Kirjoittaja Aihe: Twilight: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (8. luku 12.10) | K11  (Luettu 8201 kertaa)

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (Luku 5, 21.8.2010)
« Vastaus #20 : 23.05.2011 15:49:06 »
Onko sinulla lupaa tämän ficin kääntämiseen? Jos on, siitä tulee ilmoittaa alkutiedoissa.
//Kiitos :)
« Viimeksi muokattu: 24.05.2011 16:43:49 kirjoittanut Classick »
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (Luku 5, 21.8.2010)
« Vastaus #21 : 04.06.2011 17:09:00 »
Jännään kohtaan jätit !  :o
Oon muuten uus lukija ! :)
Teksti on tosi sujuvaa eikä virheitäkään näy yhtään !  :o
Sä oot taitava kirjottaja ! :D
Joo mut jatkoa nopeesti ! :) Muuten menisin urkkimaan alkuperäisestä mutta se pilaisi odotuksen tunteen ;D

<3.Anskubits

Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Heei, onkos tähän tulossa enää jatkoa? :o Veikkaan, että lukijoita ainakin olisi! :)

bbrickless

  • pikkupiru
  • ***
  • Viestejä: 93
Voi kamala, pahoitteluni siitä että jouduitte odottelemaan taas jatkoa kauhean kauan tämä yksi nolo on unohtanut täysin tämän olemassaolon jatkoa olisi tässä (: ps ihanaa, jos tällä vielä löytyy lukijoita ja että uusiakin on tullut!

Rakas päiväkirja, (Taistelu)

Olen tietysti kunnossa, muuten en kirjoittaisi juuri nyt. Kuitenkin pelkään, ettei taistelumme ollut täysin onnistunut.

Kun saavuimme kentälle, Volturit olivat jo siellä; Jane, Alec, Demetri, Felix ja Corin. Kiitimme heitä jälleen kerran.

"Ilo on meidän puolellamme", Felix sanoi. Jasper selitti haluavansa olla se, joka lyö Marian. Esme jäi kotiin Renesmeen kanssa.

Sitten he saapuivat. Heitä oli enemmän kuin odotimme, mutta Edward sanoi, että ainoastaan puolet taistelisi. Loput olivat Marian suojana. Pystyin näkemään Bellasta, että hän keskittyi kilpeensä. He hyökkäsivät heti täydellä voimalla, mutta meidän vastahyökkäyksemme oli lähes yhtä voimakas. Sudet murisivat, repien vastasyntyneitä palasiksi.

Corin ja Jasper menivät etsimään Mariaa samanaikaisesti, tuhoten vastasyntyneitä kuin he olisivat keko heinää. Corin ehti Marian luo ensin. Tuli oli kentän toisella puolella, eikä ollut mitään keinoa saada häntä sen luokse. Alec näki tämän ja valmisti uuden tulen lähemmäs häntä. Corinin takia raivostuneena Jasper löi ranteellaan hänet mahaan, lennättäen hänet ilmassa suoraan vastasyntyneiden ryhmän päälle. Nämä repivät Corinin palasiksi kuin juuston ja nakkasivat hänet liekkeihin. Maria käytti hämminkiä hyväkseen päästäkseen karkuun.

"Tämä on kaikki sinun syytäsi!" Jane sähisi Jasperille. "Jollet olisi hyökännyt Corinin kimppuun, olisimme voineet voittaa ja hän olisi edelleen täällä!" Jasper ei sanonut sanaakaan, hän vain tuijotti syvälle Janen mustiin silmiin. Volturit lähtivät, luvaten kertoa Arolle, mitä oli tapahtunut.

Heti kun he olivat poissa, Rose otti vuoronsa tiuskia Jasperille. "Kiitos sinun, meillä on nyt kiertolaisvampyyrin ja hänen vastasyntyneiden armeijansa lisäksi myös Volturit perässämme! Etkö näe, että tämä on juuri se, mitä Aro on odottanut! Tekosyy päästä kimppuumme! Tiesin, että koko homma olisi suuri virhe! Ja tiedätkö mitä, jos sinä ja Alice ette olisi alunperinkään ilmestyneet liittymään perheeseemme, mitään tällaista ei olisi tapahtunut!"

"Rosalie!" Carlisle huusi, "Älä sano tuollaista, Alice ja Jasper ovat osa perhettämme!"

Halusin itkeä. Rose ei koskaan ollut sanonut mitään niin kauheaa.

"Tuntuuko sinusta todella siltä?" minä kysyin.

"Kyllä", hän sanoi kylmästi.

Jasper tarttui käteeni, tuntiessaan, että olin loukkaantunut.

"Jos sinusta tuntuu siltä, emme enää häiritse sinua." Sitten jätimme jotain, mitä en koskaan uskonut jättäväni. Viimeinen asia jonka näin, oli Bella pitelemässä Edwardia, kuin tämä olisi pelastusrengas. Lähetin hiljaisen viestin, tietäen, että Edward lukisi ajatukseni. 'Rakastan teitä', ja sitten minä ja Jasper lähdimme.

