Ää, olipa tänne tullut ihania kommentteja. ;;__;; <3
ruttopoika, piti oikeen käydä googlaamassa herra Ito ja musta tuntuu, että olen jossain kuullut hänen töistään aiemminkin (luultavasti, jos ovat Trash Tastessa hänestä puhuneet, niin siellä). Ja otan tän siis todella suurena kohteliaisuutena, että tuli mun rääpäleestä julkaistu sarjakuvapiirtäjä mieleen. Ja muutenkin kehut hirveän vuolaasti, ää. <3
Tuosta vessan valon syttymisen kellottamisesta voin kertoa sen verran, että meillä on siis sellainen taivasta vanhempi kattolamppu, joka rupeaa kasvattamaan sitä syttymisviivettään, kun polttimo on tulossa elämänsä päähän ja kerran sitten piti kellottaa, että siinä menee yli viisi sekuntia - ja se on oikeasti tosi pitkä aika!
Kiitos aivan ihanasta kommentista. <3
LarjusA/N2: Lasketaanko A/N raapaleeksi, jos siinä on tasan 100 sanaa?
Voidaan laskea Kaikki kotiin päin!
Tykkään sun ajattelutavasta.
<3
Mutta siis ihanaa, että mun pieni lisätwisti on päässyt yllättämään ja onnistui vetämään maton sun jalkojen alta! Olin aivan varma, että
tää on niin nähty, ja lukijat tulee vaan haukottelemaan tänne, et hohhoijaa (siksi en oikeastaan edes halunnut tituleerata tätä kauhuksi). x) Kiitos kommentista! <3
flaw, ihanaa, että nostit ton laskemisen tuoman tunnelman esille, koska vähän sellaista painostavuutta sillä on kieltämättä haetukin. Ja mitä tohon leikki-ikäisyyteen tulee, niin moi, olen muka-aikuinen, joka inhoaa pistää peilikaapin ovea kiinni iltaisin hammaspesun jälkeen, koska olen varma, että joku kerta se mun peilikuvani oikeasti tekee jotain muuta kuin mitä sen pitäisi.
Tätähän ei siis todellakaan helpota se, että samassa tilassa on lasinen saunanovi, joka heijastaa sit eri suunnasta ja vähän himmeämmin, mut tarpeeksi, että mieli rekisteröi ne heijastuksen liikkeet. x) Mutta kiitos kaunis sinullekin kehuista ja kommentista. <3
Hazyel, hähää, oon iloinen et tykkäsit! Mä tossa jo ylempänä availinkin, että mitä kaikkea tän rapsun taustalla on ja mistä nää ideat on tulleet, kiva että samaistut.
Jäin kyllä kovasti miettimään, että löysitkö mun listauksesta jotain muuta tän tyylistä, koska en muista ainakaan äkkiseltään, että mitä sellasta siellä vois olla! (Jos löysit, ni et ainakaan kommentoinu, eiku.) Pus, ja kiitos kommentista. <3 Oli oikein mieltä lämmittävä puumerkki!
Ang, ihana, että säkin eksyit tänne!
Ei tarvi osata jaaritella sen suuremmin, kiva kuulla, että toi tunnelma ja tuntemusten nostattaminen on onnistunut, eihän tää nyt juonellisesti mikään mestariteos ollutkaan.
Ehkä mä ens kerralla saan sut jo kiroilemaan.
Kiitos muru, pus. <3
Vielä kerran yhteisesti kaikille kiitos! <3 Sanoisin, että jäin ihan sanattomaksi näin ihanista kommenteista, mutta toi mun jaarittelu kertoo vähän muuta.