Just pongasin Facebook-päivityksen, että
Tracon on julkaissut ensivuoden teeman (muodonmuutos) ja sen, että tapahtuma toteutuisi Tampere-talolla! Toki koronapassin käyttöön ottoa tapahtumassa mietitään ja seurataan koronaohjeita- ja päätöksiä toki muutenkin, miten tapahtumaa toteutetaan. Mulla on ollut valtava ikävä Traconia ja coneja, vaikka olenkin ollut tässä kamalassa poikkeusajassa mukana Nekoconissa coniittina jne. Itseasiassa yritin olla pääjärjestäjä 2020 tapahtumaan, mutta arvanette, ettei mennyt kuin strömsössä Suomen mennessä kiinni, eikä kesän coneja luonnollisesti tapahtunut.
Tracon on ollut mulle aina se tärkein con, jossa olen itseasiassa joka vuosi ollut työvoimaa ja oikeastaan lähes tulkoon kaikissa (vai jopa kaikissa coneissa?) vuodesta 2011 asti ylipäätään. Ehkä yksi Animecon Kuopiosta on sellainen, missä en olisi ollut. Työvoimana Traconissa on ollut huippua, tehnyt järjestyksenvalvojan hommia, mutta faktahan on se, ettei omistautuessa työvoimalle tule niin paljon tsiikanneeksi ohjelmaa, että cosplaykisat jääneet pitkälti ainoiksi.
Mietin jopa, että pitäisikö tauon jälkeen mennä kävijänä, mutta!! On ikävä työvoimaakin ym. ja se, että haluaisi antaa panoksensa conin paluulle, vaikka onhan Tracon nyt ollutkin onlinena.
Toki oon niin ulkona fandomeista, että harvoin löydän ohjelmasta sellaista animeym. ohjelmaa, josta tajuaisin mitään. Mutta olisi niin hirmuisesti joka vuosi silti katsottavaa ja koettavaa, että onhan se vähän harmittanut, että jäänyt oikeastaan kaikki välistä.
Olisi niin ihanaa taas päästä coniin, varsinkin Traconiin, että ellei väsyttäisi näin saamaristi hyppisin varmaan ilosta.
Mitä ajatuksia siitä, että Traconia suunnitellaan syksyksi -22? Onko liian aikaista koronaolosuhteissa vai toivottu tapahtuma? Koronapassikeskustelu tuskin kuuluu tähän topiciin, mutta liittyyhän se nyt mahdollisesti tähän(kin). Toteutumassa näyttäisi ainakin nettisivujen mukaan olevan myös Nekocon heinäkuussa -22, siitä ajatuksia, toiveita?
Onkohan muista coneista jo tietoa? En oikeen ole seurannut, kun tämä korona on ravistellut niin paljon coneja, mutta Tracontracontracon!! ♥♥♥ Toki voisihan sitä tukensa osoittaa muillekin, jos toteutuvat ja työt sallii.