Kirjoittaja Aihe: Alone I break, Harry/Draco, oneshot, sallittu  (Luettu 1963 kertaa)

Siipra

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Meidän täytyy elää kunnes kuolemme
Alone I break, Harry/Draco, oneshot, sallittu
« : 05.09.2010 12:07:30 »
Ficin nimi:Alone I break
Kirjoittaja:Siipra
Tyylilaji:Romance ja fluffy varmaan :)
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Harry/Draco

A/N: Tämä on minun ihan ensimmäinen koskaan kirjoittamani ficci. Toivottavasti siitä ei löydy kauheasti virheitä ja pahoittelen sen lyhyisyyttä,mutta toivottavasti se ei kauheasti haittaa.Kommentteja kiitos :)




Seisoin avaralla valoisella niityllä valkoisissa puuvillavaatteissa ilman kenkiä. Vihdoinkin. Vihdoinkin olin päässyt sinne. Siellä olisit sinä. Sinä jota ilman en pystynyt elämään,sinä jonka vuoksi halusin tänne,sinä jota rakastan.
Aurinko lämmittää selkääni kun kävelen eteenpäin niityllä etsien sinua. Ääniä ei kuulu. On vain hiljaisuutta. Rauhallista hiljaisuutta, jota mikään ääni ei lävistä. Ja siellä sinä seisoit kauniina. Hiljaisuudessa odottamassa minua. Aurinko kimmelsi vaaleissa hiuksissasi,kasvoillasi onnellinen hymy ja vaatteesi olivat samanlaiset puhtaanvalkoiset kuin minun.
’’ Draco,’’ kuiskasin kun viimein pääsin luoksesi. Olin odottanut tätä kauan. Sinun tapaamistasi pitkän odotuksen jälkeen.
 ’’ Harry. Sinä tulit,’’ sanoit.
’’ Tottakai tulin. Olisin tullut aikaisemminkin,mutta minun piti hoitaa asioita. Rakastan sinua Draco,’’sanoin ja painoin huulillesi kevyen suudelman.
’’ Voi Harry. Minäkin rakastan sinua,’’ huokaisit vasten poskeani.
’’ Sinä jätit minut liian aikaisin, ’’ sanoin hieman syyttävästi,vaikka tiesin ettei se ollut sinun syytäsi. Eihän se sinun vikasi ollut,että isäsi suuttuisi sinulle niin paljon saatuaan selville ketä rakastat ja kenen puolella oikeasti olet.
’’ Mutta nyt olemme taas yhdessä. Ikuisesti, ’’ sanoit ja ojensit vaalean kätesi minulle.
’’ Tule. On aika jatkaa matkaa, ’’ sanoit ja katsoit minua syvälle silmiin rohkaisevasti.
’’ Minne me menemme? ’’ kysyin hieman peloissani. Sinä vastasit hymyillen:
’’ Kotiin. ’’ Tartuin käteesi lujaa. En halunnut päästää siitä enää koskaan irti. Hymyilit ja lähdit johdattamaan minua eteenpäin kohti kotia jossa saisimme olla kahdestaan ikuisesti. Silloin minä tiesin,että tulisimme olemaan yhdessä aina. Ikuisesti. Enää ei ollut kuolema, Voldemort, isäsi eikä kukaan tai mikään meidän välissämme. Ei enään ikinä.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2011 02:02:10 kirjoittanut Siipra »

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Alone I break
« Vastaus #1 : 06.09.2010 16:16:03 »
Hmm, tää oli hyvä ekaks ficiks, mun oma eka ficci oli jotain ihan sontaa ;D
Tossa oli (n.)242 sanaa, joten siitä olis saanu hiukam tiivistämällä tuplaraapaleen tai hiukan pidentämällä tripla raapaleen :)

Muutama virhe oli:
Lainaus
Ei enään ikinä
Enää ilman viimeistä n:ää :)

Lisäks tota ois voinu vähän jaksottaa niin ois ollu miellyttävämpää lukee ja puheenvuorot mielellään omalle rivilleen :) Sitten mulle jäi vähän epäselväks et oliko noi kuollu vai oliko ne vaan jossain random niityllä? :D Mulla tosin voi olla tällä hetkellä aivojen vajaa toimintaa...

Mutta pidin, tämä tosiaan oli hyvä ekaks ficiks, kerronta oli sujuvaa(toisin kun mun omassa, se oli ihan liian töksähtelevää -.-').

Kiitoksia tästä :)


~Missy~ :-*
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Siipra

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Meidän täytyy elää kunnes kuolemme
Vs: Alone I break
« Vastaus #2 : 06.09.2010 16:23:04 »
Kiitos kommentista MissWeasley! :--) Joo ne oli kuollu. Mun olis varmaan pitäny kertoo se :--D

Antelope

  • Vieras
Vs: Alone I break
« Vastaus #3 : 06.09.2010 19:56:34 »
Aaaw. Ihana.

Tosiaan, olisit voinut pistää omille riveilleen nuo puheevuorot. Minulle on ainakin helpompaa lukea. :) Muutoin sekoilen kauheasti riveissä.

Mutta todella hyvä ensimmäiseksi ficiksi!♥


Antelope

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Alone I break
« Vastaus #4 : 06.09.2010 20:00:37 »
Niin ja pakko sanoo viä et otsikkoon täytyy laittaa toi ikäraja :) Ja disclaimerin voi lisätän kans tohon alkutietoihin ;)
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Anzki

  • *
  • Viestejä: 1
  • I love you more than she,don't leave me...
Vs: Alone I break
« Vastaus #5 : 08.09.2010 17:26:00 »
Rakastan tätä!Niin ihana<3<3<3 :) Sun pitää kirjottaa enemmän ku kerran osaat! ;)

Crownless

  • ***
  • Viestejä: 284
Vs: Alone I break
« Vastaus #6 : 13.09.2010 17:10:37 »
Kaunis ja hyvä oli ekaksi ficicsesi. :) Tykkäsin tästä. Kuten jo Miss Weasly sanoikin niin tuohon "enään" sanaan ei tuu tuota viimeistä n - kirjainta. Niin ja ne jaksotuksetkin tosiaan ois ihan suositeltavaa ja paremmin sais selvää tekstistä. Muuten hyvä !
kuu vain lainaa valoaan