Kirjoittaja Aihe: Minärakastansinua (S, angstdraama)  (Luettu 2648 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Minärakastansinua (S, angstdraama)
« : 21.12.2010 20:34:42 »
Kirjoittaja: Winga
Ikäraja: Hmm, mielestäni sallittu
Genre: angst, draama
Yhteenveto: Kuollut elossa mitä sinä tarkoitat
Varoitukset: Kuolema, sekavuus
Kirjoittajalta: Olen kirjoittanut tämän... vuosi-kaksi takaperin. Sitten jossain vaiheessa lisäsin toisen puolen tuonne loppuun.
En tiedä, en oikeasti, mistä tämä sai alkunsa, tai en muista kunnolla, taisin vain alkaa kirjoittaa jotain ja sitten syntyi tämä. Tiedän, että tämä on hieman sekava, mutta se on tarkoituskin.

Minärakastansinua


Sinä tiedät mitä minä tiedän mitä tapahtui eilen mitä teit tyhmänä alkoholin vaikutuksen alaisena mitä kadut mitä tahtoisit tekemättömäksi mitä minä tahtoisin jatkaa mitä siihen sanot?

Mitä tapahtui eilen
mitä sinä  teit
mitä minä tein
mitä siellä sanottiin?

Sinä suutelit humalassa minua sanoit haluavasi minut kerroit minulle rakkaudesta sanoit se on turhaa minä en koskaan haluaisi sinua mutta minä haluan muut katsoivat kysyvästi mitä miksi.

Suutelinko minä sinua
suutelitko sinä takaisin
mitä sinä sanoit heille
mitä he kysyivät siitä?

Suutelin takaisin sanoin haluan sinut sinä et uskonut sanoin rakkaus ja viha ja himo ja halu tunne ja minä rakastan sinua ja he sitoivat minut tuoliin veivät sinut pois juottivat jotain sanoivat etteivät  usko minä sinä ei ole totta.

Tuoliin
mihin tuoliin
miksi
missä sinä olet
missä minä olen?

Sinun tuoliisi minä haistan sinut minä olen sairas en pysty keskittymään minuun ei voi luottaa saan raivokohtauksia valehtelen olen yhä täällä he huumasivat sinut olet missä sinun pitää olla et missään kuollut elossa osa mätänevää ruumista sinä minä tahdon pelastaa sinut pelastua rakastaa.

Kuollut elossa mitä sinä tarkoitat
miksi emme näe toisiamme
miten me kommunikoimme
kuka sinä olet
kuka minä olen?

Sinä olet kuollut minä kuolen nyt sinä et tunne enää itseäsi minä olen haamu minä kuolen vasta nyt todella minä olen sisälläsi tai en minä olen ilmassa minä olen sinussa minä olen minussa minä olen minä minä olen rakkaus minä olen kuolema sinä olet tuho sinä olit elämä sinä olit se jota he rakastivat minä olen epätoivottu minä kuolen tunnen sinut tunnen ajelehtivani pois anteeksi rakastan sinua minä.

Miten niin kuollut
miten niin kuollut
mitä sinä tarkoitat
miksi minä en muista
miten niin rakastivat
muistan kivun
minä muistan sinut.

Minä kuolin sinä muistat sinä elät minä olen hyvilläni minä olen pahoillani anteeksi sinä menetit kaiken annoin sen takaisin olit se joka olit olet minä annoin sinulle kaiken muistin elämän ihmiset kipu on huono muisto unohda se muista minut aina sinun on pakko muut eivät muista ainakaan minä rakastan sinua minä ajelehdin.

Sinä kuolit
löysin sinut vasta
tule takaisin minä
tarvitsen sinua
rakastan sinua anna anteeksi minä en unohda sinua
missä sinä olet miksi
olet hiljaa minä
tahdon sinut takaisin minä tahdon
sinä olet osa minua mutta
erillinen kuitenkin ole kiltti
vastaa minä tarvitsen sinua
miksi minut sidotaan minä huudan
mitä he sanovat minä rakastan sinua sinun äänesi päässäni
kuolenko minä nyt vai
pelastunko minä tahdon sinut tule takaisin
minä olen hän missä sinä olet
minä rakastan sinua?

Minä olen yhä sinussa he tahtovat sinut he aikovat antaa sinulle kruunun he rakastavat sinua väärin oikein minä tein väärin näen sen minä annoin sinulle elämäsi sinä olet hän minä rakastan sinua sinä pelastut kuolet tuhoudut häviät en tiedä sinä et ole minä olen täällä minä palaan tunnen taikasi minä pelastan sinut minä rakastan sinua.

Sinä olet siellä minä tunnen kuulen sinut
minä tahdon sinut takaisin
minä kuolen vuoksesi minä
en kestä heitä he sanovat
olen hullu en usko
heitä uskon vain sinua olenko
minä hullu oletko sinä
vain mielikuvitustani olenko minä sinä
sinä minä rakastanko
minä muka itseäni kun en ketään muutakaan en
mitään muutakaan mitä sinä teet kerro
minulle olenko minä
hullu.

Sinä olet sinä minä olen minä minä en ole sinä sinä et saa uskoa heitä sinä et ole hullu minä olen minä olen oikea sinä olet aito sinä olet minärakastansinua haluan takaisin minä en ole mielikuvitustasi he tietävät sen minä tiedän sen sinä et usko sitä vielä mutta sinä tiedät sen minä tiedän minä rakastan sinua et sinä itseäsi rakasta sinä vihaat sinua sinä vihaat huomiota sinä vihaat sinä tuhoat vihallasi minä rakastan sinua minä korjaan sinut älä unohda minua ole minun he pakottavat sinut unohtamaan itsesi menneesi käytä taikaasi tahdon palata minä rakastan sinua.

Mikä sinä olet rakastat minua
mikä taikuus mikä sinua
vaivaa mikä minua vaivaa
miksi minä luulen sinun olevan oikea miksi sinä
luulet olevasi oikea mikä meitä
vaivaa mitä sinä selität miten
niin palata et sinä voi
minä katosin minä en tiedä kuka olen
kuka minä olen mitä
he syöttivät minulle miksi sinä rakastat minua
kuka sinä olet minä muistan mitä sanoit
mutta et sanonut nimeäsi kuka sinä olet
mikä sinä olet miksi sinä et kerro todella mitä sinä olet
miksi sinä rakastat minua?

Sinua vaivaa lääke puuduttava tukahduttava kuolettava miksi sinä söit sen sinä tiedät kuka sinä olet sinä tiedät kuka minä olen minä rakastan sinua olet velho palauta minut keskitä taikasi se sisälläsi leijuva pallo sano sille palauta hänet se tietää sinun puhuvan minusta se kuulee se ei saa toimia ilman sinua sinä pelastit minut minä rakastan sinua he valehtelevat sinä olet sinä olet sisälläsi taika auttaa sinua palauta minut rakasta minua minä rakastan sinua.

Minä keskityn
sinuun ääneesi sanoihisi
sinä olet minun
mielessäni koko ajan minä
kaipaan sinua tunnen pallon sinut
tunnen vieressäni tunnen
kätesi kädessäni tiedän
kuka olen luulen
tietäväni olenko minä
Harry oletko sinä
hän oletko sinä sinä olenko
minä kuka luulen olevani oletko sinä todella
siinä?

Minä olen sinä olet ihana minä rakastan sinua sinä osaat tehdä mitä sinä yrität minä lähden suutele minua minä tunnen sinun kätesi en osaa puhua sinä minun olethan mitä sinä sanot miksi he tulevat miksi minä tunnen kipua miksi sinä olet kylmä minä rakastan sinua.

Miksi he sanovat ettei sinua
ole mihin sinä katosit minä
tunsin sinut he täyttävät minua
lääkkeillä he sanovat että minä
kuvittelin sinut minä en tahdo
uskoa heitä
mutta he ovat kai
oikeassa mikä sinä olisitkaan
kuin mielikuvituksen tuote ei
taikuutta ole olemassakaan minä
uskon heitä nyt hyvästi
minä rakastan sinua sinä
rakastat kai minua
unelmani toiveeni
suljen silmäni
hyvää yötä.



Toinen puoli

Sidottuna tuoliinsa huoneessaan potilas koettaa päästä irti.
Tuntuu käyvän keskustelua itsensä kanssa.
Saa raivokohtauksia, itkee.
Puhuu itsekseen ja käy hoitajien kimppuun, ei kuuntele hoitajia.
Muistaa nimensä.
Muistaa.

Kuollut.

Emme voineet mitään harhoille enää ja kipu ilmestyi yhtäkkiä, tunnusti juuri rakkauttaan mielikuvitukselleen.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:27:36 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."