Kirjoittaja Aihe: Glee, Katkeransuloista rakkautta, S | Rachel/Finn, Angst  (Luettu 2330 kertaa)

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Title: Katkeransuloista rakkautta
Author: Beatrize
Fandom: Glee
Genre: Angst
Paring: Rachel/Finn, (Finn/Quinn)
Rating: S
Disclaimer: En omista oikeuksia hahmoihin, vaan ne kuuluvat... Ian Brennanille, Brad Falchukille ja Ryan Murphylle.

A/N: Sain idean kirjoittaa ficin Gleestä, kun katsoin sarjaa ja mietin, millaisen ficin siitä saisi. Ah, Rachelin epätoivoinen rakkaus Finniin, niin ihana idea ja aihe, että oli aivan pakko kirjoittaa siitä. Osallistuu Multifandom-haasteeseen fandomilla Glee. Tuplaraapale.


Katkeransuloista rakkautta


Rakkaus. Se on elämää suurempaa. Rakastumisen tunne on ihana, mutta siinä on myös haittapuolensa. Se tuntuu siirappiselta, joskus myös hieman ällöttävältä, mutta lopulta sen hyväksyy. Entäpä, jos sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia siihen henkilöön, johon olet rakastunut?

Rakkaus on parhaimmillaan kuin lämmin tuulahdus etelästä, mutta jos et saa vastakaikua niin se on kuin joku yrittäisi hukuttaa sinut jäiseen veteen, kuin pakkanen nipistelisi ihoasi. Se on kuin hyytävä kylmyys, joka ympäröi sinut eikä päästä syleilystään pois, haluaa jäädyttää sinut sydänjuuriasi myöten. Se turruttaa, mutta rakkautta ei unohda.

Minä olen rakastunut, mutta en saa tunteilleni vastakaikua. Auditoriossa hän on minulle mukava, kyllä. Hän nauraa minun kanssani, kyllä. Hän laulaa minun kanssani, kyllä. Mutta muualla hän on kuin minua ei olisikaan, tiedän kyllä miksi. Olen hyljeksitty, seinäruusu, joka pojan painajainen, jonka päälle heitellään pahanmakuisia slush-juomia. En ole suosittu, en ole myöskään huutosakissa.

Finn. Se palvova, jumaloiva katse, jonka luot tyttöystävääsi. Se satuttaa minua, saa minut joka ilta itkemään vuolaasti katkeransuloisia kyyneliä rakkaudesta. Aivan kuin jokin pistäisi minua suoraan sydämeen, mutta ei ota piikkiä sieltä pois, upottaa sen vain syvemmälle. Haluan saada osakseni samanlaista lämpöä, rakkautta, huolenpitoa – sinulta, Finn. Ehkä rakastat minua vielä joskus, suutelet minua, halaat minua, suojelet minua.

Toivossa on hyvä elää.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 17:13:15 kirjoittanut Beyond »
Ava © flawless

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Vs: Katkeransuloista rakkautta, K7
« Vastaus #1 : 31.10.2010 16:26:00 »
Aijai miten makoisa angstinen välipala!

Lempikohta:
Lainaus
Rakkaus on parhaimmillaan kuin lämmin tuulahdus etelästä, mutta jos et saa vastakaikua niin se on kuin joku yrittäisi hukuttaa sinut jäiseen veteen, kuin pakkanen nipistelisi ihoasi.
Nom <3 Kauniita kielikuvia, tykkään teksteistäsi :)

En oo ikin ennen lukenu Gleestä, joten nyt oli jo aikakin. En oo tosin katsonut sarjaakaan, joten voi olla että tämä ei ihan täydellisesti avaudu mulle. Mutta tykkäsin kyllä <3

Kiitos  :-*

Kahvituokio

  • bussikuski
  • ***
  • Viestejä: 54
  • only i can life forever.
Vs: Katkeransuloista rakkautta, K7
« Vastaus #2 : 27.11.2010 13:31:46 »
Argh, miksen oo ennen löytänyt tätä? :-----o

Jokatapauksessa aivan ihana ficci. Mitään virheitäkään en huomannut.
Glee on yksi lempisarjoistani, joten lähestulkoon putosin tuolilta kun
löysin tämän.

Lainaus
Toivossa on hyvä elää.
Tää lopetus oli mahtava. Rachel ei luovuta koskaan. ♥

Kiitos.
ava by puolipro

Garesu

  • Vieras
Vs: Katkeransuloista rakkautta, K7
« Vastaus #3 : 27.11.2010 18:39:53 »
Minä yksinkertaisesti vihaan Rachelia Gleessä, mutta kyllä se ja Finn vaan kuuluu yhteen. En tiedä miksi, ehkä ne vaan näyttää niin kivalta yhdessä! Tai kuulostaa?

Tämä oli kiva angst/fluff-sekoitus. Mukava suupala jonka lukee hetkessä. Ei tämä hetkauttanut tunteita suuntaan tai toiseen, mutta oli tätä kiva lukea. :D Finnin näkökulmasta olis kiva lukea ficcejä (vink, vink). Kirjoitit tämän hyvin rachelmaisesti, mikä on mun kannalta sekä hyvä että huono asia. :D

Kiitos :)

Garesu