Kirjoittaja Aihe: APH, Eksyminen Toiseen maailmaan. K11  (Luettu 4107 kertaa)

Prunelli

  • Vieras
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #20 : 17.04.2010 21:16:37 »
Niin että tarinalle jatkoa olisi mukava saada, FinlandGirl!   :)

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #21 : 26.04.2010 18:04:31 »
      Saisinko huomionne, kiitos? ^^

Anteeksi, kaikki, tässä kävi pieni kömmähdys... xD
Minun piti kirjoittaa jatkoa tänään, mutta Opettaja
antoi meille HIRVEÄSTI kokeita. Jokaisella viikolla
suunnilleen kahdet kokeet. Joten joudun valitattavasti
pidentämään jatkon tuloa. Yritän kirjoitta jatkon
14.5, sillä tuolla viikolla minulle ei ole kokeita.

~FinlandGirl kuittaa
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Prunelli

  • Vieras
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #22 : 29.04.2010 18:30:08 »
Saat kanssa kirjoittaa jatkoa, sillä sen verran hyvä ficci tämä on, ja muutenkin tässä on saanut odotella jo hyvän aikaa jatkoa. :D

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #23 : 13.05.2010 20:04:49 »
Juu, nytpä tätä jatkoa tulee vihdoin ^^´´
Sori, kun kesti!!
Ja nalinea, ajattelen maitten luonteet ja suhteet ihan samalla tavalla, kuin sinä.  :D
Kiitos myös sinunkin kommentistasi :)
                      

                            Osa 3


Suomi,Ruotsi ja Tanska saivat pakattua laukkunsa juuri sopivaan aikaan, kun Saksa kaarsi Isolla,vihreällä autolla Ruotsin pihaan.
"Nyt he tulivat!" Tanska huudahti.
"Me kuulimme auton", Ruotsi huomautti.
"Jäkä,Jäkä...", Tanska mumisi ja juoksi alakertaan Suomi ja Ruotsi perässään.

"Nee,Nee, Saksa! Eikö tämä ole pastajumalan talo?" Italia kysyi innoissaan.
"Viimeisen kerran tässä ei asu mitään pastajumalaa! Eikä sellaista ole edes olemassa!" Saksa huusi Italialle.
Siitä Italia alkoi itkemään, kuin pikkulapsi, jolle oli tultu sanomaan, että Joulupukkia ei ole olemassa.
"Mikäs täällä on hätänä?" Suomi kysyi ja käveli Saksan luo.
"Italia itkee pastajumalan perään", Saksa huokaisi.
"Tottakai pastajumala on olemassa!" Italia huusi.
"Eikö sinun mielestäkin Pastajumala voisi olla olemassa?" Italia kysyi ja osoitti Tanskaa.
Ruotsi ja Saksa asettuivat Italian taakse huitoen ja vedellen sormeaan kaulansa poikki.
"Siis mikä on olemassa?" Tanska kysyi.
"Pastajumala!" Italia huusi kovaan ääneen. Italia oli saanut tarpeekseen, kun hänen täytyy sanoa pastajumalan nimi ties kuinka monta kertaa!
Tanska mietti hetken ja raaputti leukaansa.
"Kyllä sellainen voi olla...", Tanska sanoi.
Italia katsoi tyytyväinen virne kasvoillaan Saksaa.
"Nee,Nee, Saksa! Kuulitko?" Italia kysyi.
"...Unissasi!" Tanska lisäsi.
Italian tyytyväinen virne muuttui surullisiksi kasvoiksi, jolloin Italia jatkoi itkemistä.
Saksa huokaisi syvään. "Vien Italian autoon..", Saksa mumisi,otti Italian olalleen ja kantoi tämän kohti autoa mumisten saksalaisia kirosanoja.

"Hola!" kuului Espanjan pirteä ääni.
"Hei, espanja!" Suomi tervehti yhtä reippaasti, kuin Espanjakin.
Espanja kantoi perässään yhtä matkalaukkua ja yhtä reppua.
Silloin Tanska asteli Espanjan eteen.
"piip,piip,piip,piip,PIIP!", Tanska huudahti ja heilutti kättään Espanjan matkatavaroitten yllä. "On sinullakin tavat tervehtiä matkailijoita", Saksa huomautti.
"En minä tervehdi - Olen elävä huumeenpaljastin!" Tanska korjasi.
"Ja minun käteni vaistoaa, että sinä salakuljetat huumeita!" Tanska lisäsi ja avasi Espanjan repun. "Hei, mitä sinä teet?" Suomi kysyi.
"Kuten sanoin, täällä on...Tomaatteja?" Tanska kysyi ja piteli yhtä isoa tomaattia kädessään.
"Yo estaba pensando para ofrecerte un viaje repleto almuerzo poco", Espanja sanoi.
"...Häää? Puhut sä jotain siansaksaa?" Tanska kysyi.
"En halua olla epäkohtelias, mutta minäkään en tajunnut, mitä sinä sanoit, joten voisitko toistaa?" Suomi kysyi.
"Sanoin: Ajat-te-lin tuo-da teil-le hie-man eväs-tä mat-kal-le", Espanja selitti. Sen sanottuaan pirteä maa otti neljä tomaattia ja heitti jokaiselle yhden. Suomelle,Ruotsille ja saksalle kaksi, jotta voisi viedä toisen Italialle, joka istuu autossa piirrellen jotain.

Saksa olikin viemässä toisen Italialle, mutta kuuli rapinaa takaansa.
Saksa pudotti tomaatit Espanjan kauhuksi,otti revolverin käteensä,latasi aseensa ja käännähti ympäri. "Kuka siellä onkin, tule esiin!" Saksa huusi niin kovaa, että linnut lensivät Ruotsin taloa ympäröivistä puista.
"Hei veli, älä mua ammu", Preussi naurahti.
"Preussi, mikset voinut tulla tuolta tieltä? On todella ärsyttävää, kun oma veli pelästyttää puskasta" Saksa sanoi hyvin säikähtäneen näköisenä.
"Olisin minä ehkä tullutkin, mutta näin kolikon tuolla, niin ajattelin, että niitä voisi olla lisää, niin jatkoin suoraa tämän puskan lävitse", Preussi kertoi ylpeänä.
"Vähän kuin Hannusta ja Kertusta?" Tanska kysyi ja naurahti.
"Älä sinä siinä esitä nokkelaa", Preussi sanoi ja näytti kieltä Tanskalle.
"Oikeastaan ajattelin, että Hannu ja Kerttu olisivat voineet kulkea tuosta", Preussi lisäsi.
Silloin Espanja käveli Preussin luo. "Matkaevästä?" Espanja kysyi ja näytti pulleaa tomaattia. "Tuo potrapoika? Ei kiitos", Preussi sanoi ja läpsäisi tomaatin Espanjan kädestä. Kaikki katsoivat, kun pullea tomaatti putosi maahan ja posahti sitten.
"..Tuo oli kaikista isoin", Espanja harmitteli.
"Hei, älä nyt siinä poraa! Tomaatteja voi aina kasvattaa lisää", Preussi "lohdutti" ja taputti Espanjan selkää.

Silloin Italia avasi Saksan auton ikkunan etupenkiltä ja huusi:"Saksa, minulla on kauhea vessahätä, voinko käydä ennenkuin lähdemme?!"Italia huusi.
"Käy sitten nopeasti!"Saksa huusi takaisin, jolloin Italia totteli käskyä ja juoksi vessaan piirrustus kädessään, jonka oli piirtänyt.

