Kirjoittaja Aihe: Kyky tuntea (S, angstraapale, D/Hrm)  (Luettu 2962 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Kyky tuntea (S, angstraapale, D/Hrm)
« : 31.05.2008 00:26:34 »
Title: Kyky tuntea
Author: Winga
Genre: angst, raapale
Pairing: Draco/Hermione
Rating: S
Summary: Olin muutenkin jo kokenut kovia.
Disclaimer: Nope, enpä ole JKR, tuo ihastuttava nainen, joka heidät omistaa
Warnings: Itsensä pahoinpitelyä...
A/N: Yhm... surettaa, ja pitää tunteita purkaa. Dramionea lisää... Rakastan kommentteja, mutta lukijatkin tärkeitä!

Kyky tuntea

Kyynel. Suola. Kosteus.
Tunnen ne kaikki poskillani, kirvelyn haavoillani.
Itku. Suru. Katkeruus.
Kai sinä ymmärsit, että minä en kestänyt lähtöäsi? Olin muutenkin jo kokenut kovia. Kasvatin kynteni pitkiksi, kovetin itseni. Sitten tulit vain käymään, tajuamatta kai vaikutustasi minuun. Huusin, potkin ja kirosin, tahdoin sinun lähtevän. Raavin kasvoni verille, itkin viimein kyyneleet, jotka olivat odottaneet jo niin kauan.
Sinä katsoit vain ihmeissäsi, koetit rauhoitella. Harmaat silmäsi tarkkailivat tilannetta, kätesi koettivat pitää minua paikallani.
'Hermione, älä viitsi, en minä tarkoittanut, minun oli pakko.'
Sanasi kaikuivat kuuroille korville, minua ei kiinnostanut kuin tunteminen. Olit tuntemisen kyvyn minulta vienyt ja nyt toit sen takaisin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 14:53:24 kirjoittanut Renneto »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Aivohome

  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Kyky tuntea
« Vastaus #1 : 11.07.2008 13:52:40 »
Minäkään en yleensä lue raapaleita, tämä vain sattui silmiini osumaan^^

Jos ihan rehellinen olen, niin minulle jäi tämän idea vähän auki :D Siis että Hermione raapii itsensä verille ja riehuu ihan mielipuolisena (en yhtään paisutellut asiaa mielessäni, ehen) ja Draco sitten... niin, mitä Draco teki? :D Mitä Draco oli tehnyt, että sai Hermionen tuollaiseksi? Joko olen tyhmä kun en tajunnut, tai sitten se ei ilmennyt tekstissä hirveän selvästi?

Joka tapauksessa, ei ihan minun tyyliseni teksti, mutta hyvä ;)
avatar © mustapisara

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Kyky tuntea
« Vastaus #2 : 11.08.2008 21:44:06 »
Dark Angel: :D Kiva että luit ja pidit

Chihiban: Tavallaan se on niin, että Hermione on tunnoton, turta, ja kokee kaiken vahvemmin Dracon palatessa ja tahtoo unohtaa, itsensä kiduttaminen auttaa siinä.
Voi olla, ettei se selviä, kirjoitin tämän angstisella tuulella...
Kiva kuitenkin että luit ja kommentoit ja hieman pidit :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."