Kirjoittaja Aihe: Unohtaneet hengittää, Harry/Draco, K-11, oneshot  (Luettu 6695 kertaa)

Chikyoll

  • ***
  • Viestejä: 5
  • Drarry x33
Vs: Unohtaneet hengittää, Harry/Draco, K-11, oneshot
« Vastaus #20 : 01.09.2011 20:23:29 »
Todella kaunis ja sellanen oneshot  ;D Juu osaan kommentoida.. Draco on ihan saakelin Dracomainen, kuten myös Harry  :)
Tykkään sun kirjotustyylistä ja kuvailusta  :)

Lainaus
Harry iski nyrkin seinään. Siihen sattui hieman, mutta se ei ollut mitään verrattuna kipuun, jota hän tunsi sisällään.

Eniten tyksin tuosta kohdasta^^

« Viimeksi muokattu: 03.09.2011 00:38:52 kirjoittanut Chikyoll »
Remember who you really are..

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Unohtaneet hengittää, Harry/Draco, K-11, oneshot
« Vastaus #21 : 01.09.2011 20:42:57 »
Oikein kiva tämä oli :) Harry ja Draco olivat mielestäni hahmoina oikein hyvin onnistuneita, sopivan IC:itä.

Kirjoitustyylisi oli oikein kaunis ja tykkäsin kuvailusta paljon. Tosin tykkään yleensä paljon hitaammin etenevästä Drarrysta, mutta tämähän on kuitenkin vain shotti. Eli juu, mukava lukukokemus  :)

Miimii kiittää, kumartaa ja pahoittelee rakentavan ja älyllisen kommentin puutetta.
freedom is just another word
for nothing left to lose

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Unohtaneet hengittää, Harry/Draco, K-11, oneshot
« Vastaus #22 : 17.06.2013 04:56:48 »
Aikas kiva. Tosin eteni mun makuuni turhan nopeeta, aika laillakin. Hahmot oli suhteellisen IC, eli Harry oli ärsyttävä toisten asioihin sekaantuja :D Ei vaan (kyllä vaan). Mutta paritus oli se ainoa oikea joka tapauksessa. Itse olen aina päässäni ajatellut, että tuon kirjan epilogin jälkeen tapahtumat jatkuisivat jotenkin tähän tapaan :) Kaikenkaikkiaan tykkäsin tästä kyllä. Hyvää ajankulua näin yövuorossa ;)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."