Kirjoittaja Aihe: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme  (Luettu 2276 kertaa)

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 174
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« : 12.09.2013 21:42:40 »
Nimi: Söpö-syndrooma
Ikäraja: K-11
Genre: erittäin siirappinen fluff, femme, tuplaraapale
Beta: Swizzy ♥
Varoitukset: siirappia. ja tappamisen maininta.
A/N: hjalou c: en osaa nykyää kirjottaa mitään muutaku femmee ja kauhuu, mut eikai se haittaa c; nimestä ja kaikesta kiitus Swizzylle, oot ihana höpsöläinen ♥ nii ja anteeks että tää on dialogipainotteinen. en vaan osaa muuta 8D

Söpö-syndrooma

"Söpöily on söpöä", Sofi sanoi ja pörrötti tyttöystävänsä ruskeita hiuksia. "Varsinkin kun söpöilee sun kanssa." Katjaana hymyili tuijottaen päällään istuvaa Sofia suoraan tämän sinisiin silmiin. Tytöt silittelivät toistensa käsivarsia. "Sä oot myös tosi söpö."

"Minkä söpö-syndrooman sä oot saanut?" Katjaana tuhahti ja liu'utti sormeaan pitkin kultansa solisluuta.

"Sä teit tän mulle."

Katjaana naurahti ja suukotti Sofia pikaisesti tämän hymyileville huulille.

"Hupsu", Sofi kuiskasi.

"Äsken olin söpö."

"Olet sä yhä."

"Enkä."

Sofi tarttui allaan makaavaa rakastaan lanteilta ja kaatoi heidät kummatkin kyljelleen. Tytöt kikattivat kuin pikkulapset ja heidän sormensa hapuilivat toisiaan.

Sitten Katjaana kierähti Sofin päälle niin, että toisella oli lähes vaikeuksia saada henkeä. Ulkopuolisesta tapaus saattoi näyttää hellältä painilta.

"Sä tapat mut, tyttöseni", Sofi sanoi näytellen vakavaa.

"Hukut mun rakkauteen", Katjaana kuiskasi merkitsevästi.

"Hyi, kun susta on tullut siirappinen."

Katjaana kellahti Sofin päältä vielä kerran tytön viereen, kiinni toisen kylkeen. Sofi käänsi päätään ja huokasi. Hänen katseensa alkoi pikkuhiljaa lasittua, mutta sievä hymy kauniinpunaisilla huulilla säilyi. Katjaana katseli neitokaista lumoutuneena.

Sofi palasi oikeaan maailmaan räpsyttäen silmiään.

"Penni ajatuksistas", Katjaana kuiskasi ja silitti Sofin pehmeää poskea.

"Mä mietin."

"Oikeestiko?" Sarkasmi kuulsi Katjaanan äänestä saaden Sofin pyöräyttämään silmiään.

"Eikö meidän pitäs kertoa sun vanhemmille?"

Katjaana vuorostaan huokasi.

"Että sä osaatkin pilata tunnelman."

A/N2: arvostan kaikemoisia kommentteja :3

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #1 : 12.09.2013 21:58:52 »
Uh, kulta :3 "Here I am, once again..."

Näköjään tää sun ja Swizzyn juttu on saanut teidät molemmat myös kirjottamaan femmeä :D Se on kiva, itekin tykkään kirjottaa sitä tosi paljon :3 Jossain vaiheessa multakin tulossa jatkikseeni liittyvää tyttösöpöilyä :3

Katjaana ja Sofi... ei siis todellakaan mitkään massanimet. Sä keksit aina tollasia omaperäisiä ja kiehtovia nimiä :3

Mä en tiiä miks multa meni tän ficin perimmäinen idea vähän ohi... mutta tunnet mut niin hyvin et tiiät et oon aika hidasälyinen ja tyhmä XD Mut siis järjettömän söpöä ja laadukasta tavaraa like always ja tykkäsin like always :3

Ps. Mua ei haittaa yhtään toi dialogipainotteisuus, mieti mun tarinoita XD Pelkkää dialogia, MÄ en osaa kirjottaa muuta XDDD

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 305
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #2 : 12.09.2013 22:08:50 »
Hui kun tämä oli söpö. Harvemmin luen femmeä, mutta otsikon perusteella nappasin. Koko ficin ajan säilyi sellainen mukavan rauhallinen ja iloinen tunnelma. Tytöt siinä hurjan rakastuneina toistensa kimpussa, onnen tunteet selkeästi esillä ja silti lopussa hieman haikeutta. Aluksi en oikein tiennyt pidinkö lopusta vai en, mutta tässä kommenttia kirjoittaessani tajusin, että sehän on juuri tän tarinan pointti. Jos koko juttu olis ollut pelkkää söpöilyä niin olisi tämä ollut ehkä tylsä tai en ainakaan keksi millä tavalla olisi tämä loppunut.

Pidin myös siitä, että tarina ei sijoitu mihinkään paikkaan tai ainakaan paikkaa ei kuvailla ollenkaan. Lukija voi siis itse kuvitella tapahtumapaikan vapaasti ja se sopii kyllä mulle :)

Kiitokset tästä.

Banneri by: Ingrid

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 174
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #3 : 12.09.2013 22:22:05 »
Black Black Blackiseni, yeah it's you again! :3 kiitus hurjasti kommentista ♥ yeah, femme rulez! Ehehh Katjaana tuli jostain pään perukoilta ja Sofi nimenä on pyöriny mun mielessä kauan. Ehkä tulette kuulemaan näistä tytöistä lisää... >:D Kiitos vielä ♥

Human_cannonball vitsit ku tykästyin sun nimimerkkiis: Voi hienoo että otsikko oli houkutteleva! :33 Ei tossa jutussa oo päätä eikä häntää, ja jotenki tollane töks-loppu on vaan aina hyvä vaihtoehto 8D Tosi ubermegajättekivaa että tykkäilit ja käytit hetken kommentointiin ja kommenttiin joka tuli vielä näin äkkiä

Ootte ihania, sydämii teille ♥♥ :3

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Ajatar

  • Vieras
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #4 : 13.09.2013 20:12:37 »
Kuules Katiemussukka, sä vielä hukutat mut tohon siirappiin ;_; aww.

Tykkäsin tästä kovin, oikein sopivan pörröistä fluffyä, hattaraa ja siirappia :3


"Sä tapat mut, tyttöseni", Sofi sanoi näytellen vakavaa.

"Hukut mun rakkauteen", Katjaana kuiskasi merkitsevästi.

aww aww aww ;_; mun rakentava on tosissaan karkuteillä! En osaa näemmä muuta kun hehkuttaa tän ihanuutta, mutta eiköhän tää oo sen ansainnu<3

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 174
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #5 : 13.09.2013 20:18:14 »
Ajatarmuruseni :3 Kivaa että eksyit kommentoimaan tätä ja aww ihQ et oli söpöö ♥ ja ofc hukutan sut siirappiin, oonhan sentään julma. >: ) kiitus kommentista , oot ihana <3 noeikai tollasen siirappiannoksen jälkeen kukaa onnistu kirjottaa mitää rakentavaa... ellei oo tosi hyvä taktiikka.

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #6 : 27.10.2013 20:55:31 »
SIIRAPPIA! MUN JUTTU! >8D

Mut tää oli... söpö. Ihan sika söpö, aaawww :3
"Penni ajatuksistas", Katjaana kuiskasi ja silitti Sofin pehmeää poskea.

"Mä mietin."

"Oikeestiko?" Sarkasmi kuulsi Katjaanan äänestä saaden Sofin pyöräyttämään silmiään.


Reps! :D Pystyin niin kuvitteleen ton jonkun leffan kohtaukseks... :D Ahahah, ei kyllä mikään ihmekään et pidin tästä. Mä oon lukenu muutenki ihan liikaa siirappia, yhyy :( Mut tosi hyvä oli!
"You move me, Kurt."

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 174
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Söpö-syndrooma | K-11 | fluff, femme
« Vastaus #7 : 27.10.2013 21:15:20 »
SIIRAPPI ON PARASTA, olen täysin samaa mieltä kanssasi, Milleri. Ja vähän oli tarkotuskin tehä tästä söpö ja juoneton söpöilypätkä (söpö sitä söpö tätä blaablaa) Ja höpsö, ei siirappia voi lukee liikaa. Kiitoskiitoskiitos hirveesti kommentista (en ajatellut tän keräävän näin paljon palautetta, siks tää yayyawwcoolfiilis), tosi kiva illanpiristäjä, sydämiä kauheesti sulleki ♥

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy