Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 80848 kertaa)

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #260 : 09.05.2009 11:30:31 »
Oi inaha että tähän on tullut jatkoo. Draco on kyllä hassu, mutta miks se on niin väsyny. Mä säikähdin jo tota alkuu, luulin että harmaaselkä oli tehnyt jo jotain pahaa Harrylle. Onneks ei. Tosin emmehän me sitä tiedä alkoi epäilyttään että se on jo jossain vaiheessa ehtinyt tekeen jotain Dracolle. Mutta siis tosin hyvin kirjoitettu tykkään tästä tooosi paljon ja toivon että jatkoo tulee vielä jatkossakin

Luihu kiittää ja kumartaa (toivottavasti ei tullut mikään kamala ihkutus viesti)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #261 : 09.05.2009 13:13:35 »
O_O Se keski-ikänen mies ois kyllä saattanu järkyttyä jos oisit lähettäny ^^
Vai että kotitonttu nimeltä N o_ô... Osa ei kyllä vieny tätä yhtään mihinkään vaan päähän jäi sen sokerikasan kokonen joukko kysymyksiä joihin saa sitte oottaa vastausta. =( Tosin hyvin tehty, as always :D Järkevää kommenttia en kyllä saa aikaan, mutta jatkoa ja nopeesti! :D + Ei saa kirjottaa että on poistettu kohtaus, jossei heti perässä oo linkkiä että sen voi lukea *Glare*
- Loora

Kata

  • ***
  • Viestejä: 112
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #262 : 11.05.2009 18:58:53 »
Ei oo totta! Jatkoa! ^^ Ihanaa.
Mua jäi häiritsemään Draco parka :( Miksi raukka oli väsyny.. ehkä se sai tietää Remuksesta ^^ Tai sit mä oon aika tyhmä.
Mut tää oli tosi hyvä osa, jälleen kerran<3
Toivottavasti 18 osa tulee vähän nopeammin x]

En nyt viitti sekoilla enempää joten

-Kata kiittää ja kuittaa
"You're almost like a friend, Merlin."
"Almost?"
"Yeah."

-Arthur and Merlin

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #263 : 22.05.2009 18:25:01 »
OMG! Ihanaa jatkoa on saapunut! hauskasti muuten kuvailit Harmaaselkää alussa, "aarteidenmetsästys" vois hyvinkin olla juttu mitä herra harrastais.

Miks Draco on väsynyt?! Älä kuluta sitä loppuun nyt, ethän? Mansikkakohtaus oli ihana, Harry on hassu ku punastelee koko ajan :D Lisää vaan tulemaan! Piristi mun päivää tajusti kyllä.

Pahoittelen tekstin laatua, sain alkuiltapäivästä jonkinlaisen paniikkikohtauksen ja on vieläkin vähän lujilla olo.

p.s. Ginny on BITCH. TAPA se,

terveisin ~Jokuwannab
« Viimeksi muokattu: 22.05.2009 18:26:32 kirjoittanut Jokuwannab »
It goes like this, the fourth the fifth

salazar_

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #264 : 05.06.2009 14:35:24 »
hihiii.. hehheh.. Draco on mahtava :)
uuh, hoodee<3<3

Name

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #265 : 09.06.2009 17:56:44 »
oiooi....

Ajattelin eilen illalla(jolloin luin ykkös osaa) että luen koko ykkös osan mutta sitten kello alkoi tulla lähemmäs kahta joten luovuin ja nyt olen lukenut koko ihanan ykkös ja kakkos osan. Sain sydänkohtauksen kun äiti tuli kotiin enkä kuullut sitä ja sitten hän seisoikin ovella vieressäni, naapuritkin kuuli että säikähdin. Olisiko jatkoa tulossa?


Narcy

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Jatkoa 9.5
« Vastaus #266 : 11.06.2009 20:56:33 »
oioi jeejee jatkoo tullu ja nyt vasta huomasin!!!<3 ihana. että mä rakastan tätä(kin) ficciä ihan mielettömästi!!!!<3 pian lisää jatkoaaaa<3 en osaa sanoo taas mitään järkevää. :D


-N kiittää ja kumartaa
- XOXO Blair Waldorf  "you know, you love me"

salazar_

  • ***
  • Viestejä: 24
olisikohan jatkoa odotettavissa lähiaikoina? mahtavaa tekstiä, joka kerta :)
uuh, hoodee<3<3

Silversnake

  • ***
  • Viestejä: 54
Tää on yhtä ihana ku TLB 1<33
Toivottavasti sitä jatkoo oikeesti tulis pian, sillä tää on vaan jotain niin ihanaa<33

nvm

  • ***
  • Viestejä: 79
    • Try Smiling
Luin TLB ykkösen ja tykkäsin ihan älyttömästi (anteeks, en kommentoinu sinne) ja mietin vaikka kuinka kauan luenko tän vai en kun on kesken, vihaan jatkon odottamista, mutta päädyin kuitenkin lukeen ja hyvä niin ^^ Tää on vähintäänkin yhtä hyvä kun ykkönen ja toivon pikaisesti jatkoa  ;D
« Viimeksi muokattu: 08.08.2009 19:58:43 kirjoittanut nvm »
Friends share your interests. Real friends share your perversions!

Kyöstintytär

  • Vieras
Luin eilen TLB 1 ja tänään alotin tän TLB 2.
SÄ ET VOI TEHDÄ NÄIN.Sun on pakko jatkaa nopeasti, muuten mä kuolen tänne.
P.S. Tahtoo enemmän Blaisea. Enemmän niitä hassuja kohtauksia=)

~Kyöstintytär

piparminttu

  • ***
  • Viestejä: 26
  • your voice echoing in my head
jatkoa<3 mä RAKASTAN tätä jatko osaa <3  ;) eka TLB tuntu menevän kauheen nopeesti ja ja.. mut siis rakastan tätä ficciä!
osaat kirjoittaa kauhean hyvin, mulla on niin kieroutunut mieli, kun tykkään lukea,että draxutin kärsii, ja lopussa kuitenkin (ehkä) happy end.

pitäis pian mennä nukkuun.

awwwww draco on tässä tarinassa ihana!(ihme ja kumma,draxufani ;) )
ja blaise<3 (miks sen käytöksestä tulee vaan jotenkin mä mieleen xD )
rakastin sitä autokohtausta ja pystyin jo kuvittelemaan laulun ja dracon vittumaisuuden..  ;D ;D miten se kapale menikään.. nojaa, IHANAN persoonan oot jotenkin tehnyt, ennenku en oo ees huomannu paljoo tätä henkilöä :) pitää ruveta tutustuun tyyppiin enemmän, mielenkiinto nousi tästä sun ficistäsi <3
muistathan jatkossakin kirjoittaa dracon tollaseks ihanan arvotukselliseks (mmm<3 ;) ) ja Blaisen tollaseks lapselliseks huumorintajuiseks pervoutuneeks söpöliiniks :)<3

ja kirjoitusvirheitä ittelläni tässä kaikkialla, väsymyksen piikkiin, kello jo 04.15...  ;D ::) luin TLB 1 ja tän 2 putkeen tänään :)

jatkoa kiitos :)<3
And I'll never let you go
If you promise not to fade away
Never fade away

onetoysoldier

  • dinosawr
  • ***
  • Viestejä: 66
  • VIVA LA VIDA
Ennenkuin alan kirjoittamaan pitkää arvostelua tähän tästä ficistä, niin sanonpa aluksi että 16. luvun lopussa ärähdin itsekseni että "v**** jos Remus kuoli, jätän tän ficin lukemisen kesken!". Sain sitten naurahdukset isukilta. En vaan voi sille mitään, mun mielestä Remus ja Sirius olis saanut elää lopullisesti, Siriuksen kuoleman nyt otin vitosessa aika kohtalaisesti mutta vielä se että Remus kuoli seiskassa... Toivoin oikeasti että ne sais pidettyä Remuksen hengissä :--D Tässä ficissä siis, meinaan.

Noniin. En minä nyt kuitenkaan aio mitään kilometrivalitteluja kirjoitella. Tai valitteluja laisinkaan.
Heti alusta asti mulle oli aika selvä että tässä on tosi hyvin mietitty juoni, ja kaikki on suunniteltu ilmeisen tarkkaan. Kaikki hahmot on ihan samanlaisia kuin kirjoissa; Draco kujeileva tuhmis, Ron hermoileva punapää, Hermione jäkättävä lukutoukka... ja Ginny sama lapsekas, itsekeskeinen bitch (anteeksi Rowling). Mutta siis ymmärsit varmaan mitä hain takaa.

Oli  ihana huomata, että joku viimeinkin tajuaisi Lupininkin osuuden Harryn lapsuuteen! Useimmissa ficeissä on tuntunut aina, että Remus on joku... kaukainen sukulainen Siriukselle tai jotain :--DD Ja se on oikeasti ollut tosi ärsyttävää! Ekaa kertaa luen jotain tekstiä, missä Remus on oikeasti Harrylle myös tärkeä ihminen, niinkuin sen pitäisi olla, koska vaikka eihän tämä ollut hänen kummisetänsä, mutta läsnä kuitenkin kokoajan, valmiina auttamaan. Rakastuin tähän TLB-Remukseen. ♥

Ainoa joka on ollut vähän OoC, on ollut itse Harry James Potter! Aina niin tarmokas Harry on ollut jotenkin... ujo ja hiljainen. Siis tottakai poika on käynyt läpi kauheuksia (en ole lukenut TLB ykköstä, mutta takaumat kertovat tarpeeksi), mutta tuntuu jotenkin oudolta, että Voldun kultapoika on menettänyt sisukkuutensa (tai siltä se ainenkin tuntuu) D: snif, poor Harry. Draco saa luvan pitää Harryn erossa viiltelyistä sun muista masennusoireiluista.

Ja nyt itse yksityiskohtaisempiin juttuihin. En nyt ensimmäisiä osia kommentoi sen kummemmin, tuntui vain hyvältä että Blaise saapui piristämään ilmapiiriä! Ja eritoten se ettei Ron ollut heti luihuisten kimpussa...
Draco sai taas aikaiseksi ihastuneita huokaisuja täältä päin, ihme ettei  autossa käyneet olotilat...kuumiksi kun Harrykin sillä lailla sylissä istui (GRRRR). Nojoo, minun likainen mielikuvitukseni ♥

Mutta mä kuule tulen hutkimaan sua pajunvitsalla jos saat päähäs laittaa Blaisen ja Harryn/Dracon hommailee jotai >8(( (p.s. eiks Ron / Blaise olis aika hyvä paritus? ::-D)

Tekninen osio on taas erinomaista, kyllä sielä jokunen kirotusvirhekin tais olla, mutta en jaksanut kiinnittää kauhiasti huomiota kun teksti vei mukanaan niin pirun nopsasti. Hyvät kappalejaot, jollain on selvästi kirjoitus hallussa!
Eli jatkoa, jatkoa, jatkoa vain nopiaan...! : o
« Viimeksi muokattu: 10.08.2009 10:43:39 kirjoittanut Camille »
villiydytääks?

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
MAHTAVAA!

Tää on aivan sairaan hyvä ficci. Alotin ekaa osaa eilen illalla ja sain loppuun joskus kahden aikaan yöllä (mun piti mennä nukkuu puoli yheltätoista. XP Hups!) Tänään oon lukenut meilkein koko päivän. Se ykkösosa oli täydellinen, ja tää on vähintäänkin saman veronen. Tai ehkä eka oli parempi, kun siinä oli niin paljon Blaisea. Pullonpyöritys on kyllä loistava keksintö!
Kun Blaise palasi pyhästä mungosta, mä sain hirveen kohtauksen ja juoksin varmaan koko talon läpi huutaen, että "BLAISE IS BÄCK!" Mun perhe pikkasen ihmetteli, ja sain oudoksuvia katseita siskojeni suunnalta.

Niin, sä kysyit jossain vaiheessa niistä tapettavista henkilöistä. Mun mielipide on, että Dracoa, Harrya tai Blaisea ei saa tappaa. Remuskin (rauha hänen sielulleen) kuulu tohon joukkoon, ennen kuin se kupsehti. Harry parka. Eka Sirius ja sitten Remus. Et saa viedä siltä vielä Dracoakin!
Ja sitten vielä palatekseni äskeiseen aiheeseen, mä liityn kaikkiin niihin, jotka haluaa tappaa Ginnyn. (Tulee mieleen ihan se, kun joskus koulussa suunnitellaan kavereitten kanssa tapoja tappaa opettajia. Jotain vois ehkä soveltaa Ginnyyn)

Tää ficci on tooosi ihanan fluffyinen. Kun mä tätä (tai siis ekaa osaa) luin eilen... tänään... eilen... mutta kuitenkin yöllä, mun teki välillä mieli kieriskellä lattialla tai juosta ympäri taloa kiljuen (huono idea, kun kaikki muut nukku ja munkin ois pitäny :P). Tyydyin kuitenkin pelkästään ihkuttamaan Dracoa ja Blaise ja päivittelemään Harryn söpöyttä ääneti. Ja laita please jatkossa lisää pullonpyöritystä?!

Jatkoa kiitos. (odottaa jo kärsimättömänä)

Mucha Gracias! (ei ole varma, kirjoittiko oikein)
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Roxy

  • Vieras
Kadun, että aloin lukemaan keskeneräistä ficciä, kehittyi addiktio tähän. Siis oikeasti, miten ihminen voi kirjoittaa näin koukuttavaa tekstiä ja samalla piinata meitä tauolla.

Aloitin, eilenkö, vai peräti toissapäivänä.. Toissapäivänä, lukemaan ykkösosaa, luin sen kerta hujauksella ja oli todella pettynyt kun se loppui. Mikä onni, että tälläinen löytyi, kyllä uusi tarina peittoaa yhden epilogin : D

Draco on niiiin ihana, Harry on niiiin ihana, Blaise on niiiiin ihanaa, ja katson maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi. Mutta hyvä niin. Noita et ainakaan tapata ainuttakaan, tai saat suuret mulkoilut minulta. Remustakaa, ei ois saanu 8'( Rauha kuitenkin hänelle.

Bwahaha, Harrylla ja Dracolla on ollut selvästi kivoja suklaisia askareita.

~ R

Banaanikärpänen yritti häiriköidä kirjoittamistani.

campuzze

  • Vieras
Rakastan tätä ficciä!
Luin ykkös osan ja Draco on niiiiin ihanan huolehtivainen ja awww!!!!!! Harrykin oli niin iiihanan ujo, söötti ja kaikki mitä Draco mainitsikin toisen osan pullonpuyrityksessä.
Luin ykkös osan 6. lukuun asti illalla kunnes oli jo hieman myöhää ja piti mennä nukkumaan, mutten saanut unta kun joskus 2 aikaa yöllä kun ajatukset pyöri ficissä! :D No aamulla ryntäsin tietskal lukee ykkös osan loppuun, ja tuli hieman typertynyt olo kun se loppui niin surulliseen kohtaan, mutta pidin kirjoitus tyylistäsi joten etsin lisää ficcejäsi ja löysin toisen osan.   :D

Teki aina mieli murhata Ginny aina kun se flirttaili harrylle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Piiaaan jatkoa!!!!!!!!!!!

heini14

  • ***
  • Viestejä: 15
Mä luin yhteen menoon TAAS TLB:n 1 ja 2-osan ne on niin hyviä,mut jatkoa sais tulla taas pian ei muuten pysty keskittymään koulus mitä ihanimpiin oppeihin, joita ei muutenkaan jaksa pahemmin kuunnella  8)
Mut Blaisea saa rutkastiolla enemmän ja sen pullonpyöritystä niitä kohtia jaksaa aina lukea varsinkin jos pelis on mukana vain Harry, Draco ja Blaise.. ;D
kuten varmasti huomaat rakentavaa kommenttia ei synny sit millään joten lopetetaanpas tämä sitten tähän..

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Ah..
Luin TLB 1 ja 2, ja oon ihan sairaan koukussa tähän.
Jatka nopeasti. Hiww, draco/harry on nam.
Kiit♥s, ja anteeksi ah-niin-rakentava kommenttini.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Ajattelimpa nytten tylsän lauantai päiväni takia tehdä pienen urakan, lukea tämän taas huolella
ja nytten kommentoida jokaista lukua. Ainekin yritän, katsotaaan miteen pitkälle pääsen, ennen
kuin kyllästyn:) En kyllä kauheasti laita jokaisesta luvusta, vähän mielen mukaan. Tietenkin olisi
helpompaa, jos olisin silloin, ku tätä kirjoitellut niin viitsinyt kommentoida, nyt jälkeenpäin on
hankalempi/pitkäveteisempi kommentoida jokaista lukua, eikä nyt sitten tule niin pitkiä kommentteja luvuista.

Vieläkin voin ihkuttaa, hehkuttaa, mitä muuta, että olet vit- siiis todella hyvä kirjoittaja,
tarinasi ovat aiiiiivan ihania. KIITÄN<3

Mutta joo, asiaan;

Stage 1


Tuo alku saa aina jotenkin kyyneleen silmäkulmaan ja sellaisen säälimisfiiliksen päälle. Ja tulee sellainen
olo, että eikö Harry voi koskaan onnellinen : < Hah, Dursleyt ovat aina Dursleyitä.
Mitä lopusta kommentoisi, hyvin kirjoitettu, tulee helposti J.K Rowlingin kirjoitustyyli mieleen,
Remus kohta oli jotenkin suloinen :)

Stage2

Hih, joka kerralla 'säikähdän' tuota voisveitsi kohtaa:--) Jotenkin aina onnistun unohtamaan,
ton hopea-ihmisusijutun. Mollyn perushössötys, hihi. Ja Remus aina niin tarkkaavainen.

///iih, oliko hyvä/aivan kamala? o.o EHOTTOMASTI HYVÄ!

Stage 3

vooooiih dracoo : <

ohhoh, ehkä ensimmäisen virhe, jonka silmilläni huomasin olisi tässä lauseessa:
Hänen suurin toiveensa, unelmansa, oli se, ettei hänelle tärkein ihminen maailmassa satuittaisi itseään.
Satuttaisi.

Oh, draco on niin epäitsekäs. Niiiiin ihana.
Mutta säälittää sekä Dracon ja Harryn puolesta.
Ja vihdoinkin Harry viitsii kertoa totuuden.

Virheitä lisää:

"Sinä sanoit että se riisätytyi käsistäsi. Kuka sinut sitten löysi?"
Harry vaihtoi vastaustaan sekunin murto-osassa:
onkse sekunnin vai sekuntin vai sekunin?:D

Stage 4

voooiii Zabinii. Eipä näemmä Harryn oloo tehhä yhtään paremmaks, ku lisää sen rakkaita kärsii.
AINIIIN, eihän Hermione ja Ron tienneetkään Dracosta.
Eikä kyllä näemmä muutkaan, paitsi tietty Remus ja nää.
Siitä on aikaa, kun viimeksi tätä luin (en edes uskalla miettiä, että miten paljon),
joten en oikein muista kaikkea ja sitten tulee vähän yllätyksenä:D

Ei mitään erikoista sanottavaa, vieläkin hyvää, monipuolista tekstiä. Moony tykkää.

Stage 5


ah, tuo kuva on niin ihana<3
jooh, ssamalla linjalla mennään, aivann mahtava ficci!
Aina tulee pienoinen hymy huulille, kun lukee tuota kohtaa mis 'Mione ja Ron
arvuttelee Harryn seurustelukumppania.

Voooi Rowan parkaa, säälittää senki puolesta. Pyh, laitat kaikki surullisiks,
SIITÄ MIINUSTA JA PAHA MULKASU SINNE SUUNTAAN;)!

Stage 6


Ron ei oo kyllä hyvä tälläsissä:D sanoisinko jopa että Ron on tahditon.

"Pää kiinni!" Ron parahti uskomatta korviaan, kasvoillaan leveä hymy,
"siinä vaiheessa kun Malfoy ja Harry täydentävät toisiaan, en halua olla paikalla!"

:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tää saa kyllä nauramaan. Vähän huumoria synkkyyden keskelle, JES.

"Nuorilla on reilusti suurempi vastustus- ja sietokyky kuin vanhemilla"
Yks m-kirjain puuttunee viimeisestä sanasta.

Stage 7

jees, vihdoinkin alkaa tapahtua.

Bill kuullostaa ihan 4-vuotiaalta pojalta, joka ei suostu syömään vihanneksia.
Hih, näemmä kaikissa ihmisissä on jotain lapsekasta.
Ja vihdoinkin Harry sai positiivisiä uutisia, Blaisen tapausta tarkoittaen.

Stage 8
 
Muuten, tuo Zabinin kuva on IHANA<3

Ah, jotenkin tuntuu, että tähän tämä jääi, ehkä heruu vielä kommenttii noista myöhemmistä,
mutta nyt en jaksa kommentoida. Haluan vain keskittyä lukemiseen, kun äsken luin&poimin samalla
word sivulle noita kohtia, kommentteja ynnämuu juttuja.

Mutta täyttä positiivisuutta tämä suurinpiirtein on, kritiikkiä ei pysty näin hhyvään ficciin laittamaan.
Tai ehkä olen vain niin laiska miettimään mitään:---------)

Mutta Alias Moony kiittelee.[/color]
« Viimeksi muokattu: 13.10.2009 22:02:57 kirjoittanut Alias Moony »
I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Ensinnäkin pyydän anteeksi sitä että kirjoitin TLB 1 että pitää kirjoittaa jatkoa. ennen kuin huomasin että jatkoahan on jo tehty.   :P Anteeksi siitä että jotkin meistä ovat idiootteja, SUMIMASEN!!! (kirjoitinkohan oikein)... ... No anygays, ficci oli ja on sairaan hyvä (mitä muutakaan voisi odottaa kun se onTLBn jatkoa) Juups, eipä tässä oikein muuta kuin että jatkoa kiitos ja toivoisin myös vähän enemmän näitä Harryn ja Dracon yksityistuokioita (kuullostaa pervolta, ehkä vähän olenkin) ja varsinkin tämän viimeisen luvun, viimeisen kohtauksen tapaisia <3 *rykii hieman*  Ja niin että kiitos jo etukäteen ja tsemppiä!!!   
     Keep on going, Hallow (oli muuten kivaa, ku Blaisekin palasi kuvioihin... ... Mutta kyllä se Harry on kuitenkin Dracon <3<3)

KIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOS!!!!!<3<3<3                                                                                                                       ::: Deatha kuittaa:::