Kirjoittaja Aihe: Kieltolauseita, S, Harry/Ginny  (Luettu 2153 kertaa)

kanelimarja

  • kulissiolio
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Slytherin Pride
Kieltolauseita, S, Harry/Ginny
« : 01.10.2011 19:04:59 »
Nimi: Kieltolauseita
Author: kanelimarja
Ikäraja: Sallittu
Genre: drama, (lievä) angst, raapale
Paritus: Harry/Ginny
 
A/N: Bbuttis kai joskus heitti, että Harry/Ginny voi toimia ja päätin kokeilla, vaikka itse en ko. paritukselle hirveästi lämpenekään :D Kokeilen todellakin tikulla jäätä tämän kanssa, sillä olen kai itse vähän sokea tälle ja kaipaisin muiden mielipiteitä. Eli kommenttia, kommenttia kiitos. Ai juu, ficci sijoittuu viidennen kirjan eli Siriuksen kuoleman jälkeiseen kesään.


Kieltolauseita


”Harry, oletko sinä ihan kunnossa?”

Puhuteltu poika piilotti kyyneleensä hihan kankaaseen, hengitti syvään ja kääntyi kohtaamaan ruskeiden silmien kysyvän katseen.
”Juu. Ei tässä mitään.”
”Älä valehtele.”

Älä kysy.

Ginny istui pölyiselle vuoteelle ja pureskeli huultaan mietteliäänä. Seinä oli vuorattu haalistuneilla valokuvilla, nauravilla kasvoilla ja ystävyydellä. Harryn silmänaluset punersivat hennosti.
”Meillä muillakin on ikävä Siriusta.”

Älä kerro.

Harry ei oikeastaan edes halunnut puhua. Istua vain, istua ja ajatella. Napsia harvalukuisiksi jääneitä onnellisia muistoja ja itkeä jonkun olkapäätä vasten, mutta sopivaa ei tuntunut löytyvän.

Ginnyn käsivarsi kietoutui pojan ympärille ja veti lähemmäs. Kaulakuoppa tuntui pehmeältä, otsa asettui hartian kaarelle kauniisti.

Älä rakasta.

If I'm right then prove me wrong.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Kieltolauseita, S, Harry/Ginny
« Vastaus #1 : 01.10.2011 19:37:15 »
Hahaa! Raapaleessa ei ole mitään vikaa paitsi että missä kohtaa tässä Harry/Ginny toimii? ;D Mä nään vain Ginnyn, joka yrittää ja yrittää ja Harryn, joka ei päästä lähelle. Tai jos päästää niin vain hetkeksi. Mut joo, jos niinku ihan tekstiä katsooo, niin täähän on kaunis. Angstisen kaunis. Teknisesti tykkään tuosta pyhästä kolminaisuudesta kursiivilla ja sen avartavasta vaikutuksesta. Napisen poika-sanaa vastaan, se saa Ginnyn tuntumaan metusaalemilta, vaikka hän on tässä vasta mitä, viidentoista? No joo, henkisesti varmaan Harrya edempänä rutkasti ;) mutta siltikin :P

Mut joo, sä osaat kyllä vangita tunnelman. Ja heitellä kivoja, piristäviä sanoja sekaan, kuten tuo napsia <333

Kiva yritys, mutta kyllä mä vaadin revanssia >: )
-Bbuttistelija
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

kanelimarja

  • kulissiolio
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Slytherin Pride
Vs: Kieltolauseita, S, Harry/Ginny
« Vastaus #2 : 01.10.2011 20:05:14 »
...

Halleluja.

Tai siis kiitos.

Onnistuit jotenkin kääntämään sanoiksi sen, mitä mun alitajunta yritti tästä viestittää, mutten ihan tajunnut sen kiljumista että "EI NÄIN!". Tässä tosiaankin on Harry ja sitten on Ginny, muttei mitään Harry/Ginny:ä ja se mättää.

Kiitän myös kannustavasta kommentista, revanssia tulee joskus. Kunhan saan pari muuta juttua poies alta :D

If I'm right then prove me wrong.