Kirjoittaja Aihe: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC, HP  (Luettu 19253 kertaa)

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #100 : 11.09.2011 17:07:28 »
Brangwen, se olis ollu jo julmaa ;D Tai ehkä niiden olis pitäny laittaa sinne myssyn sisälle se kotitontunpää :o
Jahma, Kiitos kommentista :)
Frederica, Kiitän hyvänmielenkommentista ;D



Luku 28.
Muutaman päivän kuluttua olimme jo palanneet Tylypahkaan. Hermionen neulomisvillitys oli laskenut ja tämä suhtautui kaksosiin erittäin kylmästi. Silloin tällöin ohi kulkiessaan hän saattoi suhista pojille erinäisiä haukkumasanoja, kuten varkaat, kotitonttujen vapautuksen estäjät ja vastuuttomat, vaaralliset pimeän taikuuden kauppiaat. Hän oli parissa päivässä kehittynyt erittäin nopeaksi puhujaksi, ja sai hyvin pariin sekuntiin mahtumaan kymmensanaisen haukkumalitanian, jota puhuessaan hän kuulosti vuotavalta ilmapatjalta tai villiintyneeltä tuulelta. Hän oli myös määrännyt kaksoset viikon ajaksi jälki-istuntoon joka illaksi heti lukukauden alkaessa. Minun ja Georgen kahdenkeskeinen aika jäi hyvin vähäiseksi, joka huolestutti minua, kun ajattelin tulossa olevaa kaksosten pakoa. Yhteistä aikaamme söivät läksyt, Georgen jälki-istunnot ja huispausharjoitukset, sekä AK. Kaartin tapaamiset alkoivat heti tammikuussa, jolloin jatkoimme suojeliusten parissa työskentelyä. Muutaman kokoontumisen kuluttua kaikki paitsi Hermione olivat onnistuneet luomaan suojeliuksensa, mikä oli ihme, sillä yleensä Hermione oli ensimmäinen, joka uusissa loitsuissa onnistui. Kolmannen kokoontumisen päätyttyä tavalliseen tapaansa jäivät Harry, Hermione sekä Ron vielä tarvehuoneeseen, ja kuin ihmeen kaupalla, seuraavassa tapaamisessa Hermione osasi luoda suojeliuksen, joka tällä oli pieni ja sulavalinjainen saukko.
  Ensimmäisen huispauskauden ottelun päivän aamu oli sumuinen ja harmaa. Ottelu sattui osumaan lauantaille, joten oppituntien sijasta jokainen oppilas suuntasi huispauskenttää ympäröiviin katsomoihin. Minä toivotin Georgelle onnea peliin, suutelin tätä lyhyesti rohkelikon pukuhuoneen ulkopuolella ja suuntasin sitten Ginnyn ja Hermionen perässä katsomoille. Peli päättyi rohkelikon voittoon, josta luihuiset, erityisesti etsijä Draco Malfoy, tulistuivat.
“Ja niin meidät voitti kaksoset-joilla-ei-ole-kunnollista-kotia ja poika-jolla-ei-ole-eläviä-vanhempia. Y-hyy.” Malfoy leukaili ja Crabbe, Goyle ja Anton hänen vieressään höröttivät kaikkein vastenmielisintä nauruaan.
“Mitäs muuta teiltä löytyy? Ai, tietysti teillä on..” Mutta hän ei ehtinyt sanoa mitä rohkelikolla on, sillä hänen kimppuunsa olivat hyökänneet Fred, George ja Harry. Yleisön joukosta säntäsi pian pinkki, sammakkomainen nainen, jolla oli rupisissa kourissaan kolme pergamenttirullaa.
“Tuollaisia rähinöitsijöitä ei voida koulumme arvokkaan urheilulajin joukkueissa pitää. Te kolme, luovuttakaa luudanvartenne arvon herra Vorolle, joudutte pelikieltoon. Loppuiäksenne.” George, Fred ja Harry näyttivät siltä, kuin olisivat ajaneet juuri hevoskotkalla seinään. Vastentahtoisesti he luovuttivat luutansa Vorolle, jonka silmät kiiluivat vahingoniloisesti, ja joka mutisi juuri
“Erinomaista, oikeudenmukaista, loistavaa.”
“Mottaisin häntä jos tuo rupikonna ei olisi paikalla.” George mutisi  hädin tuskin kuuluvasti, mutta Pimennon akalla taisi olla todella hyvä kuulo, sillä äkkiä hän huudahti takaamme
“No mutta herra Weasley, ethän toki lyö ketään, en usko että kaipaat jälki-istuntoa pelikiellon lisäksi.”
Georgen kasvot punehtuivat, mutta selvästi tämä nieli keksimänsä vastalauseet ja tyytyi kävelemään hiljaisena.
  Seuraavassa Kaartin kokoontumisessa käsittelimme viimeistä kertaa suojeliuksia. Kaikki onnistuivat siinä jo jotenkuten, vain Hermionella oli vaikeuksia sen luomisessa.
“Hienosti sujuu, kaikilla teillä. Muistakaa kuitenkin, että tositilanteessa suojelius on hankalampi tuot..” Oven avautuminen ja sulkeutuminen keskeytti Harryn puheen ja kaikki katselivat ympärilleen nähdäkseen tulijan. Pian Harry kuitenkin paljasti saapujan olinpaikan, kun se hengästyneenä nyki Harryn kaapua polven kohdalta. Se oli suurisilmäinen kotitonttu, jolla oli lerpattavat lepakonsiipikorvat ja muutama villainen myssy päässään, pinottuna päällekkäin.
“Nainen tulee! Se nainen tulee! Se, joka otti Harry-herralta luudan. Hän tulee!” Tonttu kuiski hermostuneena.
“Kuulitteko? Pimento on tulossa, paetkaa!” Harry huusi ja kaikki ryntäsivät ovelle. Lähes kaikki rohkelikot lähtivät juoksemaan käytävää oikealle, rohkelikkotornin suuntaan. Minä, muutama puuskupuh, Luna ja Ginny lähdimme kuitenkin vasemmalle piiloutuaksemme saman kerroksen vessoihin. Lähtiessäni juoksuun nykäisin Georgea hihasta, ja tämä nykäisi vierellään ollutta Frediä, joka nykäisi mukaansa Angelinan. Ehdimme vessoille juuri ja juuri ajoissa. Ovi heilahti kiinni vain sekunteja ennen Pimennon vaaleanpunaisten kenkien kopinaa, joka kuului käytävästä. Mutta jalkapareja oli useita.
“Etsikää ne!” Kuulin Pimennon kimeän äänen huutavan kuin sotaa julistaen, ja muut jalat tämän ympäriltä lähtivät ilmeisesti juoksuun. Hetken kuluttua takaamme kuului kuitenkin hyytävä kiljaisu.
“Poikia! Poikia tyttöjen vessassa! Tyttöjen!” Surukasvoinen tyttöhaamu huusi vessakopin päältä.
“Myrtti, eikö sinun pitäisi kummitella alempana?” Ginny kysyi ja hyssytteli haamua.
“Minähän kummittelen missä haluan! Minua eivät määräile tyhjänpäiväiset, typerät oppilaat. Varsinkaan sellaiset, jotka viskelevät minua kirjoilla. Poikia tyttöjen vessassa!!”
“Äh, Myrtti, siitä on jo monta vuotta. Etkö voisi antaa anteeksi? Ja olla hiljaa.” Ginny huudahti närkästyneenä.
“Täällä näin! Poikia tyttöjen vessassa!”
Pimennon lyhyet pullajalat lähestyivät ovea, ja taikinamaiset kädet tarttuivat jo ovennuppiin, mutta viime hetkellä jokin möreä-ääninen puhutteli naista puuskuttaen.
“Sain yhden, katso!” Ääni sanoi ja Pimento nauroi heleästi.
“Goyle, haethan professori Kalkaroksen, taidan tarvita hänen apuaan.”
“Kyllä, professori.” Goylen ääni sanoi ja hänen askelensa katosivat. Pimento tuntui unohtaneen tyttöjen vessassa lymyilevät oppilaat ja hänen kenkiensä kaikkoneva kopina kieli hänen kävelevän poispäin.
“Me selvisimme.” Angelina huokaisi iloisena.
“Me ehkä, mutta entä se, jonka Goyle sai kiinni?” Minä sanoin.
“Toivon tosiaan, että hän pitää suunsa supussa.” Fred sanoi, ja en voinut olla enempää samaa mieltä.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #101 : 11.09.2011 17:20:06 »
Onko sulla jotain Hermionea vastaan?  ;D  Se vaikuttaa jotenkin vielä tavallistakin niuhommalta tässä tarinassa. Ja loppupas tämä luku hurjaan kohtaan. Aiaiai, kohta keskustellaan luovasti Pimennon kanssa ja sen jälkeen alkaa rytistä  :D  Ja ihan huippua tuo Myrtin "olen katkera ja kaunainen Ginnylle". Saa nähdä, millaisiin mittasuhteisiin tuo katkeruus kasvaa, kun Ginny vielä vie Harrynkin (siis ehkä, enhän minä tiedä, mitä olet tässä ficissä suunnitellut).

Kaikesta päätellen toimintaa tiedossa, jee!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #102 : 12.09.2011 12:09:14 »
Voisinpa kommentoida näin pitkästä aikaa :D Rupes ottaa mun lyhyt kommentointi päähän, ni päätin ottaa pienen tauon...

Kiva ollu taas yllättäen lukea tätä. On kiva, ettei tässä jaaritella maita ja mantuja, vaan tarina on nopeatemposta. Tollanen pieni ja turha joulu käytiin läpi yhessä luvussa, se on hyvä.
Mut miten sä onnistut tekee Pimennosta noin ällöttävän! :D Minä kun pidin jostain kumman syystä Pimennosta, ni nyt sä meet ja raiskaat sen! Hemmetinhemmetinhemmetti.. Mut ei siin mitää, jokainen tekee tyylillään :)) Vaikka tulihan sitä naureskeltua Pimennon lyhyille pullajaloille :''''DDD

Mutta jatkahan 8)

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #103 : 12.09.2011 15:59:23 »
hmmm.. mielenkiintoista.

jatkoa odotellessa, jos vaikka keksis vähän rakentavampia kommentteja..

J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #104 : 12.09.2011 18:36:11 »
Hermionen jupina on ankara rangaistus! ;D Nyt jo melkein säälin kaksosia. :D
Tuo huipausottelun jälkeinen rytinä oli melkoista. Kurkistan Punurmion oppien mukaan teekuppiin ja ennustan ongelmia, pahoja ongelmia. Kuinkahan tästä selvitään... Jatkoa, kiitos. ;) Jätit nyt kamalan jännittävään kohtaan.
Tuo vessoihin piiloutuminen on loistoidea ja onneksi se toimi. ;D Myrtti on kyllä melkoisen kaunainen ja katkera tapaus, voi Ginny parkaa, kun Myrtti vainoaa.
Suojeliuskuvaus on taas hienoa. :D
wooooop
Ava: Ingrid

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #105 : 12.09.2011 19:25:22 »
Brangwen, Kiitooos taas kommentista :-----)
Chyilly, kiva kun kommentoit taas!
Jahma, kiitos kommentista
Frederica, Kiiiitän kommentista :D



Luku 29.

Aamulla koko AK tiesi, että Marietta oli kielinyt Pimennolle kokoontumisista. Pimento oli löytänyt jäsenlistan, Dumbledore oli ottanut syyt niskoilleen ja kadonnut. Aamupalan jälkeen siitä tiesi koko muukin koulu, sillä Pimento oli julistanut itsensä rehtoriksi.
“Uskon, että aika alkaa olla käsillä.” Fred kuiskasi Georgelle aamupalalla, ja George katsoi minuun anteeksipyytävästi. Vaikka koko ajan olin tiennyt, että kaksoset ovat lähdössä, en silti osannut sulattaa asiaa.
“Milloin?” Sain suustani, vaikka järkytys olikin ottanut vallan.
“Sopivan hetken koittaessa.” Fred sanoi varmana. “Suosittelisin olemaan lähistöllä silloin.” Hän jatkoi hymyillen. Miten hän pystyi hymyilemään tässä tilanteessa?
“Minun täytyy saada tietää!” Korotin ääntäni.
“Shh.. Rauhoitu. Kyllä minä kerron.” George kuiskasi ja kietoi kätensä lantioni ympärille. Fred tuhahti liioitellusti ja mulkaisin häntä pahasti. Nousimme aamiaispöydästä Georgen kanssa ja lähdimme tunneille omiin suuntiimme. Minulla oli jästitietoa ja Georgella muodonmuutoksia. Olin itkun partaalla koko aamupäivän, mutta tolkutin itselleni
“Ei se ole maailmanloppu, olemme me ennenkin erossa olosta selvinneet. Ei se ole maailmanloppu.” Ja lounaalla olin jo lähes koonnut itseni. Silti asiaa ajatellessani minut valtasi katkeruus, haikeus ja omalla tavallaan myös viha. Eivät kaksoset voineet lähteä noin vain.
  Onnekseni pojat odottivat sopivaa hetkeä kuitenkin kauan. Aika kuitenkin kului aivan liian nopeasti. Tuntui kuin kuukausien sijasta olisi kulunut vain muutamia päiviä, kun eräänä huhtikuisena iltana istuin tekemässä liemien esseetäni, yhtä viimeisistä ennen koekauden alkua. Albuksen Kaartin kokoontumiset oli jouduttu lopettamaan Pimennon vallan takia, vaikka Neville ja Luna niitä olivat sitkeästi yrittäneet jatkaa. Hekin olivat kuitenkin luovuttaneet kolmannen jälki-istuntonsa jälkeen. Pimennon jälki-istunnot eivät olleet kenenkään mieleen.
  Päätön hahmo lähestyi minua ja istui viereiselle tuolille.
“Tule, ennen kuin Hermione huomaa pääni puuttumisen. Tule nyt.” Poika sanoi ja viittoi tulemaan mukaansa.
“Ota hattu pois.” Nauroin ja vilkaisin portaikkoon jonne Hermione oli hetkeä aikaisemmin kadonnut hakemaan uutta mustepulloa.
“Tule nyt.” Georgen ääni sanoi ja tarttui minua kädestä. Nousin esseeni äärestä ja lähdin seuraamaan poikaa ulos oleskeluhuoneesta.
“Voitko ottaa hatun pois, tiedät, ettei minusta ole mukavaa puhua päättömille.” Sanoin ja kuulin Melkein päättömän Nickin tuhahduksen vasemmalta puoleltani. Georgen käsi hapuili tyhjyyttä ja sitten nosti punaoranssin tupsupipon pois päästään ja tiputti sen Lihavan leidin muotokuvan viereen.
“Tule, lähdetään kävelemään.” Poika sanoi.
“Pimennon hirmuvallan aikana. Aika rohkeaa.” Kiusoittelin ja George tökkäsi minua kylkeen.
“Etpä ennenkään ole siitä välittänyt.” Poika huomautti ja molemmat nauroimme. Kevätyö oli lämmin kun astuimme suurista puuovista pihamaalle. George johdatti minut istumaan vanhalle, harmaalle kivipenkille, jolta oli kaunis näkymä laskevaan kevätaurinkoon, jonka säteet olivat yllättävän lämpimiä. Pojan käsi kiertyi vyötäröni ympärille ja painoin pääni hänen olkaansa vasten. Arvasin, miksi tässä oltiin.
“George..” Aloitin lauseen.
“Aika on tullut.” Hän sanoi hiljaa ja huomasin yksinäisen kyynelen tämän poskelta, jonka läpi auringon viime säteet heijastuivat. En koskaan uskonut, että näkisin hänen itkevän.
“Me lähdemme tällä viikolla.”
Painauduin poikaa vasten ja vain vaivoin sain nieltyä kyyneleni. Lähdön viivästyttyä olin kai odottanut sen peruuntumista, vaikka syvällä sisälläni tiesin, etten voisi muuttaa kaksosten mieltä. He sanovat lähtevänsä. He lähtevät.
“Muistathan kirjoittaa?” Kuiskasin ja George vastasi painamalla huulensa omiani vasten. Se suudelma oli erilainen kuin ennen. George itki, minä en. Siihen suudelmaan sisältyi lupaus.
“Kyllä minä muistan.” George sanoi ja tällä kertaa uskoin häntä.
“Minne aiotte mennä? Äitisi tuskin innostuu jos menette kotiin ennen kuin lukuvuosi on loppu.”
“Meillä on pieni liiketila Viistokujalla. Ja asunto sen yläpuolella.”
“Tulen käymään heti kun voin.”
George hymyili ja suuteli minua taas. Olin sanoinkuvaamattoman kiitollinen siitä, että hän tahtoi hyvästellä minut näin, eikä puolihuolimattomasti lähdön kiireessä. Kävelimme käsikkäin takaisin linnaan, kun yön viileys alkoi tuntua iholla, mutta ovella George painoi minut vielä hetkeksi seinää vasten, suuteli hitaasti ja pehmeästi, ja illalla huomasin hänen sujauttaneen neuletakkini taskuun pienen kirjekuoren. Kuoressa oli sisällä hopeinen kaulaketju, johon oli pujotettu sormus. Pitelin sormusta sormieni välissä ja näin siihen kaiverretun tekstin.

