Kirjoittaja Aihe: Huipulta alas (S, angst, Harryraapale)  (Luettu 2913 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Huipulta alas (S, angst, Harryraapale)
« : 29.09.2008 19:18:39 »
Title: Huipulta alas
Author: Winga
Genre: angst, ainakin tavallaan, raapale
Character: Harry
Rating: S
Summary: Huipulta on lyhyt matka pohjalle.
Disclaimer: En, edelleenkään, omista Harrya tai muuta mainittua. Rowlingin ovat.
A/N: Mun ei pitänyt kirjoittaa tätä, mutta sitten tuli hinku kirjoittaa jotakin. Viikoittaiseen raapalehaasteeseen.

Huipulta alas

Olet käytetty, huolimattomasti nurkkaan heitetty, kasaasi käpertynyt. Olet roskaa muun maailman silmille ja kyyneleesi eivät saa ketään heltymään. Koetat huutaa apua, mutta kukaan ei kuule, tuskin näkee suusi liikkeitä. Ennen yksikin liike olisi riittänyt, olisit heti saanut apua, olisit heti ollut Päivän Profeetan etusivulla.

Nykyään sinut mainitaan kerran vuodessa, Voldemortin kuolinpäivänä. Ja ehkä omana syntymäpäivänäsi.

Murtunut olemuksesi herättää jonkun huomion ja saa tämän heittämään sinulle jotakin. Eteesi laskeutuu uusin Profeetta ja huomaat uutisten tason parantuneen menneestä. 'Ex-kuolonsyöjä aikoo pelastaa kaduille joutuneet.'

Irvistät tajutessasi, että entisen loiston sijaan joudut tyytymään jonkun entisen vihollisesi (sinua ei kiinnosta kenen) apuun päästäksesi takaisin jaloillesi.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:20:15 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Munis

  • ***
  • Viestejä: 832
  • Räpyläjalkainen, muniva toimintakone
Vs: Huipulta alas
« Vastaus #1 : 29.09.2008 19:27:34 »
Nimi on hyvä. Sopii tälle niin hyvin.
Nykyään sinut mainitaan kerran vuodessa, Voldemortin kuolinpäivänä.
Tämä oli paras lause. Samalla surullinen ja... Noh, en osaa selittää.
Muutenkin kaunis raapale. Idea oli tosi hieno. Noinhan voisi helpostikin tapahtua. Vaikka jollekin laulajalle. Ensin on faneja ympärillä monta sataa, ja sitten yhtäkkiä ei yhtään.
Itse en ole ikinä kirjoittanut sellaista ficciä, jossa olisi ollut sulut. Vai olenko, hmm... No, en ainakaan muista kirjoittaneeni. Ja harvemmin ficeissä edes on sulkuja. Tähän ne kuitenkin sopivat vallan hyvin.
Anteeksi sisällötön kommentti.
Ja kiitos tästä!
I've been to London, seen seven wonders
I know to trip is just to fall

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Huipulta alas
« Vastaus #2 : 30.09.2008 09:07:51 »
Jup, huipulta on todella lyhyt matka pohjalle  :P Hmm, kaikki raapale -haasteen osallistujat näyttää suuntaavan Pimeyden voimille.. :D Minä pidin tästä. Kaunis. Alussa tosin häiritsi tuo ensimmäinen kappale, koska se oli minusta niin runonomainen :D Tai kun olen tällainen runofriikki, niin en tiedä mistä se johtui, mutta tuo kuulosti runolta minun korvaani (tai näytti silmääni?).
Vai oliko se tarkoituksella tehty? Se nimittäin sopi tuohon, se vain oli aika.. hassua :) Siis ei sinäänsä häirinnyt, herätti huomioni.

Komppaan Ankkaa ja sanon myös, että tuo yksi lause nousi kaikkien muiden yli tästä raapaleesta. En osaa sanoa mikä siinä kiehtoi, se ehkä kuvastaa vain niin hyvin sitä, kuinka huomio on vihdoin ja viimein jossain muualla kuin Potterin pojassa.
Lainaus
Nykyään sinut mainitaan kerran vuodessa...

Kiitän tästä raapaleesta. Nyt on hyvä valmistautua henkisesti fysiikan kolmoistuntiin...  :D

////off: ää, pakko sanoa vielä eräs asia.
Lainaus
Disclaimer: En, edelleenkään, omista Harrya

Miksi repesin tuolle? :D
« Viimeksi muokattu: 30.09.2008 09:09:44 kirjoittanut hymykuoppa »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Huipulta alas
« Vastaus #3 : 30.09.2008 11:32:12 »
Ankka: Mun mielestä tällaista tapahtuu koko ajan ihmisille, tuntemattomille niin, että ystävät hylkää ja monia julkkiksia katoaa, jos he ei pidä melua itsestään...
Mä käytän sulkuja aina toisinaan. Joko sulkuja tai sitten - näin -, nuo ajaa melkein saman asian mulle :D Hyvä, että sopivat.
Ja hyvä sisältöhän tällä oli, kiitos :D

hymykuoppa: Itse olen angstistunut kirjoittajana, ymmärrettävä siis siksi tällainen ::)
Noniin, tässä sen taas näkee. Mä en edes ajattele sitä, ja kirjoitan runomaista tekstiä. Pitää vissiin luopua siitä väitteestä, että osaisin kirjoittaa yhtään mitään ilman omaa pientä runomaisuuttaan, joten tuo on ihan tahtomatta tullut oman tyylin mukainen pätkä :D
Niin, huomio kääntyy pois maailmanpelastajapojasta ja muutkin pääsevät vihdoin mukaan.
Hienoa, valmistaudu ja onnistu. (Itse palasin hetki sitten kotiin, koeviikko on viimein ohi!)
Ehm, en tiedä? :D Mun disclaimerit on nykyään tota luokkaa, ku kyllästyin kirjottamaan: "Kaikki on Rowlingin" ja sinne piti saada jotain muutakin...
Kiits!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."