Tällä hetkellä olemme motellissa Floridassa. Luulen, että vaikeinta tämän tekemisessä oli se, että tiesin särkeväni Esmen sydämen. Jasper lupaa minulle, että kaikki tulee olemaan hyvin.

En aio kirjoittaa muutamaan päivään, mutta lupaan kertoa teille kaiken, kunhan "palaan takaisin".

~Alice
They say you won't come back

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja K-11, perusparit
« Vastaus #24 : 19.06.2011 22:27:55 »
Uu.. !  ;)
Uus luku <3  :-*
Ei tollaseen kohtaan saa jättää !  :(
Tämä ei ole rakentava kommentti, mutta ei tässä kyllä mielestäni mitään korjattavaa ollutkaan ! :)
Nopeesti jatkoa, täällä joku sitä odottaa  :D

<3.Anskubits

p.s. JIPPEE ! EKA ! :)
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

bbrickless

  • pikkupiru
  • ***
  • Viestejä: 93
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja K-11, perusparit
« Vastaus #25 : 20.06.2011 01:50:54 »
Kiitti kommentista Anskubits, ihanaa huomata etten oo kaikkia lukijoita karkottanut (: elä muuten huoli, en mä oleta jatkiksiin mitään rakentavaa metripalautetta :'D
They say you won't come back

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Ooii! Tykkäsin, jatkoa pliis nopeasti!! :)

bbrickless

  • pikkupiru
  • ***
  • Viestejä: 93
Iso kiitos sullekin mordelove, nyt lupaan ettei tule kauheaa taukoa (tökkikää yksärillä jos musta ei kuulu, mulla on suomennettuna noita lukuja, joten siihen mun lupaus ei tyssää (:
They say you won't come back

bbrickless

  • pikkupiru
  • ***
  • Viestejä: 93
A/N: No niin, tässä on uusi luku, toivon että pidätte (:


Rakas päiväkirja, (Koti-ikävä)

Hei, siitä on lähes viikko, kun kirjoitin mitään. Olemme Jasperin kanssa Ontariossa tällä hetkellä. Jasper on ulkona metsästämässä. Kännykkäni soi, taas. Se oli Edward, jälleen kerran.

"Alice-kiltti, tule takaisin kotiin", hän rukoili, "Esme on niin poissa tolaltaan ja Rosalie ei tarkoittanut mitä sanoi!"

"Kylläpäs tarkoitin!" kuulin taustalta.

"Suu kiinni Rosalie! Tarvitsemme Alicen ja Jasperin takaisin", kuulin hänen huutavan.

"Kuuntele Alice," hän puhui jälleen minulle. "Bella on lähtenyt."

"Mitä?!" minä huusin. "Miten niin lähtenyt?!"

"Hän lähti etsimään sinua. Kun kerroin, ettet suostunut kuuntelemaan minua puhelimessa, hän lähti."

"Onko kukaan hänen kanssaan?" minä kysyin.

"Ei, enkä ole kuullut hänestä nyt kolmeen päivään. Alice, olen huolissani. En voi elää ilman häntä."

Tiesin mitä hän tarkoitti. Kerran aiemmin, kun hän luuli Bellan kuolleen, hän yritti tappaa itsensä. Toisaalta ymmärsin häntä. En voisi kuvitellakaan elämää ilman Jasperia..

"Minne hän sanoi aikovansa mennä?" kysyin Edwardilta.

"Sveitsiin", hän vastasi.

"Sveitsiin? Emme ole lähelläkään Sveitsiä! Nyt olemme… no, luulen että minun pitää kertoa, jos aiomme löytää Bellan. Olemme Torontossa, Ontariossa."

"Voinko puhua Jasperille?" Edward kysyi.

"Hän on juuri nyt ulkona metsästämässä, mutta kun hän palaa, kerron hänelle mitä on meneillään. Nähdään Sveitsin lentokentällä. Lähdemme Jasperin kanssa heti, kun hän tulee takaisin!" vastasin.

"Jacobkin on tulossa", Edward sanoi, "Niin ja Alice."

"Mitä?" kysyin.

"Me kaikki kaipaamme sinua", hän sulki puhelimen.

Siispä löysin itseni pakkaamasta jälleen kerran. Minulla ja Jasperilla on kummallakin vain yksi matkalaukku. Ostimme, tai oikeammin varastimme, puhtaita vaatteita ja tavaraa Floridassa ollessamme, joten pakattavaa ei ollut paljon. Enimmäkseen vain odottelen Jasperin paluuta. Ihmettelenkin missä hän on..

Pitää mennä, kirjoitan taas pian!

~Alice
They say you won't come back

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja
« Vastaus #29 : 27.06.2011 10:54:05 »
Jees ja taas oli tosi hyvä! :) Mut ei jaksais odottaa uutta lukua!  ;D

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja
« Vastaus #30 : 09.10.2011 18:29:06 »
Jee uus luku <3
Nomutta nopeesti käännä lisää ja mä tökkään sua viestillä sit jos et viikkoon kirjota mitään!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

bbrickless

  • pikkupiru
  • ***
  • Viestejä: 93
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja
« Vastaus #31 : 12.10.2011 18:10:13 »
Ja se niistä lupauksista, oon ihan tosi awkward ja unohdan kaikki päivitykset koska koulu </3 mutta uusi luku nyt tässä joka tapauksessa sekä tietysti iso hali ja kiitos teille mordelove ja Anskubits (:

~~


Rakas päiväkirja, (Kadoksissa)


Jasper ei ole palannut metsästysreissultaan. Olen huolissani, että hänelle on sattunut jotain. Puhelin soi. Se oli Edward.

"Missä olet?" hän kysyi, "Olemme Jacobin kanssa lentokentällä, olemme odottaneet ikuisuuden!"

"Ja vähän pidempään", kuulin Jacobin lisäävän.

"Jasper ei ole tullut takaisin vielä, en tiedä missä hän on."

"Etkö näe missä hän on?" Edward kysyi.

"En, ja se huolestuttaa minua eniten. Jostain syystä en näe Bellaakaan", vastasin.

"Joku soittaa, odota hetki", Edward sanoi, "se on Bella, laitan meidät samalle linjalle."

"Edward, oletko siellä?" Bella kysyi hiljaisella äänellä.

"Kyllä."

"Minäkin olen täällä", sanoin.

"Alice!" Bellalta pääsi pieni huudahdus.

"Bella, mitä tapahtui?" Edward kysyi.

"Maria sieppasi minut, hän luulee, että olen Alice", Bella vastasi.

"Hän luulee että olet minä?" kysyin.

"Kyllä, niin minä ainakin sanoin hänelle.."

"Miksi sinä niin teit?!" Edward kysyi.

"Koska hän sanoi auttavansa meitä Volturien kanssa, jos menisin hänen mukaansa", hän vastasi. "No en ole yksin, Jasperkin on täällä."

"Jasperko on kanssasi?" kysyin.

"Jep, Maria löysi hänet ja sanoi, että hänellä on Alice, joka olen todellisuudessa minä."

"Bella, missä te olette?" Edward kysyi.

"Fort Worthissa, Texasissa", hän vastasi.

"Me tulemme sinne heti", kuulin Jacobin äänen kaiuttimen kautta.

"Minun on mentävä", hän sanoi nopeasti. "Rakastan teitä", sitten hän sulki puhelimen.

"Alice, pysy siellä missä olet. Tulemme Jacobin kanssa luoksesi. Sitten menemme kaikki etsimään Bellan ja Jasperin", Edward sanoi.

"Nähdään pian", sanoin. Lopetimme kumpikin puhelun.

Heidän pitäisi olla täällä hetkenä minä hyvänsä. Kirjoitan pian!

~Alice
They say you won't come back

bbrickless

  • pikkupiru
  • ***
  • Viestejä: 93
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (8. luku 12.10)
« Vastaus #32 : 12.10.2011 18:17:12 »
HUOMIO! huomasin juuri, että kirjoittaja on käännöstaukoni aikana poistunut fanfictionistä, joten valitettavasti en voi suomentaa tarinaa loppuun, mutta jos haluatte voin julkaista jäljellä ovat jo suomennetut osat (muistaakseni neljä kappaletta). Pahoittelen.
They say you won't come back

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (8. luku 12.10)
« Vastaus #33 : 14.10.2011 23:53:46 »
Ää ikävää et se kirjottaja on lopettanu 8' (
No mutta mä tykkäisin ainaki jos julkaisisit ne luvut vielä.

<3.Anskubits

p.s. tykkäsin tosta luvusta!
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (8. luku 12.10)
« Vastaus #34 : 17.11.2011 10:35:05 »
Hieno ficci ja hieno käännös.
Toi vaa vähä häiritsi, et miten Maria ei erottanu Bellaa Alicesta, vaik vampyyrit ei muutu...

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (8. luku 12.10)
« Vastaus #35 : 17.11.2011 16:42:31 »
Heips. En oo varma oonko kommentoinu aiemmin mutta lukenut oon jo paljon aiemmin.. Eli juu, myöhäinen vastaus, mutta ihanaa kun tuli jatkoa ja toivon, että pian tulisi taas :)

Hieno ficci ja hieno käännös.
Toi vaa vähä häiritsi, et miten Maria ei erottanu Bellaa Alicesta, vaik vampyyrit ei muutu...

En oo varma mut eikö se oo niin, ettei Maria koskaan oo ees nähny Alicea?


-Als

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: KÄÄNNÖS: Alicen Päiväkirja (8. luku 12.10)
« Vastaus #36 : 18.11.2011 08:17:07 »
En oo varma mut eikö se oo niin, ettei Maria koskaan oo ees nähny Alicea?
Joo niin se muuten onki. Muistin väärin :-\