Kirjoittaja Aihe: Fruits Basket: Kun haluaisit vain halata | S, Kyo/Tohru, fluff, one-shot  (Luettu 2124 kertaa)

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Title: Kun haluaisit vain halata
Author: nami
Fandom: Fruits Basket
Genre: One-shot, fluff, I guess?
Pairing: Kyo Sohma/Tohru Honda
Rating: S
Summary: Oli niitä hetkiä, kun Tohrun kirkkaansiniset silmät katsoivat suoraan Kyon punertavan ruskeisiin.
Disclaimer: Hahmot ja muut omistaa Natsuki Takaya, en suinkaan minä. Halusin vain ilmaista, että Kyosta saattoi tuntua tältä ja näin olisi voinut käydä, ainakin minun pääkoppani sisällä.
A/N: Elämä on pyörinyt viime aikoina niin vahvasti Furuban ympärillä, että nyt kyseinen manga/anime puskee jo ficceihin. Tässä on tulos.



Taivas levittäytyi sinisenä merenä ja valkeina pilvenhattaroiden saaristoina Kyo Sohman silmien edessä. Maatessaan selällään kotitalonsa katolla hänellä oli tapana asettua juuri siihen tiettyyn kohtaan, jossa puut eivät varjostaneet näkymää. Tämä oli ainoa paikka, jossa poika saattoi olla rauhallinen ja menettämättä malttiaan. Täällä hän unohti täysin ajankulun. Nytkin hän oli maannut siinä lähes koko aamun, ainakin pari tuntia hieman kipeytyneestä alaselästä päätellen. Myös nälkä kurahteli vatsassa aina enemmän tai vähemmän säännöllisin väliajoin. Lounas olisi varmasti pian, ainakin tuoksusta, tai tässä tapauksessa lemusta päätellen: Tohru oli taas päättänyt laittaa ruoaksi jotain erittäin purjopitoista. Tietysti se saatanan Yuki oli tyytyväinen, mutta Kyosta ei voinut sanoa samaa. Hän ei takuulla koskisi tämänpäiväiseen ruokaan. Hemmetin Yuki ja hemmetin purjo… Miksi Tohrun täytyi tehdä niin paljon Yukin vuoksi?

Kyo inhosi näitä pistoksia. Kun hän inhosi Yukia vielä tavallistakin enemmän, kun se rotta nauroi Tohrun kanssa ja tytön kasvoilla oli se hymy, jonka Kyo niin halusi nähdä itselleen osoitettuna. Silloin hän eristäytyi näin. Huusi ja äyski kaikille.

Sitten oli niitä hetkiä, kun Tohrun kirkkaansiniset silmät katsoivat suoraan Kyon punertavan ruskeisiin. Silloin tytön sanat saivat Kyon tuntemaan aina vain voimakkaammin jotain, minkä hän oli itseltään tiukasti kieltänyt, ajatellut, ettei se tunne voisi koskaan koskettaa häntä. Silloin Kyo halusi sulkea Tohrun syliinsä, sanoa jotain, pitää siinä aina. Mutta se jäi aina vain pieneksi välähdykseksi hänen mielessään. Toiveeksi ja haaveeksi, joka jäi toteuttamatta aivan kuin ne kauniit sanat, jotka eivät koskaan päätyneet edes valmiiksi muotoilluksi lauseeksi kielenkärjelle. Kyo piti niistä hetkistä, vaikka jokaisen sellaisen jälkeen vallalle pääsi sellainen tunne, joka huusi hänen mielessään, ettei tämä riitä.

”Syömään!” kuului Tohrun heleä huuto alakerrasta.
Kyo tuhahti itsekseen ja kääntyi kyljelleen. Hän ei takuulla menisi alas edes ilmoittamaan siitä, ettei söisi. Hän ei jaksanut vaivautua, ja sitä paitsi se olisi loukannut Tohrua. Jos hän ei kävisi näyttäytymässä, hän voisi aina sanoa sen valkoisen valheen, että oli ollut treenaamassa eikä ollut kuullut. Niin hän tekisi.
”Iih!”

Mitäh?

Hän pongahti istualleen ja konttasi aivan katon reunalle, kohdalle, josta tikapuut lähtivät alas, ja kurkisti reunan yli.

Tohru oli puristautunut tikkaita vasten pidellen kiinni vain yhdellä kädellä. Hänen toisessa kädessään oli tarjotin.
”Huh, onneksi se ei pudonnut”, tyttö sanoi iloisesti tajuamatta että Kyo katseli häntä.
”Mitä helvettiä sinä ääliö oikein teet?” Kyo huusi.
”Iik!” Tohru säikähti ja meinasi jälleen pudottaa kantamuksensa.
”Mitä sinä oikein touhuat?” Kyo tivasi, ”älä kiipeä katolle omine nokkinesi jos meinaat pudota heti!”
”Anteeksi! Kyllä minä osaan kiivetä, mutta se on vähän vaikeaa yhdellä kädellä!” tyttö sanoi ja nosti katseensa ylös kohti oranssihiuksista poikaa.
”Miksi sitten pitää raahata jotain mukana?”
Tohru ei vastannut vaan jatkoi kiipeämistä. Kun hän oli viimeinkin perillä, Kyo tajusi, mitä tarjottimella oli. Onigiria, täytteenä turskaa.
”Mi-mitä?” poika änkytti hämmentyneenä.
”No, minä tiesin, ettet sinä pidä purjosta - ”
”…tuo on aikamoista vähättelyä.”
” – ja ajattelin laittaa sinulle jotain, mistä sinä tykkäät”, tyttö jatkoi välikommentista huolimatta ja ojensi tarjottimen Kyolle, ”tässä.”
”K-k-kiitos”, poika jatkoi kasvoiltaan ihan punaisena, ”ei sinun olisi tarvinnut minulle tehdä omaa ruokaa… turhaa vaivaa…”
Tohru käätyi häneen päin. Kyo nosti katseensa tytön sinisiin silmiin. Niissä oli onnellinen ilme.
”Ei siitä ollut ollenkaan vaivaa”, Tohru hymyili, ”sitä paitsi, vaikka olisikin ollut, ei sillä olisi ollut väliä.  Tiesin, että sinä ilahtuisit ja sen vuoksi näkisin enemmänkin vaivaa.”
Kyo tunsi miten hän alkoi taas hermostua sen tunteen nopeuttaessa sydämensykettä.
”Mitä sinä puhut?” hän kysyi aivan hiljaa, tietämättä kuuliko tyttö. Vastausta ei kuulunut. He istuivat hetken ihan hiljaa katolla katsomatta toisiaan.
”Kyo…”
Poika pyyhkäisi oranssit, auringonvalossa kiiltelevät hiuksensa silmiltään ja katsoi tyttöä jännittyneenä.
”Mikset sinä vain voi tajuta, että olet minulle tärkeä?”
Kyo ei ehtinyt vastata mitään, sillä Tohru laski kätensä hänen toiselle kädelleen ja painoi varovaisesti hitaan suukon pojan huulille.

Kyo ei ehtinyt edes ajatella sitä, että muuttuisi. Hän veti Tohrun syliinsä ennen kuin tämä ehti perääntyä. Aika kului, eikä Kyo muistanut enää nälkäänsä. He olivat siinä pitkään. Ruskeahiuksinen, hento tyttö, joka syleili pientä, oranssia kissaa.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2014 14:27:41 kirjoittanut nami »
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #1 : 06.09.2009 21:43:20 »
Awws, Fruits Baskec fan fictionia!  Tykkään sarjasta tosi paljon ja oli kiva huomata tällainen täällä :D  Kyo/Tohru paritus on kiva, mutta tykkään enemmän jokseenkin Yuki/Tohrusta.
Mutta tämä ficci oli kiva illan piristys, ihanaa pientä söpöilyä ja tällaista.  Awws, tuo loppu.

Kiitos tästä :)

MilzZzu

  • Vieras
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #2 : 07.09.2009 16:02:37 »
  Kiitos, oli aivan ihana ficci! <3
Rakastan tätä paritusta, minusta nuo kaksi vain kuuluvat toisilleen!
Välillä hahmot tavallaan vähän etääntyivät, tai sitten minä vain ajattelen
oudosti . . .  :D Mutta hyvin olet kirjoittanut, tunnelman sait pidettyä
yllä koko ficin ajan. Näitä lisää!  ;D

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #3 : 07.09.2009 19:02:48 »
Hey wooot, kommentteja? O___o En todellakaan odottanut tälle hirveästi lukijoita, ajattelinpa vaan tyrkyttää tämänkin kuitenkin esille.

Tuhisija:
Mukavaa että pidit, vaikkei lempiparituksesta ollut kyse (: Itse en voi sietää (joo, mulla on kauhean voimakkaat mielipiteet joistain parituksista) Yuki/Tohrua, kun en tykkää Yukista niin hirveästi muutenkaan... Paitsi Hatsuharulle paritettuna *evil grin* FB ficcejä voisi kyllä olla enemmänkin, mietin juuri että onkohan tämä finissä ainoa laatuaan...

