Kirjoittaja Aihe: Kolme vuotta sitten k-11, Ginny/Harry ja muita  (Luettu 3293 kertaa)

Vereva

  • ***
  • Viestejä: 7
Nimi: Kolme vuotta sitten
Kirjoittaja: Vereva
Genre: romance vähän angst, saatat löytää myös humoristisia piirteitä.
Paritukset: Ginny/Harry, Ginny/Draco, Hermione/? sekä ehkä muita.
Ikäraja: k-11
A/N: Ginny suree, koska Harry on löytänyt tosirakkautensa, kunnes Hermione soittaa hänelle.              

1.luku
Katkeria muistoja ja jännittäviä tilanteita

Ginny istui talonsa terassilla ja katseli sadetta. Hänen poskelleen vierähti kyynel, kun hän ajatteli Harrya. Kolme vuotta sitten Harry Potter oli löytänyt hirnyrkit, tappanut Voldemortin ja tullut läpimärkänä sateesta koputtamaan kotikolon ovea. Ginny avasi sen ja näki Harryn. He katselivat toisiaan hetken hiljaa. Vaikka Harry oli märkä,hän näytti upealta.Hänen tummat hiuksensa kehystivät niin kauniisti kalpeahkoja kasvoja. Hänen silmänsä olivat niin kauniit. Ja tuo upea, lihaksikas vartalo... kaikki näytti niin upealta. Ginnyn teki mieli suudella Harrya, mutta Ginny vain halasi Harrya lujaa.
”Minun täytyy lähteä pian. Tulin vain sanomaan, että olen löytänyt elämäni tosirakkauden”.
Ginnyn ilme valahti ensin, mutta hän sai pakotettua naamalleen iloisen ilmeen.
”Hienoa, Harry!” hän huudahti.
”Olen iloinen että ymmärrät”, Harry sanoi. ”Tule toki joskus käymään!” hän jatkoi ja antoi Ginnylle lappusen.

Auringonkehräntie 7 Lontoo

”No miltä hän näyttää?”
”Mitä? Ai jaa, hän on hyvin kaunis”, Harry sanoi ja katsahti kelloaan.
”Pakko mennä, lähetä minulle kirje!” hän sanoi ja hävisi.

Sen jälkeen Ginny ei ollut nähnyt Harrya, eikä ollut käynyt yksilläkään treffeillä. Eikä liioin kaupungilla. Ginny asui nyt pienessä mutta kauniissa talossa Lontoossa. Hänellä oli yllään risaiset farkut, joitten polvet olivat hieman mullassa, sillä Ginny kasvatti nyt pihallaan porkkanoita, Kohtalottarien t-paita ja kuluneet lenkkarit. Ginny heräsi aatoksistaan kun hänen matkapuhelimensa soi. Soittoäänenä oli Kohtalottarien kappale.
”Haloo?” Ginny vastasi.
”Hermione täällä, sinusta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan, joten ajattelin soittaa. No, mitä sinulle kuuluu?”
”Mietin Harrya, lopetin juuri porkkanamaan hoidon, koska alkoi sataa”.
”Älä mieti häntä, sinusta on tullut oikea vanhapiika kun istut siellä sisällä tai hoidat niitä iänikuisia porkkanoitasi! Huomenillalla lähdetään taika ja tanssi -clubin järjestämään diskoon, minä maksan sinut. Tavataan tänään Maagisten minihameitten edessä kello 4, ostetaan uusia vaatteita juhliin!”

Ginny kaivoi kaapistaan puhtaat farkut ja punaisen topin, korulippaastaan kaulakorun ja kenkäkomerostaan punaiset korkokengät. Hän katsoi peiliin ja sieltä häntä katsoi kaunis nainen jonka hiukset olivat kuivuneet ja hieman pörrössä, ja kynsien ala oli multaa.
Hän päätti tehdä jotain kynsilleen ja hiuksilleen, mutta ei nyt sillä kello oli jo viittätoista vaille neljä. Hän päätti haukata vielä porkkanavoileivän ennen kuin lähti.

Viitä vaille neljä Ginny ilmiintyi sivukujalle lähelle maagisia minihameita ja lähti kävelemään. Hän näki kyltin jossa luki:

Auringonkehräntie

Auringonkehräntie? Missä hän oli kuullut sen aiemmin?
Kolme vuotta sitten, kotikolossa! Nyt hän muisti ja lähti kävelemään kuin transsissa katua pitkin.
Hän katsoi vasemman puolen taloja:
1…3…5…7!
 //edit: Harryn kuvailu on nyt täällä! Löydät sen melko alusta.
Anteeksi luvun lyhyys, mutta tuo oli niin sopiva paikka lopettaa 8)
Niin, ja tämä oli eka ficcini tänne uuteen finiin, Ja kokonaisuudessaan toinen ficcini.
Kommentteja, kiitos!
« Viimeksi muokattu: 20.07.2007 21:31:12 kirjoittanut Vereva »

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 20.07.2007 16:04:35 »
Olisit voinu pidemmän kirjottaa. Mä luinkin tätä vähän siitä sun ah-niin-ihqusta vihkosta (Katrin sanojen mukaan se on ah-niin-ihqu vihko, älä mua syytä!) ja tää on ihan hyvä. Pistä jatkoa, jäi niin jännään kohtaan. Tykkäsin porkkanoista ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut pihlajanmarja »
I've got blisters on my fingers!

Vereva

  • ***
  • Viestejä: 7
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 21.07.2007 15:18:22 »
Kiitos kommenteista ja se vihko on sininen! Porkkanoista saamme kuulla lisää, mutta emme ehkä tässä luvussa.

2. luku
Auringonkehräntie 7

Ginny hengähti. Talo oli upea. Se oli haaleansininen, suuri rakennus, melkein kuin kartano. Piha oli suuri, ja siellä oli labyrintti, lampi ja lohikäärmesuihkulähde, jonka suusta ja hännästä soljui kirkasta, kylmää vettä. Pihan ympärillä oli korkea muuri jossa oli kaunis rautaportti, jonka vieressä oli kyltti jossa luki:
Kilkuta kelloa, kerro asiasi kotitontulle ja odota, ole hyvä.
Ginny kilkautti kellloa ja hänen eteensä ilmiintyi kotitonttu, joka kysyi kyllästyneen kuuloisesti
”Kuinka voin auttaa?”
”Öö.. Olen Ginny Weasley ja tulin tapaamaan Harrya.”
”Odottakaa hetkinen, ilmoitan tulostanne.”
Kotitonttu katosi, mutta palasi melkein heti.
”Neiti Weasley voi astua sisään”, tonttu sanoi ja avasi portin.
”Tervetuloa Harry Potterin taloon. Nauttikaa vierailustanne, Harry Potter odottaa olohuoneessa, toinen ovi vasemmalta”, se jatkoi kun he kävelivät pihatietä pitkin.
Yhtäkkiä kuului pieni räksäys ja kotitonttu oli poissa.

Ginny käveli sydän tykyttäen käytävää pitkin ja meni sisään toisesta ovesta vasemmalla.

Sisällä hän näki kauniisti kalustetun huoneen, jossa oli takka, kirjahyllyjä, mukavannäköinen sohva ja muita kalusteita. Kaikki näytti hyvin kalliilta, siistiltä ja kauniilta. Paitsi että pikkupöydällä oli vähän mandariininkuoria.

Harry istui sohvalla, mutta kun Ginny tuli huoneeseen, hän nousi seisomaan.
Kohteliasta.
”Iltapäivää”, Harry sanoi.
”S-samoin”, vastasi Ginny ja kiinnitti vasta nyt huomiota Harryn ulkonäköön.
Harry oli pitkä, lihaksikas ja komea nuori mies.
Hänellä ei ollut laseja, vaan piilolinssit, mikä näytti upealta. Hänen mustat hiuksensa kiiltelivät hyväkuntoisina. Ginny tuijotti Harrya ja Harry vain hymyili.
”Saako olla jotain? Hedelmiä, keksejä, juotavaa?” Harry kysyi.
”Ei kiitos, söin juuri lähtiessäni ja sitä paitsi kuljin vain ohi, kun olin menossa shoppailemaan Hermionen kanssa ja sitten näin talosi”, Ginny mutisi ja jatkoi ”Anteeksi, minun täytyy soittaa Hermylle että tulen myöhässä.”

Ginny naputteli numeron ja odotti
”Hermione”, ääni vastasi hengästyneenä.
”Ginny täällä, tulen myöhässä, koska poikkesin matkan varrella Harryn luo.”
”Minäkin olen myöhässä, pakkotilanne… öö… Nancy soitti ja sanoi että minun täytyy katsoa eräs ohjelma tv:stä, se liittyy työhöni ja jatkuu viiteen, joten tavataan puoli kuudelta.”
”Ok, nähdään”, Ginny sanoi, sulki puhelimen ja jatkoi puhuen Harrylle
”Voisinko viipyä täällä vähän pitempään, vaikka tunnin?”
”Jos itse haluat”

Ginny mietti. Halusiko hän?

Haluaako Ginny jäädä Potterin taloon tunniksi? Mitä porkkanoille kuuluu? Kysymyksiin vastauksia ensi luvussa!

Ahhahhaa, taas kidutan teitä näillä lyhyillä luvuilla, mutta tuo oli taas niin hyvä paikka lopettaa! Niin ja vielä kidutuksen tehostamiseksi, aloitan heti kirjoittamaan seuraavaa lukua, vaikka en millään jaksaisi. Tai ehkä luen yhden ficin ennen kuin jatkan? Kuka tietää.

Kommentteja! 8) [/i]
« Viimeksi muokattu: 22.07.2007 14:39:53 kirjoittanut Vereva »

Vereva

  • ***
  • Viestejä: 7
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 22.07.2007 14:40:51 »
Korjattu  8)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Vereva »

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kolme vuotta sitten k-11, Ginny/Harry ja muita
« Vastaus #4 : 09.02.2009 16:47:17 »
miksei tää jatku? :'(
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


LunaLuna

  • Vieras
Vs: Kolme vuotta sitten k-11, Ginny/Harry ja muita
« Vastaus #5 : 18.02.2009 16:17:33 »
Onkos tälle tulossa vielä jatkoa? Haluaisin nimittäin vielä lukea tätä, kun toi alku kuulosti aika lupaavalta.. :)

GinnyW

  • ***
  • Viestejä: 13
  • ava (c) raitis
Vs: Kolme vuotta sitten k-11, Ginny/Harry ja muita
« Vastaus #6 : 18.10.2009 17:55:53 »
Jatka tätä ja vähän äkkiä! Ihan paras! En malta odottaa mitä tapahtuu... :P Sori aika turha kommentti...
"It's not the face, but the expressions on it. It's not the voice, but what you say. It's not how you look in that body, but the things you do with it. You are beautiful."
- Ian O'Shea