Kirjoittaja Aihe: Percyn likainen salaisuus, joka ikävä kyllä paljastui. S  (Luettu 1736 kertaa)

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Ficin nimi: Percyn likainen salaisuus, joka ikävä kyllä paljastui
Kirjoittaja: onkonälkä
Beta: Ei ole. Vastaan itse virheistäni.
Genre: Draama
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Yksipuolinen Percy/Cho
Vastuuvapautus: Hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille. Minä vaan leikin niillä. En saa tästä rahallista korvausta.
A/N: Palaute toivottua ja suotavaa :)

_____________________________________________________

Mustahiuksinen tyttö kylpi valvojaoppilaiden kylpyhuoneessa. Tunnussanan hänelle oli uskonut tytön valvojaoppilasystävä samasta tuvasta, sillä tyttö ei ollut vielä kyllin vanha ollakseen valvojaoppilas. Kylvystä nauttien Cho lauleskeli velhoyhtye Kohtalottarien uusinta hittiä samalla kun pesi itseään.
*
Saman aikaan kylpyhuoneen ulkopuolisella käytävällä käveli tyttöä pari vuotta vanhempi punahiuksinen valvojaoppilas toisesta tuvasta. Kuullessaan laulun nuorukainen pysähtyi, ja kuiskasi empien salasanan, jolloin ovi heilahti auki. Percyn onneksi Cho oli juuri sillä hetkellä sukelluksissa, eikä huomannut poikaa, joka kiireesti veti oven melkein kiinni, niin että kuitenkin näki tytön yksinäisen kylpyhetken.
”Mitä minä teen? Ei tämä ole ollenkaan valvojaoppilaalle sopivaa.” Percy mietti itsekseen. Percy loi viimeisen vilkaisun tyttöön päin mutta vedestä ja saippuasta kiiltävät pitkät mustat hiukset lumosivat hänet täysin, ja lähteminen tuntui mahdottomalta.
*
Rohkelikkojen oleskeluhuoneessa kaksi muuta punapäätä tutkivat kulunutta pergamenttia suurella hartaudella.
”Fred, katso! Mitä ihmettä viaton pikku valvojatumpelomme puuhaa?
”Parasta tarkistaa asia, veliseni”
Kaksoset tarkistivat, ettei kukaan huomannut heidän poistumistaan, ja heilauttivat Rohkelikon oleskeluhuoneen oven auki. Tarkasti karttaa seuraten he lähtivät kulkemaan veljeään kohti. He päättivät hieman pelleillä valvojaoppilaan kustannuksella, ja loitsivat tätä kohti lentämään kaksi terävää lyijykynää. Toinen kynistä osui tarkasti Percyn korvaan, ja poika horjahti sisään kylpyhuoneeseen. Kaksoset heittivät ylävitoset ja nauraen juoksivat takaisin oleskeluhuoneeseen.
*
”Percy!” Cho kiljahti, ja alkoi hamuta pyyhettä altaan reunalta peittääkseen itsensä.
”Ant-Pyydän syvästi anteeksi häiriötä ja.. Ja.. Näytät hyvältä alasti” Percy katui sanojaan välittömästi ja selvittyään suurimmasta järkytyksestä lähti hitaasti perääntymään kohti ovea, vain törmätäkseen vahtimestari Voroon.
*
Seuraavana iltana yleensä hyvistä tavoista ja sääntöjen tottelemisesta tunnettu Percy istui kiillottamassa huispauspokaaleja. Jälki-istunto oli pojalle aivan uusi kokemus, ja hän ihmetteli, miten Fred ja George jaksoivat istua siellä harva se päivä. ”Ehkä heitä ei tarvitsisi ilmiantaa niin usein” Percy mietti, ja ajatellessaan kaksosten virnisteleviä kasvoja hän tajusi ensimmäisen kerran, miksi oikeastaan oli nyt jälki-istunnossa.
”Merlin niiden kanssa..” Percy tuhahti ja päätti että jatkaisi heidän saalistustaan entistä verenhimoisemmin. Jos se Percystä olisi kiinni, niin Fred ja George saisivat tästä lähin istua jälki-istunnossa joka ilta kesälomaan asti.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2011 23:27:50 kirjoittanut Pops »
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Scorch

  • Tittelintuure
  • ***
  • Viestejä: 101
  • Slytherin Bros Inc.
Vs: Percyn likainen salaisuus, joka ikävä kyllä paljastui.
« Vastaus #1 : 26.06.2011 07:39:52 »
Otsikosta arvasin jotenkin, että kaksosilla on näppinsä pelissä, eli oli aivan pakko tulla lukemaan. Enpähän joutunut pettymään. Ihanat kaksoset ♥ Melkein jokainen ficci, johon on kirjoitettu onnistuneet IC- kaksoset, on loistava. Tai ainakin minun mielestäni, tiedä sitten mikä noissa identtisissä punapäissä minua niin viehättää.

Idea on toimiva, samoin teksti ja toteutus. Tyksin kyllä, mutta kappaleiden välissä olevat tähdet ovat vähän hämäävät. Miksi ne ovat siinä? Joitakin pikkuvirheitä bongasin myös, kuten pilkun puuttumista ja tällaista, mutta en taida tähän aikaan aamusta jaksaa niitä sen kummemmin listata... Pahoitteluni siitä.

Percystä en itse tykkää yhtään, mutta hän sopii tähän kuin nenä päähän. Hyi, tirkistelijä Percy. Yak. Tämä "mustahiuksinen tyttö" olisi minusta voinut jäädä nimettömäksi, olisi ehkä toiminut paremmin Percyn "fantasiana", sellaisena Mary Sue - tyyppisenä täydellisyytenä. Chosta kun kaikilla on jo omat mielikuvat ja henkilökohtaiset näkemykset. (Itse vihaan enkä pysty lainkaan samaistumaan Percyyn kun mietin vain että mitäs tuijottamista siinä ämmässä muka on :___D) Mutta kukin tyylillään, eipähän tuolla niin suurta merkitystä ole onnistuneen juonen kannalta.

Usein LP:tä lukiessani olen tullut miettineeksi -- ja tätä lukiessani mietin taas -- pääseekö valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen todella tuosta vain sisään, sekä tytöt että pojat? Aika jännä, ettei pojat pääse edes tyttöjen makuusaleihin, mutta kylpyhuoneeseen kyllä :----D

Lainaus
”Fred, katso! Mitä ihmettä viaton pikku valvojatumpelomme puuhaa?"

Valvojatumpelo ;__; ♥ Mikä sana. Rakastuin.

Mutta pitemmittä puheitta, luin ja tykkäsin ja lukisin mielelläni lisääkin tekstejäsi. :)
“Art is the only serious thing in the world. And the artist is the only person who is never serious.”
― Oscar Wilde

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Percyn likainen salaisuus, joka ikävä kyllä paljastui.
« Vastaus #2 : 28.06.2011 04:38:18 »
Voi kiitos kauheasti :) Koitan vastaisuudessa katsoa ne pilkutukset tarkemmin.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown