tunnepurkauksia. Ei tule onnistumaan tämän vuorokauden puolella, joten poimimpa yhden suosikkkikohdistani;

Noiden tunteiden välissä tuntui olevan näkymätön, kehoni halkaiseva kalvo, joka esti tunteita sekoittumasta.
Mikä kielikuva! Hyvä hyvä!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #37 : 25.08.2011 12:37:06 »
Tuossa alussa olin että jes, Mica on tulossa järkiinsä (haaveili Fredistä), mut yhy, tottakai se palas takas Georgen luo .___.
Mulla kesti pitkään ku luin tätä osaa, ku kuuntelin toisella korvalla musiikkia ja toisella korvalla sitten opettajaa :DD Mican pitäs jättää George ja ruveta Antonin kanssa perkula.

Nyt ei todellakaan irtoa kommenttia enempää, etköhän sä tiedä et oot tehny taas hyvää työtä, ilman että muistuttelen siitä jokaisessa kommentissa :DD

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #38 : 25.08.2011 18:10:16 »
Jee, draamaa! ;D

Olenko ainoa, jonka mielestä tämä Mican jahkaaminen on hienoa? Nyt päästiin aiheeseen, petokseen, suhteen horjumiseen ja kaikkeen kieroon. ;D Kunnon kirjoitettu ihmissuhdedraama on hienoa. Ja tässähän on tulossa kunnon poikienpyöritystä. :D Hyvä, hyvä. :D

Georgen ymmärtäväisyys on ihanaa.^^ George on kyllä vain se oikea Micalle, toivottavasti kaikki draama ei pilaa heidän suhdettaan, en halua, että niin käy. He ovat kuitenkin niin ihanat yhdessä. :D
wooooop
Ava: Ingrid

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #39 : 25.08.2011 18:16:36 »
Brangwen, jahkaaminen ja ongelmien keksiminen kuuluu mun vahvoihin puoliin, mitä en kyllä pidä hyvänä juttuna.. Kiitän taas kommentista :D
Chyilly, yksi syy miks en roiku kouluaikana finissä, vaikka meillä tietokoneella tunteja onki enemmän ku tarpeeks.. Kiitos kommentista!
Frederica, Drama is my second name ja sitä rataa :D Kiitos kommentista.

Luku 14.
Seurasin ruokapöydässä Fredin ja Georgen kiistelyä viimeisestä haasteesta.
“Se on aivan varmasti vampyyri!” Fred lähes huusi.
“Älä ole typerä, uskon jopa Fleurin selitykset maanalaisista tunneleista ennemmin kuin tuon.” George vastasi
Kiistelyä jatkui koko ruokatunnin, ja kun lähdin pihalle taikaolentojen hoidon tunnille, kuulin poikien kiistelyn vielä pitkälle näiden astellessa kohti kasvihuoneita. Harmikseni taikaolentojen hoidon tunnit pidettiin luihuisten kanssa, joten jouduin katselemaan Antonin ylimielisiä kasvoja koko kaksoistunnin ajan. Kehittämäni panssari kuitenkin toimi, ja sain karkoitettua hänet ajatuksistani lähes kokonaan.
Tunti oli minun ja monen muun mielestä erittäin hauska, ja tavallisesta poikkeava. Katselimme, kuinka karvaiset haiskut kaivautuivat vastamyllerrettyyn multaan, ja etsivät kultakolikoita. Ronin haisku oli kaikista tehokkain, ja tunnin päätyttyä Hagrid palkitsi Ronin hunajaherttuan suurella suklaalevyllä. Kävelin Hermionen kanssa takaisin linnaan, sillä molemmat olimme matkalla kirjastoon. Minun piti tarkistaa muutamia yksityiskohtia loitsujen esseestäni, ja Hermione oli taas lukenut kevyeksi iltalukemiseksi lainaamansa 2672-sivuisen kirjansa loppuun, vain parissa illassa.
“Miten sinulla ja Georgella menee?” Hermione kysyi minulta kun etsimme kirjoja hyllyjen väleistä.
“No, kai ihan hyvin. Entä sinulla ja Viktorilla?”
“Hyvin, nyt kun satuit kysymään. Me aloimme toissapäivänä seurustelemaan.”
“Ihanko totta? Onnea!” Hymyilin Hermionelle.
“Kiitos! Mutta pidäthän sen vielä omana tietonasi? En tosiaan tahtoisi kuulla Pansy Parkinsonilta mitään Viktorin muka rumasta koukkunenästä tai raskaista kulmakarvoista!”
“Ei tulisi mieleenikään! Mutta eikös Pansy itsekin pyytänyt Viktoria joulutansseihin?”
“Hah, ihan kuin Pansy pitäisi Viktoria minään. Kysyi siksi, koska hän on kuuluisa.”
“Kenen kanssa Pansy muuten oli tanssiaisissa?”
“Kai Dracon, mutta suurimman osan ajasta hän kuitenkin kiehnäsi Anton Eaglessa. Sinähän tunnet hänet?”
“Tunsin joskus.” Sanon haikeasti.”Mutta entä Ginny? Luulin että hän meni Antonin kanssa?” Jatkoin lausettani.
“Äääh, Anton lemppasi tämän ensimmäisen tanssin jälkeen. Neville kai tanssitti häntä sinun kadottuasi.”
Vihani Antonia kohtaan kasvoi suuremmaksi kuin koskaan. Minua hän saattoi satuttaa, mutta ystäväni hänen olisi parempi jättää rauhaan. Huomasin hautovani mielessäni kymmeniä eri kirouksia, jotka voisin syytää Antonin niskaan, niin, että häntä ei enää erottaisi pienestä mustekalasta. Suunnitelmani kannalta on harmi, että Kalkaros pitää oppilaistaan. Vastaanotin nimittäin jälki-istunnon yrittäessäni loitsia Antonia etanaksi.
Jälki-istunto järjestettiin perjantai-iltana Kalkaroksen huoneessa. Puhdistin taikajuomatarvikkeiden säilytyspurkkeja vanhalla likaisella rievulla ja pulloharjalla. Kun olin suunnilleen puolivälissä purkkien puhdistusurakkaani, Igor Irkoroff ryntäsi sisään Kalkaroksen huoneeseen ilmeisen paniikissa. Kumarruin pöydän taakse ettei Irkoroff huomaisi minua. Kuulin kiihtyneen äänen huohottavan
“Severus, tiedät mitä tämä merkitsee. Etkö muka ole huomannut sen tummuvan? Meidän täytyy paeta!”
Kalkaros kuunteli ilmeisen rauhallisena miehen hätäilyä, ja vastasi erittäin ärtyneeseen äänensävyyn
“Igor, jos tosiaan olet noin säikky, pakene! Minä en voi. Minun täytyy suo.. eh.. suorittaa eräs tehtävä, jonka Dumbledore on minulle antanut, enkä voi pettää hänen luottamustaan.”
“Mutta sinä tiedät, mitä meille molemmille käy, jos toinen jää kiinni.”
“Vain jos toinen lavertelee toisesta, mutta ethän sinä niin tekisi, vai mitä? Mene, minä selvitän poissaolosi.”
Näin Irkoroffin jalkojen liikkuvan vaivautuneena, kunnes hän puhui jälleen
“En.” Sitten hän marssi huoneesta ulos ja uskalsin nostaa päätäni.
“Neiti Watts, mitä sinä vielä täällä teet? Kello on kymmenen! Viisitoista pistettä pois rohkelikolta”
Kertoessani Georgelle ja muutamalle muulle kuulemastani, he vaikuttivat hetken mietteliäiltä, ja sitten suuttuivat tuhottomasti.
“Miten hän voi ottaa sinulta pisteitä siitä, että olet yliaikaa jälki-istunnossa?” Lee tuhahti.
“Tupapokaali taitaa jäädä tänä vuonna kaukaiseksi haaveeksi, kiitos Kalkaroksen.” Ron huokaisi ärtyneenä.
Kiitollisena siitä, että he olivat vain yksimielisen vihaisia Kalkarokselle, oloni helpottui. Olin odottanut mittavaa saarnaa siitä, miten olin menettänyt viisitoista pistettä turhaan. Seuraavalla liemitunnilla Kalkaros oli äreällä tuulella. Ei sillä, ettei hän yleensä olisi äreä, sinä päivänä vain tavallistakin äreämpi. Vähän väliä hänen oikea kätensä harhautui hieraisemaan vasenta, vähän liiankin usein, jotta olisi ollut normaalia. Aloin saman tien miettiä jälki-istuntoni aikaista välikohtausta Irkoroffin kanssa, ja kaikkein järkevin keksimäni selitys oli
“Pimeän piirto!” Huokaisin hiljaa, niin että vain vieressäni istuvat kuulivat.
“Mitä ihmettä sinä selität? Alkavatko nämä juomahuurut jo vaikuttaa aivoihisi?” Ron kysyi ihmeissään.
“Ei, ei, vaan pimeän piirto. Kalkaroksella! Ja Irkoroffilla myös! Katso miten Kalkaros hankaa vasenta käsivarttaan jatkuvasti.”
“Sinulla viiraa. Ehkä kannattaisi käydä sairaalasiivessä?” Ron lopetti keskustelun, ja keskittyi liemeensä, mutta Hermione livautti minulle repäistyn pergamentinpalan.
“Voit olla oikeassa. Mutta miksi Dumbledore olisi ottanut kuolonsyöjän töihin Tylypahkaan? Asiaa kannattaa pitää silmällä. Vilkaisen kirjastosta, josko jossakin kirjassa kerrottaisi pimeän piirrosta.”
Niin tyypillisen Hermionemainen vastaus. Katsotaan kirjoista.
  Unohdin epäilyni Kalkaroksen piirrosta, kun koekausi alkoi. Lähes kaikki opettajat halusivat pitää kokeensa ennen viimeistä koetusta, ja koealueen loppuun kiriminen läksyjen muodossa tarkoitti kiristyneitä hermoja ja loppumatonta pänttäystä. Minulla oli tehtävänäni neljä esseetä eri aineisiin, kaikista vaadittiin vähintään kahdeksan jalkaa. Kirjoitin tavallista isommalla käsialalla, sillä muuten en tosiaan saisi aikaiseksi kahdeksanjalkaista tekstiä kutsu- ja karkoitusloitsujen eri käyttötarkoituksista työelämässä, ja lohikäärmeen sappinesteen käytöstä kymmenessä historiallisessa tapahtumassa. Tunnit kuluivat nopeasti, ja käytännön harjoituksia tehtiin vähemmän. Lisäksi pian tuli valita tuleva ura, sillä sen perusteella valittaisi kurssit, joita v.i.p tutkinnossa suoritettaisiin. Olin ajatellut jo kauan uraa taikaeläinten parissa, tai sitten jästiesineiden väärinkäytön osastolla. Myös ulkomaat kiinnostivat, joten en tosiaan tiennyt, mitä alkaisin tekemään koulun jälkeen. Olin kuullut monen pyrkivän auroriksi, mutta se ala ei itseäni kiinnostanut. Ajattelin jättää uravalinnan tuonnemmaksi, ja valita v.i.p vuodelleni niitä aineita joista pidin, ja niitä, joissa olin hyvä. Jästitietoa, taikaolentojen hoitoa, loitsuja, muodonmuutoksia. Lisäksi päätin opiskella pimeyden voimilta suojautumista, ja taikajuomia, joista olisi monella alalla apua. Lopullinen uravalinta tehtäisi vasta viidennen vuoden lopulla, jolloin järjestettäisiin tapaaminen tuvanjohtajan kanssa.
 Koejaksosta eniten paineita otti luultavasti Hermione, joka päivästä toiseen istui kirjastossa aina kun vapaa-aikaa liikeni minuutti tai kaksi. Toinen stressaaja löytyi Nevillestä, jolla oli runsaasti kerrattavaa kaikesta, paitsi yrttitiedosta, jossa hän oli roimasti muuta luokkaa edellä. Eikä hänen stressiään varsinaisesti vähentänyt muiden rohkelikkojen kyselyt milloin mistäkin kasveihin liittyvästä.
 George oli kuudennella vuodellaan Tylypahkassa, joten hän suorittaisi tänä vuonna S.U.P.E.Rit. Vaikka luulisi, että toiseksi viimeisenä vuonna koekaudella olisi todella kiire ja lukuaikataulu olisi tiukka, silti George vähän väliä ilmestyi lähelleni ja vaati laittamaan kirjat pois, ja useimmiten laitoinkin. Kokeisiin valmistautuminen ei koskaan ole ollut vahvoja puoliani, ja luovuin kirjoista mielelläni pienimmänkin verukkeen nojalla.
  Oloni oli vieläkin ahdistunut surujen käytävässä tapahtuneen takia, ja en pystynyt olemaan täysin luontevasti Georgen läheisyydessä. Enkä pystyisi, jos en tunnustaisi.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown