Eikä mikä Bulbasaur!!! Voi se on niin syötävän suloinen, etten kestä!! Aivan ihana, ihan mielettömän suloinen tulkinta! Siinä on ihana pehmeästi käytetty värejä ja tykkään selkeistä ja terävistä ääriviivoista sekä varjostuksista. Nuo kasvit ovat ihana yksityiskohta, voi pieni puutarhuri-Bulbasaur :3 Ja tuo erillinen kuva kaktuksistakin oli kamalan söpö!
Oon niin fiiliksissä tosta Bulbasaurista, mutta onhan täällä kaikkea muutakin kivaa. Vaikken sinänsä ole mikään autoihminen, musta autot on tosi kauniita ja tykkään ihailla niitä. Toi Bemari on hienon näköinen auto ja se on myös tosi upeasti piirretty!
Harmi kun nuo fandomit ei ole itselle kovin tuttuja mutta Dorian ♥ Voi kun sekin oli ihana! Mutta tunnistin itse asiassa tuosta Dorian-kuvasta nuo kaikki hahmot, vaikken ole pelejä pelannutkaan. Oon kattonut liikaa youtube-videoita :'D
Dean & Chevrolet Impala '67 S
1.3.2015 Tän luonnoksesta tuli sillon aikoinaan niin hyvä, etten oikeen uskaltanu lähteä työstämään ku vasta pari viikkoa jälkeenpäin. Tässä nyt sain sitten valmiiks. Lopputulos on no, ihan tyydyttävä.
Hei mikä tuo kommentti tuolla lopussa on olevinaan?? Täähän on kun jonkun ammattitaitelijan työ!! Mikään ihan tyydyttävä, vaan mestariluokan taideteos! Mä ihan oikeasti maksaisin tällaisista kuvista! Tää on aivan mieletön. Supernatural on mulle vain etäisesti tuttu, mutta ei edes haittaa, voisin laittaa tän kuvan mun seinälle (Bulbasaurin viereen), koska tää on niin upea! Miten joku voi olla näin taitava, en tajua! Noi auton yksityiskohdat ja Deanin takki, siis en voi ymmärtää, miten tuollaista jälkeä voi muka edes saada aikaiseksi. Tää on ihan mieltön! Ihan sama, vaikka nyt toistan saman asian sata kertaa, mutta siis oikeasti tää on niin hieno!! Ja noi muutkin Supernatural kuvat on todella upeita.
Ajattelin, että täältä varmasti löytyy vaikka mitä helmiä, joten kävin läpi kaikki kuvat, vaikka nimet ei sano mitään. Ja tuo Peggy Carter, siis vau! Ei mitään hajua, kuka se on, mutta aivan upea kuva. Koska en itse piirrä, enkä piirtämisestä mitään ymmärrä, niin mulle on täysin käsittämätön konsepti, että miten joku voi saada tuollaisia kuvia aikaan. Itse en osaa piirtää edes kissaa, niin että joku tajuaisi sen kissaksi, eikä luulisi mursuksi, enkä vaan käsitä, miten joku voi saada tuollaisia yksityiskohtia aikaan?!?!? Siis nuo sormien rypyt, miten ne voi näyttää noin aidoilta! Ja nää varjostukset on kanssa niin upeita! En tajuu varjostuksestakaan mitään, enkä oo ikinä osannut tehdä edes mitään hyvin perinteistä varjostusta, mutta tämä nyt on jo ihan muista sfääreistä.
Tykkään kyllä sun lyijykynätöiden tyylistä, vaikka omaa silmää hivelevät eniten nuo tussityöt. Niissä on niin ihanat värit ja ne on kokonaisuudessaan tosi söpöjä :3 Tykkään myös kauheasti siitä, miten sulla nämä fandomit ja tekniikat tuntuvat vähän kulkevan käsi kädessä ja eri aiheiden kuvat on tehty eri tekniikoin.
Ja mikä tuo Winter Soldierkin nyt on! Alan vakuuttua siitä, että sulla on jotain yliluonnollisia kykyjä, koska ei kukaan voi piirtää näin hyvin! Tuokin ihminen näyttää suunnilleen elävältä! Taikuutta! Samoin Captain America / Red Skull on tajuttoman upea! Taas eri tyyli, mutta ihanat vahvat värit ja jo ideakin kahden hahmon sekoittamisesta on tosi mielenkiintoinen ja lopputulos on upea! Ja noi lätkän pelaajatkin on tosi hauskasti tehtyjä! Tykästyin niin viime keväänä Sebastian Ahoon ja tuo kuva on tosi ihana.
En tiedä, oonko vieläkään ylistänyt näitä niin paljon, kuin nämä ansaitsevat ylistystä, mutta nämä on upeita! Ja siis voi että toi Bulbasaur! En vain mitenkään pääse yli sen ihanuudesta, kun se on nii älyttömän söpö. Voi että kun siitä ja Deanista tulisi hienot taulut toisiaan täydentämään :'D Mutta oikeasti, jos sanoisit olevasi ammattitaiteilija, uskoisin sen heti. Jos itse osaisin piirtää näin hyvin, mulla olisi jo seitsemän taidegalleriaa pystyssä!
Kiitos näiden töiden jakamisesta, näitä on aivan mahtava ihastella! Mainitsinko jo Bulbasaurin? Oon ehkä vähän rakastunut tohon Bulbasauriin, se tulee varmaan jo mun uniinkin!