Kirjoittaja Aihe: Anna itsellesi mahdollisuus [H/D, K-11, vesileikkejä, fluffya...]  (Luettu 5850 kertaa)

Karakuriningyou

  • Vieras
Title: Anna itsellesi mahdollisuus
Author: Karakuriningyou
Beta: -
Genre: Fluff
Pairing: H/D
Rating: K-11
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa hahmot, minä mielikuvitukseni.
Varoitukset: Kliseitä (anteeksi). Viittauksia vähän ja vaikka mihin.
Summary: Draco raahaa Harryn mukaansa uimaan.
A/N: Haha, itse pidän tästä kovasti, tämän kirjoittaminen oli hauskaa. Hyväntuulinen, puolisenvuotta sitten kirjoitettu, aika lyhyt, pikku fluffy söpöily.
Nimi ärsyttää minua valtavasti, mutta "Vesileikkejä"-nimisiä ficcejä löytyy luultavasti kolmetoista tusinasta, joten... *huokaus*

---

”Harry, tule uimaan!”
”Minä en ole tulossa. Vesi on taatusti kylmää.”
”Tämä on ihanan lämmintä.”
”Sinä yrität huijata minua, Draco Malfoy. Näen, että huulesi ovat siniset.”
”Tule lämmittämään minua.”

Harry tunsi punastuvansa.
”Sinä tiedät, ettei meidän välillämme ole mitään”, hän tuhahti huuliaan mutristaen.
”Tiedän, tiedän. Älä viitsi olla tuollainen Harry, tule uimaan”, Draco maanitteli ja heilutteli käsiään vedessä.
”En minä oikein tiedä…” Harry mumisi ja kietoi kädet ympärilleen. Iho oli kananlihalla ja hän tärisi päästä varpaisiin. Hän katui syvästi, että oli ylipäätään tullut tänne. Mitä ihmettä hän oli ajatellut lähtiessään Draco Malfoyn mukaan?

Harryn ajatukset katkesivat huutoon. Hän käänsi katseensa veteen ja näki Dracon räpiköivän ja yrittävän pysyä pinnalla. Pojan kasvoilla oli pelokas ja epätoivoinen ilme.
”Harry!” hän huusi ja herätti toisen horroksestaan.
”Draco!” Nopeasti Harry juoksi kylmään veteen ja Dracon luokse. Toinen oli vajonnut pinnan alle.
”Draco?” mustatukkainen nuorukainen kysyi hätääntyneenä katsellessaan vettä ja yrittäessään tavoittaa toisen sen syvyyksistä.

Draco nousi pintaan Harryn takana. Hän kietoi käsivartensa nauraen toisen vyötärölle. Harry huudahti pelästyneenä häpeäkseen varsin epämiehekkäästi ja yritti kääntyä, mutta vahvat kädet lukitsivat hänet paikoilleen.
”Helvetti, Malfoy!” Harry huusi kimpaantuneena ja yritti irrottautua toisen otteesta. Draco laski päänsä hänen olalleen.
”Sinä olit huolissasi minusta”, hän kuiskasi ja siveli Harryn vatsaa kädellään.
”Minä en ollut huolissani sinusta”, Harry tiuskaisi.
”Sinä pelkäsit, että minulle sattuu jotain”, Draco jatkoi kuiskettaan ja painautui tiiviimmin vasten Harryn selkää.
”Minä en pelännyt puolestasi!” Harry älähti.
”Sinä rakastat minua”, Draco supatti ja painoi huulensa Harryn kaulalle.
”Minä en voisi ikinä rakastaa sinua”, Harry vingahti syyllisesti. Dracon huulet kulkivat hänen kaulallaan, kädet sivelivät kylkiä ja hivuttivat uimahousut kapeilta lanteilta. Harry tärisi häntä vasten ja oli unohtanut rimpuilunsa.

Draco hymyili itsetyytyväisenä. Hän oli saanut Harryn veteen, huolestumaan itsestään, saanut toisen värisevänä syleilyynsä ja alastomaksi. Hän laski kätensä toisen puolikovalle komeudelle ja veteli muutaman kiusaavan vedon. Harry hengitti raskaasti ja Draco tiesi toisen tuntevan hänen erektionsa takamustaan vasten. Ei se ainakaan vielä näyttänyt tätä haittaavan.
”Draco”, Harry henkäisi. Toinen hänen käsistään kohosi Dracon hiuksiin ja toinen painautui Dracon hänen vyötärölleen kietomalle kädelle.
”Niin, Harry?” Draco kuiskasi voitonriemuisena.

Harryn ote toisen hiuksista kiristyi.
”Mitä sinä teet?” hän kysyi kireästi.
”Valmistelen sinua”, Draco vastasi hymyillen.
”Valmistelet minua mihin?” Harryn äänessä oli tietty varoittava sävy, joka kehotti astumaan muutaman askeleen kauemmas. Draco vähät välitti.
”Ajattelin viedä poikuutesi”, vaalea luihuinen myhäili. Epämääräisesti karjahtaen Harry riistäytyi irti hänen otteestaan.
”Sinä et enää koske minuun! Ikinä!” hän huusi pelästyneenä ja kuin itsestään kädet hivuttautuivat sirolle takamukselle. Harryn silmät laajenivat järkytyksestä.
”Missä minun – ”, hän aloitti, mutta puhe lakkasi kuin seinään hänen nähdessään tyytyväisen virneen Dracon kasvoilla. Luihuinen heilutteli hänen uimahousujaan sormissaan.
”Anna tänne!”
”Ei, enpä taida”, Draco virnisti ja lähti juoksemaan kohti rantaa. Harry oli pian hänen perässään.

Harry ei tiennyt mitä tapahtui. Äkkiä hän vain löysi itsensä makaamasta ruohikkoiselta rannalta ja tunsi Dracon huulet omillaan. Kädet painoivat hänen kätensä ranteista maahan ja Draco makasi hänen jalkojensa välissä.
”Draco”, hän parahti. Toinen ei vastannut.
”Sinä tiedät, ettei meistä voi ikinä tulla mitään.”
”Miksei?” Draco kysyi hiljaa ja painoi päänsä hänen olalleen.
”Minulla on tehtäväni. En voi jättää sitä tekemättä, koko velhomaailma luottaa minuun. Ja kaikki läheiseni ovat vaarassa niin kauan kuin Voldemort on elossa”, Harry selitti hiljaa äänellä, joka kertoi hänen selittäneen asian kymmeniä kertoja ennenkin.
”Minä olen muutenkin vaarassa. Harry, minä petin vanhempani, petin vereni ja Voldemortin! He etsivät minua ja janoavat vertani lähes yhtä paljon kuin sinunkin, vanhempani ehkä vielä enemmän”, Draco huusi kärsimättömänä. Hän oli kohottautunut käsiensä varaan ja katseli Harrya ylhäältä.
”Anna minun rakastaa niin kauan, kun minulla on mahdollisuus. Anna itsesi rakastaa ennen kuin sota kovettaa sydämesi. Anna minun tukea sinua, kantaa sinut läpi vaikeiden aikojen ja olla kanssasi.”

Harry katseli Dracon kasvoja. Hän tunsi huuliensa nykivän ja purskahtikin pian nauruun.
”Mitä sinä naurat siinä?” Draco huudahti loukkaantuneena.
”Tuollaiset puheet eivät sovi sinulle”, Harry hekotti. Draco päätti vaientaa toisen ja painoi huulensa tämän huulille. Hetkessä Harry hiljeni. Draco toivoi toisen vastaavan suudelmaan, antavan jonkun merkin, mutta sitä ei kuulunut. Hän oli jo kohottamassa huulensa toisen huulilta, kun Harry pitkän sisäisen taistelun jälkeen viimein kietoi kätensä hänen hartioilleen ja veti lähemmäs itseään syventäen suudelmaa. Dracon kieli luikersi rohkelikon suuhun ja kädet laskeutuivat alemmas pitkin toisen vartaloa. Hän painoi lantionsa vasten Harryn lantiota kirvoittaen mustahiuksisen pojan huulilta paljonpuhuvan voihkaisun.


”Draco?”
”Harry.”
”Minä taidan olla ihastunut sinuun…”
”Tulihan se sieltä.”

Harry löi Dracoa käsivarteen. Pojat makasivat vierekkäin ruohikossa. Kumpikaan ei tuntenut viileää tuulta alastomalla vartalollaan, kun he painautuivat toisiaan vasten laskevan auringon punertamaa taivasta katsellen.
”Sinä tiedät kyllä, mitä sinun pitäisi vastata!”
”Ai niin. Kiitos”, Draco kiusasi.
”Minä lähden pois!” Harry tiuskaisi ja oli jo kohottautumassa istumaan, kun Draco pyörähti hänen päälleen.
”Et taida, vaan olet. Minäkin pidän sinusta oma, pieni, typerä, ärsyttävän täydellinen, maailmanpelastaja rohkelikkoni.”
”Leperteletkö sinä minulle?”
”En, minä vittuilen sinulle.”
”Ah, hyvä niin.”

---

A/N2: Mmm... Ehkä tämä on vähän mitäänsanomaton, mutta kommenttia arvostaisin silti kovasti.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 20:36:14 kirjoittanut Kaapo »

Nikki

  • Fallen angel
  • ***
  • Viestejä: 164
  • Dejar me librar.
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #1 : 19.09.2008 17:25:39 »
Pidin tästä! :D
Tiedätkö, ehdin jo yhdessä vaiheessa haaveilla raiskauksesta tai jostakin väkivaltaisemmasta, mutta kun muistin tulleeni Hunajaherttuaan tajusin, etteihän tässä voi olla raiskausta (hitsin pimpulat, minullapa onkin kieroutunut mieli ja nyt vasta sen tajusin ;D).

Tämä oli todella mukava ja kiehtovasti kirjoitettu ficci, sait minut hymyilemään tätä lukiessani ja se on ehdottomasti plussaa.
Virheitä tekstistä en löytänyt (en tosiaan niitä kyllä etsinytkään). Aloin tuossa mietiskelemään miten Draco oli Harryn sinne rannalle ylipäätään saanut suostuteltua, mutta se tuskin nyt on erityisen oleellista ja Draco oli niin kertakaikkisen suloinen. *huokaus* Kiitos tästä mukavasta lukuelämyksestä! ;)
Rakentava ei nyt suostu asettumaan sanoiksi, joten...

~Nikki kiittää
Haluan kertoa sinulle tarinan
viime yön kyynelistäni,
mutta kerron sinulle
sadepisaroista auringonpaisteessa.

Sinä sanot etteivät sankarit itke,
mutta niin vain tapahtuu-
enkä voi kertoa siitä sinulle
huomennakaan.

usvapupu

  • ***
  • Viestejä: 72
    • the crime scene
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #2 : 19.09.2008 21:16:58 »
Oih, ihana!
Rakastan tuota lopetista, sitä vittuilukohtaa. Muutenkin niin kiva ficci ja vähäiset kliseet, joita olen muutne niin huono tunnistamaan, eivät haitanneet pätkääkään. Draco oli niin..noh, Dracomainen. Kiero. Ja lämpenihän Harrykin lopulta.
Mutta kröhöm, siis kommenttia. Fici oli ihana, sopi hyvin Hunajahertuaan ja juuri tälläistä halusinkin lukea. Pituutta olisi voinut olla enemmän tai ehkäpä kaipasin moniosaisuutta, jossa olisi voinut olla sivujuonia ja muuta mukavaa. Mutta hyvä näinkin.

~usvapupu
hey god, are you ready

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #3 : 22.09.2008 19:35:24 »
Awww<3

En jaksa vastata kaikille, pitäisi muka olla lukemassa huomiseen matikankokeeseen (en osaa yhtään :'D).

Kiitos kaikille kommenteista oikein oikein kovasti ^^

Geena

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #4 : 23.09.2008 14:21:46 »
Aloitetaan kommentointi nyt pilkunviilauksella.
Lainaus
Sinä yrität huijata minua Draco Malfoy.
Sen kuuluisi olla:
Lainaus
Sinä yrität huijata minua, Draco Malfoy.
Lainaus
”Helvetti Malfoy!”
Mielestäni sen pitäisi olla näin:
Lainaus
”Helvetti, Malfoy!”
Lainaus
”Niin Harry?”
Ja tuohonkin kuuluu pilkku:
Lainaus
”Niin, Harry?”
Lainaus
Et taida vaan olet
Pilkku myös tuohon...
Lainaus
Et taida, vaan olet

Virheitä lukuun ottamatta varsin mukava ficci. Kuten on sanottukin, niin aikamoisen kliseinenhän tämä on, mutta hankalaa on kirjoittaminen ilman kliseitä. Sujuvaa luettavaa, ja loppu oli suloinen, ja Malfoymainen, kun jossain välissä lipsahti OoC:in puolelle, ainakin minusta. Hyvää työtä, joka tapauksessa.  :)

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #5 : 23.09.2008 15:23:16 »
Hohoho, taas pilkkuja.
Ne todella ovat heikkouteni, yleensä niitä on liikaa, mutta näin tällä kertaa :>

Kiitos Geenalle pilkunviilauksista ja kommentista ^^

Nomikävittutähänkäy

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #6 : 24.09.2008 16:09:54 »
Oijjoijoi kun oli ihana ficci :) Oon niin innoissani ihastunut tähän ettei rakentavaa palautetta löydy sitten millään!

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #7 : 01.11.2008 17:55:54 »
Aww, kiitos sinullekin kommentistasi Nomikävittutähänkäy ^^
Anteeksi, että vastaan vasta nyt :'>

(En myönnä, mutta tämä saattaa olla piilo-upitus ;>)

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #8 : 02.11.2008 13:39:03 »
Äwäw, olipas tää sulostus. :3
Virheitä en löytänyt (Tarkat betansilmäni olisivat varmasti huomanneet ne!), Geena taisikin jo olla maininnut kaikista. ^^
Hahmot olivat melko OoC, mutta mitäpä siitä.
Kiwasti piristi päivää. Tykkäsin. ♥
Anteeksi tästä postauksesta, mutta nyt on kyllä vähän hankala kirjottaa kommenttia, kun luen samalla satua, jonka oon kertonu 6-vuotiaana. :'D Varsin riemastuttava kertomus.

~Ape kiittää
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 00:49:49 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #9 : 02.11.2008 19:01:18 »
Kiitos kommentista April ^^
Pakko myöntää, että itse tätä lueskellessani uudemman kerran, satuin huomaamaan erään virheen, jota en ollut aiemmin huomannut. Oli vielä tosi tyhmä virhe ;o Onneksi kukaan muu ei huomannut ja sain eliminoitua sen ^^
Mukavaa, että miellytti.
Sait minut hyvälle tuulelle ^^
Kiitos.

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #10 : 02.11.2008 19:19:09 »
Keksitpäs hyvän aiheeen! Hyvä pätkä tämä, tykkäsin. Voi Draco on aina niin sulonen<3 En nyt oikeen osaa sanoo mitään, sori siitä.
lalalalalaaaaaa

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #11 : 02.11.2008 20:23:45 »
Oi, kiitos nonaah^^
Ihana kuulla, että tykkäsit :>
Kiitos kommentista  :D

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #12 : 03.11.2008 00:42:55 »
tää oli ihana! ihanaihanaihana, just tämmösestä tykkään<3 sori, ei löydy mitään rakentavaa tällä kertaa. oli silti pakko kommentoida, jotta tietäsit että oot kirjottanu mahtavan ficin! :D
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #13 : 03.11.2008 14:45:54 »
Aww, kiitos Dracone ;>
On aina ihana kuulla jonkun pitäneen, ei rakentavalla niin väliä, jo se, että ilmoittaa lukeneensa tuntuu hyvältä ^^
Kiitos kommentistasi :D

Joanna

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #14 : 06.11.2008 10:27:36 »
Tosi ihanasti kerrottu. Idea yksinkertaisuudessaan toimiva. :) Tykkäsin tästä tositosipaljon. Söpöä.

Virheitäkään en bongannu.
Cancel my subscribtion to resurrection
Send my credentials to house of detention
I got some friends inside

Yu

  • ***
  • Viestejä: 30
  • Ft ♡
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #15 : 08.11.2008 22:46:47 »
Oiii!! :o Tämä oli kyllä iihana! Oikein piristävä, Draco ja Harry olivat kummatkin todella hurmaavia.  :) Enpä muuta osaa sanoa..  ::) Tykkäsin!  :-*
You who kept on singing to me a real love like this

I won't forget anything about you, even if I was reborn

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Anna itsellesi mahdollisuus
« Vastaus #16 : 09.11.2008 17:28:37 »
Kiitoksia kommentistasi Joanna ^^
Ihana kuulla, että olet tykännyt :>

Aww, kiitos sinullekin Yu :>
Mukavaa, että olet pitänyt ^^

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
”Draco?”
”Harry.”
”Minä taidan olla ihastunut sinuun…”
”Tulihan se sieltä.”
Toi oli ihan paras  ;D
 
Tykkäsin paljon tästä ficistä. Tajusin kyllä, että olin lukenut tämän joskus mutta en tajua miksen ollut kommentoinut tätä...
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

ka-ta

  • Vieras
 ;D ;D oijoi tää oli tosi hauska ja söpö ja kiva ja kaikkee.. ei tää musta mitäänsanomaton ollu vaan tosi kiva ja onnistunu! ihan paras oli kyllä toi 'leperteletkö sinä minulle?' 'en, minä vittuilen sinulle'

Fotoni

  • ***
  • Viestejä: 100
Tää oli söpö  :) Ja etenki toi loppu oli ihan paras  ;D
Sometimes you gotta fall before you fly