Kirjoittaja Aihe: Naiset on turhan vaikeeselkosia (S, flangst, Tonks/Hagrid)  (Luettu 2620 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Kirjoittaja: Winga
Oikolukija: Neriah ♥
Ikäraja: Sallittu
Paritus: yskpuolinen Tonks/Hagrid
Genre: flangst
Yhteenveto: Pää alhaalla ja huomaamatta mitään tyttö juoksi.
Varoitukset: extreme rareness?
Kirjoittajalta: Aloin kirjoittaa ja ennen kuin huomasinkaan, olin päättänyt toisen hahmoista ja sitten kysyin irkissä toista, jotenka Siiseli, this is for you. (Kitoos Tonksista :D)
Het10


Naiset on turhan vaikeeselkosia


Pää alhaalla ja huomaamatta mitään (tai ketään, hän halusi vältellä ihmisiä sinun takiasi) tyttö juoksi ulkona, pimeässä, kenenkään näkemättä. Sanasi olivat satuttaneet häntä, tiesit kyllä, mutta olit hämmentynyt muutenkin hänen käytöksestään.

”Sä oot oppilas”, olit jyrissyt syvällä äänelläsi ja tuijottanut häntä hämilläsi.

”Mutta silti, minä luulin, että sinä pidit minusta”, tyttö oli huutanut ja hänen hiuksensa olivat muuttaneet väriä pinkistä siniseen ja mustaan.

”Kylhän mä susta oppilaana piän, oot ihan mukava likka”, olit vastannut ja tuijottanut tyttöä hämilläsi. ”Mut mää oon paljo vanhempi ku sinä oot, ja muutenki on nää oppilaan ja työntekijän suhteet kiellettyki. Enkä mää tajua mistä oot mitään tollasta saanu päähäs, en mää oo sua ees mitenkään erityisesti kohellu.”

”ARGH!” tyttö oli kivahtanut ja kääntynyt kannoillaan. Ovella hän oli vielä todennut: ”Että mä vihaan sua, että vihaan ihmisiä, jotka antaa olettaa, että ne pitäisi.”

Olit tuijottanut hänen peräänsä hämilläsi ja nyt seurasit hänen matkaansa linnalle toivoen, että hänelle ei kävisi matkalla mitään. Vaikka matka oli lyhyt, saattoi suuttunut onnistua sellaisena sateisena iltana vaikka liukastumaan ja lyömään päänsä kiveen, etkä sinä sellaista hänelle toivonut.

Samalla mietit, mistä tyttö oli mahtanut saada päähänsä, että pitäisit hänestä romanttisessa mielessä, ethän sinä edes muistanut kauheasti puhuneesi hänelle.

”Naiset on turhan vaikeeselkosia.”
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 22:02:16 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Naiset on turhan vaikeeselkosia
« Vastaus #1 : 28.02.2011 18:15:07 »
Tämä oli aivan... Tykkäsin!

Siis en keksi tähän sanoja kuvailemaan, mutta tuo paritus oli aivan ihana <3 Raret on ihainii <3
Tuo kuvailu oli aivan ihana. Se riitti juuri sopivasti tämän mittaiseen ficciin. Virheitä en huomannut ja teksti oli muutenkin sujuvaa.

Kiittäen ja kumartaen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo