Kirjoittaja Aihe: Answer Me!(K-11, Lily/James)  (Luettu 3622 kertaa)

Lily02

  • Vieras
Answer Me!(K-11, Lily/James)
« : 12.06.2013 20:46:11 »
Nimi:Answer Me!
Kirjoittaja:Lily02
Ikäraja:K-11
Genre:Romance/Fluff/Drama/Humor/Angst
Paritus:Lily/James+muita
Summary:Kelmien viimeinen vuosi käynnistyy ja mukana on niin rakkautta kuin draamaa... Ongelmia tuottavat myös Luihuiset, jotka keinolla millä hyvänsä yrittävät saada Kelmit vaikeuksiin. Selviävätkö Kelmit viimeisestä vuodestaan Tylypahkassa kunnialla? Se selviää lukemalla!
Disclaimer:Harry Potter kuuluu J.K Rowlingille ja se mitä ei tunnisteta Rowlingin omaksi on minun.En saa rahallista palkkaa.
A/N:Kiitos kaikille jotka lukevat lukevat ficcini! Toivon myös kommentointia!
Varoitus:Lievää alkoholin käyttöä ja kiroilua
Beta:MoonyGirl


Lily02 ylpeänä esittää:

Answer Me!


1.Kirje Tylypahkasta


Lily heräsi aamulla koputukseen. Hän katsoi unenpöpperöisenä ikkunalle ja huomasi, että hänen pöllönsä Hassel tuli tuomaan postia. Lily avasi ikkunansa ja Hassel lehahti sisään. Kohta Lily huomasi, että Hassel toi Tylypahka kirjettä. Hän alkoi irrottaa kirjettä Hasselin jalasta. Saatuaan kirjeen, hän alkoi repiä kuorta auki, samalla kun Hassel lensi ulos, luultavasti johonkin hämärään paikkaan nukkumaan. Lily otti pergamentin kuorestaan ja alkoi lukea:

Hyvä neiti Evans,

Voimme iloksenne ilmoittaa, että teistä on tehty Rohkelikon tuvan johtajatyttö. Lisäksi voimme sanoa, että johtajaoppilas parinne on James Potter, jonka varmaankin tunnette vuosiluokaltanne. Ohessa tulee myös tavaralista tavaroista, jotka tarvitsette seitsemännelle vuosiluokalle.
Hyvää kesäloman jatkoa!

Minerva McGarmiwa, vararehtori



- Voi ei! Kuka hullu tekee James Potterista johtajapojan? Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore, minä tapan sinut! Lily vaikeroi itsekseen. Hän kurkisti kirjekuoren sisään, kuin odottaen, että sen sisälle ilmestyisi uusi pergamentti, jossa selitettäisiin, että oli sattunut erehdys ja että James ei ollutkaan johtajapoika. Mutta sen sijasta sieltä tippui pieni punainen esine. Lily otti sen lattialta jonne se oli pudonnut, ja tutki sitä nyt tarkasti. Siinä oli keltaiset reunat ja punainen tausta. Punaisella taustalla oli hopeiset kirjaimet JT, jotka tarkoittivat johtajatyttö. Lily katsoi alas ja huomasi, että lattialle oli tippunut pergamentti, joka ilmeisesti oli tavaralista. Lily vilkaisi sitä, mutta ei jaksanut alkaa tutkia mitä kirjoja hän tarvitsi Viistokujalta, vaan meni vaatekaapilleen ja valitsi sieltä vaatteet. Pukiessaan hän alkoi pohtia miksi hänestä oli tehty johtajatyttö. Tai no, eihän se mikään ihme ollut, sillä hän oli hyväkäytöksinen ja osasi pitää järjestystä, jos tarve vaati, toisin kuin James.

Lily istui sängylleen ja alkoi muistella menneitä vuosia. Hän muisti, kuinka paljon hän oli vihannut Jamesin lapsellista ja itsekästä käytöstä. Ja vihasi edelleen. Lily muisti myös, kuinka viimeiset kuusi vuotta James oli yrittänyt saada Lilyä treffeille ja kuinka Lily oli aina antanut pakit. Hän huokaisi, nousi ylös ja lähti alakertaan kysymään isältään voisiko hän viedä Lilyn huomenna Viistokujalle.

- JEEEES!! Kuului Notkotie viidessä.
- Mitä, missä palaa?! huusi Sirius, joka oli tippunut sängystään, säikähdettyään huudosta.
- Minun sydämmessäni, James vastasi iloisena, samalla kun Sirius kampesi itsensä takaisin sänkyyn.
- Mitä? Lähettikö jokainen Tylypahkan naisopettaja alkkarinsa vai? Sirius kysyi huvittuneena.
- Ei, vaan minusta on tehty johtajapoika ja Lily on johtajatyttö, James vastasi entistä iloisempana. Kuului tömähdys ja Sirius makasi taas lattialla.
- Mitä?! Sinusta on tehty mikä? Sirius kysyi ällistyneenä, suu auki.
- Johtajapoika, James ilmoitti ylpeänä. Hän katsoi Siriusta hetken ja sanoi sitten muka loukkaantuneella äänellä:
- Mitä pahaa siinä on? Minähän olen erittäin viaton.
- Viaton? Et sattumoisin muista, että räjäytimme neljännellä luokalla loitsujen luokan tuusan nuusaksi ja että laitoimme Ruikulin roikkumaan tyttöjen vessan kattoon ilman housuja? Sirius kysyi virnistellen.
- En kyllä muista mitään tuollaista, ehkä sain dementian Ruikulilta, James vastasi ja se sai pojat rämähtämään nauruun.

- Mitäs täällä nauretaan? kysyi oven suuhun tullut Anthony Potter.
- Ei mitään, minusta vain tehtiin juuri johtajapoika, James vastasi muka välinpitämättömänä.
- Mitä? Johtajapoika! Ei voi olla totta! Andrea, tule heti tänne! Anthony huusi vaimoaan, joka tulikin parin minuutin päästä.
- Kuka kutsui? hän kysyi ja katsoi vuorotellen jokaista.
- Minä, mutta arvaapas mitä? James on johtajapoika! Anthony puoliksi huusi vaimonsa korvaan.
- Mitä?! Nyt te kyllä narraatte! Johtajapoika? Andrea kysyi ja nyt kumpikin vanhemmista katsoivat erittäin ällistyneinä Jamesia.
- Jos ette usko, niin katsokaa vaikka, James sanoi ja nosti merkkiään, joka oli ollut kirjekuoressa.
- Ei, kyllä me uskomme sinua, mutta ihmetyttää vain, että miksi sinusta tehtiin johtajapoika, Anthony sanoi ja näytti miettivän. Kun vastausta ei näköjään löytynyt, hän sanoi:
- Tulkaa alas syömään, jotain. Luulisi, että tuollainen huutaminen ja nauraminen väsyttää.
- Ei se väsytä, James sanoi ja hyppäsi sängylleen ritarilliseen asentoon, todistaakseen, että ei ollut väsynyt.
- Hyvä on, hyvä on, minä uskon, mutta tulkaa nyt kuitenkin syömään, Anthony vastasi nauraen.
- Okei, James sanoi mennessään yöpöytänsä ääreen ja etsi sieltä pergamenttia, mustepullon ja sulkakynän.
- Kirjoitan vain nopeasti yhden kirjeen, mene edeltä Anturajalka, James lisäsi, kun huomasi, että Sirius odotti häntä. Sirius kääntyi ja lähti, mutta James näki, että hän virnisti. Sirius oli siis arvannut kelle James aikoi kirjeen lähettää.

Rakas Lily,

Kuulin, että sinäkin olet johtajaoppilas, ja ajattelin, että olisi tärkeää, sinunkin tietää, kuinka innoissani olen tulevista partioreissuista. Nähdään viimeistään Tylypahkassa!

Sinun, James


James luki kirjeen monta kertaa läpi, ennen kuin ruttasi sen ja päätti sittenkin piirtää Lilylle.
Hän otti uuden pergamentin ja alkoi piirtää siihen. James piirsi ensin paksuin mustin kirjaimin L+J=<3 ja sen jälkeen kirjoituksen ympärille paljon sydämmiä. Hän laittoi piirustuksen kirjekuoreen ja kutsui pöllöään Marlinia. Sidottuaan kirjekuoren Marlinin jalkaan, James lähetti sen matkaan ja katsoi kuinka sankka lumisade nielaisi pöllön. Sitten hän ryntäsi alas syömään ne ruuat joita Sirius ei ollut vielä hotkinut pohjattomaan vatsaansa.


Mielipiteitä ja kommentointia tekstistä!
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 21:00:03 kirjoittanut Kaapo »

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #1 : 16.06.2013 18:40:22 »
Hyvä ficci. Tää oli paras kohta:

- JEEEES!! Kuului Notkotie viidessä. - Mitä, missä palaa?! huusi Sirius, joka oli tippunut sängystään, säikähdettyään huudosta. - Minun sydämmessäni, James vastasi iloisena, samalla kun Sirius kampesi itsensä takaisin sänkyyn. - Mitä? Lähettikö jokainen Tylypahkan naisopettaja alkkarinsa vai? Sirius kysyi huvittuneena.