"Hei, olisi asiaa" Suomi sanoi, mutta kukaan ei kuullut pohjoismaan puhetta. "kröhöm!" Ruotsi kröhäisi ja katsoi tarkasti, kääntyisivätkö kaikki hänen puoleensa. Kuten Ruotsi ajattelikin, kaikki kääntyivät isoimman pohjoismaan puoleen.
Ruotsi nyökkäsi ja siirtyi muitten joukkoon kuuntelemaan Suomen puhetta.
Suomi punastui taas huomionosoituksesta. "Hei kerro nyt asias, kun kerran kutsuit!" Preussi huusi kaikkien takaa ja potki kuollutta hiirtä, jonka oli löytänyt pusikosta. Silloin Italia juoksi muitten luo. "Anteeksi, kun kesti! Rikoin yhden astian ja se täytyi laittaa lavuaariin piiloon Ruotsilta!"Italia pahoitteli. Italia ei kuitenkaan huomannut Ruotsin suuttuneita silmiä, joteka katselivat häntä.
"Niin...Voisimmeko jo lähteä, kun kaikki ovat nyt paikalla?" Suomi kysyi. Kaikki katsoivat toisiaan hetken. "No, mikä ettei. Minun mielestäni siihen ei ole mitään estettä", Saksa kommentoi. Kaikki nyökkäsivät ja vievät matkalaukkujaan peräluukkuun, paitsi Preussi, joka haki pusikon takaa neljä matkalaukkua ja kantoi ne auton takaluukkkuun, jossa oli nipinnapin tilaa tämän tavaroille. "Miksi sinä noin paljon tavaroita otat mukaan?", Espanja kysyi ja katseli Preussin tavaramäärää. "puolet ovat vaatteita ja kauneustarvikkeita. Siellä on myös hygieniatarvikkeita ja omaa vapaanajan tarviketta", Preussi kertoi.        
"Jos voisit jättää yhden matkalaukullisen tavaraa pois kyydistä?" Saksa kysyi ja sai vastaansa Preussin vihaisen katseen.
"Voi hyvänenaika, Länsi! Mitä sinä oikein ajattelet?" Preussi voihkaisi. Saksa mörähti jotain, mutta alkoi laittamaan sitten kaikkien maitten tavaroita auton toiselle reunalle.
"Hei, mitä sä duunaat?!"Preussi huusi vihaisena. "Et koske tavaroihini likaisilla näpeilläsi!"Preussi lisäsi ja yritti vetää Saksaa pois.
"Rauhoitu nyt! Yritän siirtää tavaroita, jotta sinä ja Tanska mahdutte takaluukkuun !"Saksa huusi ja työni veljensä sivuun.
"Mikä penkki?"Kaikki kysyivät.
"Tämä on serkkuni auto, jonka sain lainaan. Hänellä on hemmetisti mukuloita, joten takaluukussa on istuimet",Saksa selitti.
Kaikki nyökkäsivät ymmärtämisen merkiksi.
"Mutta nyt matkaan, sillä haluaisin nyt kiitos päästä lomalle!"Tanska huomautti.

Siispä jokainen meni paikoilleen.
Saksa rattiin ja Italia hänen vierelleen etupenkille,Ruotsi vasempaan laitaan takapenkille,Suomi hänen viereensä ja Espanja Suomen viereen.
Takaluukun istuimet valtasivat Tanska ja Preussi, vaikka tilaa oli aika vähän.
Saksa kyrki virra ja teki kaikki muut ajamiseen tarvittavat asiat ja oli valmis lähtöön, kunnes:"Hei, kartta unohtui sisälle!"Suomi huudahti.Saksa pysäytti ajoissa.
"Minä voin hakea kartan!"Preussi sanoi.
"Kiitos!"Suomi kiitti.Preussi ahtoi itsensä tavaroitten välistä ulos ja juoksi sisälle karttaa hakemaan.

Preussi asteli keittiöön, jossa keittiön pöydällä makasi kaksi paperia.
Preussi otti molemmat kartat käsiinsä ja katsoi niitä. Ei hän mielestään mitään eroa siinä nähnyt. Preussi kävelli ovelle. "Kumpi papereista on kartta, pöydällä oli kaksi!"Preussi huusi Suomelle. Suomi katsoi muita. "Se toinen on varmaan joku minun papereistani",Suomi sanoi muille. "Ota vaan toinen, niin päästään nopeammin!"Tanska huusi.Preussi mietti muutaman sekunnin,otti oikeassa kädessään olevan paperin ja heitti toisen paperin pöydälle. "Tämä se on",Preussi sanoi ja juoksi autolle. Saksa avasi ikkunan ja otti kartan. Lihaksikas maa silmäili karttaa hetken, kunnes käänsi avaimen auton virtalukossa. "Nyt mennään", Saksa sanoi, jolloin Preussille tuli kauhea kiire ehtiä takaluukkuun, ennenkuin Saksa painaa kaasua.

