Kirjoittaja Aihe: The Vampire Diaries, Together forever - or not [K-11]  (Luettu 2129 kertaa)

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
ALaotsikko: The Vampire Diaries, Anna/Jeremy, angst, romance

Author: Alice Katarina
Title: Together forever - or not
Fandom: The Vampire Diaries
Pairing: Jeremy/Anna
Rating: K-11
Genre: Romance, angst
Warnings: Enpä usko
Disclaimer: Kunnia hahmoista kuuluu L. J. Smithille ja upean TVD sarjan luojille. En saa rahallista hyötyä, vaan omaksi iloksi kirjoitan.
Summary: Jeremy miettii Annaa.

A/N: Tällainen pikku tuplaraapale tuli kirjoitettua, kun katselin ensimmäisen tuotantokauden viimeisen jakson. Todella erilaista tekstiä kuin yleensä kirjoitan, mutta toivottavasti tykkäätte. Osallistuu Perspektiiviä parittamiseen-haasteeseen.

Istuin sängylläni kädessäni pieni pullollinen verta. Annan verta. Kyynel valui hiljalleen alas poskeani. Anna oli nyt kuollut. Tapettu. Murhattu. Kuollut. Hän ei enää nauraisi. Ei istuisi nojatuolissani syventyneenä kirjaan. Hän oli poissa. Annan kasvot täyttivät mieleni..   

”Jeremy, minä rakastan sinua”, Anna kuiskasi hivellen samalla pojan paljasta rintaa. Viileät sormet piirtelivät kuvioita.

”Minäkin rakastan sinua”, Jeremy vastasi ja lukitsi tytön hentoisen varren alleen, ”Olemme yhdessä ikuisesti.”

Heidän vartalonsa kietoutuivat yhteen kuin kallein silkki. Huulet painuivat huulia vasten ja sormet lukittuivat yhteen. Lakanat heidän ympärillään mylläytyivät muodostaen harjanteita. Lantiot kohtasivat toisensa painautuen toisiaan vastaan. Innokkaat huulet tavoittivat jälleen toiset ja valoivat niihin uskoa. Niin, yhdessä ikuisesti.


Havahduin mietteistäni. Olin nyt tehnyt päätökseni. Ikuisuus ilman Annaa ei olisi ikuisuus. Vampyyrinä voisin laittaa itseni unohtamaan kaiken. Unohtamaan Vickin. Unohtamaan Annan. Unohtamaan, että edes olin olemassa. Kaikki olisi helpompaa. Yksinkertaista.

Kävelin kylpyhuoneeseen puristaen pulloa kädessäni. Ajatukset surisivat päässäni. Ärsyttäen. Join veren nopeasti. Etten ajattelisi sitä, mitä olin tekemässä. Kaadoin Elenan lääkkeet levälleen pöydälle. Pian se olisi ohi. Voisin sulkea nuo itseäni kiusaavat ajatukset pois ja olla jälleen iloinen. Nostin valkean pillerin kasvojeni korkeudelle. Se oli menoa nyt. Antakaa anteeksi. Te kaikki, jotka jätän tänne ilman selittelyjä tai varoitusta. Toivon, että voitte silti antaa minulle anteeksi.

A/N: Nyt, kun luitte olisi kiva myös saada kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 18:42:36 kirjoittanut Yukimura »
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Together forever - or not [K-11]
« Vastaus #1 : 19.03.2011 17:46:11 »
Tämä oli hyvä. Olen aina tykännyt Jeremystä ja Annasta, joten kiinnostuin heti. Surullista kun Anna kuoli, sillä hän jä Jeremy olivat suosikkiparini. Mutta nyt tekstiisi. Kirjoitit hyvin Jeremyn tuntemuksista ja muistoista. Toisaalta muisteluja olisi voinut olla vielä enemmän, mutta se ei haittaa yhtään. Kirjoitusvirheitäkään en löytänyt. Hienosti kirjoitettu  :)
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

ilkku

  • Unelias
  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Together forever - or not [K-11]
« Vastaus #2 : 19.03.2011 18:38:11 »
Ihana lukea Jeremy/Annaa!

Juu, olipas tosiaan aika eri tyyppinen kuin muut sun tekstit, vaikka hyvin olit taas kirjottanut. Muakin suretti tuo Annan kohtalo, hän oli niin ilonen ja "eläväinen" (huomatkaa lainausmerkit) hahmo :(. No juu, en nyt oikein saa mitään pidempää kommenttia aikaan, joten tässäpä tämä.

Oisin kyllä jaksanut lukea kauemminkin tätä ficciä, mut hyvä tää oli näinkin! Kiitoksia kiitoksia :).

Avasta ja bannerista kiitokset raitakarkki.

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Together forever - or not [K-11]
« Vastaus #3 : 21.03.2011 16:25:29 »
Kiitos paljon Winerie ja ilkku! Minäkin pidin tosi paljon juuri Annasta ja koko sen kohtauksen ajan, kun John tappaa Annan niin suurinpiirtein kiljuin telkkarille, että 'Älä tee sitä!'. Joo, mutta tosi kiva jos tykkäsitte ja tälläsia muisteluita oli aika hauska tehdä joten ehkäpä jossain vaiheessa kirjoitan lisääkin.

Alice Katarina
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Together forever - or not [K-11]
« Vastaus #4 : 27.03.2011 14:09:55 »
Ihan tyhmää että Anna kuoli, koska ne oli Jeremyn kanssa niin söpöjä.
Ficci oli aivan ihana, olit saanut kuvattua hyvin Jeremyn ajatukset. :)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: The Vampire Diaries, Together forever - or not [K-11]
« Vastaus #5 : 27.06.2013 19:24:05 »
Silloin kun kirjauduin finiin, mun kaverini sanoi, että älä nosta ikivanhoja ficcejä, mut nyt kun löysin tämän, niin en vaan voinut itelleni mitään  :-[

Jeremy & Anna, mun kaks lempihahmoa ja lempiparitus TVD:ssä, et oli pakko tulla kommentoimaan kun kerrankin löysin Jeranna-ficin :) Aivan tajuttoman suloinen ja awwss, ihanasti olit kuvaillut noi Jeremyn tunteet. Söpöä <3

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: The Vampire Diaries, Together forever - or not [K-11]
« Vastaus #6 : 27.06.2013 22:08:07 »
Hih, mä kyllä ilahdun aina suuresti, kun joku nostaa näitä vanhojakin ficcejä. Kiitos tuhannesti kommentistasi.  :D Ehkä satuitkin jo löytämään jatkoa, mutta ellet, niin olepa hyvä: I remember you forever - or not. Mahtavaa, että löytyy muitakin Anna-faneja.

Kiitos myös muille kommentoineille!

AK
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.