Rakentava putosi kaivoon :)

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #2 : 16.06.2013 19:09:14 »
MoonyGirl:

Voi, kiitos!Ihanaa kuulla, että ficci on hyvä! :)

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #3 : 16.06.2013 21:17:51 »
2.Viistokuja


Kello kymmenen aamulla, Lily ja hänen isänsä Chris Evans olivat jo matkalla Lilyn kolmen parhaan kaverin luo. Ensimmäiseksi he menivät Diane Somervillen luo, joka oli Lilyn tavoin jästisyntyinen. Sitten he matkasivat noin 50 kilometriä ja saapuivat Sarah Penrkinsin luo, joka oli puoliverinen. Koska neljäs tytöistä, Miley Clapham, asui vajaan kahden tunnin ajomatkan päässä, hän oli päättänyt tulla hormipulverilla. Tytöt olivat sopineet tapaavansa Vuotavassa noidankattilassa. Lily, Diane ja Sarah olivat paikan päällä yhdeltätoista ja he eivät edes kerenneet avaamaan ovea, kun joku jo halasi heitä ja sanoi:
- Vihdoinkin! Olen odottanut teitä ikuisuuden!
- Hah, Miley! Sinun mittakaavassasi ikuisuus on vain viisi minuuttia, Lily puuskahti hymyillen.
- No, okei, minä saatoin liioitella, mutta arvatkaa ketkä minä näin? Miley kysyi. Lily katsoi vaaleahiuksista ystäväänsä epäillen.
- Ei kai vaan… Lily ei ehtinyt jatkaa, koska Miley ehti ensin:
- Aivan, Kelmit! He kävelivät tuosta ohi ja moikkasivat minua.
- Voi ei! Että minä vihaan Kelmejä! Lily sanoi painottaen toisiksi viimeistä sanaa.

Lily oli täysin uppoutunut ajatuksiinsa, kunnes Diane herätti hänet:
- Mitä me tässä vielä seisomme? Mennään shoppailemaan!
He lähtivät yhdessä Viistokujalle vievälle holvikaarelle. Sarah otti taikasauvansa ja napautti tiiliä, niin, että tiilistä muovautui aukko, josta pääsi kauppakadulle. Se oli kuin olisi astunut aivan uuteen maailmaan. Siltä Lilystä ainakin tuntui. Hän astui askeleen eteenpäin ja katseli ympärilleen.
- Vau, tämä paikka on aina niin hieno! Lily huokaisi haltioissaan. Joka paikassa oli eriskummallisen näköisiä ihmisiä ja joka puolelta kuului puheen sorinaa.
- Missä käydään eka? Miley sanoi rikkoen hiljaisuuden.
- En minä tiedä, Lily sanoi ja katsoi kolmea ystäväänsä. Diane , jolla oli vihreä T-paita ja löysät farkut pudisti päätään. Niin teki myös Sarah, jolla oli päällään punainen kesämekko.
- Äh, mennään vaikka sitten Säilään&Imupaperiin, sanoi Miley, joka oli sonnustautunut siniseen toppiin ja farkkushortseihin.
- Okei, mutta heti jos näette Kelmit sanotte minulle, niin voin rynnätä karkuun, Lily sanoi ja katsoi ystäviään. Jokainen mumisi myöntävän vastauksen.

- Sirius!!! Takaisin maan pinnalle!! Peter huusi Siriuksen korvaan. Se oli yhtä toivotonta kuin Remuksen yritykset saada James tolkkuihinsa.
- Äh, kaipa meidän on pakko taikoa vettä heidän niskaansa, Remus sanoi Peterille. Tämä nyökkäsi.
- Kun lasken kolmeen… Yksi… Kaksi… Kolme! Aquatulio! Kumpikin, Remus ja Peter sanoivat yhteen ääneen. Sauvojen kärjestä pursusi vettä. James ja Sirius olivat hetkessä läpimärkiä.
- Hyi!! Kuka tolvana kaatoi niskaani jääkylmää vettä? Sirius huusi.
- Pakkohan se on kun eräät leijailevat pilvissä, Peter sanoi. Sirius ja James olivat taas kerran jääneet ihailemaan Qaino Vanvahqon jäätelöbaari uusinta jäätelöannosta. Sen nimi oli Tornado ja se myös oli nimensä näköinen. Suklaajäätelöä oli kasattu kerroksittain päällekkäin ja koko komeuden ympärille oli laitettu pippuripiru kastiketta.
- Minä kyllä haluan maistaa tuota! Sirius sanoi hullukiilto silmissään. Sitten samalla sekunnilla hän oli hävinnyt jäätelöbaarin pariovista sisään.
- Niin minäkin! James sanoi myös ja hävisi Siriuksen perään.

- Voi ei, taas se alkaa! Remus voihkaisi. Hän muisti liiankin hyvin viime kerran kun Sirius ja James sanoivat, että vain vähän “maistelisivat” jäätelöitä. He olivat lievästi sanottuna ahmineet jäätelöitä kitaansa.
- Mennäänkö katsomaan jäätelönsyönti kisaa vai lähdetäänkö jo edeltä Säilään&Imupaperiin? Peter kysyi.
- Hmm… Mennään jo edeltä Säilään&Imupaperiin, mutta sanotaan ensi Sarvihaaralle ja Anturajalalle, Remus vastasi ja suuntasi askeleensa jäätelöbaarin parioville.

- Voi, katso! Minä haluan tuon! Miley huudahti ja osoitti Huispaus kautta aikojen-kirjaa. Lily, Diane ja Sarah katsoivat toisiaan huvittuneina. He kaikki tiesivät, että Miley oli Rohkelikon huispausjoukkueen jahtaaja ja täysin hurahtanut huispaukseen.
- Äh, Miley! Tulimme ostamaan koulukirjoja, emme näin-murrat-luusi-kirjoja, Diane sanoi ja pyöräytti silmiään. Diane ei oikein pitänyt huispauksesta, koska hänen mielestään se oli vaarallista ja se pitäisi kieltää kokonaan. Hän kuulosti joskus Tylypahkan sairaanhoitajalta, Matami Pomfreyltä.
- Hei! Minä olen jo aikuinen, joten enkös saa päättää mitä minä ostan? Miley kysyi muka vihaisena.
- No tietysti! Yritän vain neuvoa. Ja katsokaa ketkä tuolla ovat! Diane sanoi ja osoitti ovelle päin. Lily katsoi sinne minne Diane oli osoittanut ja ryntäsi piiloon liian myöhään.
- Hei Lily! Remus huudahti nähtyään Lilyn.
- No hei, Remus! Lily vastasi ja irvisti sillä oli lyönyt päänsä erääseen kirjahyllyyn, kun oli yrittänyt piiloutua.
- Miksi sinä ryntäilet? Ei odotas, taidan tietää. Luulit, että James on mukanamme, Remus sanoi ja virnisti.
- Enpäs, etsin vain yhtä kirjaa, Lily valehteli.

- Et viitsi valehdella Lily, Remus vastasi Lilylle. Lily tiesi jääneensä kiinni, mutta ei halunnut myöntää sitä Remukselle. Niinpä hän sanoi:
- Ei, kun minä etsin sitä kirjaa! Uskoisit nyt!
- No uskotaan sitten! Remus sanoi, mutta Lily oli varma ettei hän uskonut.
- Missä muuten James ja Sirius on? Lily kysyi.
- Ääh, he jäivät Qaino Vanvahqon jäätelöbaarin vähän vain “maistelemaan” jäätelöitä, Peter sanoi ja piirsi ilmassa lainausmerkit.
- Miksi muuten kysyt? Oletko rakastunut Jamesiin? Remus kysyi ja virnisteli.
- No hyi helvetti! En todellakaan! Lily kiljaisi ja otti Mileyltä Huispaus kautta aikojen-kirjan. Sitten hän alkoi lyödä sillä Remusta.
- Ei! Älä! Se oli vitsi! Lopeta! Remus huusi, yrittäen samalla suojella itseään iskuilta. Lily lopetti lyömisen ja sanoi Remusille:
- Hyvä on, yhdellä ehdolla! Sanot että, minä Remus Lupin lupaan, että en koskaan enää edes vitsillä sano Lilylle, että hän tykkäisi James Potterista.
- Minä Remus Lupin lupaan, että en koskaan enää edes vitsillä sano Lilylle, että hän tykkäisi James Potterista, Remus toisti kuuliaisena perässä ja se sai kaikki rämähtämään nauruun.

Bellatrix käveli kohti Säilää&Imupaperia. Häntä seurasivat Narcissa, Severus, Lucius ja Regulus.
He astuivat sisälle kirjakauppaan ja huomasivat, että siellä oli tuttuja kasvoja.
- Kas kas, kaksi kuraveristä, yksi melkein surkki ja kolme verenpetturia, Bellatrix sanoi ja Remus, Peter, Miley, Sarah, Diane ja Lily säpsähtivät. Eivät säikähdyksestä, vaan siitä, että Lilyä ja Dianea oli haukuttu kuraverisiksi, Sarahia surkiksi ja Remusta, Mileytä ja Peteriä verenpettureiksi. Bellatrix katsoi heitä halveksien ja sipaisi tummanpunaista huulipunaa huuliinsa. Lily huomasi sen ja näpäytti takaisin:
- Minäkin käyttäisin meikkiä, jos olisin yhtä ruma kuin sinä.
- Kuinka sinä uskallat?! Bellatrix kysyi, silmät laajeten vihasta. Hän veti taikasauvansa esiin ja alkoi kirota:
- Hammasiso! Lilylle kasvoi hetkessä valtavat hampaat, jotka vain suurenivat ja suurenivat. Hänen silmänsä täyttyi kyynelistä. Ihmiset, jotka olivat kaupassa kerääntyivät seinustoille.
- Kukas se nyt on ruma, kuraverinen? Bellatrix ivasi ja alkoi nauraa yhdessä Luihuisten kanssa.
- Älä kuule yhtään yritä! Kuului luihuisten takaa ovelta. Kaikki kääntyivät katsomaan kuka siellä oli. James ja Sirius olivat tulleet Säilään&Imupaperiin ja kumpikin tähtäsi sauvallaan kohti Luihuisia.

- Aah! Kaksi verenpetturia lisää, Bellatrix sanoi.
- Pattiajos! James sanoi ja tähtäsi tarkasti Bellatrixsiin. Bellatrixsin naamaan alkoi kasvaa vauhdilla paiseita. Hän kiljui ja seinustalla oleva ihmisjoukkio tuntui pidättävän henkeään. Bellatrix juoksi ulos ja Narcissa, Lucius ja Regulus seurasivat perässä mulkoillen Kelmejä ja tyttöjä.
- Kuraverinen, tämä ei loppunut vielä tähän! Severus sanoi ja häipyi sitten muiden Luihuisten perään.
- Tainnutu! James huusi, mutta Severus oli jo laittanut oven kiinni, joten kirous kimposi ovesta kirjahyllyyn, josta tippui kolme kirjaa.

- Lily, sattuiko sinuun? Miley huusi ja tarttui Lilyä olkapäistä. Diane veti taikasauvansa ja osoitti Lilyn hampaita, jotka olivat kasvaneet jo polviin asti.
- Paluus, Diane sanoi ja hampaat alkoivat kutistua entisiin mittoihinsa.
- Kyllä olisin selvinnyt ilman sinuakin! oli Lilyn ensimmäiset sanat, kun hampaat olivat kutistuneet tavallinen kokoisiksi. Ne olivat suunnattu Jamesille.
- Ei se kyllä siltä näyttänyt, James vastasi ja teki pienen kumarruksen.
- Älä aina yritä esittää jotain sankaria! Lily huusi ja häipyi ovesta ulos. Diane, Miley ja Sarah seurasivat perässä hiukan ymmällään. James katsoi Lilyn perään pöllämystyneenä ja kysyi Siriukselta:
- Teinkö minä jotain väärin?
- Hmm… Ehkä Lily ei tykkää, että olet viimeiset kuusi vuotta yrittänyt koko ajan pelastaa häntä? Sirius ehdotti ja siirsi kysyvän katseensa Remukseen.
- Ömm… Sarvihaara, älä jooko suutu tai mitään, mutta kun kysyin Lilyltä, että tykkääkö hän sinusta, hän alkoi lyödä minua kirjalla ja sanoi, että mmm… Remus sanoi.
- Jatka vain, Kuutamo, James kehotti ja katsoi odottavasti Remusia.
- Hän sanoi: “No hyi helvetti! En todellakaan!” Sitten hän vannotti, että en saisi enää koskaan edes vitsillä sanoa, että hän tykkäisi sinusta, Remus vastasi katsoen myötätuntoisesti Jamesia. James oli hetken hiljaa. Häntä suretti, että Lily oli aina niin vihainen hänelle.
- Miksi minulle käy aina näin? James kysyi hiljaa. Kaikki Kelmit tuijottivat lattiaa vaiti.
- Äh, lähdetään ulos! James sanoi vain koska halusi muuta ajateltavaa.
- Hei Sarvihaara, piristy! Kyllä sinä vielä Lilyn saat! Anna hänelle vaikka joululahjaksi Minerva-kullan alkkarit, Sirius sanoi ja virnisti. Se sai kaikki Kelmit nauramaan kaksinkerroin.


Kommentointia?
« Viimeksi muokattu: 09.07.2013 14:52:46 kirjoittanut Lily02 »

Kiacissa

  • Ankka
  • ***
  • Viestejä: 82
  • Ava by: Vanilje
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #4 : 16.06.2013 23:08:49 »
Tämä ficci on kiva, vaikka ei James ja Lily olekkaan ihan lempiparitukseni. Jatka toki. ;) Koeta seuraavassa osassa hieman hidastaa tapahtumien kulkua.
Due to unfortunate circumstances, I am awake. 😴

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #5 : 16.06.2013 23:44:42 »
Hieman rakentavaa:

Ensimmäiseksi he menivät Dianen Somervillen luo,
-Pitäisikö tuossa lukea: Ensimmäiseksi he menivät
 Diane Sommervillen luo,-

Sitten hän alkoi lyödä sillä Remusia.
-Sitten hän alkoi lyödä sillä Remusta.
Olisi sopinut tuohon paremmin-

Häntä seurasi Narcissa, Severus, Lucius ja Regulus.
-Häntä  seurasivat Narcissa, Severus, Lucius ja
Regulus.-

- Kas kas, kaksi kuraveristä, yksi melkein surkki ja kolme
verenpetturia, Bellatrix sanoi ja Remus, Peter, Miley, Sarah,
Diane ja Lily säpsähtivät. Eivät säikähdyksestä, vaan siitä,
 että Lilyä ja Dianea oli haukuttu kuraverisiksi, Sarahia
 surkiksi ja Remusta, Mileytä ja Peteriä verenpettureiksi.
-Tossa oisin voinu vaikka kirota Bellatrixin!-

- Älä kuule yhtään yritä! Kuului luihuinten takaa ovelta.
-Älä kuule yhtään yritä! Kuului luihuisten takaa ovelta.-

James ja Sirius olivat tulleet Säilään&Imupaperiin ja
kumpikin tähtäsi kohti Luihuisia.
-Tähtäsi millä? Ois voinu laittaa:
James ja Sirius olivat tulleet Säilään&Imupaperiin ja
kumpikin tähtäsi sauvallaan
kohti luihuisia.-

- Ömm… Sarvihaara, älä jooko suutu tai mitään, mutta
 kun kysyi Lilyltä, että tykkääkö hän sinusta, hän alkoi
lyödä minua kirjalla ja sanoi, että mmm… Remus sanoi.
-Pitäiskö tossa lukea:
-Ömm...Sarvihaara, älä jooko suutu tai mitään, mutta kun
 kysyin Lilyltä tykkääkö hän sinusta, hän alkoi lyödä
minua kirjalla ja sanoi, että mmm... Remus sanoi.-

- Hei Sarvihaara, piristy! Kyllä sinä vielä Lilyn saat! Anna
hänelle vaikka joululahjaksi Minerva-kullan alkkarit, Sirius
 sanoi ja virnisti.
-Niin Siriusta! ;)-

KarwaPallo

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #6 : 17.06.2013 00:04:07 »
Ihan kivalle ja mielenkiintoiselle vaikuttaa, jään luultavasti seurailemaan :)                       Virheitä löytyi aika paljon ja teksti hieman töksähteli paikoittain, suosittelisin hankkimaan betan. kirjoitustyylissäsi on jotain, mistä pidän, ja teksti on virheistä huolimatta suurimmaksi osaksi todella mukavaa luettavaa.                                                                   Jatkoa odotellessa,                                                                                                           ~  KarwaPallo

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #7 : 17.06.2013 09:06:58 »
Kiacissa:Kiitos kommentista! :)

MoonyGirl:Voi kiitos! Yritin niitä virheitä korjailla itse, mutta kyllä niitä sinne jäi.Kiva lukea pitkiä kommentteja! :)

KarwaPallo:Kiitos kommentista! Mukavaa että kiinnostuit. :)

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #8 : 18.06.2013 23:44:33 »
Yritän saada ne 1-2 lukujen betaukset tehtyä mahdollisimman nopeesti. Lukijoilta pyydän anteeksi betauksen myöhästymistä :)

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #9 : 19.06.2013 09:03:42 »
Yritän saada ne 1-2 lukujen betaukset tehtyä mahdollisimman nopeesti. Lukijoilta pyydän anteeksi betauksen myöhästymistä :)

Ok! ;)

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #10 : 08.07.2013 15:10:43 »
Millon tulee jatkoa ???

Kiacissa

  • Ankka
  • ***
  • Viestejä: 82
  • Ava by: Vanilje
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #11 : 08.07.2013 15:45:13 »
Millon tulee jatkoa ???


MoonyGirl vei sanat suustani:D
Due to unfortunate circumstances, I am awake. 😴

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #12 : 08.07.2013 19:47:19 »
MoonyGirl ja Kiacissa: Oon tosi pahoillani!! :'( En oo kerennyt kirjoitella tätä, koska on ollut muita ficcejä... Lupaan, että jatkoa tulee ennen elokuuta. ;) :) Sori vielä kerran!!!!

