Pikkuveli S
Itsestäänkin voi saada hienoja kuvia, kunhaan kukaan ei tajua jutun pointtia, saatikaan sitä että kuvaaja itse on siinä, niinkö se menee?
Valokuvat ja piirustukset, mihinkään muhuun en pysty. En pysty edes noihin kahteen asiaan, mutta pakko on aina pakko. Itsensä pakottaminen siis. Tai en oikeasti edes pakota itseäni, minä vain tykkään kuvata ja piirtää. Piirtäminen tosin on tarkoitettu kärsivällisille (meinasin kirjoittaa, että kärsiville) ihmisille, ja siksi valokuvaus onkin kivempaa. Se on vain räpsäys, ja työ on valmis. Eikö? En edes tajua mitä selitän, käykää käsiksi. Pidätte tai ette, rakastan mielipiteitä.
//Tein asian, jota en koskaan tee. Nimittäin
siivosin. Ymmärrättekö tuon verbin? SIIVOSIN. Poistin töitä, ja lisäilin uusia. enjoy.
VALOKUVATAllergia S
Tosiasia.
Maisema S
Ilta. Ehkä. Ihan hiton vanha kuva ainakin.
Aggressiivisuus S
Tuttu tunne, onhan?
Luonto S
Jokaiseen arkistoon mahtuu vähintäänkin yksi luontokuva?
NEW PICTURES-tai eivät nämä uusia enää ole, täällä vain.
Mardi grass S
Tästä kiertää useimmiten väritön versio, päätin kokeilla näin vaihtelun vuoksi.
Mardi grass2 S
Fran Perea S
Minulla on näitä satoja. En harrasta julkkiskuvia, mutta tuo on niin
söpö.
Untitled, babe. S
Teenage kicks S
PIIRUSTUKSETHermione, huhtikuu S
Tässä on vastaus Corpse Briden haasteeseen. Pottermaailman tyttökalenterista minä vein huhtikuun neidon, Hermionen siis. Ehh, en nyt tiedä onko tämä mikään kauhean onnistunut työ.. tuo tausta pistää pahasti silmään, sillä minua ei ole luotu tekemään sellaisia. Ja värit ovat ihan älyttömän vääristyneet! ei tuo noin huonolta näytä paperilla.
ART BITCH S (vanha)
Minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kiitos, ja anteeksi laiskuuteni. Tämä on tehty 22.huhtikuuta, jolloin koin totaalisen ruostumisen. Sotkin vesiväreillä paperia, ja siinä se on, nenätön nainen.
// Illusia lisäsi ikärajat.