Lainasin kirjastosta ja katsoin kaikki Twilight-leffat! Oliko Stephenie Meyer cameo-rooleissa? Ekassa leffassa ruokapaikassa ja Aamunkoi osa 1 leffassa häävieraiden joukossa? Oliko hän muuallakin?
Minun tietääkseni Meyer ei ollut muissa leffoissa kuin Houkutuksessa ja Aamunkoi ykkösessä.
Onko joku tutustunu Houkutus-sarjakuvasovitukseen? Kirjastossa on Houkutus osa 1 ja 2 englanniksi ja suomeksi sekä New Moon part 1. Ilmeisesti sarjakuvat lopetettiin kesken?
Minäkin oon lukenut Houkutuksen sarjakuvasovituksen, olisi kyllä kiva lukea tuo Uudenkuunkin versio. Mutta minunkin ymmärtääkseni sarjakuvien tuotanto jäi syystä tai toisesta kesken, harmi sinänsä.
Oletteko te lukeneet sitä Houkutus - Kuvitettu opas vampyyrisaagaan -kirjaa? Jos olette, mitä piditte? Itselläni se jäi selailuasteelle, mutta vaikutti sinällään ihan kivalta. Kyseessä on siis valtava tiiliskiven kokoinen kirja, jossa on kaikenlaista nippelitietoa ihan hahmoista moottoripyöriin ja kirjoittamisprosessista eri käännösten kansikuviin. Se voi kiinnostaa vaikkapa heitä, jotka haikailevat sivuhahmojen taustatarinoiden perään.
Mulla on tullut luettua koko Twilight-sarja useampaankin otteeseen, mutta viime vuosina en ole niihin kirjoihin juurikaan koskenut, joten laitoin ne eteenpäin tänä keväänä. Samoin kävi leffoille, sillä kirjastostahan nuo löytyvät kuitenkin.
Twilightit on kirjoina ihan kivaa luettavaa, sillä niihin on mukava ja helppo upota ilman, että se vaatisi hirveästi aivotoimintaa, mikä tekee toisinaan ihan hyvää ainakin mulle.
Tykkään myös kirjojen miljööstä, sateinen pikkukaupunki ja ympärillä sumuista sankkaa metsää, oijoi mikä ajatus. ❤ Edward on kuitenkin niin rasittava hahmo, että en
kestä. Pitäisin kirjoista enemmän ilman häntä, mutta no, silloin tarina ei ihan toimi. Yritin lukea Keskiyön auringon silloin kun se ilmestyi suomeksi, mutta voin auliisti myöntää että kesken jäi. (Elämä ja kuolema -kirjaa en ole lukenut, sillä ajatus siitä tuntui aikoinaan niin rahastamiselta ja lisäksi pelkäsin sen lukemalla pilaavani Houkutuksen itseltäni. Nykyään voisin kyllä harkita sen lainaamista kirjastosta. Jospa Edythe ei olisi yhtä ärsyttävä kuin Edward...)
Onko teillä hauskoja muistoja tai tarinoita Twilightiin liittyen? Olisi mukava lukea sellaisia.
Voisin näin loppuun mainostaa
Vuornan alullepolkaisemaa
Twilightin uusi tuleminen -haastetta, jossa tarkoituksena on siis kirjoittaa Twilight-ficci.
Minä oon mukana, tulkaa tekin! ❤