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #13 : 09.07.2013 14:21:59 »
Hehee! :D Kolmas luku valmis, betausta vailla!! :) :) Julkaisen lähipäivinä... :D

Lily02

Lily02

  • Vieras
Vs: Answer Me!(K-13, Lily/James)
« Vastaus #14 : 11.07.2013 16:53:40 »
B/N:Toivottavasti tekstiin ei jäänyt virheitä, sillä tarkistin tämän hieman kiireellä. Tuli pieniä ongelmia koneen kanssa. Bongailkaa sitten niitä virheitä jos näkyy. Mukavaa lukukokemusta! ;)



Tämän kolmannen luvun tekemisessä vähän kesti, mutta tässä se nyt on:

--

3.Tylypahkassa


Lily, Diane, Sarah ja Miley istuivat näkymättömien olentojen vetämässä vaunussa. Lily katsoi ulos sateen piiskaamasta ikkunasta. Hän näki jo selvästi Tylypahkan ääriviivat. Melkein jokaisesta ikkunasta hehkui kirkas valo. Korkeat tornit piirtyivät tummaa taivasta vasten ja loivat upean vaikutelman. Lily ei ennen ollut huomannut miten näyttävä Tylypahka olikaan.
- Ajatelkaa nyt, tämä on meidän viimeinen vuotemme Tylypahkassa! Lily huokaisi. Muut katsoivat häntä.
- Mitä luulette, ollaankohan me vielä parin vuoden päästä ystäviä? Miley kysyi ja vilkuili nyt kysyvästi muita tyttöjä.
- Kyllä muuten varmasti! Sarah sanoi ja katsoi vetoavasti Dianeen, joka nyökkäsi. Lily huokaisi raskaasti.


- Mitä? Etkö halua olla ystävämme? Miley kysyi. Lily pudisti päätään niin, että punaiset hiukset heiluivat.
- Ei, mietin vain… James on edelleen ihastunut minuun, Lily sanoi apeasti ja huokaisi jälleen. Miley pyöräytti silmiään ja sanoi:
- Tietenkin! Sinä olet kaunis, fiksu…
- Lopeta! En halua kuulla syitä siihen! Lily huudahti.

- Äh, Lily! Mikset vain voi alkaa seurustella Jamesin kanssa? Sarah kysyi. Lily katsoi häntä suu ammollaan ja sanoi:
- Mitä?! Minähän inhoan Jamesia!
- Niin, mutta silti. Kai muutkin Kelmit ovat kyllästyneitä Jamesin ainaiseen valitteluun siitä, kuinka sinä et ikinä lähde hänen kanssaan ulos, Sarah sanoi Lilylle.
- Luulin, että sinä tuet minua! Lily melkein huusi Sarahille ja kääntyi sitten taas tuijottamaan ulos. Hän tiesi, että Miley sanoi äänettömästi Sarahille “Älä välitä”.

“Mutta kuka voisi olla välittämättä? Minä inhoan Jamesia!” Lily ajatteli, samalla, kun pitkä ja töyssyinen matka päättyi. He astuivat ulos kaatosateeseen ja lähtivät kävelemään kohti Suurta salia.

Suuressa salissa oli jo opettajia ja tungosta aiheutti se, että kaikki halusivat pois sateesta. Eräs Luihuinen tönäisi Lilyä ja hän kaatui suoraan jonkun käsivarsille.
- Hei Lily! James huudahti. Hän nosti Lilyn pystyyn. Lily mulkaisi häntä ja sanoi:
- Se on Evans sinun kaltaisillesi! Etkö sinä ikinä opi? Ai niin, unohdin, sinullahan ei ollut aivoja, Lily sanoi ilkeästi ja riuhtaisi itsensä irti Jamesin otteesta.
- No ehkei minulla ole aivoja, mutta sydän jolla rakastaa sinua, James sanoi ja virnisti. Lily tuhahti ja lähti marssimaan kohti Rohkelikkojen pöytää.

- Minä vihaan sitä Potteria! Lily puuskahti Mileylle, istuuduttuaan hänen viereensä.
- Mitä hän tällä kertaa teki? Miley kysyi, kieputellen sormellaan pitkää hiussuortuvaa.
- No, kun kaaduin, hän otti minut kiinni, Lily vastasi raivostuneena. Miley katsoi Lilyä pitkään ja sanoi:
- Jos hän ei olisi ottanut sinua kiinni, olisit luultavasti saanut mustelman.

- Ei voi olla totta! Joko sinäkin? Lily huudahti epätoivoisena. Miley ei kerinnyt vastata, sillä professori McGarmiwa toi joukon ensiluokkalaisia saliin. He näyttivät todella pelokkailta ja Lily muisti, kuinka pelokas hänkin oli ollut. Ensiluokkalaiset pysähtyivät pienen jakkaran eteen, jonka päällä lepäsi Lajitteluhattu.

Dumbledore nousi kultaiselta tuoliltaan ja alkoi puhua:
- Tervetuloa, tervetuloa! Taas on uusi vuosi alkanut Tylypahkassa ja niin on myös uusia oppilaita tullut. Haluaisin kuitenkin pari sääntöä, ennen kuin aloitamme lajittelun. Kielletty metsä on nimensä veroisesti kielletty paikka kaikilta oppilailta. Käytävillä ei saa taikoa ja vahtimestari Voro pyysi minua muistuttamaan, että tavaroista, jotka on kielletty tuomasta kouluun, löytyy lista hänen työhuoneen ovesta. Sanon myös, että tänä vuonna on tanssiaiset, joten etsikääpä itsellenne pari. Pitemmittä puheitta aloitetaan lajittelu!

Kaikki alkoivat tuijottaa Lajitteluhattua. Kohta se alkoi laulaa:

Olette tulleet oppimaan,
yhdessä taikuutta.
Kiitän teitä siitä ja
varoitan vielä niitä,
jotka rakkautta vailla elävät:
Teille kylmä tulevaisuus tulee,
jollette nyt ala toimia.
Sä rakkauden löydät kun etsit,
vaikka se vaikeaa olisikin.

Lily katsoi mykkänä hattua. Se oli varoittanut niitä, jotka elävät ilman rakkautta. Mutta miksi? Eihän se voinut tarkoittaa Lilyä? Vai voiko? Hän yritti karistaa ajatuksen pois ja onnistuikin siinä, sillä lajittelu alkoi. Ensimmäinen oppilas, Arthur Parkinson, lajiteltiin Luihuiseen. Seuraava oppilas oli Rohkelikko ja Lily taputti muiden mukana innokkaasti. Hän kuunteli, kuinka eräästä tytöstä tuli Korpinkynsi, ja sitten joku poika pääsi Puuskupuhiin. Lista oli lähes loputon, kunnes päästiin viimeiseen oppilaaseen. Hänen nimensä oli Miranda Hudson. Lajitteluhattu mietti kokonaisen minuutin ennen kuin huusi: “ROHKELIKKO!”

Lily taputti ja kun taputukset hiipuivat Dumbledore sanoi:
- Aloittakaamme ruokailu!
Hän taputti kerran käsiään ja jokaiselle ruokavadille ilmestyi jotakin. Lily, joka ei ollut muistanut nälkäänsä, alkoi ahmia suuhunsa kaikkea, mihin vain ylettyi.

Hän meinasi sanoa Sarahille, että oli ihan täynnä, kunnes muisti, että oli tämän kanssa riidoissa, joten hän sanoikin sen Dianelle.
- Niin minäkin! Ne kotitontut yrittävät tappaa meidät näillä ruuilla. Tämä on niin hyvää etten voi lopettaa syömistä! Diane vastasi ja alkoi syödä jälkiruokaa, joka oli juuri ilmestynyt. Meni noin puoli tuntia, ennen kuin kaikki olivat syöneet tarpeeksi. Vadit pyyhkiytyivät tyhjiksi ja Dumbledore sanoi haukotteleville oppilaille:
- Nyt on aika käydä nukkumaan, joten pyydän, että valvojaoppilaat johdattavat ensiluokkalaiset tupiinsa.
Kaikki alkoivat valua pois Suuresta salista ja Lily, joka ei halunnut kohdata Jamesia, ryntäsi juoksuun.

Hän juoksi koko matkan Lihavan leidin muotokuvalle.
- Pergamentinpala, hän sanoi leidille ja muotokuva avautui, paljastaen tuvan oviaukon.

Hän ryntäsi tyttöjen makuusaliin ja vaihtoi ennätysajassa yöpuvun. Oli menossa juuri pylvässänkyynsä, kun hän kuuli Sarahin äänen:
- Anteeksi, kun painostin sinua.
Lily kääntyi ja kohtasi Sarahin katseen.
- Äh! Unohdetaan koko juttu! Minun ei olisi pitänyt ylireagoida, Lily vastasi ja hymyili. Sarahkin hymyili ja kääntyi vaihtamaan yöpukuaan, kun tyyny paiskautui suoraan häneen päähänsä.
- Sinä senkin…! Sarah huusi ja nappasi oman tyynynsä heittäen sen Lilyä päin. Ovelle ilmestyneet Miley ja Diane liittyivät myös tyynysotaan, josta ei meinannut tulla loppua.

Lopulta hengästyneet tytöt menivät sänkyihinsä ja nukahtivat melkein saman tien. Miley ja Diane eivät edes jaksaneet vaihtaa yöpukujaan. Välillä joku käänsi kylkeään ja Lily, joka näki unta siitä, että James yritti pakottaa hänet suutelemaan häntä, nukkui onnellisen tietämättömänä siitä, mitä seuraavana päivänä tapahtuisi.

--

Olkaapa hyvä! Neljäs luku tulee pian... ;) :)
« Viimeksi muokattu: 14.07.2013 20:01:01 kirjoittanut Lily02 »