Kirjoittaja Aihe: Rakkauden tähden (K-11, deathfic, D/R, D/H)  (Luettu 3555 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Rakkauden tähden (K-11, deathfic, D/R, D/H)
« : 09.04.2008 10:12:42 »
Title: Rakkauden tähden
Author: Winga
Genre: angst, deathfic
Pairing: Draco/Ron, Draco/Harry
Rating: K-11
Summary: "Miksi, Weasel?" "Koska minä rakastan sinua, Draco. Anna minä näytän sinulle."
Disclaimer: Minä en omista mitään. Hahmot on JKR:n, juoni-idea Bingin.
Warnings: DEATHFIC, itsetuhoisuus, seksiin pakottaminen
A/N: Ideana oli kirjoittaa fic, jossa joku on toisen kanssa yhdessä mutta ei rakasta tätä. Hän rakastaa jotakuta kuollutta... (Bing IRC-galleriasta ehdotti)

Rakkauden tähden

   Katson vieressäni makaavaa poikaa. Tai kenties hän on jo mies, mutta minulle hän pysyy aina poikana.
   Hänen punaiset hiuksensa ovat levällään tyynyllä ja hänen ilmeensä on levollinen. En hymyile kuitenkaan häntä katsoessani, sillä hän muistuttaa minua liikaa toisesta.

   Makasin sängyssä hymyillen onnellisena. Mustatukkainen poika katsoi minua nojaten toiseen käsivarteensa. Hänen silmänsä tuijottivat syvälle omiini. Hitaasti hän laski kasvojaan omiani kohti ja minä nappasin nopeasti hänen huulensa rakastavaan suudelmaan.

   Vieressäni oleva punapää ei ole lainkaan samannäköinen rakkaaseeni verrattuna, mutta heidän käytöksensä on liian samanlaista. Tai oli ainakin, kunnes meille kaikille selvisi Weasleyn todellinen luonne.

   Punapää hymyili viekkaasti. "Te piditte minua aina tyhmänä, ettekö vain?" hän kysyi nostaen hihansa. "Mutta ette koskaan ajatelleet, että minä saattaisin liittyä kuolonsyöjiin."
   Mustatukkaisen rakastajani kasvoilla ollut ilme oli niin epäuskoinen, etten ollut koskaan uskonut, että voisin sen kaltaista joskus nähdä. "Mutta Ron... en minä sinua koskaan pitänyt tyhmänä. Ajattelin aina, että sinä olisit ystäväni", hän sanoi hiljaa.
   "Hiljaa, Harry", Weasley huudahti ilottomana. "Kerrankin minä saan määrätä sinua", hän jatkoi tyytyväisenä.
   Ruskeahiuksinen tyttö katsoi poikaa itku kurkussa. "Minä luulin, että sinä ra-rakastit minua."
   Ilkeä hymy Weasleyn kasvoilla julmeni. "Minäkö? Kuraveristä? Mistä sinä sellaista sait päähäsi? Ei, minä olen rakastunut täysin puhdasveriseen
velhoon."
   "Velhoon?" Harry kysyi yllättyneenä.


   Vaikka punapää monesti yritti saada anteeksiantoa perheeltään, he hylkäsivät tämän. Hän oli pettänyt kaikki ja kukaan ei luottanut häneen. Hän turvautui minuun ja kertoi rakastavansa minua, muttei ennen lopullista ratkaisuaan.

   "Me sovimme Herrani kanssa, että ilmoitan hänelle, kun teidät on saarrettu", Weasley totesi ja otti yhteyttä Voldemortiin hieromalla pääkalloa. Ei mennyt pitkään, kun hän saapui paikalle.
   "Kappas, kappas... On tullut luotettua vääriin ihmisiin, vai mitä, Potter", Voldemort sähisi. Weasleyn ilme oli riemuisa ja minä tuijotin tätä kauhuissaan. "Ja kas, täällähän on nuori Malfoykin."
   En kumartanut, vaikka Voldemort sitä odottikin, vaan sylkäisin sanani hänen kasvoilleen. "Kyllä, täällä olen ja olen Harryn puolella."
   Hermionen, tuon ruskeatukkaisen tytön, ilme oli sanoinkuvaamaton. Kuten Weasleynkin. Harry vain hymyili vaisusti ja minä vaistosin, ettei hän ollut tyytyväinen ratkaisuuni.
   "Vai niin, olet sinä siis pettänyt minut... Mitä sinä halusitkaan palkkioksesi, Weasley?" Voldemort kysyi kohdatakseen Weasleyn katseen.


   Vieressäni makaava mies kääntyy ympäri ja kietoo kätensä omistavasti ympärilleni. Weasley on aina ollut liian omistushaluinen eikä hän ymmärrä joskus vahingoittavansa minua. Yritän kieriä pois otteesta, mutten onnistu. Huokaisten vajoan takaisin mietteisiini.

   "Malfoyn, tahdon Malfoyn", Weasley vastasi ilottomasti kumartaen 'herralleen'. Anteeksipyytävästi hän katsoi Harrya. "Sinulla oli aina se, mitä minä halusin ja tämä oli ainut keino saada se."
   Voldemort hymyili ilottomasti. "Tapa kuraverinen, Weasley, ja sido Malfoy, kun minä hoidan Potterin."
   Nopeasti Weasley taikoi ympärilleni köydet ja huusi: "Avada Kedavra!" osoittaen Hermionea. Tämän kaatuessa maahan Harryn ilme oli sanoinkuvaamaton. Sen takia kenties oli Voldemortille helppoa tappaa Harry vain huutamalla kerran: "Avada Kedavra!"
   Katsoin kauhuissani, kun rakastamani mies kaatui kuolleena maahan.
   "Nyt on sinun palkkiosi vuoro", Voldemort sanoi. "Ota Malfoy ja vie hänet kotiisi." Voldemort neuvoi yksityiskohtaisesti, kuinka Weasleyn tulisi toimia pystyäkseen pitämään minut.


   Olen jo niin väsynyt Weasleyhin. En edes kestä hänen käsiään ympärilläni, sillä ajatukseni ovat koko ajan Harryssa. Weasley pitää minut tiukasti paikallani, vaikka nukkuukin. Hän pelkää aina, että minä karkaisin.
   Voldemort on vallassa ja minä itken jälleen miettiessäni ensimmäistä yötä.

   Weasley piti minut yhä sidottuna saatuaan minut kotiinsa. Hän teki, mitä Voldemort oli neuvonut ja pian en voinut suunnitellakaan lähteväni hänen luotaan. Tuolloin hän avasi köyteni.
   "Miksi, Weasel?" kysyin surullisena Harryn kasvot mielessäni.
   "Koska minä rakastan sinua, Draco", Weasley vastasi onnettomana. "Anna minä näytän sinulle."
   Weasley ohjasi minut sänkyynsä, jokin taika pakotti minut tottelemaan häntä, ja otti minut väkisin.


   Makaan yhä hereillä viimeisen kuvan valuessa mielestäni. Vaikka kaikesta on aikaa vain kuukausi, olen katkera ja tahdon kuolla. Weasley on jälleen kääntynyt ja minä pääsen luikahtamaan karkuun. Nopeasti menen kylpyhuoneeseen ja etsin partaterän. Weasleyllä on vielä sellaisia, ja niillä minä viillän kaulani auki.
   Hämärästi kuulen vielä, kuinka Weasley tulee luokseni.
   "Ei... Draco! Minä RAKASTAN sinua!"
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 00:06:15 kirjoittanut Renneto »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Rakkauden tähden
« Vastaus #1 : 09.04.2008 21:19:46 »
O__________O
pelottavaa... Mä en osaa nähdä Ronia noin ilkeänä, petturina, joka pettää kaikki. Joka murhaisi Hermionen ja aiheuttaa myös Harryn kuoleman.
Jännä näkökulma sinäänsä. Ja kivasti toteutettukin.
Erityisesti pidin siitä, että tarina oli kerrottu Dracon näkökulmasta. Kuinka Draco ei jaksa Ronia...ja kaikki muu.
 Hyvä toteutus, virheitä en huomannut...toisaalta olin liian kiireinen lukemaan keskittyäkseni sellaisiiin 'pikkuseikkoihin'.
Kirjoittele paaaljon lisää<3
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Rakkauden tähden
« Vastaus #2 : 09.04.2008 21:34:48 »
Mullistus: Minä pystyn näkemään Ronin noin, sekin erään toisen ficin ansiota (hmm, niistä tulee saatua vaikutteita).
Heh, hienoa ettei virheitäkään löytynyt (tämä on kirjoitettu melko myöhään...)
No, kirjoittelenhan minä, se on tapanani.  ;)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Justinee

  • Vieras
Vs: Rakkauden tähden
« Vastaus #3 : 11.07.2008 00:35:41 »
hohoo että tällasen löysin  :D Ron oli pelottavan suoraviivaisen raaka ja kylmä. Draco oli raukka ja sillai. Yksi juttu ärsytti, olit aika monta kertaa kirjoittanut "Weasel" vaikka tietenkin sehän on "Weasley" ellei se sit ollut tarkotuksellista...jos oli en älyy miks :DD mutta hyvä anyways

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Rakkauden tähden
« Vastaus #4 : 11.07.2008 00:45:13 »
Justinee: Englanti jäänyt päälle (Siellä Draco kutsuu Ronia usein Weaseliksi [=näädäksi], ainakin fanfictionissa). Voisi kai pistää ne suomemmaksi (okei, ei sana).
Njuu, enkä kovin usein ihan tämmöstä kirjoita... Ainakaan D/R:ää...
Kiitos!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Aivohome

  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Rakkauden tähden
« Vastaus #5 : 11.07.2008 13:45:56 »
Ö_ö

En oikein osaa kuvitella Ronia tuollaisena...! Pettää ja tappaa parhaat ystävänsä (joista toista rakasti) ja sitten raiskaa vihollisensa? Tai siis noh, sellaisen joka oli ollut hänen vihollisensa... Siis jos nyt kirjojen kannalta ajatellaan, että siis tämä olisi tapahtunut niiden jälkeen, jos ymmärrät, mitä tarkoitan? (Siis tietenkin niin, että lopputaistelua ei olisi ollutkaan ja Voldemort olisi vielä hengissä).

Enkä edelleenkään voi tosissani kuvitellakaan, että Ron, Draco tai Harry voisi kukaan olla homo! Ron vielä menee, koska hän on mielestäni tavallaan luonteeltaan noista kolmesta se, joka sopisi parhaiten homoksi, mutta että Harry ja Draco?? En ymmärrä, mikis kaikki aina vääntävät heistä parin, minun mielestäni he ovat selviä heteroita :D :D Mutta kyllä slash sillä parituksella hyvää kuitenkin on, jos sitä osaa kirjoittaa. Ja ainakin lukemieni ficcien perusteella, sinä ainakin osaat! ;)

Kerronta, kuvailu ja juoni olivat kaikki kohdallaan - ei minkäänlaista moitittavaa.

Mutta sitten, yhdessä kohdassa luki Weasel? Onko se tarkoituksella vai vahingossa sinne tullut? Minua tuo jäi häiritsemään, se tökkäsi pahasti ainakin minulla :D

Muuta kaikessa koskettavuudessaan, erittäin hyvä ficci :)

//Voi herranjumala mikä jaaritteluviesti n__n
avatar © mustapisara

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Rakkauden tähden
« Vastaus #6 : 11.07.2008 15:22:13 »
Chihiban: Aloitetaan Weaselista: Weasel [=näätä] on yksi niistä lempinimistä, jotka mulle on jääneet päähän. Onko suomenkielistä vastinetta, sitä en tiedä, mutta ainakin enkuksi se esiintyy älyttömän useissa ficeissä. En kyllä osaa ajatella sille vastinetta...

Öhm, mä aloitin ficcien lukemisen H/D-ficistä, että se on jäänyt aina päähän, Ron ei ole koskaan ollut niin paljon homo minulle kuin nuo kaksi. Kiva kuitenkin, että sinusta osaan niitä kirjoittaa.

Juu, kiitos kuitenkin kovasti (pitää ehkä etsiä tuolle jokin vastine suomeksi, Weasel vaan on jotain tarttuvaa...)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."