"Melkein ystävykset" olivat ajaneet matkalla jo pitkään, varmaan kaksi tuntia. Italia oli nukahtanut,Ruotsi luki jotain kirjaa ,Suomi kuunteli MP3:sesta Suomirokkia ja Espanja katseli vaihtuvia maisemia. Takaluukussa Preussi ja Tanska olivat olleet pitkään hiljaa. Hiljaisuus alkoi siitä, kun Preussi  alkoi haukkumaan Tanskan etuhiuksia, jotka näyttivät koiran paskalta, joka oli jäätynyt pystyyn. Tanska taas haukkui Preussin silmiä, jotka näyttivät albiinokanin silmiltä. Molemmat olivat suuttuneet toisilleen ja olleet sanaakan vaihtamatta jo tunnin.

"Ei jaksa angstata enää, pelataan yhtä hyvää peliä", Tanska sanoi. Tanska sai vastaukseksi Preussin tympeän katseen. "Voitan sinut varmasti!"Tanska lupasi, jolloin Preussin silmät laajenivat. "Mikä peli muka sellainen on? Minua ei voiteta missäkään pelissä - Olen voittamaton Preussi!"Preussi mahtaili. "Se on ´kaunein kansallislaulu´ - peli. Jokainen autossa laulaa kansallislaulussa ja kaunein kansallislaulu on voittaja", Tanska sanoi.

Kaikki kuulivat sanan "peli" ja jokainen ilmoittautui mukaan.

"Minä aloitan", Tanska sanoi.
"Antaa tulla, haluan kuulla, minkalainen se sinun ´kaunis laulusi´ on", Preussi sanoi ja otti taskustaan pienen karkkipussin.

"    Der er et yndigt land,
    det står med brede bøge
    nær salten østerstrand
    Det bugter sig i bakke, dal,
    det hedder gamle Danmark
     og det er Frejas sal", Tanska lauloi.

Suomi taputti takapenkiltä. "Todella kaunis laulu", Suomi sanoi. Ruotsi tölläsi Suomea jotenkin, mutta keskittyi sitten taas kirjaansa. "Minä voin olla seuraavana ja valoittaa kaikki kauniilla laulullani!" Preussi kerskui. "Anna tulla", Tanska sanoi ja näytti kieltä. Mutta kaikkien ihmeeksi Preussi oli hetken hiljaa. Espanja oli sanomassa jotakin, kunnes Preussi alko laulamaan:

"Oi maamme Suomi synnyinmaa
soi sana kultainen,
Ei laaksoa ei kukkulaa,
Ei vettanrantaa rakkaanpaa, kuin kotimaa
tää pohjoinen, maa kallis isien".

"Hei, tuohan on minun kansallislauluni!"Suomi huudahti. Silloin Ruotsi kääntyi takapenkillä ja katsoi Preussia. "Minun vaimoni kansallislaulua ei laula kukaan muu, kuin hän ja minä",Ruotsi sanoi. "Hah, ja sinun vaimosi! Ettekös te ole Avopari?"Preussi naurahti.
"Menikö jakeluun?"Ruotsi kysyi ja katsoi vähän vihaisempana Preussia.
"Ruotsi, jospa nyt ei alettaisi tappelemaan minun kansallislauluni takia", Suomi sanoi ja kiskaisi Ruotsin oikeinpäin. "Kuka laulaa seuraavaksi?"Tanska kysyi.
"Minä voin laulaa", Espanja sanoi.

"Gloria, gloria, corona de la Patria,
soberana luz
que es oro en tu pendón.

Vida, vida, futuro de la Patria,
que en tus ojos es
abierto corazón.", Espanja lauloi.

"Nee, Nee saanko minä olla seuraavana?"Italia kysyi.
"Sen kun",Preussi sanoi.

"    Fratelli d'Italia,
    l'Italia s'è desta,
    dell'elmo di Scipio
    s'è cinta la testa.
    Dov'è la Vittoria?
    Le porga la chioma,
    che schiava di Roma
    Iddio la creò.",Italia lauloi.

Hetken hiljaisuuden jälkeen Preussi sai myönnettyä veljelleen luvan laulaa.

"    Deutschland, Deutschland über alles,
    über alles in der Welt,
    wenn es stets zu Schutz und Trutze
    brüderlich zusammenhält.
    Von der Maas bis an die Memel,
    von der Etsch bis an den Belt",Saksa lauloi, mutta lopetti laulamisen, kun oli ajaa yhtä autoa päin.

"Kirotut natsit!"Kuului autosta ja sitten kolaus. Saksa on todella huolehtivainen autonsa suhteen. Saksa pesee sen joka toinen päivä ja nyt joku kolhii hänen autoaan. Saksa ajoi auton vierelle ja kiilasi auton kuljettajan ulos tieltä.
"Saksa, kuule...Se oli vain lintu",Suomi sanoi.
Saksa hymähti. "Saipahan opetuksen, että minun autoani ei edes kannata kolhia", Saksa sanoi.

"Laulaako Suomi?"Ruotsi kysyi.
"En, koska Preussi lauloi jo minun puolestani..Laula sinä", Suomi ehdotti.

"    Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
    Du tysta, Du glädjerika sköna!
    Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
    Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
    Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. ",Ruotsi lauloi.

"Hei, tässä kohtaa pitäisi olla pastaravintola",Saksa sanoi.
"Pastaravintola? Nee,Nee, mennään sinne!"Italia riemuitsi.
"Italia, pidä se kita kiinni ja aukaise se sitten, kun mennään syömään!"Preussi ehdotti kärttyisenä, kun Italia oli herättänyt hänet kesken päiväunien.
"Mutta täällä ei ole sitä, vaikka se on merkitty karttaan",Saksa ihmetteli.
"Anna se kartta minulle, minä voin katsoa",Italia sanoi.
"Miksi sinulle pitäisi antaa? Sinähän olet niin vauva, ettet ymmärrä kartasta hevonpaskaakaan",Preussi arvioi. "Minä voitin Lasten sunnistuskisan, joten osaan kyllä hommani!"Italia sanoi äkäisenä ja nappasi kartan Saksan kädestä.
"Mutta siitähän on sitten monta vuotta aikaa",Espanja sanoi.
"Ei, vaan voitin sen ihan hiljattain",Italia sanoi ja siirsi sitten silmänsä karttaan.

"Hei, te ootte löytäny mun leikkikartan!"Italia riemastui.
"LEIKKIKARTAN!?", kaikki huudahtivat.
"Niin, minä tein tämän ennenkuin menin vessaan. Kun menin vessaan, otin vahingossa tämän mukaani ja huomasin sen sisällä. Jätin sen sitten pöydälle, kun kävin vessassa. Kun tulin vessasta,  unohdin sen pöydälle", Italia selitti.
"Ja Preussi otti sen kartan ja nyt me olemme tuhon oma, kun emme tiedä mistään mitään!"Tanska pelästyi. "Rauhoitu, aina voi liftata", Espanja lohdutti.
Suomen kasvot näyttivät siltä, että Suomi ei pitänyt tapahtuneesta yhtään. Pohjoismaa pureskeli huultaan ja hieroi päätään.

"Minä menen ulos ottamaan happea", Suomi sanoi ja meni ulos. "Teinpäs minä typerästi, nyt alkoi nälättää!"Preussi katui. "Ei mitään hätää, sillä otin tomaatteja mukaani",Espanja sanoi. "Pakoon, ken voi!" Preussi huusi ja avasi takaluukun. Preussi ja Tanska lähtivät pois takaluukusta ja samalla, Ruotsi,Suomi,Italia ja Saksa lähtivät myös. "Ovatko minun tomaattini noin pahoja?",Espanja kysyi ihmeissään ja lähti myös ulos autosta.

Kaikki maat huokaisivat, kunnes kuului outoa rapinaa.
"Mikä tuo oli?"Suomi kysyi kaikkea muutakuin hermostuneena ja käveli huomaamattaan Ruotsin luo. "Ei hätää - jos se on minua pienempi niin listin sen kengälläni!"Preussi lupasi ja rupesi irroittamaan kengän nauhojaan. Yht´äkkiä puskasta astui varmaan 180 pituinen,valkoinen olio. Oliolla oli häntä ja pystykorvat ja olion silmät olivat ruskeat. Oliolla oli myös musta silinterihattu. Olion perässä tuli toinen, paljon lyhyempi olio, jolla oli myös häntä ja pystykorvat. Toisen olion silmät olivat siniset.

"Keitä perkelettä te olette?"Saksa huusi ja otti revolverin taskustaan muitten ihmetellessä olioita. "Pitäisiköhän esittäytyä?"pienempi olio kysyi ja katsoi isompaa oliota. Isompi olio kolautti olkapäitään. Suomi katseli olioita hyvin mietteliään näköisenä. Suomi katseli vuorotellen olioita, kunnes Suomen silmissä välähti.

"Muumipeikko?"Suomi kysyi.
"Suomi?"Pienempi olio kysyi.
"Oletko se sinä?",Suomi kysyi.
"Olen se minä!"Muumipeikko huudahti ja Suomi juoksi halaamaan muumipeikkoa.
"En ole nähnyt sinua pitkään aikaan!"Suomi sanoi.
"Niin, oletko ollut piilossa nämä vuodet?"Muumipeikko kysyi.
"Tunnetko sinä nuo?"Ruotsi kysyi ihmeissään.
"Nytkö te sen vasta tajusitte? Olemme löytäneet vanhan lapsuudenystäväni, muumin!"Suomi huudahti.
"Italia, nyt voit avata suusi ja mennä puremaan muumipappaa",Preussi sanoi Italialle.




// Olin niin pitkään, joten tein pitkän jakson täällä kertaa! ^^
Kuvailua tuli vähän, koska olin niin väsynyt... Mutta kuitenkin, lukekaa ja kommentoikaa! :D

« Viimeksi muokattu: 14.05.2010 08:19:02 kirjoittanut FinlandGirl »
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Salmiakkityttö

  • Hajattelija
  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #24 : 13.05.2010 21:05:41 »
Mahtavaa, jatkoa!! :D

Lainaus
Siitä Italia alkoi itkemään, kuin pikkulapsi, jolle oli tultu sanomaan, että Joulupukkia ei ole olemassa.
Hauska vertaus! Pystyn melko hyvin kuvittelemaan Italia paran ilmeen.


Lainaus
Ruotsi ja Saksa asettuivat Italian taakse huitoen ja vedellen sormeaan kaulansa poikki.
"Siis mikä on olemassa?" Tanska kysyi.
"Pastajumala!" Italia huusi kovaan ääneen. Italia oli saanut tarpeekseen, kun hänen täytyy sanoa pastajumalan nimi ties kuinka monta kertaa!
Tanska mietti hetken ja raaputti leukaansa.
"Kyllä sellainen voi olla...", Tanska sanoi.
Italia katsoi tyytyväinen virne kasvoillaan Saksaa.
"Nee,Nee, Saksa! Kuulitko?" Italia kysyi.
"...Unissasi!" Tanska lisäsi.
Italian tyytyväinen virne muuttui surullisiksi kasvoiksi, jolloin Italia jatkoi itkemistä.
Tanska, Tanska mitä oletkaan mennyt tekemään......

Lainaus
Silloin Tanska asteli Espanjan eteen.
"piip,piip,piip,piip,PIIP!", Tanska huudahti ja heilutti kättään Espanjan matkatavaroitten yllä. "On sinullakin tavat tervehtiä matkailijoita", Saksa huomautti.
"En minä tervehdi - Olen elävä huumeenpaljastin!" Tanska korjasi.
Tuollaisia tarvittaisiin Helsinki-Vantaallekkin.  :D


Lainaus
"Preussi, mikset voinut tulla tuolta tieltä? On todella ärsyttävää, kun oma veli pelästyttää puskasta" Saksa hyvin säikähtäneen näköisenä.
"Olisin minä ehkä tullutkin, mutta näin kolikon tuolla, niin ajattelin, että niitä voisi olla lisää, niin jatkoin suoraa tämän puskan lävitse", Preussi kertoi ylpeänä.
"Vähän kuin Hannusta ja Kertusta?" Tanska kysyi ja naurahti.
"Älä sinä siinä esitä nokkelaa", Preussi sanoi ja näytti kieltä Tanskalle.
"Oikeastaan ajattelin, että Hannu ja Kerttu olisivat voineet kulkea tuosta", Preussi lisäsi.
  ;D


Lainaus
Silloin Italia juoksi muitten luo. "Anteeksi, kun kesti! Rikoin yhden astian ja se täytyi laittaa lavuaariin piiloon Ruotsilta!"
Aika vaarallinen erehdys, Italia!


Lainaus
"Ei jaksa angstata enää, pelataan yhtä hyvää peliä", Tanska sanoi. Tanska sai vastaukseksi Preussin tympeän katseen. "Voitan sinut varmasti!"Tanska lupasi, jolloin Preussin silmät laajenivat. "Mikä peli muka sellainen on? Minua ei voiteta missäkään pelissä - Olen voittamaton Preussi!"Preussi mahtaili.
Kansallislaulu-peli oli loistava idea! Preussi tosin on omasta takaa aika heikoilla....


Lainaus
Saksa ajoi auton vierelle ja kiilasi auton kuljettajan ulos tieltä.
"Saksa, kuule...Se oli vain lintu",Suomi sanoi.
Saksa hymähti. "Saipahan opetuksen, että minun autoani ei edes kannata kolhia", Saksa sanoi.
Hyvä tietää.....

Lainaus
"Minä voitin Lasten sunnistuskisan, joten osaan kyllä hommani!"Italia sanoi äkäisenä ja nappasi kartan Saksan kädestä.
"Mutta siitähän on sitten monta vuotta aikaa",Espanja sanoi.
"Ei, vaan voitin sen ihan hiljattain",Italia sanoi ja siirsi sitten silmänsä karttaan.
:D

Lainaus
"Mikä tuo oli?"Suomi kysyi kaikkea muutakuin hermostuneena ja käveli huomaamattaan Ruotsin luo. "Ei hätää - jos se on minua pienempi niin listin sen kengälläni!"Preussi lupasi ja rupesi irroittamaan kengän nauhojaan. Yht´äkkiä puskasta astui varmaan 180 pituinen,valkoinen olio.
Hyvä kuvaus muumeista....


Lainaus
"Muumipeikko?"Suomi kysyi.
"Suomi?"Pienempi olio kysyi.
"Oletko se sinä?",Suomi kysyi.
"Olen se minä!"Muumipeikko huudahti ja Suomi juoksi halaamaan muumipeikkoa.
"En ole nähnyt sinua pitkään aikaan!"Suomi sanoi.
"Niin, oletko ollut piilossa nämä vuodet?"Muumipeikko kysyi.
"Tunnetko sinä nuo?"Ruotsi kysyi ihmeissään.
"Nytkö te sen vasta tajusitte? Olemme löytäneet vanhan lapsuudenystäväni, muumin!"Suomi huudahti.
"Italia, nyt voit avata suusi ja mennä puremaan muumipappaa",Preussi sanoi Italialle.
Ihana jälleennäkeminen!   :D

Jatko oli tosi hauska! Toivottavasti jaksat jatkaa tätä mahdollisimman pian!  ;D
"Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.
Paitsi sodassa rakkaus ja rakkaudessa sota."
~Juice Leskinen~

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #25 : 14.05.2010 13:47:09 »
Kiitos Salmiakkityttö
Kuten olen varmaan sanonutkin, on tosi mukavaa
saada kommentteja - varsinkin, kun olet laittanut joitakin kohtia  ;D
Jatkoa en kirjoita ihan heti, kun tein "Extrajakson".
Minulla meni kolme tai neljä kirjoituskertaa
tämän jakson suunnittelemiseen. ^^
Mutta jatkoa tulee kuitenkin.
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #26 : 13.06.2010 20:13:26 »
Mahtava Ficci! Toivottavasti  reissulaiset  löytävät  Rovaniemelle ;D
Toi muumijuttu oli kyllä ihan sika hauska :D Nauroin melkein koko ajan lukiessani tätä ficciä! melkein oli vedet silmissä ;D  itse en ole kyllä koskaan käynyt rovaniemellä, mutta eikös joulupukki asu rovaniemellä? täytyypä joskus päästä käymään, jos vaikka näkis joulupukin ja Tinon kamun muumipeikon...
Rien n'est parfait~

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #27 : 17.06.2010 13:49:02 »
Kiitoksia _Bella_18_:D
Joo, tämän ficin "laji" on komedia.
(lievästi sanottuna)...
En minäkään ole käynyt Rovaniemellä, mutta olisihan
sitä mukavaa käydäkkin.  ;D (Mistäköhän minä tungin Rovaniemen tähän tarinaan?...)
Mutta on mennyt kuukausi viime osan kirjoitamisesta, joten yritän jaksaa
aloittaa seuraavan osan suunnittelemisen lähi-aikoina. ^^

           
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #28 : 17.06.2010 17:26:34 »
//Sori finlandgirl tää offaus tähän väliin.

Mutta, kaikkihan tietävät, että Joulupukki asuu korvatunturilla~ Rovaniemellä se pyörähtelee, mun teorian mukaan toisella asunnolla. Tai jos se ei asukkaan korvatunturilla, on vaa tunkassu lelutehtaan sinne..?

Offaus ends.

Hei milloin me saadaan neljäs luku tänne luettavaksi ja ihkutettavaksi?
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Rentsu

  • Eiyhtäänjärkeepäässä
  • ***
  • Viestejä: 11
  • Palveluksessanne?
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #29 : 09.11.2010 15:41:44 »
Olen ekaa kertaa lukemassa ficcejä ja jäin heti kiikkiin näihin, kun ensin ajattelin, että ficit olisivat tylsiä, mutta todellakin  nyt voin vasta sanoa että rakastan ficcejä<33 Tämä ficci taitaa tulla yhdeksi suomalaisista missä on pohjoismaat ainakin sillä Tanska on minun #1 lempihahmo X'D Jatkat vain ja meitsi lukee lisää innolla >; D
Jotenkin tuli kauhea himo kirjoittaa jotain ficciä kun luin näitä tässä päivänmittaan kipeänä ollessani. Silmät jo aivan sekaisin @__@...<-- Nee~ 8D  Joo..mut päästänkin tämän kommentin nyt loppumaan, että en häiristä enään yhtään..en..yhtään..     

yhtään :D

en..

Joo terve :'D
~Muff~ >8)  Jos luit tämä viestin, saapuu ensiyönä se hahmo/ihminen, ketä/jota ajattelit viimeksi. ~Myös unet kelpaavat~

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #30 : 09.11.2010 15:55:37 »
Mut mut mut FInlandGirl, haluutko olla kiltti ja kertoo millon jatkoa on tulossa? musta ois nimittäin über ihana lukee jtn kivaa tähän väliin...

Mistä tuli mielen,e ttä on pakko quotata pari kohtaa.. ;)
Lainaus
"Hei, tuohan on minun kansallislauluni!"Suomi huudahti. Silloin Ruotsi kääntyi takapenkillä ja katsoi Preussia. "Minun vaimoni kansallislaulua ei laula kukaan muu, kuin hän ja minä",Ruotsi sanoi. "Hah, ja sinun vaimosi! Ettekös te ole Avopari?"
Lainaus
"piip,piip,piip,piip,PIIP!", Tanska huudahti ja heilutti kättään Espanjan matkatavaroitten yllä. "On sinullakin tavat tervehtiä matkailijoita", Saksa huomautti.
"En minä tervehdi - Olen elävä huumeenpaljastin!" Tanska korjasi.
"Ja minun käteni vaistoaa, että sinä salakuljetat huumeita!"
Toi avopari juttu oli vaan niiin pro<3

Jatkoa odotellessa,
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #31 : 13.11.2010 17:32:35 »
Aaaa, Tak, MyrsyliuutE_96 ja Rentsu!   :D
Jatkoa oon kirjoitellu jo vähän, kun serkkuni kaveri alkoi kuulemma kovistelemaan minua tämän jatkamisen kanssa...  ::)

Mutta joo, kai sitä jatkoa tulee...joskus joulun aikaan, ehkä aiemmin.
Vähän kuin joululahjana  ;D

Olen todellatodellatodella pahoillani, kun en kirjoittanut määrä-ajassa! : <
Uusi määrä-aikani on 16.1.2011, sillä olen todella hidas kirjoittamaan ja inspis osti lomalipun Tanskaan...

Ja muutens, Hyvää vuodenalkua kaikille!  ;)



« Viimeksi muokattu: 01.06.2011 19:45:49 kirjoittanut FinlandGirl »
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Wenni

  • Vieras
Vs: APH, Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #32 : 02.08.2013 17:28:18 »
Vooi tää oli ihana. Harmi kun tähän ei tullutkaan enää jatkoa. Kiitoss  :)