MilzZzu: Kiitos kommentistasi  (: Parituksesta olen ihan samaa mieltä. Etääntyivät? Jaa, ei ollut tarkoitus, mutta kirjoitin muutenkin tämän ficin aika fiilispohjalta niin hyvin mahdollista että siellä jotain "pikkuvikoja" on ;) Lisää on tulossa sitten kun aika antaa myöten, nyt on aika kiire Potter-ficcien kanssa ja sitten suunnittelin sellaista isompaa täysin animesarjojen puolelle menevää crossoveria, ja koulun kanssa menee aikaa... Mutta eiköhän näitä lisää vielä tule  ;D
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 978
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #4 : 16.09.2009 23:07:47 »
Awwwwwwwwwwwww.
Okei, tossa lopussa ihan silmät kyyneltyi liikutuksesta. (outo?)
Taas pitää vaan ihmetellä hahmojen ihailtavaa IC:yttä, hetkittäin tuntui, että kohtaus olisi ihan hyvin voinut olla suoraan itse animesta.
Kyon tunteet on jotenkin tosi ihanasti kuvattu, turhaan alleviivaamatta, esimerkkinä nyt vaikka tuo alun mustasukkaisuus oli jotenkin sykähdyttävä <3
Samoin kuin aivan ihastuttava loppu, vaikka Tohrun rohkeus vähän yllättikin.

Lainaus
Lounas olisi varmasti pina, ainakin tuoksusta, tai tässä tapauksessa lemusta päätellen
Oletan, että tuossa pitäisi lukea "pian", ellei pina ole joku japanilainen ruokalaji :D

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #5 : 17.09.2009 19:56:34 »
Violet Baudelaire: Kiitos (: Kirjoitusvirhehän se siinä, korjasin sen. Äää, mitä näin ihaniin kommentteihin pitää vastata? :''D Alkoi hymyilyttää ja tuli sellainen ihana tsihih-olo, kommenttisi piristi kummasti päivääni : D
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #6 : 18.09.2009 14:22:55 »
Jei, eka Furuba-ficci jonka oon nähny!
Kyoo on yks mun lemppareista, ja se sopii hyvin paritetuksi Tohrulle. Paitsi että Yuki/Tohru on söpömpi pari. Löytyisköhän jostain ficci Hatsuharu/Yuki parituksella...? (lemppari) Pitänee kattoo tai kirjottaa ite...
Hatsuharu on mun suosikki! <3
Juu, harhailen taas aiheesta. Elisiis. Ficci oli tosi sulonen ja ihanasti kirjotettu, eikä virheitä löytyny. Kiitti
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

cica

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #7 : 18.09.2009 18:25:47 »
Oooo fruitsbaskettiaaaa :> Noi oli tosi hyvin kirjotettu noi Kyon aatteet, ihan samanlainen ku mitä on oikeestikki :D Loppu oli aika nopee mut kuitenki sulonen :) Lisää näitä, kiitos! :D

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Kun haluaisit vain halata
« Vastaus #8 : 18.09.2009 22:03:04 »
Cherina: Kiitos kovasti (: Mä olen kanssa miettinyt että pitäisi kirjoittaa Yukista ja Harusta.... 8D Ihana paritus btw.

cica: Kiitos ^^ Multa on Furuba-ficcejä tulossa lisää, Fandom 10-haasteessa oon mukana FB:llä ja sitten vielä Multifandomiinkin pitäisi jotain tästä sarjasta raapustaa.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Garesu

  • Vieras
No pakkohan tätä on kommentoida (Kommentti365:llä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, köh köh).

Fruits Basketissa Kyo/Tohru on mun ehdoton OTP. En voi tajuta, miten hyvin ne sopii toisilleen! Tätäkin lukiessa mun tekee mieli vaan ottaa kissa syliin ja halata sitä niin että siltä tuumaa henki lähteä! Positiivisessa mielessä, tietenkin. Tämä on vaan niin asdfsfäldslfdsöfksdlgöjglfdö.

Okei, vakavoidutaanpa hetkeksi. Kyllä, tämä oli ihan tajuttoman söpö. Kyllä, kuvailit melkein (nobody's perfect!) täydellisesti Kyoon tunteita, erityisesti kun viimeisiä osia ajattelee. Varsinkin nuo pisto-jutut. Melkein särkee sydämen kun ajattelee, että Kyoo ei usko olevansa Toorun arvoinen (ja päinvastoin). Itkettää heti. Kyoo on hahmona niin herkkä ja siitä on varmasti aivan ihana kirjoittaa, ainakin voisin kuvitella niin. Ainakin tämän lukeminen oli niin vaivatonta :3

Ja ah, Tooru. Sekin on suloinen kuin mikä, mutta musta oli hieman omituista tässä sen hienoinen OoC. :D Tuo suukko oli jotenkin... no, en nyt sanoisi täysin epä-Toorumainen, mutta hieman. Tooru on niin ujo, etten pysty kuvittelemaan häntä noin vain suutelemassa Kyoota, ainakaan tarinan tuossa vaiheessa (tai ainakin siinä, mihin vaiheeseen tarinaa kuvittelen tämän tarinan sijoittuvan). Mutta melkeinpä kaikkein ihaninta ficissäsi oli oikeastaan tuo hetki. Ja Kyoon hali sen jälkeen. (Hahahhaha, voin vain kuvitella, mitä Shigure ja Yuki sanoo... :D)