Minä tykkään edelleenkin Annasta tosi paljon! Hänessä on sellaista kujeilevaa suloisuutta. Ja tuo runkka-tunkka-tuka-tuka-tunk-tunk-biisi kävi melkein käsikädessä viime kertaisen Crazyn kanssa. Tajusin kyllä esityksen jälkeen, että olen sen jossain kuullut, mutta melko tuntematon se minulle kuitenkin on. Ja vihdoinkin Anna jätti sen kuningatarheiluttelun vasemmalla kädellään pois! Ah, halleluujah!
Anna-Kaisaan kyllä petyin vähän. Kuuntelen erästä bändiä, jonka solistilla tuollainen raaka karjuminen toimii, koska hän on muutenkin niin rosoinen ja roisi, mutta Anna-Kaisa ei ole selvästikään vielä löytänyt omaa tyyliään. Vaikka hänellä on oikeasti kaunis ääni (jota hän käytti harmistuttavan vähän tänään), en tiedä selviääkö hän tästä äänestyksestä. Asennetta esityksessä tietty oli, mutta se oli enemmänkin sellaista angstangstangst-asennetta, mikä ei vetoa minuun sitten oleenkaan.
Koop puolestaan yllätti viimeviikkoisen pliisun vedon jälkeen! Arvasin, että biisi sopisi hänen äänelleen tosi hyvin ja se sopi hänen tyyliinsä muutenkin. Koopilla vaikuttaa vain olevan se ongelma, että hän on todella jännittynyt ekan puoliskon biisistä, ja sitten rentoutuu ja vetää sen omiin nimiinsä.
Jaanan ja Kallen vedot lähinnä ärsyttivät. Jaanalla ei ollut paljonkaan asennetta, Jonea kengällä heitto olisi ehkä parantanut asiaa vähän, muttei olisi pelastanut esitystä. Jaana on yksinkertaisesti niin keskiverto, ettei häneen saa särmää edes taltalla. Kalle taas oksetta minua tilittämällä kokoajan rakkaudesta. Ensin se kävi siinä jaksossa kun pojat lauloivat Eppuja, ja Kalle selitti soveltavansa tulkintaan tunteitaan pari vuoden takaisesta suhteesta, sitten uudestaan viime jaksossa hän sanoi jotain samansuuntaista Wicked Gamen yhteydessä ja nyt sitten tuo "minusta siinä on eniten asennetta, että laulaa rakkaudesta miljoonan katsojan edessä". Joopajoo.
Olen Voldemortin kanssa samoilla linjoilla Peten suhteen. Se
laulaja-Pete oli ihana, tämä karjuja vaan esittää biisit omalaatuisesti nytkyen kuin epileptikko. Onhan se ihan seksikäs.
Kuitenkin Pete on noista kilpailijoista kiinnostavin ja haluaisin nähdä, minkälaisen levyn hän julkaisisi.