Kirjoittaja Aihe: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC, HP  (Luettu 19256 kertaa)

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Title: Suudelman makuisia joka maun rakeita
Author: onkonälkä
Beta: Minä ite.
Rating: Pääasiassa varmaan S, korkeintaan K-11
Genre: Draama/Romance/Fluff
Fandom: Harry Potter
Pairing: George/OFC
Warnings: toistaiseksi ei.
Disclaimer: En valitettavasti ole J.K. Rowling, joten kaikki hänen mielikuvituksensa tuotokseksi tunnistettavissa oleva kuuluu hänelle.
Challenges: Sinun Potterisi -haaste, Random10, Het10 ja Tunne10
A/N: Elikkäpä minä ite paritettuna Georgelle. Michaela on mun kolmas nimi, ja esiinnyn sillä nimellä ficissä, koska koin sen sopivammaksi tähän.. Benjamin, Anton ja Daniel pohjautuu myös oikeisiin henkilöihin, (olin laiskapaska ja en edes nimiä muuttanut, iät vaan D::) Sukunimet toki muutin kaikilta oikeisiin ihmisiin pohjautuvilta. Yritän mahdollisimman paljon tuoda oikeaa luonnettani tässä esille.
Nauttikaa..


Suudelman makuisia joka maun rakeita


Luku 1.
Syyskuun ensimmäinen päivä tuli sinä vuonna nopeammin kuin koskaan. Sinä syksynä aloittaisin uudessa koulussa, Tylypahkassa. Olin koko kesän pomppinut edestakaisin innosta pinkeänä, sillä jo aivan pienestä pitäen olin kuunnellut itseäni vanhempien noitien ja velhojen puhetta tuosta kyseisestä koulusta, ja heidän omista kouluajoistaan. Naapurini Benjamin aloittaisi juuri kolmannella luokalla Tylypahkassa ja auliisti kertoili minulle ja pikkuveljelleen kokemuksistaan tuossa maagisessa koulussa. Benjaminin veli Anton aloittaisi koulun kanssani samaan aikaan, samoin kuin serkkuni Daniel. Asuimme lähekkäin toisiamme ja nuo kolme poikaa olivat pienestä asti olleet parhaita ystäviäni. Benjaminin ja Antonin äiti kävi harva se päivä poikiensa kanssa kahvilla kotonamme, ja me kävimme heidän kotonaan aivan yhtä usein. Nyt olimme kaikki kerääntyneet kadunvarteen, ja äitini nosti sauvakätensä ojoon. Siinä samassa violetti kolmikerroksinen bussi pysähtyi eteemme poksahtaen ja astuimme kyytiin. Emme olleet bussin ainoat Tylypahkaan menevät matkustajat, sen päättelin niistä muutamista matka-arkuista, jotka bussissa olivat. Minä, Benjamin, Daniel ja Anton juoksimme tuttuun tapaamme bussin takaosaan. Poimittaislinja oli tullut jo tutuksi, sillä perheemme eivät omistaneet autoja.
  Istuimme kaikki riviin ja jäimme odottamaan poksahdusta. Edessämme istuva vanha nainen, jonka hatussa oli suuri täytetty lintu, katsoi paheksuen kun hypimme takamuksillamme istuimilla. Olimme viime kesänä kehittäneet pelin, jossa voittaja oli se, jonka hypyllä bussi poksahtaisi liikkeelle. Naisen vieressä istuva pulska poika katsoi kaipaavasti leikkiämme, kunnes hänen sammakkonsa putosi tämän kädestä.
“Neville, kuinka monta kertaa minun täytyy sanoa, että jos vielä kadotat Trevorin, teen siitä keiton!” Nainen huudahti pojalle, joka syöksyi ottamaan sammakkoa kiinni. Trevoriksi nimitetty konna loikkasi jalkojeni taakse, ja kumarruin nappaamaan sen käteeni.
“Ole hyvä, tahdotko tulla peliimme mukaan? Ehdit juuri.” Sanoin pojalle, jonka pulleat posket punehtuivat ja suupielet kaartuivat leveään hymyyn joka paljasti kookkaat etuhampaat. Selitimme säännöt nopeasti, ja poika istui Danielin viereen tyhjälle istuimelle. Vanhempamme jäivät istumaan bussin keskiosaan ja syventyivät keskustelemaan omista Tylypahkan vuosistaan. Kuului kovaääninen poksahdus juuri kun Neville laskeutui istuimelle.
“Hyvä, Neville!” Anton huudahti ja lintuhattuinen nainen soi hänelle murhaavan katseen.
Vain hetkeä myöhemmin saavuimme Kings Crossin asemalle, ja nousimme pois bussista. Neville lähti lintuhattuisen naisen kanssa, ja me raahasimme arkkumme sille tietylle kaiteelle, josta pääsi Tylypahkan Pikajunan laiturille. Jouduimme odottamaan hetken, sillä meitä ennen laiturille oli menossa suuri joukko punapäisiä velhoja, sekä yksi mustahiuksinen. Benjamin tervehti iloisesti kahta punapäätä, jotka olivat keskenään hätkähdyttävän samannäköisiä.
  Aivan pian olin jo laiturilla matka-arkkuineni, hyvästelimme poikien kanssa vanhempamme, ja menimme etsimään vapaata vaunuosastoa. Harmiksemme emme kuitenkaan sellaista löytänyt. Pian Benjamin kuitenkin löysi luokkatovereitaan rohkelikosta, joiden seuraan jäimme istumaan. Tunnistin punahiuksiset pojat laiturilta.
“Tässä ovat veljeni Anton, hyvä ystäväni Michaela ja Michaelan serkku Daniel” Benjamin esitteli. “Ja tässä ovat Fred ja George Weasley.”
Pojat osoittautuivat oikein mukaviksi, ja vaikka aluksi olinkin ujo ja hiljainen, se kaikki oli jo tiessään matkan puolimaissa, kun osastomme ovelle saapui kärryjä työntävä nainen, jolta sai ostaa kaikenlaisia makeisia.
“Hei Mica, kumman suklaasammakko hyppää pidemmälle?” George huudahti. Minulta kesti hetki tajuta, että Micalla hän tarkoitti minua.
“Okei!” Vastasin hymyillen ja nappasin penkiltä suklaasammakkorasian.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2012 19:38:16 kirjoittanut Nemethys »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #1 : 16.08.2011 15:42:24 »
Luku 2.
Matka sujui mainiosti ja Tylypahkaan saapuessani olin harmissani, kun jouduin eroamaan pojista. Sää oli onneksi kaunis kun soudimme jättiläismäisen riistanvartija Hagridin kanssa järven yli linnaan. Samassa veneessä kanssani olivat Anton ja Daniel, sekä Nevillen rupikonna Trevor, joka oli ilmeisesti taas karannut omistajaltaan.
  Keräännyimme Suureen Saliin lajittelua varten. En ollut haaskannut ajatustakaan lajittelulle, joten aloin hieman hermostua seistessäni jonossa. Minun jälkeeni oli vain muutama ihminen, takanani seisoi punapäinen poika, jonka arvelin Fredin ja Georgen veljeksi, sillä tämä oli hieman saman näköinen. Yksi toisensa jälkeen tytöt ja pojat sovittivat vanhaa homeista hattua, ja jono lyheni yllättävän nopeasti hatun vieressä seisovan haukkamaisen naisen huudellessa nimiä. Abbot, Hannah (puuskupuh).. Eagle, Anton (luihuinen).. Finnigan, Seamus (rohkelikko).. Granger, Hermione (rohkelikko).. Longbottom, Neville (rohkelikko).. Malfoy, Draco (luihuinen).. Koko sali alkoi kuiskia naisen huutaessa Harry Potterin nimen. Kun Harry Potterista oli tullut rohkelikko, oli jonossa enää muutama ennen minua. Watts, Daniel. Nainen huusi, ja kun serkkuni huudettiin rohkelikkoon, oli minun vuoroni. Watts, Michaela. Istuin tuolille ja nainen asetti hatun päähäni. Se oli niin suuri, että valahti silmilleni, ja hetken kuluttua kuulutti minut rohkelikkoon. Juoksin Danielin perään ja istuin pöytään hänen viereensä. Benjamin halasi minua, ja huomasin pettymyksen painavan tätä. Hänen pikkuveljestään tuli luihuinen. Kyllä se satuttaa ketä tahansa.

Luku 3.
Vuodet kuluivat, ja pian olikin jo koittanut neljäs vuoteni Tylypahkassa. Olin erkaantunut Antonista lähes täysin. Hänestä oli tullut yksi Draco Malfoyn sätkynukeista. Paljon oli tapahtunut neljässä vuodessa. Ensimmäisenä vuonna tiedät-kai-kuka oli majaillut pimeyden voimilta suojautumisen opettajamme takaraivossa, toisena vuonna Fredin ja Georgen pikkusisko, Ginny, oli viety salaisuuksien kammioon, ja vasta viime vuonna vaarallinen joukkomurhaaja Sirius Musta oli paennut Azkabanista ja käynyt Tylypahkassa muutaman kerran. Kaikilla näillä tapahtumilla oli sellainen erityispiirre, että Harry Potter oli ollut niissä olennaisena osana mukana. Tänä vuonna järjestettäisiin kolmivelhoturnajaiset, ja lyönpä vaikka vetoa, että Harry tunkee nenänsä niihinkin.
   Istuin oleskeluhuoneen nurkassa kirjoittamassa kirjettä kotiin. Ensimmäinen viikko oli ollut melko rento, kuten aina. Uusi pimeyden voimilta suojautumisen opettaja oli mielenkiintoinen, hän oli joskus ollut yksi ministeriön parhaista Auroreista. Kastoin sulkakynäni musteeseen, ja tunsin katseen niskassani. Käännähdin tuolillani ja huomasin Fred Weasleyn kääntävän katseensa pian Georgen ja näiden pikkuveljen, Ronin, shakkipeliin. Kummissani kiinnitin huomioni takaisin kirjeeseen ja kun viimein sain sen valmiiksi, oli oleskeluhuone Frediä ja itseäni lukuunottamatta tyhjä. Toivotin hyvät yöt ja nousin portaat tyttöjen makuusaliin. Muut tytöt eivät onnekseni vielä olleet menneet nukkumaan. Jäimme valveille juttelemaan. Kanssani samassa makuusalissa nukkuivat Hermione Granger, Parvati Patil ja Lavender Brown. Viimein kun menimme nukkumaan, sain unen päästä samantien kiinni. Näin suoraan sanottuna outoa unta, jossa tanssin Fred Weasleyn kanssa noidankattilassa valssia, Georgen soittaessa taustalla oboeta. Heräsin kolmelta aamuyöllä tuskanhiki selkää pitkin valuen. En tiedä miksi, mutta uni oli ollut todella ahdistava. En saanut enää unta, joten puin päälleni ja menin oleskeluhuoneeseen kirjoittamaan liemien esseetäni. Heti auringon noustessa lähtisin pöllölään postittamaan kirjeeni. Ja aurinko nousi.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #2 : 16.08.2011 22:34:40 »
Tämä vaikuttaa suloiselta hupailulta. En ole pahemmin lueskellut tähän haasteeseen liittyviä ficcejä, mutta mielestäni on hyvä ratkaisu, että kirjoitat itsesi kylmästi noidaksi, etkä ala kehittää vuosisadan mystisimpiä keinoja päästä Tylypahkaan. Aluksi vähän arvelutti, kun lähdit liikkeelle ensimmäisestä vuodesta (tuleeko tästä tuhatosainen sarja, jonka kolmanneksi viimeisessä osassa viimein tapahtuu jotain -fiilis), mutta kolmosluvun alussa tuleva aikahyppäys pelasti tilanteen.

On varmasti tuskallisen vaikeaa kuvata Tylypahkaan menoa (vieraan hahmon silmin kaiken pitäisi tietysti olla uutta ja ihmeellistä), kun mestaritar JKR on jo ehtinyt antaa kaikesta varsin yksityiskohtauksen kuvauksen, ja olisi äärettömän ärsyttävää toistaa hänen selityksiään. Tältäkin ongelmalta olet tyylikkäästi välttynyt; kuvaat minäkertojan mietteitä, mutta mitään toiston ja ennaltaluetun tuntua ei tule. Siis hyvä hyvä!

Samassa veneessä kanssani olivat Anton ja Daniel, sekä Nevillen rupikonna Trevor, joka oli ilmeisesti taas karannut omistajaltaan.
Luin lauseen kaksi kertaa, ennen kuin repesin hillittömään hihitykseen. Trevor on ihana, ja minusta on mahtavaa, että sillekin suodaan vähän tavallista enemmän huomiota.
Näin suoraan sanottuna outoa unta, jossa tanssin Fred Weasleyn kanssa noidankattilassa valssia, Georgen soittaessa taustalla oboeta.
Toinen hajoamisen paikka  ;D

Alkutiedoissa ilmoitat parituksen olevan sinä/George. Jännää, että lähdet lähestymään aihetta Fredin kautta. Odotan mielenkiinnolla, millaisen kolmiodraaman saatte aikaan  :D

Toinen jännittävä elementti tarinassa on se, että olet päätynyt Tylypahkaan samalle vuosikurssille Harryn ja kavereiden kanssa. Siinä on tietysti se oma haasteensa, että joudut "selittelemään" taustalla eteneviä juonikuvioita, mutta toisaalta saat samalla tuotua "tavallisen tylypahkalaisen" näkökulmaa. Mahtaakohan tulossa olevat joulutanssiaiset muodostua rtkaisevaksi käännekohdaksi  ;)

Jos minun pitää kommenttikampanjan nimissä jotain mutinmutin-palautetta antaa, niin pohdin tuota lukujakoa; luvut ovat aika lyhyitä, ja kolmannen luvun alussa tulee iso aikahyppäys. Jos aiot nyt kirjoittaa pidempää pätkää neljännestä kouluvuodesta, kannattaisiko kaksi ensimmäistä lukua sulauttaa yhdeksi prologiksi?

Ja muuten, tekstin nimi on aivan ihana!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #3 : 16.08.2011 23:14:39 »
Brangwenille kiitos ihanastaihanasta pitkästä kommentista :-----)
Juu, ite ajattelin myös tarkistuslukiessani että pitäiskö ne laittaa yhteen pötköön, mutta jätin kuitenkin erilleen. Ja ekasta vuodesta alotin että sais vähän taustaa noille mun OMC hahmoille, joilla tulee olemaan myöhemmin suurempaa roolia ;) Kiitos positiivisesta palautteesta, joka tosiaan piristi! (tähän aikaan mun ei kannattais kyllä yhtään enää piristyä, aikainenherätys.com)
Ja sen voin myös kertoa, että harvemmin canonia orjallisesti noudatan, ja sitä en tule tässäkään pilkuntarkasti tekemään. Mutta vielä yksi iso kiitos ja hali kommentistasi, ilo lukea noin kivaa kommenttia.

Pistämpä tässä nyt jo sitten jatkoa tuuttiin

Luku 4.
Laskin mielessäni pöllölän portaita kiivetessäni. Olin laskenut ne monta kertaa aiemmin, ja luku pysyi aina samana. 183 kylmää kivistä porrasta. Pöllölään lenteli monenlaisia pöllöjä sisään lasittomista ikkunoista. Osalla oli suussaan pienten eläinten raatoja. Houkuttelin tornipöllöni Aruban luokseni ja sidoin kirjeen sen jalkaan, kun kuulin askeleet takaani. Oviaukosta ilmestyivät punaiset hiukset ja leveä valkoinen hymy.
“On koittanut onnenpäiväsi, sillä minä vien sinut nyt kävelylle.” Fred virnisteli ja viimeöinen uneni palasi elävästi mieleeni.
“Kuule, nukuin viime yönä tosi huonosti, ja minun olisi varmaan parasta mennä syömään ja hakemaan kahvia” totesin äimistyneelle pojalle. En itsekään ymmärtänyt vastaustani, yleensä olin aivan myyty, kun kuka tahansa poika osoitti huomiotaan. Ei tarvittu paljoakaan minun iskemiseeni, ja sen olen saanut tuntea lihoissani. Tai ehkä paremminkin ihollani, kuten Marcus Flintin kanssa kävi. Seurustelin hänen kanssaan lyhyen hetken viime vuonna, ja sitä hetkeä totisesti kadun. Marcus oli jatkuvasti minussa kiinni, aivan kuin iilimato, punkki tai erityisen sitkeä takiainen.
  Aamiaispöydässä istun Hermionen ja Ginnyn viereen. He ovat molemmat hiljaisia, punaisia ja vilkuilevat toisiaan hermostuneina.
“No, mikäs teillä on?” Kysyn ihmeissäni, ja saan kysymykseeni vastauksen kun Daniel tulee saliin. Hän kaappaa Ginnyn halaukseensa ja olen tukehtua mehuuni.
“Mitä kautta Punurmion kaikkien killuttimien?” Saan sanotuksi ja kuulen loukkaantuneen Punurmion käheän puhahduksen takanani.
“No tuota kun.. Me tavallaan..” Ginny änkyttää. Daniel painaa suukon Ginnyn hiuksiin ja antaa vastauksen, jonka tajusin itse hetki sitten.
“Me seurustellaan.”
Parvati Patil saa lähellä kikatuskohtauksen ja poistuu salista Lavenderin seurassa. Daniel ja Ginny eivät tosiaan muodostaneet mitään maailman ennalta-arvattavinta paria, mutta yhteen he sopivat kyllä. Daniel on hieman Ginnyä pidempi ja näyttää olevan täysin oikealla paikalla siinä halatessaan Ginnyä takaapäin. Jatkan aamupalaani rauhassa, kunnes muistan kohtauksen pöllölässä ja alan selostaa sitä Hermionelle. Pian Ginny irtautuu suudelmasta vain huudahtaakseen järkyttyneenä “MITÄH?”
Joudun aloittamaan kertomuksen alusta ja Ginny näyttää siltä kuin saisi sydänkohtauksen. Aika voimakas reaktio kun vertaa siihen, miten minä reagoin Ginnyn ja Danielin suhteeseen. Daniel on kuitenkin minulle kuin veli. Ja kun ottaa huomioon, että minulla ei ole Frediä kohtaan mitään tunteita.
   Seuraavan aamun oppitunnit menevät hitaasti. Ensin taikaolentojen hoitoa luihuisten kanssa, sitten ennustusta puuskupuhien kanssa. Punurmio suhtautuu minuun erittäin viileästi, ja povaa minulle tuskallista kuolemaa. Tavallisesti ottaisin ennustuksen vakavasti ja luultavasti murtuisin, mutta kun kyseessä on Punurmio, tuo menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Saavun syömään Benjaminin kanssa kohdattuani tämän käytävällä. Juttelemme kuluneesta viikosta, kun Fred ja George saapuvat pöytään ja asettuvat viereemme. Fred iskee minulle silmää, mutta en ole huomaavinanikaan. Sen sijaan käännyn kuuntelemaan kun George kertoo Benjaminille suunnitelmistaan päästä kolmivelhoturnajaisiin. En ole ennen huomannutkaan, miten ihana Georgen ääni on. Syvennyn kuuntelemaan sitä, en sisäistä sanaakaan, imen vain tuota ihanaa ääntä itseeni. Sitten jotenkin herään todellisuuteen, ja poistun pikaisesti pöydästä. Ei, en voi olla ihastunut George Weasleyyn. Tolkutan pääni sisässä samaa lausetta itselleni koko matkan tyhjään käytävään seitsemännessä kerroksessa, ja vaikka lopetan toistelun, lause jää soimaan päähäni.
“Minä en ole ihastunut George Weasleyyn”
Vajoan seinää vasten kyyryyn ja nojaan pääni polviini. Päässäni pyörii juuri tunteiden hurrikaani, ja lopulta minun on vain myönnettävä itselleni;
“Minä olen ihastunut George Weasleyyn”
“Mica? Onko kaikki kunnossa?” Kuulen äänen vierestäni, ja tiedän, ettei se voi olla kukaan muu, kuin hän. Kukaan muu ei kutsu minua Micaksi, kuin juuri hän, joka pääni sisäisen myrskyn aiheutti.
Nostan päätäni ja yritän vapisevalla äänellä vakuuttaa olevani kunnossa. Tuskin kuitenkaan vakuuttavasti, sillä tunnen lämpimien ja vahvojen käsivarsien kiertyvän ympärilleni, ja se tuntuu niin ihanalta. Niin lohduttavalta. Mutta samalla niin saavuttamattomalta. George pitää minusta vain ystävänä, ja sen on riitettävä.
  Illalla makaan vuoteessani ja mietin päivän tapahtumia. En voi uskoa että vain tunteja sitten olin Georgen vahvojen käsien syleilyssä. Kun ajattelen sitä, lämpimät väreet kulkevat vatsassani kuin tuhat tuliperhosta.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #4 : 17.08.2011 08:39:35 »
Jee, lisää!

Näiden kaksosficcejen parasta antia tuntuu olevan kaksosten luonne-erojen esiintuominen. Hauskaa, että se näkyy sinunkin tekstissäsi; Vaikka pojat ulkoisesti ovatkin täysin samanlaiset, minäkertojalla on tunteita vain toista kohtaan. Toivottavasti kaksosten hahmoja syvennetään vielä lisää tekstin edetessä.

yleensä olin aivan myyty, kun kuka tahansa poika osoitti huomiotaan. Ei tarvittu paljoakaan minun iskemiseeni, ja sen olen saanut tuntea lihoissani. Tai ehkä paremminkin ihollani, kuten Marcus Flintin kanssa kävi.
No yäk. Flintiin verrattuna Fred on sentään melkoinen unelmapoika.

“On koittanut onnenpäiväsi, sillä minä vien sinut nyt kävelylle.” Fred virnisteli
Aww, molenpien kaksosten suurin viehätys taitaa olla heidän järkkymättömässä itseluottamuksessaan  ;D

En voi uskoa että vain tunteja sitten olin Georgen vahvojen käsien syleilyssä.
Tuota... tämä on jo aika siirappista (ja tämän sanoo miss Surkusiirappi). Toisaalta, kun genrenä on fluffy, siirappisuus on lähinnä asiaankuuluvaa.

Edelleen sitä kolmiodraamaa odotellessa  :D  Jatkoa, kiitos!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #5 : 17.08.2011 16:57:35 »
Oii taas ihana pitkä kommentti ! :)

Mun piti oikeen tarkistaa, että mitä myöhemmin on tapahtumassa, mutta sanoisin että luonteet kyllä syvenee jonkin verran.
Ja juu, Flint on tosiaan ihan kamala, ja se tavallaan kuvaa mun seurusteluhistoriaa tähän asti oikeessa elämässä D::: Not good not good..
Mutta kiitos taas kommentista, ja jatkoa saat !

Luku 5.
Sinä päivänä kolmivelho-koulujen ottelijat saapuivat. Beauxbatonsin opiskelijat olivat pääasiassa naisia, ja Durmstrangin miehiä. Hyvä puoli muiden koulujen saapumisessa oli se, että sain Fredin viimein pois kimpustani. Sillä sekunnilla kun ensimmäinen Beauxbatonsin nainen astui vaunuista ulos, oli Fred jo tätä liehittelemässä. Silti samana iltana Fred jo lähenteli minua, kun tein viime tippaan jääneitä läksyjä. Hän tuli selkäni päälle istumaan, kun makasin lattialla kirjoittamassa, ja jouduin kiroamaan hänet ennen kuin hän suostui lähtemään. Olen pienestä asti ollut tulinen luonteeltani, ja kun suutun, suutun tosissani. Sain läksyt tehtyä ja siirryin sohvalle pelaamaan Georgen kanssa räjähtävää näpäystä. Fred oli pelannut Georgen kanssa ennen kun päätti tulla ahdistelemaan minua, ja joutui kiroukseni seurauksena jäämään taka-alalle parantamaan hyytelöityneitä sormiaan. Saimme Georgen kanssa makeat naurut Fredin epätoivoisista yrityksistä parantaa sormensa, ja vihdoin kun oleskeluhuone tyhjeni, tämä nieli ylpeytensä ja marssi sairaalasiipeen. Lopulta olimme kahden Georgen kanssa. Juttelimme pelin lomassa ja aina kun hän puhui, jokin pieni ja kaunis sisälläni alkoi väristä.
“Minkä makuisista jokamaunrakeista pidät eniten?” George kysyi hymyillen.
“Hmmmm... ehkä minttu. Tai sitruuna. Entä sinä?”
“En oikeastaan osaa sanoa, niitä on niin mon..” *PUFF*
Kortti räjähti ja värjäsi Georgen kasvot mustiksi noesta. Jotenkin reaktiomaisesti aloin pyyhkiä nokea tämän poskelta hihallani.
“Äh.. Odota..” George sanoi ja riisui t-paitansa, jonka alta paljastui kaunis vaalea, juuri sopivan lihaksikas vartalo, ja alkoi pyyhkiä kasvojaan. Otin paidan pojan kädestä ja pyyhin sillä hellästi tämän kasvoja. George painoi käteni alas ja hetken katsoin tätä syvälle silmiin, ja poika katsoi takaisin. Hän nosti kätensä leualleni ja nosti päätäni häntä itseään kohti. Suljin silmäni ja raotin huuliani, tunsin jo Georgen lämpimän hengityksen huulillani. Ja sitten se hetki oli ohi. Juuri sillä hetkellä Fred saapui kolistellen muotokuva-aukosta sisään ja keskeytti tuon hetken, ja jos olisin osannut, olisin kironnur Fredin sormien lisäksi koko tämän olemassaolon.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #6 : 18.08.2011 08:53:11 »
(sympatiapisteet Flintin takia)

Jaaha, nyt sitten saatiin Georgelta paita pois, grrr.... eiku köh köh.

Alan vakavissani harkita, että vaativana lukijana alan oikeasti esittää vaatimuksia, nimittäin pidemmistä luvuista. Joka kerta, kun pääsee oikein kunnolla vauhtiin ja tulee sellaine "jee, vähän hienoo", niin puf, teksti loppuu. Toisaalta tämä saattaa olla myös joku tosi kieroutunut tapa pitää lukijan jännitys yllä.

Mutta astialle: Nyt alkaa ihan oikeasti jännittää (pelottaa) tämä kolmiodraamakuvio. Fred on selvästi ihan totaalilätkässä minäkertojaan, joka taas ei vähämpää voisi välittää. Tämä on ihan oikeasti tosi jännittävä juonikuvio, koska canonissa kaksoset ovat aina niin tiukasti yhdessä, toimivat yhtenä toimijana, ovat aina yhtäaikaa paikalla, ja kun jompikumpi tekee jotain, juonen kannalta on ihan sama, kumpi sen tekee. Tässä ei ole niin. Minäkertojalle se ei todellakaan ola ihan sama. Miten tällainen väliin tuleva kiila, tyttö, josta kumpikin kaksosista tykkää, vaikuttaa kaksosten väliseen suhteeseen? Päästäänkö tässä näkemään jotain niin epätodennäköistä kuin välirikko kaksosten välillä?

“Minkä makuisista jokamaunrakeista pidät eniten?”
Voi taivas, mikä iskurepliikki. Minulta se ainakin veisi jalat alta.

Lisää (pidempiä lukuja)!!!!  ;D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #7 : 19.08.2011 20:40:59 »
Brangwen Lupaan ottaa nyt itseäni niskasta kiinni ja pitkittää lukuja!! En oo ihan varma itekkään, että mitä tässä on myöhemmin tapahtumassa, koska kirjotan tätä lisää julkamistahdin mukaan, mutta päässäni sumuisena hahmottuva juonikuvio lupailee kolmiodraamaa. Jatkoa saat!


Luku 6.
Liekehtivä pikari asetettiin esille paria päivää myöhemmin. Istuin Hermionen ja Ginnyn kanssa taputtamassa niille, jotka nimensä pikariin laittoivat. Koko Durmstrangin väki, sekä yhtä pientä tyttöä lukuunottamatta Beauxbatonsin oppilaat laittoivat nimensä pikariin, ja Tylypahkan oppilaista ehdolle asettui ainakin Cedric Diggory, Angelina Johnson, sekä kaikkien yllätykseksi vanhetuslientä nauttineet Fred, George, Lee Jordan sekä Benjamin. Kukaan ei uskonut tuon neljän keppostelevan rohkelikon ryhmän oikeasti pystyvän siihen, mutta sen he tekivät. Nimet pikariin ja hurjat aplodit. Niinä päivinä lähes kaikki oppitunnit sujuivat todella nopeasti kun oli jotakin mitä odottaa. Seuraavan päivän kurpitsajuhlassa julkistettaisiin koulujen kilpailijoiden nimet. Opettajat olivat tavallistakin kireämpiä, ja antoivat tavallista enemmän läksyjä, sillä seuraava pitkä viikonloppu olisi haaskausta oppituntien suhteen. Ja pian kurpitsajuhlan hetki tuli. Kukaan ei oikeastaan malttanut syödä mitään keittiön valmistamista upeista herkuista, koska kaikki odottivat kilpailijoiden julkistusta niin kovasti.
 Kun viimein ruuat katosivat, toi rehtori Dumbledore liekehtivän pikarin keskelle salia. Hetken odottelun jälkeen pikarin siniset liekit vaihtuivat punaisiin ja se sylkäisi täysin vahingoittumattoman paperipalan korkeassa kaaressa Dumbledoren käteen.
 “Durmstrangin kilpailija on.. VIKTOR KRUM!” Dumbledore kajautti ja juronnäköinen huispaaja nousi aplodien keskellä luihuisten pöydästä, Antonin vierestä ja asteli kättelemään Dumbledorea. Sitten hän käveli nurkkakamariin ja pikarin liekit hohtivat taas punaisena. Toinen lappunen lensi Dumbledoren käteen.
“Beauxbatonsin kilpailija on.. FLEUR DELACOUR!”
Yleisö alkoi taputtaa ja kaunis vaaleahiuksinen nainen vaaleansinisessä silkkikaavussa nousi ylös ylpeänä, ja käteltyään Dumbledorea asteli Krumin jalanjäljissä opettajainpöydän ohi nurkkakamariin. Moni silkkikaapuinen Beauxbatonsin oppilas näytti erittäin pettyneeltä, ja muutama jopa itki. Sitten koitti kauan odotettu hetki. Kolmas ja viimeinen ottelija, Tylypahkan ottelija. Sali vaikeni odottavasta jännityksestä ja sekunnit tuntuivat minuuteilta. Viimein punaiset lieskat leimahtivat ja ilman halki lensi pieni paperi. Hitaasti Dumbledore käänsi paperin ja lausui viimeisen osallistujan nimen.
“Tylypahkan kilpailija on.. GEORGE WEASLEY!”
   Sali alkoi hälistä. Monet kuiskivat ja eivät olleet uskoa korviaan.
“Ei hän ole vielä 17!” Kuului joskus niin tutun äänen huuto luihuisen pöydästä, ja vilkaisin Antonia murhaavasti. Olisi itsekin kuulemma asettunut ehdolle, jos osaisi keittää vanhetuslientä. Ja kun George asteli nurkkakamariin, olin murtua. Hiljaa aloin itkeä, aivan kuin hän ei enää palaisi tuosta huoneesta. Ginny nyyhkytti vieressäni, ja käännyin halaamaan häntä. Ginny ei ymmärtänyt kyyneliäni ja katsoi minua ymmällään.
“Selitän myöhemmin.” Kuiskasin tytön korvaan ja tunsin lämpimän painon olkapäälläni, kun punaisten hiusten verhoama pää painautui olkaani vasten itkemään.
Minä, Benjamin, Daniel, Lee, Ginny, Hermione, Fred, Harry ja Ron jäimme suuren salin ulkopuolelle odottamaan Georgea. Ginny itki yhä, ja oli vähällä etten minäkin. Ron vaikutti järkyttyneeltä. Fred käveli eestaas, ja oli luontonsa vastaisesti tavallista vaitonaisempi. Viimein George asteli salista ulos, ja virnisti.
“Älkää nyt itkekö, itsehän minä ehdolle asetuin! Fred, Benjamin, Lee, käydäänkö keittiössä, tänään juhlitaan!”
Menin Hermionen, Ginnyn, Danielin, Harryn ja Ronin kanssa oleskeluhuoneeseen odottamaan, ja kun pojat saapuivat, koko huone ratkesi aplodeihin, jotka eivät tauonneet vielä monen minuutin jälkeenkään. Turnajaisiin liian nuoret oppilaat katsoivat ihailevasti Georgea, ja mieleni teki hyökätä vieressäni huokailevien kolmasluokkalaisten tyttöjen kimppuun. Pojat asettelivat ruuat suurelle pöydälle takan lähelle, ja George vastaanotti onnittelut luultavasti jokaiselta rohkelikolta joka tornissa sillä hetkellä oli. Ylpeys paistoi pojan kasvoilta, ja tämä oli selvästi onnellinen. Otin vieraan näköisen pullon pöydältä ja kysyin vieressäni seisovalta Benjaminilta sen sisältöä.
“Se on eräs jästivalmiste. Kas näin” Benjamin sanoi ja kaatoi ainetta tuskin puolen desin vetoiseen lasiin. Sekaan hän laittoi muutaman tuoreen metsämansikan, sekä basilikanlehden ja tuuppasi lasin käteeni. Hän teki toisen samanlaisen ja pyysi minua viemään sen Hermionelle.
“Hei, Benjamin lähetti tälläisen. Laita ne kirjat pois jooko, nyt juhlitaan!” Ojensin lasin ja vedin Hermionen seisomaan. Hermione katsoi lasia epäillen, mutta huomatessaan useita samanlaisia laseja pitkin huonetta, hän otti suuren kulauksen kanssani samaan aikaan. Neste poltti kurkkua, ja poltteen kadottua olo oli hieman hutera. Istuin sohvalle, ja pian Fred saapui viereeni. Hän oli kunnostaan päätellen juonut jo useamman lasillisen tätä juomaa, ja nyt sammalsi vieressäni.
“Sshä olet shhitttten todelllla kaunissssh lleidi!!” Poika sai sanotuksi, eikä edes huomannut jääneensä sohvalle yksin, vaan jatkoi iskurepliikkien laukomista sohvatyynyille, sekä lähistöllä seisseelle, erittäin hämmentyneelle Nevillelle.
Juhlat jatkuivat myöhään yöhön, jästiviina virtasi ja kello oli neljä kun viimein pääsin nukkumaan. “Onneksi huomenna on vapaapäivä.” Ajattelin ja nukahdin saman tien.

« Viimeksi muokattu: 19.08.2011 22:51:25 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #8 : 19.08.2011 22:23:22 »
Waaaa!!! Harrysta ei tullutkaan kolmivelho-ottelijaa! Oh my, teksti ampaisi juuri kovaa ja korkealta AUn puolelle (tosin varoittelit tästä jo aikaisemmin, joten en ota asiakseni olla kamalan tyrmistynyt). Georgen ottelijaksipäätymiseen suhtaudutaan huomattavasti, öh, tasapainoisemmin kuin Harryn kohdalla (ja nähtävästi vale-Vauhkomieli mokasin pikarin peukaloinnin). En hypi riemusta, kun velhonuoriso alkaa läträtä jästiviinalla (mistä ne edes sen sai? onko kotitontuilla salavarastoja?), mutta tähän tekstiin se tuo ihan uuden, synkän vivahteen (joka on onnellisesti loistanut poissaolollaan tässä karkkivärein värjätyssä tarinassa).

Eikö se olekin hauska fiili, kun on vain hämärä käsitys siitä, mihin tarina on menossa  ;D  Kun hahmojen antaa säheltää omalla painollaan, huomaa jossain vaheessa, että ne ovat kuljettaneet tarinan jonnekin aivan muualle, kuin oli aluksi suunnitellut. Ja sitten kun niiltä hahmoilta kysyy, että miksi ihmeessä te sotkitte asianne näin pahasti, ne vain kohauttelee olkapäitään ja sanoo, että "sähän tätä kirjotat, älä meille huuda". Okei, kuulostanko taas tosi fiksulta, kun selitän terapiaistuntoja fiktiivisten hahmojen kanssa. Mutta niinhän siinä käy, vaikka kuinka hyvin suunnittelisi juonen, kun lähtee kirjoittamaan, hahmot alkaa elää ihan omaa elämäänsä ja tekee mitä huvittaa kysymättä kirjoittajalta lupaa. Niin että onnea ja menestystä jatkon kanssa, pidä George ja kumppanit tiukasti ruodussa, ettei ne pääse mitään juopottelua pahempaa sähläämään.

Lisäälisäälisää!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #9 : 20.08.2011 17:26:59 »
Haha :D Toi on niin tuttu tunne, että hahmot vie tarinan jonnekki syväisään maakellariin kun oli tarkoitus päätyä vintille. Ah, kuinka monta julkaisematonta tekstiä mulla on, joissa ties kuka säheltää ties mitä ties kenen kanssa. (Tästä ehkä randomeimpana mainitakseni Lipetit/Hagridin, kun tarkoitus oli kirjoittaa Luna/Ronia.. Miten?) Mutta kiitos taas kommentista Brangwen :D



Luku 7.
Seuraavan päivän vietin kirjastossa läksyjä tehden. Minulta jäi niin usein läksyjä viime tippaan, että ajattelin kerrankin tehdä niitä nyt, kun oikeasti oli aikaa. Hermione oli aamupäivästä seurassani, mutta lähti lähes heti Viktor Krumin saavuttua paikalle. Kun oletin päivällisajan olevan käsillä, lähdin suureen saliin syömään. Istuin Georgen ja Leen seuraan, sillä kaikki muut olivat jo lähteneet salista muutamaa luihuista ja puuskupuhia lukuun ottamatta. Pian Lee lähti pelaamaan huispausta Fredin, Ronin, Harryn ja Benjaminin kanssa, ja jätti minut kahden Georgen kanssa. Alunperin Georgenkin oli tarkoitus mennä, mutta hän ei halunnut jättää minua yksin syömään. Tunsin perhosten taas lepattavan vatsassani, mutta yritin pitää naamani peruslukemilla.
“Kuule, osaatko pitää salaisuuden?” George sanoi ääntään madaltaen, vilkuillen hieman ympärilleen.
“Toki, eikai mikään ole hätänä?”
“Ei, ei toki. Nähdään yhdeksältä lihavan leidin edessä. Näytän sinulle jotain”
Viisi minuuttia ennen yhdeksää avasin lihavan leidin muotokuvan ja astuin käytävään, jolle se on ripustettu. Huomasin hetken kuluttua Georgen astelevan minua kohti, ja kun hän oli aivan vierelläni, näin hänen kaapunsa hihan savuavan.
“George, mistä tässä on kysymys? Miksi sinä savuat?” Kysyin ymmälläni.
“Ei mitään hätää, Mica, näet kohta”
Kävelimme linnasta ulos ja Hagridin mökin ohi. Kielletyn metsän reunaa pitkin kunnes George ohjasi minut syvemmälle metsään. Kuulin murisevan huudon metsästä ja tartuin vaistomaisesti Georgen käteen. Poika hymyili minulle ja puristi kättäni rauhoittavasti. Kävelimme hieman eteenpäin ja näin tulenlieskoja edessä.
“Onko se.. Onko se Lohikäärme?”
“Ensimmäinen haaste, jep. Lohikäärme jokaiselle.”
“Mistä sait tietää? Ja onko meidän ihan luvallista olla täällä?”
“Luvallista? Mica kuule, ei tietenkään ole luvallista. Ja se miten sain tietää.. CHARLIE!”
Lohikäärmeiden luota saapui punapäinen arpinen mies.
“Ne on kyllä hurjia, hautovia naaraita, ei ihan helppo vastus” Charlie sanoi ikäänkuin varoittaen. Hänen katseensa sivusi kättäni Georgen kädessä ja hän hymyili hyväntahtoisesti. Irroitin otteeni Georgen kädestä.
“Ei mitään hätää, Charlie on veljeni. Hän kasvattaa lohikäärmeitä Romaniassa.” George sanoi aivan korvani vieressä.
Menimme hitaasti lähemmäs lohikäärmeitä, ja huomasin niiden häkeissä raskaita harmaita munia. Pimeydestä kuului huuto, ja liekit valaisivat aukean. Hyvästelimme Charlien ja lähdimme kävelemään takaisin linnaan.
“Minä en halua, että ryhdyt tähän.” Sanoin pitkän hiljaisuuden rikkoen.
“Minun on pakko. Pikari antoi nimeni.”
“George, minua pelottaa.”
George kietoi molemmat kätensä ympärilleni ja suukotti varovasti päälakeani. Ihanat lämpöaallot levisivät kohdasta, johon pojan huulet olivat koskettaneet.
“Kyllä minuakin pelottaa, mutta en voi muuta. Minun täytyy vain selättää se lisko.”
Palasimme rohkelikon oleskeluhuoneeseen ja menin suoraan nukkumaan. Unissani seikkailivat sadat erilaiset lohikäärmeet, jotka korvensivat toisiaan, ja lopulta kun vain yksi oli jäljellä, tunsin pitkäkyntiset kädet olkapäilläni. Aloin sätkiä saadakseni ne irti, mutta ne tarrasivat kiinni lujemmin, ja kun avasin silmäni, Parvati seisoi sänkyni vieressä.
“Ala tulla aamiaiselle, unikeko!” Hän nauroi ja näin ikkunasta auringon olevan jo korkealla. Olin nukkunut kauemmin kuin oli tarkoitus, ja saapuessani syömään, oli sali jälleen lähes tyhjä.
   Oli koittanut ensimmäisen koetuksen päivä. Synkän harmaa taivas kaartui entisen huispauskentän ylle kun istuin katsomoon odottamaan. Aitaukseen tuotiin tummanvihreä, melko vaarattoman näköinen lohikäärme. Ei piikkejä, ei ylimääräisiä päitä. Toivoin sydämestäni Georgen saavan juuri tämän otuksen.
“Ensimmäisenä kilpailjana areenalle astuu neiti Fleur Delacour Beauxbatonsin oppilaitoksesta”
Fleur asteli ottelijoiden teltasta areenalle, ja pelko paistoi tämän kasvoilta. Kun lohikäärme iskosti katseensa häneen, hän ojensi sauvansa sulavasti, ja alkoi ikäänkuin laulaa mutkikasta loitsua. Lohikäärme meni aivan hämilleen, ja unohti suojella munia, mutta heräsi lumouksestaan juuri kun Fleur oli saanut munan käteensä, ja iski hännällään verta vuotavan haavan tämän olkapäähän. Seuraavaksi areenalle tuotiin kirkkaanpunainen lohikäärme kultaisilla piikeillä.
“Toisena kilpailijana saamme nähdä Durmstrangin opiskelijan, Viktor Krumin.” Ääni kailotti ja juro poika asteli teltasta ulos. Mieleni teki juuri sillä hetkellä juosta ottelijoiden telttaan ja estää Georgen pääsy areenalle. Huomasin Danielin kainalossa vieressäni istuvan Ginnyn hautovan jotakin samansuuntaista, ainakin ilmeestä päätellen.
  Krum pääsi lohikäärmeensä ohi käyttämällä jonkinlaista kirousta, joka sai lohikäärmeen hoippumaan tuskissaan. Lohikäärmeitä ei ollut tarkoitus vahingoittaa, joten Krum ei saanut korkeimpia mahdollisia pisteitä muilta, kuin puolueelliselta Igor Irkoroffilta, joka oli Durmstrangin rehtori.
Kun punainen lohikäärme oli viety pois, sen tilalle tuotiin tummanharmaa, kauttaaltaan sarvien peitossa oleva valtavan suuri lohikäärme. Ginny hautasi kasvonsa Danielin olkapäähän ja toivoin, että olisin voinut tehdä samoin.
“Kolmantena ja viimeisenä areenalle saapuu George Weasley Tylypahkan taikaoppikoulusta”
Puristin silmäni tiukasti kiinni, enkä avaisi niitä ennen kuin ääni ilmoittaisi koetuksen olevan ohi.
Viimein, monien tuskallisten minuuttien jälkeen yleisön hurraus kertoi Georgen saaneen munan haltuunsa, ja uskalsin avata silmäni. Lohikäärmettä vietiin jo pois ja George asteli ensiaputelttaa kohti. Hän vaikutti täysin vahingoittumattomalta, joskin heikolta. Hetken kuluttua tuomarit näyttivät tämän pisteet. Dumbledore antoi täydet 10, Madame Maxime 9, Barty Kyyry 10, Igor Irkoroff 5.
Sitten katsomo tyhjeni, ja lähdimme rohkelikon oleskeluhuoneeseen. Oletin Benjaminin, Fredin ja Leen kadonneen keittiöön hakemaan ruokaa illan juhliin. Olettamukseni osoittautui oikeaksi, ja kun saavuin rohkelikkotorniin Ginnyn ja Danielin kanssa, notkuivat pöydät jo kaikenlaisia herkkuja. Hetken kuluttua George saapui huoneeseen ja vastaanotti taas runsaat aplodit. Muna kiersi rohkelikkojen käsissä, ja pian Harry Potter kehotti Georgea avaamaan sen. George avasi munan kääntämällä lukkosysteemin solkea, ja huoneen täytti kimeä ääni. Se kaikui kalloni sisässä vielä silloinkin, kun muna oli jo suljettu.
“Mikä se oli?” Kuului monesta suusta, ja moni näytti hieman säikähtäneen ääntä.
Fred taputti Georgea selkään ja sanoi iloisesti
“Onnea veliseni, tuo kuulosti lähinnä Percyn laululta. Joudut kaiketi hyökkäämään hänen kimppuunsa suihkussa!”
  Istuin ikkunalaudalla ja seurasin Georgea katseellani. Ensimmäinen koetus oli ohi, ja se oli sujunut loistavasti. Silti en päässyt eroon mieltäni painavasta pelosta. En ajatuksissani ollut huomannut Fredin istuneen viereeni.
“Kuule Mica, haluaisitko lähteä tanssimaan?” Fred kysyi ja laski kätensä olkapäälleni.
“En ole nyt sillä tuulella. Ja älä kutsu minua Micaksi.”
“Mutta miksi, Georgekin kutsuu sinua aina niin.”
“Se, että George kutsuu minua niin, ei tarkoita sitä, että sinulla on lupa siihen.” Sanoin ja nousin ylös. Kävelin portaat tyttöjen makuusaliin ja sadattelin mielessäni Fredin tungettelevuutta. Eikö se voisi jo tajuta, etten ole kiinnostunut.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011 18:17:13 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #10 : 20.08.2011 19:59:24 »
Fredin itseluottamus on niin rautainen, ettei se vaan tajua. Voi raukkaa, mahtaa olla rankkaa tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen (hienoa, nyt alan sääliä jo sitäkin tyyppiä, jonka kanssa minäkertoja ehdottomasti ei halua olla).

Tässä tuli taas se ihana "tavallisen oppilaan" perspektiivi esiin. Kirjoissahan ottelut näytettiin vain Harryn näkökulmasta, mutta nyt päästään näkemään, mitä mieltä yleisö on koko puuhasta. Vähän jäi harmittamaan, että minäkertoja piti silmänsä kiinni Georgen suorituksen ajan, olisi ollut jännä nähdä, miten hän tästä operaatiosta suoriutui.

Georgella ja Micalla on niin selvästi säpinää keskenään (eikä se mitenkään voi olla jäänyt kummaltakaan huomaamatta), että nyt vain odotellaan, milloin jompikumpi päättää ottaa seuraavan askeleen.

Tarina etenee niin kovaa vauhtia, että aikahyppäykset hämmentävät välillä, mutta koska tarina on tuttu, se ei suuremmin häiritse (ja aikahyppäykset antavat myös toivoa siitä, että tämän tekstin aikana päästään näkemään sankarikaarti vähän vanhempanakin).

Odottaa lisää!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #11 : 20.08.2011 20:44:47 »
Todella mielenkiintoista nähdä George Tylypahkan ottelijana.

Omat hahmosi ovat mielenkiintoisia ja Mica on ihana persoona. Saa nähdä kuinka Georgen tässä käy. ;D Toivottavasti kaikki käy onnellisesti ja tiedossa on vielä paljon söpöilyä! :D Kaksosten erottaminen omiksi persoonikseen on hienoa, Fred ja George ovat tässä selvästi yksilöitä, ja Mica kohtelee heitä yksilöinä.

Luin kaikki luvut putkeen ja nyt on rakentava kyllä vähän hukassa, valitan.

Tämä on hyvää tekstiä ja tarina on kiehtova. :D

Jään odottamaan jatkoa.
wooooop
Ava: Ingrid

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #12 : 20.08.2011 23:28:38 »
Tää... ei... oo... todellista. Ei noin saa tehdä Fredille DD: minä tuun ja pelastan mun kultamussukan .___. (ai miten niin Fred on ollu aina suosikki). Mut hyvä vaan et toi päähenkilö on Georgeen päin, pääsenpähän rauhassa fantasioimaan siitä, mitä Fred tekee sillon ku ei oo paikalla >BD

Tää oikeesti muistuttaa yhtä mun (todellakin julkaisematonta) ficciä, jossa se päähenkilö kylläkin valitsi Fredin (yllättäen) ja sillä oli Ron kimpussa :D se ei ollu yhtään julkasukelposta materiaalia, mut tää sun ficcis todellakin on! Vähän kylläkin harmitti tossa alussa noiden lukujen lyhyys, mutta uskon, että olisi varmasti harmittanut enemmän, jos en olisi tätä näin putkeen lukenut. Ihanasti tää sun kirjoittama teksti on omaan silmääni virheetöntä, ihan hyvin kulkevaa ja ai että naureskelin täällä itekseni. Esimerkiksi Fredille, joka lateli iskurepliikkejä sohvatyynylle ja Nevillelle :''DD En pysty olla virnuilematta nytkään...

Ja pakko tähän loppuun on näin aiheen vierestä sanoa, että oli kiva lueskella noita Brangwenin kommentteja noiden tekstien välissä :''DD Ne oli kivoja ja ilman niitä en olis varmaan pystynyt kirjottamaan tähän mitään järkevää (vaikka taisin epäonnistua siinä kuitenkin)


Muokkaan näin nyt julmasti, ku muistan eilen/toissapäivänä naureskelleen tuolle OFC-merkinnälle otsikossa :''''DD käytän nimittäin lyhennystä paljon, tosin vaan of coursena. Miten niin muka taas vähän ohi aiheen.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011 23:30:39 kirjoittanut Chyilly »

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #13 : 21.08.2011 19:53:29 »
Ootte ihania ku kommentoitte noin paljon <3 Brangwenille kiitos jälleen kivasta kommentista :) Tuo Fredin itseluottamus on kyllä itsessään jotain niin erikoista, että kohta varmaan alan kirjoittamaan ficciä otsikolla "Fredin itseluottamus, ja kuinka se latistetaan" :D Oijoi mielikuvat..
Fredericalle kiitokset ja tervetuliaiskahvit lukijakaartiin liittymisestä! Ja ei se mitään, jos rakentava välillä eksyy, niin mullekin käy aika usein.
Chyilly, olet erittäin tervetullut viemään Fredin pois Micaa ahdistelemasta. Ja toki tervetullut myös lukijaksi :D Ja kyllä itelläkin on tullut tolle OFCille naureskeltua, varsinkin silloin ku en vielä tätä ficsanaston tarkoitusta tiennyt :)

Luku 8.
Sinä päivänä kaikki rohkelikot oli kutsuttu suureen saliin tanssiharjoitukseen. Joulutanssiaiset järjestettäisiin perinteen mukaan jouluaattona suuressa salissa, ja jokaisen täytyi löytää oma parinsa.
“Etsikää itsellenne pari harjoitusta varten!” Professori McGarmiva huudahti pyörähdellessään esimerkkinä Ron Weasleyn kanssa. Kaikki ympärilläni muodostivat pareja, ja ihmeissäni lähdin etsimään itselleni paria. Huomasin Georgen seisovan parin metrin päässä, ja lähdin lähestymään tätä, kun Benjamin astui eteeni ja vei minut tanssimaan. Katsoin Georgea pettyneenä, ja näin tämän aloittavan tanssin Angelina Johnsonin kanssa. Lähellämme seisoi muutamia minua vanhempia rohkelikkotyttöjä, jotka selvästi pettyivät suuresti kun Benjamin vei tanssiin minut heidän sijastaan. Kyseiset tytöt olivat Tylypahkaan saapumisestani asti olleet kateellisia lämpimistä väleistämme, ja sen takia kohdelleet minua kylmästi, mutta en antanut sen häiritä, sillä miksi tutustuisin johonkuhun, joka on avoimesti kateellinen lapsuudenystävästäni? Valssasimme Benjaminin kanssa muutaman kerran huoneen ympäri, ja nauroimme kaikkein kummallisimmille pareille. Aloin odottamaan innolla joulutanssiaisia vain nähdäkseni lisää epätavallisia pareja, kun muut tuvat olisivat läsnä myös.
 Harjoitus päättyi aivan liian pian, ja sen päätyttyä minulla oli yrttitietoa. En niinkään välittänyt kyseisestä aineesta, ja sen paras puoli oli se, että tunnit eivät olleet luihuisten kanssa. Tunnin lähestyessä loppuaan, huomasin Antonin norkoilemassa kasvihuoneiden lähistöllä. Kun poistuin lasiseinäisestä kasvihuoneesta ja lähdin kulkemaan linnaa kohti, Anton pysäytti minut, ja sanoi tahtovansa jutella kahden kesken. Hermione katsoi meitä kysyvästi, mutta lähti kuitenkin sisälle Harryn ja Ronin kanssa, sillä ulkona oli kylmä, ja hän oli pukeutunut vain ohueen neuletakkiin.
“Lähde tanssiaisiin kanssani” Anton töksäytti kun olimme kuulomatkan ulottumattomissa kaikesta.
“Anteeksi mitä?” Huusin epäuskoisena. “Olet suhtautunut minuun kuin johonkin todella pahan hajuiseen viimeiset kaksi vuotta, ja nyt olet viemässä minua tanssiaisiin. Ei tule kuuloonkaan” Ääneni sortui viimeisten sanojen kohdalla, sillä Anton oli kuitenkin joskus ollut yksi parhaista ystävistäni. Ei ollut minun vikani, että hän joutui luihuiseen ja liittyi Draco Malfoyn seuraajakaartiin, mutta se oli muuttanut hänet täysin. Kyyneleet poskia raidoittaen juoksin loppumatkan linnaan ja samantien rohkelikon oleskeluhuoneeseen. Istuin mukavaan nojatuoliin takan edessä ja käperryin pienelle kerälle, työnsin maailman pois pääni sisältä ja nukahdin. Heräsin siihen, kun joku asetteli huovan päälleni. En avannut silmiäni kuin aivan hiukan, mutta se riitti näkemään punapäisen pojan istuvan tuolini käsinojalla. Sitten hän nousi, ja katosi näkökentästäni. Oleskeluhuone täyttyi tunneilta palaavista oppilaista, ja minun oli pakko nousta ylös melun pakottamana. Pakenin oleskeluhuoneen melusta samaiseen käytävään, jossa George Weasley oli halannut minua ensimmäisen kerran, ja aloin miettiä tunteitani. Miksi olin reagoinut niin voimakkaasti Antonin tanssiaiskutsuun? Asia saattoi juurtaa juurensa juuri siihen, että Antonista oli lyhyessä ajassa tullut niin läheinen Draco Malfoylle, ja siihen, että tämä kohteli minua kylmästi ja inhoten vain, koska satuin päätymään rohkelikkoon. Nousin ylös ja päätin, etten tosiaan antaisi Antonin kaltaisen idiootin häiritä elämääni. Palasin oleskeluhuoneeseen kirjoittamaan esseetä aiheesta "1800-luvun kotitonttusuvut, ja niiden säilyvyys nykypäivään." Taikuuden historia ei myöskään lukeutunut niihin aineisiin, jonka tunneille lähdin ilosta pomppien. Ja vielä vähemmän pompin, sillä tunnit alkoivat aikaisin aamulla torstaisin, jolloin olin yleensä erittäin väsynyt. Kyseiset tunnit kuluivatkin suureksi osaksi unessa, kuten suurimmalla osalla muustakin luokasta. Jos läpäisisin taikuuden historian V.I.P kokeen edes alimmalla hyväksyttävällä arvosanalla, olisin todella tyytyväinen.
 Seuraava päivä kului laiskasti. Aamusta taikuuden historiaa, lounaan jälkeen pimeyden voimilta suojautumista, ja iltapäivällä ennustusta. Vain yksi hyvä aine, tosin opettaja oli todella epäilyttävä. Pimeyden voimilta suojautumisen opettajamme, Alastor Vauhkomieli, oli vain muutama viikko sitten loitsinut komennuskirouksen jokaiseen oppilaaseensa, ja uhkasi jälki-istunnon sijasta kidutuskirouksella. Lisäksi hän alkusyksystä muodonmuutti Draco Malfoyn hilleriksi, koska tämä yritti kirota Harry Potterin takaapäin. Lähes kaikki pitivät Vauhkomieltä mahtavana opettajana, mutta minun mielestäni hän oli pelottava.
 Pimeyden voimilta suojautumisen tunnilla käsittelimme vampyyreja, ja läksyksi jouduimme kirjoittamaan kolmen jalan esseen vampyyreista.
"Ja jos yksikään tuo esseensä Twilight-kirjan muodossa, lupaan henkilökohtaisesti kirota hänen päänsä irti!" Vauhkomieli murahti ja katosi työhuoneeseensa.

A/N: Anteeksi, lyhyt, seuraava on pidempi!!
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #14 : 21.08.2011 20:10:17 »
Et sitten kertonut vielä, kenen kanssa Mica lähtee tanssimaan! Julmaa!!! (sen täytyy olla George, sen täytyy olla George)

Tuli tuossa mieleeni, kun Anton pyysi Micaa, että ei hyvä, jos tästä muodostuu sellainen Twilight-uusinta, jossa kaikki koulun pojat käy vuorotellen pyytämässä samaa tyttöä, mutta sitten tajusin, että Antonilla on ihan oikeasti fiksu syy pyytää juuri Micaa; ne on kuitenkin olleet lapsuudenystäviä, ja ehkä osa Antonin "inhosta" Micaa kohtaan johtuukin siitä, että se on salaa ollut ihastunut Micaan koko ajan. Tämän ajastuskulun jälkeen tuo feikki-Vauhkomielen kommentti
"Ja jos yksikään tuo esseensä Twilight-kirjan muodossa, lupaan henkilökohtaisesti kirota hänen päänsä irti!"
hajotti ihan hullusti. Pisteet sille.

"1800-luvun kotitonttusuvut, ja niiden säilyvyys nykypäivään."
;D  Ainakin Hermione tulee nauttimaan tämän aineen kirjoittamisesta.

Kiva, että Benjaminin ja Mican ystävyys on pysynyt noin aitona, eikä siihen ole tullut mitään "virittyneitä vivahteita", se alkaisi mennä jo vähän liioitteluksi. Mutta joku saisi käydä potkaisemassa sitä Gerogea, jotta se nyt tajuaisi käydä pyytämässä Micaa tanssiparikseen.

Lisää!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #15 : 21.08.2011 20:48:25 »
Tanssiaisharjoittelu oli suloista ja toit hyvin esiin Mican ja Benjaminin ystävyyssuhteen. Minusta on mukavaa, ettei se ole muuttunut vuosien aikana, vaan on yhä puhtaasti ystävyyssuhde ilman turhia ihastuskoukeroita, sellaisiakin suhteita nimittäin on olemassa ja on mukava lukea sellaisista myös tekstissä.

Myös tuo Antonin liike Mican suuntaan oli minusta uskottava. Hehän ovat kuitenkin tunteneet koko ikänsä, ja Anton on voinut olla ihastunut Micaan vaikka kuinka pitkään, mutta ei vain ole uskaltanut tunnustaa ihastuneensa rohkelikkoon ja entiseen ystäväänsä. Saa nähdä pätäyvätkö Anton ja George vielä kaksintaistelemaan Micasta. ;D

Oliko se muuten George vai Fred, joka peitteli Mican? Ajattelin (ja toivoin), että se oli George. :D Toivottavasti Mica ja George päätyvät tanssimaan tanssiasissa yhdessä!

Laitahan jatkoa. ;D
wooooop
Ava: Ingrid

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #16 : 21.08.2011 21:47:40 »
Ah, ihanaa, Fred ei ollut nöyryyttämässä itseään <3 :D On muuten kiva, et jaksat kirjoittaa näinkin tiheällä aikavälillä jatkoa, joten ei haittaa, vaikka olisi vähän lyhyempiäkin osia, kun on hyvää tekstiä.
Lainaus
Lisäksi hän alkusyksystä muodonmuutti Draco Malfoyn hilleriksi, koska tämä yritti kirota Harry Potterin takaapäin.
Tuo lause sai mut nauramaan, ku jotenki onnistuin ohittaa tuon kirota -sanan ja lauseen loppuun päästyäni rupesin ihmettelemään että mitäs helvettiä tuokin nyt oli :DD Luin kuitenki lauseen uudelleen ja nauroin itelleni ja tolle viimeselle sanalle. Joskus musta tuntuu, et oon 8v...

Ite en oikein jaksanu tuota Vauhkiksen viimeistä sanomaa noteerata, koska Vauhkis ei ikinä sanos tollasta, eikä Twilightia ollut tuolloin vielä olemassa. Jos ois ollu eri opettaja kyseessä ja nykyaika, ni en olis vielä valmis kirjottamaan kommenttia :DD

Rupesin jostain kummasta syystä pitämään Antonista o___o Mutta öö, eipä mulla kai muuta kirjotettavaa kai oo, paitsi et tykkäsin taas kovasti :)

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #17 : 22.08.2011 17:43:23 »
Aina jaksan hymyillä leveesti teijän kommenteille  ;D Toi Vauhkomielen loppukommentin lisäsin alunperin läpällä, ja se selvästi jakoi mielipiteitä. Kiva että piditte Benjaminin ja Antonin tekemisiä uskottavina, siihen pyrinkin.
Frederica, itse ajattelin, että se oli George, mutta koskaan ei voi tietää ;)
Chyilly, et uskokkaan kuinka monta kertaa oon joutunu lukemaan ton lauseen, koska betaan suurimmaksi osaksi itse omat tekstini, ja aina jään kattomaan että mitähän oon oikeen kirjottanu..(eli aina ku kirjotan jatkoa, koska luen koko tekstin läpi monesti vanhoja yksityiskohtia tarkistaakseni)
Brangwen, Anteeksi :D Tykkään pitää jännitystä yllä. Ja Hermionea ajatellen kehittelinkin ton aiheen.

Luku 9.
Talvi saapui tavalliseen tapaansa, ja joulu läheni uhkaavan nopeasti. Sadat parit muodostuivat ympärilläni.
“Tulisitko parikseni tanssiaisiin?” Fred kysyi kolmannen kerran samalla viikolla istuessamme ruokapöydässä. Viimeksi hän oli kysynyt minua kirjastossa, ja tullut heitetyksi ulos matami Prillin toimesta, ja ensimmäisellä kerralla hän oli tuupannut minut luutakomeroon, kun olin ollut matkalla vessaan. Joka ainoalla kerralla vastasin samoin.
“Olen jo kysynyt erästä, en voi tulla pariksesi.” Joka kerralla ääneni alkoi kuulostaa ärtyneemmältä, ja olin aivan varma, että seuraavalla kerralla kiroaisin pojan uudelleen.
Tosiasiassa minä en ollut kysynyt ketään siinä toivossa, että George vielä pyytäisi. Olin kuullut huhuja, että George menisi erään kuudesluokkalaisen korpinkynnen kanssa, mutta nähtyäni kyseisen korpinkynsitytön, luulot murenivat saman tien, sillä tyttö muistutti lähinnä laimentamatonta pollomuhkun mätää kasvoilleen saaneelta peikolta, joka on jäänyt ryhmyn alle. Neljästi. Tanssiaiset lähenivät hälyttävää tahtia, ja vieläkään en ollut kysynyt ketään. Toisaalta, en kyllä tiennyt ketään, jolla vielä ei paria olisi, vaikka kovin monelta en ollutkaan ehtinyt kysyä. Pikkuhiljaa minua alkoi jo huolestuttaa, mutta jos en paria saisi, menisin yksin. Ei se minulle tuottaisi suurta ongelmaa..
 Kun tanssiaisiin oli jäljellä enää viikko, istuin oleskeluhuoneessa kirjoittamassa viimeistä joulua edeltävää esseetä Lipetitille, kun Neville istui viereiselle tuolille.
“Hei, Neville!” Sanoin hermostuneen oloiselle pojalle.
“Hei, Michaela. Ajattelin tässä.. että siis jos.. Haluaisitko tulla tanssiaisiin minun parinani?” Neville sanoi ja hänen kasvonsa punehtuivat rajusti. Huokaisten vilkaisin lähistöllä istuvan Georgen suuntaan, ja päätin antaa periksi.
“Öh.. Kyllä se kai sopii.” Vastasin, sillä en oikeastaan enää uskonut saavani Georgelta  pyyntöä. Ja tunsin Nevillen jo melko hyvin, joten huonompiakin vaihtoehtoja oli.
Nevillen kasvoille nousi iloinen hymy.
“Oikeastiko?” Neville kysyi iloisena, ja myönnettyäni lähti poikien makuusaliin lähes tanssahdellen. Mietin itsekseni, olinko ehkä tehnyt virheen, ja kun katsoin taakseni ja näin Georgen, oloni oli hieman haikea. Työnsin esseeni syrjään ja menin pöydän ääreen istumaan Fredin, Georgen, Benjaminin, Ronin, Harryn ja Leen seuraan.
“Valitsit sitten Nevillen vai? Olisit saanut paremmankin, sanonpa vaan” Fred leukaili kun istuin sohvalle.
“Tosiaan toivon, ettet tarkoita tuolla itseäsi.” Vastasin.
“Älä ole hölmö, minulla on jo pari!” Fred ilmoitti ylpeänä.
“Kuka?” Ron huudahti ja näytti järkyttyneeltä.
“Angelina.” Fred sanoi vähän liiankin nopeasti.
“Angelina? Oletko muka jo kysynyt häntä?” Ron kysyi vielä äskeistäkin ihmettelevämpään äänensävyyn.
“Ai, juu, hyvä huomio. Hoi, Angelina!” Fred huusi osoittaen viimeiset sanat huoneen toisella puolella istuvalle tummalle tytölle, joka käänsi päätänsä meitä kohti.
“Tuletko tanssiaisiin kanssani?” Fred jatkoi.
“No jaa, kaipa se käy.” Angelina sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen ja katseli Frediä arvioiden.
“Siinäs näette. Entä te muut?”
Vaivaantunut hiljaisuus valtasi pöydän ympärillä istuvat ihmiset. Vain minulla ja Fredillä oli pari. Aloin samantien katumaan lupauduttuani Nevillelle, ja se luultavasti näkyi katseestani, joten keräsin esseepaperini ja lähdin makuusaliin. Painoin poskeni vasten viileää tyynyä ja suljin silmäni, mutta uni ei tullut. Olin liian pettynyt itseeni. Eihän Nevillessä sinänsä mitään vikaa ollut, mutta kuten Fred sanoi, olisin saanut paremmankin. Olisin saanut parhaan.
  Joulutanssien aamuna koko linna tohisi illasta. Kuka olisi kenenkin pari, kenellä olisi upein asu. Kello ei koskaan ollut käynyt yhtä nopeasti, ja pian oli jo aika lähteä valmistautumaan. Kun saavuin makuusaliin, Hermione laittoi siellä jo hiuksiaan. Hän oli ilmeisesti uittanut hiuksiaan siloitusliemessä jo hyvän tovin. Hänen sängylleen oli levitetty kaunis satiinipuku, ja siihen sopivat korolliset kengät. Kaivoin oman vaaleansinisen mekkoni arkusta ja aloin kihartaa hiuksiani.
“No, et ole kertonut kenen kanssa menet.” Sanoin puolikysyvästi Hermionelle.
“Ai, joo, en ole tainnut.” Hän vastasi hiljaisella äänellä.
“No, kuka se on?”
“Se.. Eräs vain.”
Hermione punastui hennosti ja päätin yleistä luontoani vastaan jättää syvemmät utelut siihen. Näkisinhän kuitenkin vain hetken kuluttua.
“Sinä siis menet Nevillen kanssa?” Hermione kysyi varovasti.
“Niin kai.. Tai siis, menen.” Sanoin haikealla äänellä.
“Hei, Neville on okei, olen varma, että teillä on hauskaa.”
  Saimme itsemme valmiiksi ja poistuimme makuusalista. Ginny tuli portaiden puolivälissä vastaan ja liittyi seuraamme. Rohkelikkojen oleskeluhuoneessa Neville odotti minua, ja oli yllättävän komea juhla-asussaan. Hermione tapaisi parinsa eteisaulassa, ja yllätyksekseni Ginny sanoi samaa.
“Etkö mene Danielin kanssa?” Kysyin tytöltä.
“Ei, en, meillä meni poikki toissapäivänä.”
“Kenen kanssa sitten menet?”
“Älä nyt suutu, tiedän ettet pidä tästä mutta.. eh.. Antonin.”
“Antonin?! Oletko tosissasi?”
“No, En ole vielä neljäsluokkalainen, joten en muuten pääsisi ja Anton sattui kysymään, joten suostuin.”
Tosiaan odottamatonta. En koskaan olisi uskonut, että Anton pyytäisi Ginnyä tanssiaisiin. Miksi ylimielinen luihuinen pyytäisi kolmasluokkalaista rohkelikkoa tanssiaisiin ilman mitään sen suurempia taka-ajatuksia?
Eteishallissa Ginny ja Hermione lähtivät kumpikin etsimään seuralaisiaan. Minä ja Neville kävelimme suoraan suureen saliin etsimään itsellemme paikkaa. Löysimme kahden paikan verran tyhjää tilaa Harryn, Ronin ja Patilin kaksosten pöydästä ja asetuimme tyhjille tuoleille odottamaan ottelijoiden saapumista. Ottelijat avaisivat tanssin, ja sen jälkeen aterian. Saliin tulvi jatkuvasti lisää väkeä, sitten vähemmän, ja vähemmän, ja kun viimeisetkin parit olivat saapuneet saliin, musiikki alkoi. Kolmivelho-ottelijat saapuivat pareineen. Etummaisena Fleur Delacour ja Roger Davies, toisena Viktor Krum ja kaikkien yllätykseksi Hermione, jonka saapuessa sali kohahti yhtäaikaisesti, kaikki olivat yksimielisesti olleet sitä mieltä, että Krum toisi tanssiaisiin jonkun Beauxbatonsilaistytön. Jonon viimeisenä George, ja tuntematon Beauxbatonsin tyttö, joiden saapumiseen vain harva kiinnitti huomiota. Lähes kaikki tytöt katsoivat Hermionea käärmemäinen, kylmä ilme kasvoillaan, joka kuitenkin suli pian silkaksi kateudeksi. Katsoin Georgen tuomaa tyttöä kadehtien, kun poika asetti kätensä tavallista alemmas tytön uumalla, ja he nojautuivat hyvin lähelle toisiaan ja aloittivat tanssin.
“Tuo on minun paikkani.” mutisin mielessäni.
   Kun ottelijat olivat avanneet tanssin, Neville vei minutkin tanssilattialle, ja lähdimme pöydästä yhtä matkaa Ronin ja Harryn, seka Patilin kaksosten kanssa. Pyörähtelimme, kääntyilimme ja liu’uimme Nevillen kanssa pitkin lattiaa, ja totta puhuen minulla oli hauskaa, mutta en voinut estää itseäni vilkuilemasta Georgea ja Beauxbatonsin tyttöä. Velhobändi Kohtalottaret esiintyi lavalla ja tanssilattia oli tupaten täynnä nauravia tanssipareja, jotka kaikki olivat ilmeistä päätellen saaneet juuri tahtomansa parin. Huomasin silti, etten ollut ainoa, jolla parinvalinnassa olisi ollut parantamista. Harry katseli korpinkynsiläistä Cho Changia parinsa olan yli, ja Ginny vilkuili jatkuvasti Danielia. Dean Thomas ja Seamus Finnigan katselivat Patilin kaksosia, ja heitä tanssittavien Lavender Brown ja minulle tuntemattoman puuskupuhtytön katseet harhailivat Viktor Krumiin, jonka tummat silmät olivat suuntautuneet yksin Hermioneen.

A/N: Anteeksi tuosta Mican parista ::) Ja sanon jo nyt, että kymmenes luku tulee olemaan lyhyin kaikista. (230 sanaa)
« Viimeksi muokattu: 22.08.2011 19:08:32 kirjoittanut onkonälkä »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #18 : 22.08.2011 18:32:37 »
NAN-NAN-NAN-NAN-NAA. Ok.

Tätä osaa oli ihana lukea :D Jopa yllätin itseni nauramassa tuossa alussa Fredille. Rankaisin itseäni, eiku... öh. Söpö Neville :) Ah.

Tää oli ehdottomasti hajottavin kohta:
Lainaus
Olin kuullut huhuja, että George menisi erään kuudesluokkalaisen korpinkynnen kanssa, mutta nähtyäni kyseisen korpinkynsitytön, luulot murenivat saman tien, sillä tyttö muistutti lähinnä laimentamatonta pollomuhkun mätää kasvoilleen saaneelta peikolta, joka on jäänyt ryhmyn alle. Neljästi.
Viimeinen sana kruunasi oikein kaiken♥ Ite kanssa tykkään käyttää ton tyyppistä sanontaa ([insert name here]n vanhemmat ovat näköjään tiputtaneet hänet vauvana lattialle. monta kertaa. tahallaan.) niin sen takia suuren suuri hajoaminen :DD

Mutta okei, joo, jotain järkevää ehkä. nan-nan-nan-naa.... Tuo Chon puuskupuhilaisuus piti lukaista muutamaan otteeseen uudestaan mitvit-tyylillä, kun eikös tää ollu korpinkynsi? Mutta toisaalta, saatoit ehkä tarkoituksellakin pistää sen puuskuihin. Mene ja tiedä.
MUTTA, tykkäsin tosta lopusta :DD voi noita pikkusia... Satuin kanssa huomaamaan et kirjotat kivasti noi dialogit :) vai miten sen asian nyt ymmärrettävästi ilmaisisi...


rikoin muuten sitten Brangwenin ekan kommentoijan combon, ups.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2011 19:04:11 kirjoittanut Chyilly »

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Suudelman makuisia joka maun rakeita, K-11, George/OFC
« Vastaus #19 : 22.08.2011 19:00:10 »
Chyilly - Aaaa joo katos pewkele, ei tosiaan ollu tarkotuksella.. Jotenki livahtanu ajatuskatkoksen seurauksena sinne.. (Yleensä tarkistan joka ikisen mahdollisen yksityiskohdan kirjoittaessani, nyt oli jäänyt typo sinne.) Korjasin Chon tuvan oikeaksi :D Jaaa kiitos kehuista ja kommentista :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown