Kirjoittaja Aihe: Mustan suvun ainut kunnollinen perhe, K-11 14 LUKU ILMESTYNYT 16.07.2011  (Luettu 17350 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Nyyh, angstluku sulta. Taas kerran :D Mua meinas alkaa ihan oikeesti itkee, ihan tyhmää kun Diana kuoli. Seuraava luku on sitten iloisempi, jooko? Btw, betasi on hyvä, en törmännyt yhteenkään virheeseen.
 Jatkoa toivoisin ja hyvää myöhästynytttä ystävänpäivää kaikille! :-*


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
Uus lukija ilmotautuu!!!
Aivan ihana  ;D vaikkakin viimeset luvut oli hirveen surullisia kun Diana kuoli :(
Juoni kulkee mukavan nopeasti ja oot saanu kuvattua tunteet tosi hyvin, kiitos siitä ;D
Toivottavasti seuraava luku ois vähän iloisempi *vink vink*
JATKOA!!!
Hell is empty and all the devils are here...

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
HarryPotterFan4Ever, kiitti taas kommentistasi. En ole ihan varma onnistuinko tekemään luvusta hiukan onnellisemman. Ehkä vähän.
Brunet, oi, uusi lukija! Ihanaa. Kiitos kommentistasi.

Nimen puolikkaasta (Painajaisia oli sennamiilan keksintö, kirjeitä minun kun nämä yhdistetään...) ja betauksesta suuri kiitos jälleen sennamiilalle

Luku 12, Painajaisia ja kirjeitä

Joululoman jälkeen Harry alkoi nähdä painajaisia Voldemortista. Aluksi ne olivat normaaleja: Voldemort vain ilmestyi niihin ja nauroi julmasti Harrylle. Helmikuuhun siirryttäessä painajaiset muuttuivat aina vain pahemmiksi. Ne olivat nykyään myös Kolmivelhoturnajaisista sekä ensimmäiseltä ja toiselta vuodelta... Vähän kaikenlaista painajaista, mutta joka aamu Harry heräsi hikisenä ja joskus hän ei edes muistanut, mitä unta oli nähnyt.

Harry ei oikein tiennyt, mitä tekisi painajaisten kanssa. Hän ei ollut kertonut niistä kenellekään muulle kuin Doralle, joka taas kehotti kertomaan Lilylle tai Siriukselle. Harry taas ei halunnut turhaan huolestuttaa vanhempiaan. Ron taisi tietää jotain painajaisista, mutta yleensä tämä nukkui niin sikeästi, ettei olisi herännyt edes tulipaloon. Kun painajaisia oli tullut joka yö kaksi kuukautta, Harrylta paloi pinna ja hän päätti kirjoittaa isälleen. Harry tiesi, että hänen äitinsä kuitenkin hermoilisi liikaa asian kanssa.

Hei isä, Harry aloitti kirjeensä. Hän kastoi sulkakynän musteeseen ja mietti, miten jatkaisi. Hienovaraisesti? Kertoisiko hän suoraan, että oli hermostunut painajaisista? Vai miten hän asian ilmaisi niin, ettei isä hermoilisi liikaa? Tosin Harry ei edes voinut kuvitella Siriusta hermostuneena. Tämä oli kuitenkin... No, Sirius. Liian vitsikäs ollakseen hermostunut. Lopulta Harryn onnistui kirjoittaa kirje loppuun.
Joululoman jälkeen olen nähnyt painajaisia. Ne ovat yleensä samanlaisia kuin kolmivelhoturnajaisten aikaan, mutta joskus niihin ilmestyy myös Diana. Olen aika huolissani niistä, sillä en ole ennen nähnyt painajaisia. Onko tämä normaalia? Olenko minä sekoamassa? Päivisin olen kuitenkin ihan normaali. Tai sen verran normaali, miten ylipäätään voi olla tällaisessa sodassa. Helenan ja Hermionen mukaan olen yleensä vihainen ja suutun helposti. Enkä kuulemma naura enää yhtä paljon kuin ennen. Kuuluuko tämä vain murrosikään vai olenko tosiaan sekoamassa? Tunnen olevani erilainen kuin ennen Dianan kuolemaa, mutta ei kai Diana voi tähän liittyä? Dora ainakin on palannut lähestulkoon normaaliksi. Toivottavasti minäkin palaisin. Kerro terveiset Heidille ja äidille.
Poikasi, Harry.

 
Harry lähetti kirjeen Hedwigillä ja lähti sen jälkeen viettämään laatuaikaa Doran, Hermionen, Ronin ja ehkä myös Helenan seurassa. Ginnykin oli läsnä. Kaikki viisi makasivat rohkelikkojen oleskeluhuoneen pehmeällä, punaisella matolla, kun Harry liittyi heidän joukkoonsa.

"Missä sinä olit?" Dora kysyi silittäen Harryn hiuksia. Harry painoi tyttöystävänsä otsalle suukon ennen kuin vastasi.

"Lähetin kirjeen isälle."

"Miksi?" Ron kysyi. Hän heitti muka vaivihkaa hennon hymyn Hermionen suntaan, ja tämä vastasi siihen. Harry virnisti Doralle.

"En ole kuullut isästä tai äidistä pitkään aikaan", Harry vastasi.

"Kyllähän isältä tuli kirje viikko sitten", Helena huomautti. "Ja sinä kirjoitat kotiin yleensä kerran kuukaudessa", tyttö jatkoi huolestuneen näköisenä.

"Onko kaikki hyvin?" Hermione kysyi terävästi.

Harry alkoi ärsyyntyä. Taas alkaisi tämä iänikuinen ristikuulustelu, josta ei päässyt millään eroon. Hän tiesi, että hänen ystävänsä olivat hänestä vain huolissaan, mutta liikaa oli liikaa. Ja tämä oli alkanut olla liikaa jo kuukausi sitten. Silloin Harry oli onnistunut kiemurtelemaan irti kyselyistä, mutta hän ei ollut varma, kävisikö hänelle nyt yhtä hyvä tuuri.

Harry mutisi jotain epäselvää vastaukseksi ja nousi ylös vetäen Doran samalla mukaansa. Hän pujotti kätensä tyttöystävänsä viileään käteen ja yhdessä he lähtivät kulkemaan kohti poikien makuusalia. Dora aavisti, että Harry aikoi kertoa hänelle jotain. Ja siinä tyttö oli aivan oikeassa.

"Mikä sinua vaivaa?" Dora kysyi heti, kun he pääsivät muista eroon.

"Painajaiset", Harry vastasi heittäytyen sängylleen makaamaan.

"Vieläkin? Oletko kertonut Siriukselle?" Dora kysyi huolestuneena. Hän heilautti mustan hiussuortuvansa selkänsä taakse ja istuutui Harryn sängyn laidalle.

"Olen. Lähetin hänelle juuri kirjeen. Saa nähdä milloin hän vastaa", Harry vastasi.

"Kerrot sitten minulle", Dora vannotti.

"Joo", Harry lupasi.

Siriuksen vastauksen tuleminen kesti melko kauan. Se tuli muutaman viikon päästä, kun Harry istui aamiaisella. Hän oli juuri päättänyt, että ottaisi puuroa eikä paahtoleipää, kun pöllöt ilmestyivät. Harry kohotti katseensa ja huomasi ilokseen, että Hedwig lensi häntä kohti.

Hei Harry,
Olemme Lilyn kanssa vihdoin päättäneet, mitä teemme (Meillä tarkoitan sinua ja meitä kahta). Lähetin Dumbledorelle kirjeen ja hän lupasi järjestää asian tavalla tai toisella. Harry, sinä et ole sekoamassa, sen verran voin sinulle paljastaa. Paljastan sinulle vielä sen, ettet todennäköisesti tule pitämään Dumbledoren päätöksestä (Hän kertoi sen meille eilen illalla). Tule huomenna kello viisi rehtorin kansliaan niin saat tietää, mitä olemme päättäneet. Lily lähettää terveiset sinulle ja Helenalle. Olkaa kunnolla ja varovaisia, teitä saatetaan tarkailla. Pitäkään silmänne auki, älkääkä luottako tuntemattomiin ihmisiin. Pidä huoli, ettet joudu hankaluuksiin ja pidä Helenakin tällä kertaa poissa hankaluuksista. Luotamme sinuun.
Isäsi

 
Harry kohotti yllättyneenä kulmakarvojaan. Mitähän rehtori Dumbledore oli päättänyt? Siriuksen puheiden mukaan se ei olisi kovinkaan iloinen yllätys. Ja Harry uskoi Siriusta.

Siinä hän olikin aivan oikeassa.
---------------------------------
Kommentteja?

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Toivottavasti se mitä Sirre, Lils ja Dumbledore suunnitteli ei ollu mitään terapiaa... vai oliko se ajustentorjuntajuttujonkanimeemäen muista? No, seuraavassahan luvussa se selviää. :D On tää hiukan onnellisempi. Mut kai sä osaat kirjoittaa joskus siirappista söpöilyy, se olis kivaa vaihtelua?
Ja luku oli muuten hyvä, Dora ja Harry on ihania yhdessä :-*
Ja tietysti mä toivon jatkoa mahdollisimman pian :-*


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
JEEE!!! Uus luku ;D
Toivottavasti se juttu minkä Dumledore on keksiny ei oo kovin kamala...
Luku oli sopivan pituinen, vaikkakin olisi kiva saada tietää välillä hyviäkin uutisia :) kun Harry ja Dora on kärsiny jo niin paljon ja sitten sen Harryn arven pitää taas ruveta häiritsemään :(
Toivottavasti jatkoa tulee pian ;)
Hell is empty and all the devils are here...

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
HarryPotterFan4Ever, Kiitos taas kommentistasi  :-* !
Brunet, Kiitos sinullekin kommentistasi. Hihih, Harrysta ja Dorasta tulee aika lailla tässä luvussa....

A/N: Höm, tämä vähän venähti. Sekä pituudeltaan, että aika-taulultaan. Kommentteja kaipailen toki.


Luku 13, Okklumeus,

Viiden aikaan seuraavana päivänä Harry suunnisti kohti rehtorin kansliaa. Hän lausui tunnussanan ja pääsi helposti ovelle, vetäisi henkeä ja koputti.

"Sisään", Dumbledoren ääni kutsui.

Harry aukaisi oven ja astui sisään. Huoneessa oli Dumbledoren lisäksi Severus Kalkaros, Harryn liemien opettaja. Tämä seisoi ikkunan edessä ja katseli Harrya arvostellen. Harry huokaisi raskaasti.

"Kas, Harry. Sait siis Siriuksen kirjeen?" Dumbledore varmisti ja Harry nyökkäsi.

Samassa rehtorin kanslian ovi aukeni uudelleen, ja Sirius astui sisään. Hän pyyhälsi Harryn luokse ja jäi seisomaan tämän taakse tuijottaen Kalkarosta murhaavasti.

"Luulin, että tapaamme herra Mustan vain sinun kanssasi, Albus", Kalkaros sihisi. Sirius kääntyi katsomaan tätä suoraan silmiin.

"Satun olemaan pojan isä", tämä sanoi yrittäen olla kovinkin rauhallinen. Harry huomasi, että miehen kädet olivat nyrkissä.

"Sääli poikaa", Kalkaros tuumasi ivallisesti hymyillen.

"No niin, no niin", Dumbledore keskeytti alkavan riidan. "Sirius on täällä juuri siksi, koska on Harryn huoltaja. Ja me molemmat tiedämme, miksi Severus on täällä. Vai mitä Sirius?"

Sirius painoi katseensa maahan ja mutisi jotain hyvin pienellä äänellä.

"Harry, kerroit Siriukselle kirjeessäsi että olet nähnyt jonkinlaisia unia, vai kuinka?" Dumbledore varmisti, ja Harry nyökkäsi.

"Ne olivat painajaisia", hän mutisi.

"Minkälaisia?" Dumbledore kysyi kiinnostuneena.

Harry katsoi isäänsä apua anoen.

"Kuulemma..." Sirius aloitti, mutta Dumbledore keskeytti hänet.

"Anna Harryn itse kertoa, Sirius."

"Enimmäkseen painajaisia Voldemortista. Mutta myös... Dianan kuolemasta", Harry kertoi vastentahtoisesti. "Ja... Kolmivelhoturnajaisista", hän jatkoi. Sirius laski kätensä hänen olkapäälleen ja puristi lempeästi.

Dumbledore mietiskeli. Hän kääntyi Kalkarosta kohti.

"Olemme päättäneet, että alat Severuksen avulla opiskella Okklumeusta", Dumbledore ilmoitti.

"Mitä?" Harry kysyi. Lisää Kalkaroksen tunteja? Ja mitä hittoa oli Okklumus, vai mikä se nyt olikaan? Dumbledore oli varmasti pähkähullu.

"Okklumeus auttaa sinua karkottamaan painajaisesi. Mutta vain... vain jos osaat käyttää sitä oikein ja sinulla on tarpeeksi tahtoa", Kalkaros sanoi ivallisesti. "Tosin jos olet isältäsi jotain perinyt niin..." hän aikoi jatkaa, mutta Dumbledore kohotti kätensä vaientaakseen hänet.

"Sinuna todella pohtisin, mitä suustani päästäisin, Ruikuli", Sirius sihisi murhaavasti.

Harry kääntyi huvittuneena isäänsä päin. Mikä ihmeen Ruikuli? hän kysyi katseellaan. Sirius virnisti hänelle ja mutisi hänen korvaansa:

"Annoimme hänelle kouluaikaan mukavan lempinimen."

Harry naurahti pienesti ja oli salaa tyytyväinen, etteivät Kalkaros ja Dumbledore kuulleet, mitä he puhuivat heidän selkänsä takana.

***

Dora seisoi mietteliään näköisenä rohkelikkojen oleskeluhuoneen ikkunan edessä. Hän katseli, kuinka sade piiskasi ikkunaa ja kuu paistoi taivaalla. Dora sulki silmänsä ja ajatteli Harrya. Harry oli Doran ensimmäinen poikaystävä. Hän ei ollut seurustellut ennen kenenkään kanssa. Nyt kun Dora seurusteli, hän huomasi, että seurustelu oli täynnä mustasukkaisuutta ja hellyyttä. Dora oli huomannut tuntevansa pienen mustasukkaisuuden jopa siitä, kun Harry oli kietonut kätensä Ginnyn ympärille, kun tällä oli ollut paha mieli jostain. Dora kyllä tiesi mistä. Ginny oli vihainen Doralle Harrysta.

"Hei, Diana. Tiedän, että kuulet minut. Minä... haluan kertoa sinulle jotain", Dora kuiskasi hyvin pienellä äänellä avatessaan samalla ikkunan. Hän katsoi kuuhun ja jatkoi. "Olen kiitollinen sinulle siitä, että olit niin ihana sisko. Rakastit minua ja kuuntelit minua aina. Kiitos siitä, kiitos kaikesta. Olen myös iloinen, että ehdit nähdä minut ja Harryn yhdessä. Olen surullinen, koska et voinut elää niin kauan, että olisit ehtinyt nähdä maailmaa. Mutta... ne kuolevan nuorena, joita jumalat rakastavat. Lepää rauhassa, rakastan sinua."

"Kenelle sinä puhut?" Doran takaa kuului ääni.

Dora säpsähti ja kääntyi. Hänen takanaan seisoi Hermione.

"Dianalle", Dora myönsi.

Hermione huokaisi ja kietoi kätensä Doran ympärille.

"Dora, et voi jatkaa näin. Hän on poissa, häntä ei ole enää", tyttö sanoi.

Dora irtaantui ystävänsä otteesta ja katsoi tätä suoraan silmiin.

"Sinulla ei ole sisaruksia eikä varmastikaan kaksossisarta, joten et voi tietää, miltä minusta tuntuu! Lakkaa jo holhoamasta minua! Osaan pitää huolen itsestäni!" tyttö kiljaisi.

Hermione säpsähti.

"Sinun pitäisi kertoa Harrylle unistasi", hän totesi.

"Mitä sinä minun unistani tiedät?" Dora kysyi säikähtäneenä. Dianan kuoleman jälkeen hänkin oli alkanut nähdä painajaisia, joissa hän joko nyyhkytti siskonsa kuolleen ruumiin edessä tai sitten he nauroivat yhdessä, ja Diana kuiski hänelle samaa lausetta. Tule luokseni. Ja siihen Dora heräsi.

"Näen sen kasvoiltasi. Näet joka yö unta Dianasta. Unessa nauratte yhdessä, sitten... Sitten Diana alkaa kuiskia sinulle", Hermione sanoi ja painoi päänsä.

"Mistä voit tietää?" Dora kysyi epäileväisenä.

"Minä..." Hermione aloitti ja katsoi Doran selän taakse. Dora kääntyi katsomaan samaan suuntaan ja näki oleskeluhuoneen pöydällä oman päiväkirjansa. Hän henkäisi.

"Sinä olet lukenut minun päiväkirjaani! Kirjaa, jossa on yksityisiä asioita minusta! Miten saatoit? En olisi koskaan uskonut sellaista sinusta!" tyttö kiljaisi ja otti päiväkirjansa. Hän heitti sen Hermionen naamaan ja tälle tuli avohaava poskeen, johon päiväkirjan kulma oli osunut. "Siinä! Lue se kokonaan!" tyttö huusi ja juoksi tyttöjen makuusaliin.

"Mitä täällä meuhkataan?" sisään astuva Harry kysyi. Hän vilkaisi Hermionea, joka seisoi äimänä pidellen kättänsä poskellaan.

"Kysy Doralta. Minä yritin vain auttaa", tyttö tiuskaisi ja lähti muotokuva-aukosta.

Harry vilkaisi kirjaa, joka makasi lattialla. Sen kansi oli vaaleanpunainen ja siinä oli iso punainen sydän. Sydämestä lähti muutama keltainen viiva kulmiin ja sen keskellä luki: My diary.

Uteliaana Harry aukaisi päiväkirjan ja alkoi lukea.

Rakas päiväkirja,
Viime yönä näin taas sen saman unen. Nauroin Dianan kanssa, ja yhtäkkiä hän alkoi kuiskia ja veti minua mukaansa.
"Tule luokseni. Pysymme aina yhdessä", Diana kuiski, otti minua kädestä ja leijui jo ilmassa. Hän yritti vetää minua mukaansa, mutta pysyttelin tiukasti jalat maassa.
"Pysymme... aina... yhdessä", Diana kuiskasi ja sai minut mukaansa.
Siihen heräsin. Olin aivan hiessä ja silmäni olivat kostuneet tuskan kyynelistä. Nousin vuoteeltani ja pesin kasvoni viileällä vedellä. Se auttoi hiukan, mutta – kuten aina ennenkin – en pystynyt nukkumaan enää ollenkaan samana yönä.

Enempää Harry ei pystynyt lukemaan, sillä hänenkin silmänsä alkoivat täyttyä kyynelistä. Poika pyyhkäisi silmiään hihallaan ja nousi nojatuolista, johon oli istuutunut vasta hetki sitten. Doralla oli vähän selitettävää.

"Dora!" Harry huusi tyttöjen makuusalin portaisiin. "Tule alas! Minulla on sinulle asiaa!"

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
Jipii, uus luku!!!

Kalkkaros on ihan tyhmä kun se ei voi olla mukava Harrylle. Miks sen pitää kantaa kaunaa vanhoista jutista, ei sillä että Sirius yrittäs auttaa yhtään asian kanssa ;D  Toivottavasti Dora alkais vähän piristyä ja kertois niistä sitä painavista unista jollekulle nii sen olo alkais luultavasti helpottua... Ois vaan niin ihanaa jos Dora  pystys olee onnellinen vaikka Dina on kuollu.
Toivottavasti jatkoa tulee pian  ;)
Hell is empty and all the devils are here...

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Sirius on niin ihana!  ;D
Ja voi Dora, miksi ihmeessä juuri sen siskon piti kuolla?
Älä kiltti Harry ole liian julma Doralle, se on aika maassa.
Hermione oli kyl aika pahis kun meni lukemaan Doran päiväkirjaa...
Jatkoa toivon, sua ei oo unohdettu! :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Nyt saatte heittää mua vaikka korkokengillä, kun luvun tulo on kestänyt näin kauan. :D

Brunet, Kiitti kommentistasi, seuraava luku on jo hiukan onnellisempi ja iloisempi. :)
Feliicia, kiitti myös sulle!  :-*

Luku 14
 Syksyn taikaa


 Dora kuuli Harryn äänen oloskeluhuoneesta ja huokaisi, menisikö hän vai ei? Toisaalta tyttö halusi jäädä makaamaan sänkyynsä mahdollisimman pitkäksi aikaa, mutta toisaalta hän halusi jutella Harryn kanssa. Hermione oli tietysti mennyt kantelemaan Harrylle hänen unistaan. Dora huokaisi uudelleen syvään ja päätti lähteä oloskeluhuoneeseen, kerranhan hän kuitenkin joutuisi puhumaan Harryn kanssa.

"Tulithan sinä", Harry totesi hymyillen, kun Dora laahusti portaat alas.

"Niin tulin. Sinulla oli asiaa?"

 Harry nieleskeli.

”Kuulin juuri, että sinä olet nähnyt Dianan kuolemasta painajaisia”, hän aloitti. Doran kasvojen ilme synkkeni, mutta silti tyttö yritti hymyillä.

”Mitä siitä?” Dora kysyi.


”No esimerkiksi se, että olet valehdellut minulle!” Harry huudahti. Dora katsoi poikaystäväänsä kyynelsilmin, mutta kyyneleet eivät saaneet Harrya katumaan sanojaan. ”Minä olen koko ajan luullut olevani hullu tai jotain, kun olen nähnyt Dianasta painajaisia ja sinä et sanallakaan ole maininnut, että olet myös nähnyt hänestä painajaisia. Ja minä olen koko ajan kertonut sinulle minun unistani!” Harry jatkoi. ”Luulin, että voimme luottaa toisiimme”, hän lopetti katsoen Doraa suoraan silmiin. Häpeissään Dora kuitenkin painoi katseensa maahan ja näpräsi mustaa hiussuortuvaa.

”Anteeksi, Harry. Olen pahoillani”, tyttö sanoi. ”Minun olisi pitänyt kertoa, mutta en tiennyt, miten olisin voinut tehdä sen... Anna anteeksi, minä rakastan sinua edelleen.”

 Harry hätkähti. Hän ei ollut kertaakaan kuullut Doran sanovan, että tämä rakasti häntä. Harry hymyili tyttöystävälleen, kietoi kätensä tämän ympärilleen ja veti tämän lujaan halaukseen.

”Saat anteeksi”, hän lupasi ja heidän huulensa kohtasivat pitkästä aikaa toisensa. Doran käsi oli uppoutunut Harryn mustiin hiuksiin ja hän silitteli niitä, toisella kädellä tyttö piti kiinni Harryn oikeasta olkapäästä. Harryn kädet olivat Doran lanteilla. Muut rohkelikot katsoivat heitä hymy huulillaan.

”Hankkikaa huone!” kuului jonkun neljäsluokkalaisen huuto. Harryn huulet kaartuivat hymyyn, kun hän kuuli äänen.
 Suudelman loputtua he jäivät katsomaan toisiaan sanaakaan vaihtamatta. He hymyilivät, aivan kuin osaisivat lukea toistensa ajatukset. Ehkä he osasivatkin.

”Tule”, Dora sanoi ja otti Harrya kädestä kiinni. ”Mennään ulos”, hän jatkoi. Dora vei poikaystävänsä pihamalle, jossa oli hiukan pilvinen sää, liian hiostavaakin. Harrylla oli kuuma, mutta hän ei sanonut mitään Doralle. Dora vain istuutui kylmän rauhallisesti erään ison ja paksun puun viereen ja kehotti Harryakin istumaan. Harry levitti viittansa maahan ja Dora nousi muutaman sentin, jotta Harry voisi levittää viittaa hänenkin alleen. Siinä he istuivat. Pihalla ei ollut ketään muuta, vain he kaksi ja maailma. Avara maailma.

”Katso”, Dora käski ja osoitti järvelle. Harry katsoi, hän ei nähnyt mitään erikoista. ”Auringonlasku”, Dora kuiskasi ja puhui totta. Aurinko värjäsi taivaan punaiseksi ja oranssiksi, syksyn väreillä. Samassa Harry suuteli Doraa uudelleen. Ja Dora vastasi suudelmaan.

”Mennään. Alkaa sataa”, Harry sanoi ja kömpi jo ylös. Yhtäkkiä taivaalta alkoi sataamaan kaatamalla vettä, mutta Dora ei tehnyt elettäkään noustaakseen.

”Mennään”, Harry toisti ja ojensi kättään tyttöystävälle.

”Mitä? Joo, mennään vaan”, Dora vastasi ja otti Harrya kädestä kiinni. Harry otti myös viittansa ja kietoi sen ympärilleen. He juoksivat käsi kädessä kaatosateessa, he juoksivat linnaa kohti.

 ***

 Ginny katseli rohkelikkojen oleskeluhuoneen ikkunasta, kuinka sade piiskasi ikkunoita. Ulkona hän näki Doran ja Harryn, jotka suutelivat toisiaan läpimärkinä. He pitivät toisiaan kädestä kiinni, eikä Ginny voinut mitään kyynelille, jotka valuivat hänen poskilleen.

 Samassa Ginny tunsi lämpimän käden laskeutuvan hänen olkapäälleen ja kääntyi. Seamus Finnigan seisoi hänen edessään.

”Hänkö hylkäsi sinut? Harry”, Seamus kysyi osottaen ikkunaa päin.

 Ginny pudisti päätään hiljaa.

”Emme me seurustelleet”, hän mutisi.

”Mutta olit ainakin ihastunut häneen, eikö vain?” Seamus totesi. ”Älä itke”, poika lisäsi ja pyyhkäisi yhdellä hellällä liikkeellä kyyneleet Ginnyn kasvoilta. Ginny sai vaivoin kasvolleen hymyn.

 Seamus otti kiinni Ginnyä lantioista ja tämän kasvot tulivat hetki hetkeltä yhtä lähemmäksi. Heidän huulensa tapasivat toisensa ja Ginny sulki silmänsä.
 ***

 Harry otti Doran syliinsä ja nosti tytön ylös. Hän pyöritti tätä ympäri ja Dora nauroi. Sen jälkeen molemmat kaatuivat lehtien sekaan. Punakeltaisten lehtien sekaa näkyi kaksi tummatukkaista ihmistä, jotka suutelivat toisiaan intohimoisesti.

 Äkkiä Harry otti kasan lehtiä ja kippasi kaikki Doran päälle, niin ettei tyttöä näkynyt ollenkaan kasasta. Märkään puuhun nojaten Harry katseli tyttöystävänsä kömpimistä lehtikasasta. Pian Dora olikin jo ylhäällä ja puisteli lehtiä pois vaatteistaan. Sen jälkeen hän katsoi Harrya muka vihaisena.

”Sinä... Sinä senkin! Odotapas, kun löylytän sinut Harry Musta!” Dora kiljui ja otti syliinsä niin paljon lehtiä, kuin siihen mahtui. Harry lähti juoksemaan linnaa kohti nauraen. Pihalla ei ollut ketään muita, sillä satoi edelleen.

 Dora sai Harryn kiinni ja heitti kaikki lehdet pojan päälle. Harry nyppi lehtiä pois hiuksistaan, mutta hymyili. Hän kaappasi Doran syliinsä ja lähti kantamaan tyttöä linnaa kohti. Dora nauroi, mutta ei vastustellut tai rimpuillut.

 Linnan ovella he suutelivat miljoonannen kerran sinä päivänä. Päivä oli ollut hiukan onnelisempi, kuin muutamat muut päivät.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Ihana. Seamus oli ihana kun jutteli Ginnyn kaa.  :-*

Harry antaa Doralle helposti anteeksi. Kiva, että oli välilä onnellisempi luku.

Mä en osaa sanoo muuta :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Luinpahan tämän fikin yöllä, mutta sitten väsymys voitti, ja en jaksanut kommentoida, joten nyt sitten tulin kommentoimaan. :D

Tosi hyvä idea tarinalle, pidän tällaisesta ajatuksesta, että Harry olisikin Siriuksen poika. :D Plussaa siitä. Dora+Harry, hieno paritus, pidän siitä, vaikka jotenki mua silti häiritsee, ettei Ginny ole Harryn kaa... No, mutta sitten tarinan temposta, vaikka tarina menee ihan suhteellista tahtia, silti tuntuu, että ne tapahtumat tapahtuvat hieman liian nopeasti. Jos draaman lisäystä lisäisi väliin välillä ja tavallista opiskelua. Koko ajan ei tarvitse suhteet kukoistaa ja taikasauvoista loitsut ja kiroukset lennellä :D

Uusimman luvun viimeinen lause:
 Linnan ovella he suutelivat miljoonannen kerran sinä päivänä. Päivä oli ollut hiukan onnelisempi, kuin muutamat muut päivät.
Koska kuin-sanan jälkeen ei tule kunnollista lausetta, pilkkua ei tarvita.

Ja sitten toi Cedric-juttu. Hieman hämäävää ajatella, että Harry on nähnyt tämän kuolevan Voldemortin edessä. Olinko liian väsynyt, etten huomannut kohtaa kunnolla, vaan siihen oli joku järkevä ajatus, miksi Harry on nähnyt tämän kuoleman?
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
Ihanaa et tähän tuli jatkoa ;D pelkäsin jo et oot jättäny tän kesken...
Tää lluku oli ihanan ilonen ja muutenkin kepeämpi edellisiin verrattuna :)
Dora ja Harry on ihana pari ja on pakko päästä huomauttamaan että pidän ennemmän tästä kuin Harry/Ginny parituksesta ;)
Toivottavasti jatkoa tulisi piakkoin  :D
Hell is empty and all the devils are here...

Bizzarre

  • Pässinpää
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Mulle ei vittuilla, perkele!
Tää on aika kiva, mutta tavallaan toi alku oli vähän huonompi, se jotenkin töksähteli. Ja noi kirjeet Harrylta on aina jotenkin kummallisia, kun niissä selitetään kaikkea ufoa.
Sitten toinen asia, mikä tässä vaivaa: Tässäkin on se juttu, että Lily on joku ihmeen ei-saa-kiroilla-tai-tiuskia-friikki. Se on tosi yleinen ongelma ficeissä :/

Muuten tämä on siis hyvä, ja jatkoa pian.

(Eiks se oo oklumeus eikä okklumeus?)

Bizza
Tämä ei ole mikä tahansa turha kirjoitus, tämä on taidetta!

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
nyyh, ei kai tää oo jätetty jäihin???? :(( kaipaa lisää, mut jos inspistä ei oo, nii ymmärrän kyl...
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Kiitokset kaikille kommenteistanne! Nyt on vähän ilmoituspuolista asiaa, nimittäin.. En ole vielä lopettamassa tätä ficciä, mutta tämä on epävirallisella tauolla, koska mulla on niin paljon muita ficcejä ja on vielä tuo nanokin. Olen pahoillani, jatko kestää vielä jonkin verran, hyvällä tuurilla saan inspiksen jossain vaiheessa tällä viikolla, huonolla tuurilla taas vasta ensi viikolla. Anteeksi tämä kaikki nyt. Lupaan yrittää kirjoittaa tätä. :) Viime luvustahan on tietysti jo viisi kuukautta, mutta... :D

 -Miusamo

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Juu, kiitos infosta. Kyllä jaksan odottaa, hyvää jaksaa aina oottaa :DD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Roosa

  • Vieras
Ihanaa kun on välillä onnellisempi luku!

Dora ja Harry on tosi söpöjä!

Seamus on tosi ihana!

Miks kaikissa hyvissä ficeissä joku kuolee?

Jatka!  Jatka!
« Viimeksi muokattu: 20.11.2011 11:45:18 kirjoittanut Roosa »

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
mitäs täältä löytyykään...
Ihana ficci, Sirus on Harryn isä- ficit on kyllä mahtavia!
Mielekiintoisia OC-hahmoja.

jatkoa odottaen

J

ai niin joo sait muuten just uuden lukijan :D
Demons and Angels

ava by Swizzy