Jotta muistaisit


Hymy kihosi huulilleni kun ripustin ketjun kaulaani ja kuiskasin ikkunasta näkyvälle himmeälle tähtitaivaalle
“En koskaan unohtaisi.”


  Seuraavana aamuna järjestettiin viidesluokkalaisille pimeyden voimilta suojautumisen V.I.P-koe. Kysymykset olivat suurimmaksi osaksi helppoja. Sellaisia, joihin olin AK:ssa oppinut vastauksen. Kokeen puolivälissä alkoi koetilan ulkopuolelta kuitenkin kuulua meteliä. Pauketta, räjähdyksiä, hurrausta ja lasin helinää. Syy selvisi nopeasti kun ovi räjähti auki ja siitä syöksyi sisälle suuri kipinälohikäärme. Se syöksi tulta luokan yläpuolelle, kaarsi koetta valvovan Pimennon taakse ja lähti jahtaamaan tätä. Kukaan ei enää keskittynyt kokeeseen, ja kun Pimento juoksi salista ulos, häntä seurasi kaksi kolmasosaa kokeen suorittajista. Minä heidän joukossaan. Salin ulkopuolella räjähteli jatkuvasti erivärisiä kipinöitä, jotkut pyörivät, jotkut räjähtelivät jatkuvasti uudelleen, jotkut olivat muodostuneet eläimiksi jotka nyt juoksentelivat sikin sokin ilmassa, ja jotkut, lähinnä tähtisadetikut, kirjoittelivat kirosanoja ilmaan. Osa jopa kirjoitti Pimennonvastaisia lauseita, kuten “Pimento peltoon!” tai “Inkvisiittorille köniin!” Riesu oli tapahtuman hengessä täysillä mukana. Hän kaatoi haarniskoja siellä täällä, opetti tähtisadetikuille uusia, entistäkin rivompia sanoja ja viskeli Pimentoa, sekä tämän perässä jolkottavaa Voroa vuoroin mustepulloilla, vuoroin vesi-ilmapalloilla.
   Voro kantoi mukanaan vesisaavia, josta hän heitteli ilotulitteiden päälle roiskeita, yrittäen saada ne sammumaan. Mutta vedestä kipinämuodostelmat vain villiintyivät, ja pian Voro keskittyikin Pimennon suojelemiseen näiltä “Pirun tekosilta” Pimento ampui niitä kohti katoutusloitsuja minkä kerkisi, mutta niistäkään ei ollut apua; Kipinäsuihkut nimittäin tuplaantuivat kun niihin kohdisti taikoja. Suurin osa oppilaista, muut kuin luihuiset, katselivat ihaillen hävitystä kun Voron seinälle naulaamat Yli-inkvisiittorin opetusasetukset räjähtelivät ilmaan.
  Kaaoksen syy selvisi nopeasti. Eteishallissa seisovat Fred ja George pitelivät kumpikin pientä pussukkaa, joista he lähettivät uusia ilotulitteita matkaan. Kun lohikäärme oli viimein ajanut Pimennon eteishalliin, oppilaiden suotuisasti tehtyä tietä, se kaarsi ylöspäin ja säntäsi polttamaan maahan pudonneita asetuspapereita.
“Arvon rouva yli-inkvisiittori..” George sanoi.
“Me otamme niin sanotusti hatkat.” Fred jatkoi. Molemmat virnistivät ja huusivat samanaikaisesti
“Tulejo luuta!” Ja hetken kuluttua tyrmistä säntäsi kaksi luutaa, toisessa roikkui yhä kettinki, jolla ne oli naulattu seinään.
“Kaikki tänään esitellyt tuotteet, kuten myös vanhat suosikit kuten päättömyyspäähineet ja pinnauspurtavat Weasleyn Welhowitseistä, Viistokuja 93.” Huusi Fred nousten yhä korkeammalle luudallaan.
“Käykää toki myös katsomassa yläkerrassa esillä olevaa kannettavaa rämettä, uusista toimitiloistamme löydätte nekin.” George jatkoi virnistäen.
“Lupaamme antaa roiman alennuksen niille, jotka käyttävät tuotteitamme tuon huuhkajan karkoitukseen.” Fred huudahti ja Pimento pomppi pullajaloillaan ylös alas, yrittäen tavoittaa monen jalan korkeudessa olevia kaksosia.
“Pysäyttäkää heidät!” Hän huusi, mutta kukaan ei ollut kuulevinaankaan.
“Riesu, näytäthän hänelle taivaan merkit meidän puolestamme?” Fred sanoi ympäriinsä riemukkaana poukkoilevalle räyhänhengelle, joka kaikkien suureksi ihmeeksi pysähtyi, nosti tiukulakkinsa pois päästä ja teki syvän hovikumarruksen kaksosille. Sitten kaksoset ampaisivat avoimista ulko-ovista taivaan sineen. Katsoin ihailevana heidän peräänsä ja juoksin muiden oppilaiden ohessa pihalle. Kaikki halusivat vielä viimeisen kerran osoittaa suosiotaan kaksosille. Kaikki paitsi luihuiset, Pimento sekä Voro.



A/N: Voi apua mikä aikahyppäys taas. Armahtakaa.. Ja ei, tämä ei ole vielä ohi.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #106 : 12.09.2011 21:14:45 »
Eka osa: ihanan romanttista <3
toka osa: Kuolen nauruun!  ;D Yrittäin mahtavaa kuvailua ja tunnelma välittyi tänne asti.
PS. hyvä ettei se ole vielä ohi

J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #107 : 13.09.2011 19:21:06 »
Voi ei mä en oo huomannu ollenkaa et tääl on uusia lukuja kun en oo pitkiin aikoihin täällä Finissä ees ollut... :(

Mutta!! Nää kaikki luvut oli niin ihania että huhhuh! Mican ja Georgen söpöily on niin ihanaa luettavaa..aww...  ;DMica<3George on maailman söpöin pari...awawawawawawaww...

Mä oon toivonut aina että Neville ja Luna olisi pari ja nyt se on TOTEUTUNUT!  :D kiitos siitä.

Mä oon toosi huono rakentavassa kommentissa mutta muut lukijat voi sitten niistä sanoo :)

Haluun jatkoa ja pian ja täl kertaa mä aijon kommentoida niin nopeesti kun ehin  ;)

D
I solemnly swear that I am up to no good.

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #108 : 13.09.2011 19:45:49 »
Iiih, ihana luku  :D  Tällä fluffyannoksella selviää ainakin huomiseen asti  ;D

Riesu oli tapahtuman hengessä täysillä mukana. Hän kaatoi haarniskoja siellä täällä, opetti tähtisadetikuille uusia, entistäkin rivompia sanoja ja viskeli Pimentoa, sekä tämän perässä jolkottavaa Voroa vuoroin mustepulloilla, vuoroin vesi-ilmapalloilla.
Olen aina rakastanut Riesua kaksosten karkaamiskohtauksessa. Olet totisesti tavoittanut tunnelman tässä  :D

Ja viel aaaawwww, mikä superfluffy. Olen nyt tosi onnellinen  :D :D :D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #109 : 14.09.2011 20:54:50 »
Epilogi - Kymmenen vuotta Tylypahkan sodan jälkeen.

“George, missä sinä olet? Vieraat tulevat ihan kohta.” Huusin aviomiehelleni.
“Ähh, Mica, älä ota stressiä. Kello on vasta kymmentä vaille.” George huusi yläkerrasta. Olimme muutamaa vuotta sitten ostaneet mukavan, suuren maalaistalon Saukkonummelta. Kouluaikoinani saamani sormus roikkui yhä ketjussa kaulassani, ja sormeani koristi toinen, mutta sen kaiverrus poikkesi toisesta. Siihen oli kaiverrettu hääpäivämme.
 George asteli rennosti portaat alas kaksivuotias esikoispoikamme sylissään.
“George, hyvänen aika, laita housut jalkaan. Longbottomit ovat jo pihassa!” Ja niin tosiaan, ikkunasta huomasin kolme hahmoa kävelemässä pihatietämme pitkin. Otin pienen poikamme syliin hieman hankalasti, sillä vatsassani kasvoi jo toinen lapsi. George vilkaisi ikkunasta ulos, punastui ja säntäsi takaisin yläkertaan.
“Geis!” Sylissäni oleva poika huudahti riemuissaan nähtyään Lunan ja Nevillen lähestyvän tyttärensä kanssa. Longbottomien kolmivuotiaan tyttären nimi oli Grace, mutta poikamme, Elliot, ei vielä osannut kyseistä nimeä ääntää. Astelin Elliot sylissäni ensimmäiseen kerrokseen ja avasin oven, jonka taakse olivat Longbottomien lisäksi ehtineet jo Fred ja Angelina.
“Mitä kummipojalleni kuuluu?” Fred kysyi hyväntuulisesti ja ojensin pulleilla käsillään kurottelevan Elliotin Fredin syliin. En ehtinyt edes ovea sulkea, kun Harry ja Ginny ilmiintyivät pihaportin taakse.
“Oletpa sinä kasvanut!” Ginny sanoi puhuen enemmän vatsalleni, kuin pojalleni. Ginnyn vatsa pullotti myös, mutta omaani hieman pienempänä.
“Kuten myös.” Hymyilin ja kuulin Georgen rynnistävän portaita alas. Hän tervehti eteisessä vieraitamme, ja ohjasi heidät takaovesta puutarhaan, jonne olin kattanut yhdessä äitini kanssa valkoiselle pöydälle kakun, keksejä, pieniä muffinsseja ja muuta purtavaa. Olin juuri kääntynyt katsomaan talon suuntaan kun takaani kuului tuttu huuto.
“Missä pieni päivänsankarimme on? Mummi tahtoo nähdä.” Herra ja rouva Weasley olivat saapuneet.
“Molly! Onpa ihana nähdä sinua. Hei Arthur, mukavaa että pääsit.” Sanoin halatessani Weasleyn äitiä.
“Elliot on varmaankin jo puutarhassa.” Sanoin ja vilkaisin auki jäänyttä ovea.
Meni suunnilleen puoli tuntia, kunnes loputkin Weasleyn veljet puolisoineen sekä Daniel, Benjamin ja heidän vaimonsa olivat saapuneet. Joimme kahvia ja teetä ja söimme leipomuksia.
  Seisoin laattalattiaisella ulkoterassilla katsellen Elliotin, Gracen, Billin ja Fleurin tyttären sekä Ronin ja Hermionen pojan, Hugon leikkiä muiden jutellessa, ja tunsin lämminten käsien kiertyvän takaani vatsani ympärille. Laskin kahvikuppini valkoiseksi maalatulle puukaiteelle ja suutelin aviomiestäni.
“Rakastan sinua.” Sanoin Georgelle.
“Rakastan sinua enemmän.” George sanoi minulle.
“Eniten?” Sanoi viereemme saapunut Elliot ja hymy kohosi sekä minun että Georgen kasvoille.
“Rakastan sinua eniten.” Sanoimme yhteen ääneen ja kun erkanimme suudelmasta, oli Elliot jo juossut takaisin leikkimään.



Kiiiitän kaikkia kommenteista! Ja kiiiitän myös siitä että olette pysyneet matkassa tänne asti :------) Ootte uskomattoman ihania!
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #110 : 14.09.2011 21:17:36 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksi teit tämän? Miksi lopetit? Hyppäsit vaan yhtäkkiä kaksosten paosta monta vuotta eteenpäin?

Jos unohdetaan angstini siitä syystä, että tämä riemu nyt loppuu, epilogi oli aivan ihana  :D  Ja aivan ihanaa, että tuo Mican saama sormus on edelleen mukana kuvioissa. Ja Fred on hengissä! Jee! Ja iso kaarti muksuja! Vähän jäin kaipaamaan tietoa Antonin kohtalosta, mutta muuten aivan huippuiso AAAWWW.

Kiitoskiitoskiitos tästä iltojen piristyksestä ja superfluffysta!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #111 : 14.09.2011 21:28:17 »
Brangwen, saatan (sitten joskus) tehdä spin-offin tästä, lähinnä Antonin elämästä koulun jälkeen :) Fred on hengissä koska FREDIÄ EI SAA TAPPAA!! Iso kiitos ja ole hyvä :-----)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #112 : 14.09.2011 22:08:41 »
ihanaa ! :-* !
 
Fred elää, kaikilla on lapsia ja George ja Mica ovat umpirakastuneita  :D

Ei kai tämä tähän loppunu? ???

Jahma
Demons and Angels

ava by Swizzy

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #113 : 15.09.2011 19:38:18 »
VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIII EEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!  :'(

Se loppu! miksimiksimiksi!??

Jee Fred is alive!

mutta tää oli ihan huippuhypersuperihqfantastinenupea Fic! <333 Mulla jää niin ikävä tätä ficciä mutta onneks kaikki sai onnellisen lopun  ;D

Mutta vielä pitää sanoa pari valittua sanaa tästä:





AWWWWWWSSS!! <33333333

Kiitosjakunnia!  Danke kun kirjotit tän<33

D
I solemnly swear that I am up to no good.

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #114 : 15.09.2011 20:35:52 »
Mie ihan säikähin ku luin et toi on epilogi :DD Ja, no... Desbina tais kirjottaa kaiken, mitä mullaki tuli mieleen :D

Paitsi vielä miulta sellanen isoisoisoisoISOISO kiitos siitä ku et tappanu Frediä 8))

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #115 : 15.09.2011 20:51:59 »
Oi kiiitos kaikille kommenteista, ootte mahtavia :--------3
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #116 : 24.09.2011 10:40:14 »
Ihana lopetus, awww!<3

Aivan yli-ihanaa, että Fred on elossa, ja että kaikki (toivottavasti myös Anton) saivat onnellisen lopun. Seuraava sukupolvi on suloinen. Tuo epilogi on ihana ja nätti, ja kuvailu on söpöä ja kaunista. Suloista, että tuo Mican saama sormus pysyy matkassa mukana. :D Kaksosten pako on myös kuvailtu hienosti.

Sääli, että tämä söpöily loppuu tähän, mutta aivan ihanaa, että olet kirjoittanut tämän.
Suuri kiitos tästä.<3
wooooop
Ava: Ingrid

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #117 : 24.09.2011 11:50:15 »
Frederica, Kiitos itsellesi kun oot jaksanu lukea tätä ja kommentoida ahkerasti :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown